......مـــــاه بــــی همتــــا

.......مــاهِ مـن ، نـماز آیات میخـونـم وقتـی گـرفتـه ای

......مـــــاه بــــی همتــــا

.......مــاهِ مـن ، نـماز آیات میخـونـم وقتـی گـرفتـه ای

......مـــــاه بــــی همتــــا

ی سری از آدما رو حاضری
همه جوره کنار خودت داشته باشی ...
به عنوان هر چیزی که میشه و امکان داره ...
عشق ، دوست ، رفیق ...
مهم ، بودنشونه
اینکه مطمئن باشیم که هستن ،
چه دور چه نزدیک ...
حتی اگه غریبه ترین آشنا بشن !
حتی اگه دیدنشون سالی ی بار ، اونم تو کافه با دوستای مشترک باشه ...
بازم به همین قانع هستیم ...
بعضی از آدما اینقدر خوب هستن و حس خوب دارن ، که بودنشون دلگرممون میکنه ...
جوری که حاضریم به خاطرِ بودنشون ،
از خودمون و غرورمون بگذریم
و خودمون رو
پشت خنده های مصنوعی قایم کنیم ...
تا نفهمن نبودنشون چی به روزمون آورده ...
ما برای داشتن و بودنِ ی سری از آدما تو زندگیمون ، از خودمون و احساسِمون گذشتیم ...

آخرین نظرات
نویسندگان

سالهای بسیاری از زندگیم گذشت...

جمعه, ۲۷ فروردين ۱۴۰۰، ۰۵:۵۰ ق.ظ

 

سالهای بسیاری از زندگیم گذشت تا فهمیدم

انسان میتواند موجودی آزاد باشد...

سالهای بسیاری از زندگیم گذشت تا فهمیدم

درست بودن رفتارم را نمیتوانم ‌از تایید خانواده یا دوستان نزدیکم

اثبات کنم.

سالهای بسیاری از زندگیم گذشت تا فهمیدم

قبل از هر کسی این خود من هستم که باید ارزش خودم را درک کنم.

سالهای بسیاری از زندگیم گذشت تا فهمیدم

هیچ مسکنی وجود ندارد که بتواند دردها را برای همیشه تسکین بدهد...

سالهای بسیاری از زندگیم گذشت تا فهمیدم

خوب بودن و مهربان بودن و صمیمی بودن ب تنهایی کافی نیستند.

سالهای بسیاری از زندگیم گذشت تا فهمیدم

اندازه دانسته های انسان، ارتباط مستقیمی با شعور و آگاهی او

ندارد...

بلکه شعور و آگاهی ورای دانسته ها هستند.

زمان درازی گذشت تا فهمیدم

زندگی ارزشمند و زندگی کردن ، کار دشواریست.

و نتیجه گرفتم تنها با یک حضور جانانه میتوان از پس دشواری های

زندگی برآمد و ارزش آن را فهمید...

سالها گذشت تا فهمیدم

یک مسئله علاوه بر جنبه هایی که من از آن خبر دارم ،

جنبه های دیگری نیز دارد که من نمیدانم...

سالهای طولانی از عمرم گذشت و دوستان زیادی را

از دست دادم تا بفهمم آدمها رو همونطور که هستند دوست بدارم...

آری ، سالهای طولانی از عمر من ،

همینطور گذشتند و گذشتند و گذشتند تا تموم شدند ...

تا پذیرفتم همه آنچه که تا کنون فهمیده ام و درک کرده ام و یاد گرفته ام ،

تنها زمانی ارزشمند است که بتوانم با آنها ،

انسان بهتری باشم و زیباتر زندگی کنم ...

 

موافقین ۹ مخالفین ۰ ۰۰/۰۱/۲۷
غریبه آشنا A

نظرات  (۷)

سلام 

زندگی بهتر وقتی رقم میخوره که بنده ی خوبی باشیم برای پروردگارمون .

پاسخ:
علیک سلام 😊
بله واقعا👌تو هر کاری یا تو هر مرحله از زندگی که خدا رو در نظر بگیری امکان نداره ضرر کنی!

خدایا مارو در پایان سالهای زندگی فهیم از دنیا ببر

پاسخ:
مشتاق دیدار جناب امین خان 😃
حضورتون بعد از مدتها با عجب دعایی !!
الهی آمین 🙏

سلام.سلام. سلام... :)

واقعا،عالی ،بودش.... :)و راهنما!... :)

پاسخ:
سلام آقا امیر گل 😃
نظر لطفتونه ممنون 😊

خیلی قشنگ بود و تامل برانگیز👌

پاسخ:
فدات عزیزم😘

سلام

خاله دختر آبرومونو بردی کهههه ! 

همه اینا رو من یه روزه فهمیدم 😆😉 سالها ؟!

پاسخ:
به به علیک سلام خاله پسر خودم 😃
آخه ماشاالله هوش و ذکاوت ما فامیلی بالاست 😆😅منم یکم زیادی ریزبینم اینه که سالها ب طول انجامید این تحقیق 😜
حالا احیانا اون ی روز امروز که نیست؟!😆😅😅

وای مردم از تشنگی😫

سلام عزیزم

این قصه زندگی خیلی از ما آدم هاست که برای درک زندگی درست یا زیادی بیخیالی و دقیقه آخر بهش پی می بریم یا اونقدر درگیر وسواس ذهنی برای قدم های درست هستیم که وقتی به تهش می رسیم می بینیم تنها پوچی نصیبمون شده

در حالی که اگه هر قدمی که برمی داریم بقیه ش رو بسپریم به اون بالایی خیلی راحت تر از اونچه در تصورمونه، بدون طول کشیدن به زیبایی زندگی می رسیم

عبادات قبول

التماس دعا

پاسخ:
سلام عزی دلم همراز جونم طاعات قبول خانومی😘😍
مراهوافقم👌
در کل رسیدن بازه! خدا میگه ی قدم با تو باقیش با من....
ممنون عزیزم🌹
محتاج دعا گلم🙏

هفت هشت تا غلط.

چند بدم خدا.

میدم بیست. به غریبه آشنا مگه میشه به فرض چهارده داد؟!

۲۰

پاسخ:
خیلی ممنون بنده نوازی میکنید😊
از خوبی خودتونه محبت دارید 🙏 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی