......مـــــاه بــــی همتــــا

.......مــاهِ مـن ، نـماز آیات میخـونـم وقتـی گـرفتـه ای

......مـــــاه بــــی همتــــا

.......مــاهِ مـن ، نـماز آیات میخـونـم وقتـی گـرفتـه ای

......مـــــاه بــــی همتــــا

ی سری از آدما رو حاضری
همه جوره کنار خودت داشته باشی ...
به عنوان هر چیزی که میشه و امکان داره ...
عشق ، دوست ، رفیق ...
مهم ، بودنشونه
اینکه مطمئن باشیم که هستن ،
چه دور چه نزدیک ...
حتی اگه غریبه ترین آشنا بشن !
حتی اگه دیدنشون سالی ی بار ، اونم تو کافه با دوستای مشترک باشه ...
بازم به همین قانع هستیم ...
بعضی از آدما اینقدر خوب هستن و حس خوب دارن ، که بودنشون دلگرممون میکنه ...
جوری که حاضریم به خاطرِ بودنشون ،
از خودمون و غرورمون بگذریم
و خودمون رو
پشت خنده های مصنوعی قایم کنیم ...
تا نفهمن نبودنشون چی به روزمون آورده ...
ما برای داشتن و بودنِ ی سری از آدما تو زندگیمون ، از خودمون و احساسِمون گذشتیم ...

آخرین نظرات
نویسندگان

آهنگ دیوانه از رضا بهرام

جمعه, ۳۰ فروردين ۱۳۹۸، ۰۱:۵۹ ق.ظ


متن آهنگ دیوانه رضا بهرام


───┤ ♩♬♫♪♭ ├───

در نگاهت لیلی خود پیدا نکردم با خجالت از چشم تو گلایه کردم
از خود چه بیخود میکند نگاه تو هی میبرد صبر مرا ♩♬♫♪♭
مجنونتم ای همنشین لیلی من یک دم ببین حال مرا ♩♬♫♪♭
از دریا نترسانم که من در قلب تو جان میدهم ♩♬♫♪♭

دریا بشی زیبای من غرق نگاهت میشوم ♩♬♫♪♭
مغرور نشو جانان من حالا که دل در دست ♩♬♫♪♭

توست من که به تو رو میزنم تنها به شوق دیدن تو ♩♬♫♪♭
دیوانه مرا به دست کی سپردی دیوانه رفتی مرا با خود نبردی

───┤ ♩♬♫♪♭ ├───




همین الان یهویی...‌‌

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۸/۰۱/۳۰
غریبه آشنا A

نظرات  (۴)

۳۰ فروردين ۹۸ ، ۰۷:۲۹ نویسنده آشنا
لایک:)
پاسخ:
😊
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
اشنا الان ای پی من برا کجاس؟؟
قبلی رو با مودم همراه بودم اینو با نت سیم خودم با پیش شماره *****
فرق دارن باهم؟ یا الان ***** شده ای پیم؟؟
پاسخ:
همون شهر خودت  عزیزم😊
۰۴ تیر ۹۹ ، ۲۰:۱۹ زندگی به شرط سید

سلام آشنا جونم...خوبی...

آجی از مجا متوجه شم آی پی برام کدوم شهره؟؟

 

راستی آجی وبم درس شد!

خود درگیری مزمن داره:))

پاسخ:
سلام عزیزدل آجی ،فدات خوبم ب خوبیت نفسم😙😊
آمار و گذارش ،آخرین نمایش ها....
البته همیشه دقیق نیست!

شکر،چشمت روشن😅
میگم یوقتایی مشکلات این چنینی پیش میاد،طبیعی....😃
۰۴ تیر ۹۹ ، ۲۰:۵۳ زندگی به شرط سید

قربوست:)

نه منظورم اینه از کجا بفهمم برا شیرازه .تهرانه یا...

پاسخ:
فدایی داری😘
خب عزیزم همون قسمت اخرین نمایش ها تموم اطلاعات مربوط ب هر آی پی ردیفی میاد برات....

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی