......مـــــاه بــــی همتــــا

.......مــاهِ مـن ، نـماز آیات میخـونـم وقتـی گـرفتـه ای

......مـــــاه بــــی همتــــا

.......مــاهِ مـن ، نـماز آیات میخـونـم وقتـی گـرفتـه ای

......مـــــاه بــــی همتــــا

ی سری از آدما رو حاضری
همه جوره کنار خودت داشته باشی ...
به عنوان هر چیزی که میشه و امکان داره ...
عشق ، دوست ، رفیق ...
مهم ، بودنشونه
اینکه مطمئن باشیم که هستن ،
چه دور چه نزدیک ...
حتی اگه غریبه ترین آشنا بشن !
حتی اگه دیدنشون سالی ی بار ، اونم تو کافه با دوستای مشترک باشه ...
بازم به همین قانع هستیم ...
بعضی از آدما اینقدر خوب هستن و حس خوب دارن ، که بودنشون دلگرممون میکنه ...
جوری که حاضریم به خاطرِ بودنشون ،
از خودمون و غرورمون بگذریم
و خودمون رو
پشت خنده های مصنوعی قایم کنیم ...
تا نفهمن نبودنشون چی به روزمون آورده ...
ما برای داشتن و بودنِ ی سری از آدما تو زندگیمون ، از خودمون و احساسِمون گذشتیم ...

آخرین نظرات
نویسندگان

آهنگ زیبای آختار منی از علی پرمهر

دوشنبه, ۱۳ آبان ۱۳۹۸، ۰۸:۵۲ ق.ظ

 

متن و ترجمه آهنگ آختار منی از علی پرمهر

گوزلرین دولاندا

آختار منی

چشات پر شد بگرد دنبال من

احوالون سولاندا

آختار منی

حوصله ات سررفت بگرد دنبال من

اللریم ایستی ال ایستیئنده

سویوخدا بوراندا

آختار منی

دستات دستای گرم تو برف و کولاک خواستنی بگرد دنبال من

آختار منی سنی دونیا سیخاندا

بگرد دنبال من دلت از دنیا گرفتنی

آختار منی گوزلیم داریخاندا

بگرد دنبال من نازنینم دلت گرفتنی

آختار منی

بگرد دنبال من

آختار منی گیزلین آغلیاندا

بگرد دنبال من پنهونی گریه کردنی

آختار منی غم قوجاغلیاندا

بگرد دنبال من زانوی غم بغل کردنی

آختار منی

بگرد دنبال من

♪ ♪ ♪ ♫ ♫ ♫ ♪ ♪ ♪

 

 

من سن نن بیر عالم خاطیرم وار

من از تو یه دنیا خاطره دارم

اورییمده اوت گوزیمده غم وار

تو دلم آتیش , تو چشام غم دارم

نجه من غملی ام

چطور من غصه دارم

بیلیرم کی

میدونم که

سنینده کونلونده درین غم وار

تو هم توی وجودت غم بزرگی هست

آختار منی

بگرد دنبال من

سنی دونیا سیخاندا

دلت از دنیا گرفتنی

آختار منی

بگرد دنبال من

گوزلیم داریخاندا

آختار منی

نازنینم دلت گرفتنی بگرد دنبال من

آختار منی گیزلین آغلیاندا

بگرد دنبال من پنهونی گریه کردنی

آختار منی غم قوجاغلیاندا

بگرد دنبال من زانوی غم بغل کردنی

آختار منی

بگرد دنبال من

♪ ♪ ♪ ♫ ♫ ♫ ♪ ♪ ♪

 

 

اللریم الینن آیریلسادا

اگه دستامم از دستات جدا بشن

اورییم بیل کی سنن آیریلماز

دلم بدون که از تو جدا نمیشه

هچ آتش آدامین باغرین جانا

هیچ آتیشی جیگر آدم رو جونم

آیریلیخ تکین یاخیب یاندیرماز

مثل جدایی نمیسوزونه آتیش نمیزنه

آختار منی

بگرد دنبال من

سنی دونیا سیخاندا

آختار منی

دلت از دنیا گرفتنی بگرد دنبال من

گوزلیم داریخاندا

آختار منی

نازینینم دلت گرفتنی بگرد دنبال من

آختار منی گیزلین آغلیاندا

بگرد دنبال من پنهونی گریه کردنی

آختار منی غم قوجاغلیاندا

بگرد دنبال من زانوی غم بغل کردنی

آختار منی

بگرد دنبال من

 

 

 

موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۸/۰۸/۱۳
غریبه آشنا A

نظرات  (۱۰)

۱۶ آبان ۹۸ ، ۰۱:۲۳ حامد احمدی

ی اخ خیلی ها باید ه باشه.

 

پاسخ:
😃

چخ گوزلدی :)

پاسخ:
خواهیشت الییرم😊

سنینده کونلونده درین غم وار

تو دو سه تا از پست هایی که گزاشتی میشه اینو دید

به هر حال موفق باشی... :))

پاسخ:
کیمین دردی یوخدی اونی بیلیم!!
ب هر حال مرسی😃
۱۷ آبان ۹۸ ، ۲۰:۰۴ مسافریـ از دیـار بی کسی. رویــا

چی میگید من نمیفهمم 🙁🙁

پاسخ:
عزیزم تو چرا تُرک نیستی؟!😁
خوبی رویا جونم؟چه خبرا هم ماهی نازنینم؟😜
۱۸ آبان ۹۸ ، ۰۵:۵۴ مسافریـ از دیـار بی کسی. رویــا

تو چرا بلوچ نیستی؟؟😉😁

مرسی خوبم عزیزم خبر خاصی نیس 

تو چطوری بدون من خوش میگذره؟

پاسخ:
مهم دلمونه که ب هم نزدیکه عزیزدلم😘😍
شکر...‌فدات منم خوبم ب خوبیت عسلم😍😊
عزیزم باور کن لحظه ای نیست که یادتون نباشم ولی خب بود و نبودم تو وب ب شرایط و موقعیت بستس....😃

من فقط این شعر ترکی رو بلدم ☺

سودان گچن اشحیمیز .هارا مارالی سن . قرمیزی کوینح . ساری باشماق . هارا مارالی سن 😆

 

این خواننده گرامی رو نمیشناختم . ممنون اشنامون کردی ☺

پاسخ:
اشحیمیز؟!😅😅😅
ماشالله آفرین ب این همه استعداد نهفته که اینجوری شکوفا شده😉مستفیض شدیم😊

خواهش میشه فراوان.... قابلتونو نداره ۱۰ تومن میشه😃
۱۸ آبان ۹۸ ، ۰۹:۴۱ مسافریـ از دیـار بی کسی. رویــا

اینجوریاس ؟

پاسخ:
چجوریا فداتشم؟!😁
۱۸ آبان ۹۸ ، ۱۱:۱۹ مسافریـ از دیـار بی کسی. رویــا

وللش...!!

پاسخ:
😟😟

سلام دوست من از طریق لینک زیر تو یه چالش خیلی عالی فیلیمو شرکت کن هم لذت ببر هم ایفون 11

شرکت در چالش

پاسخ:
سلام خیلی خوش اومدید 😊
ممنون از دعوتتون🌹

سلام نجسن ، چوخ گوزل اوخیب علی 🤒🥲😢

پاسخ:
سلام چوخ ممنون یاخجیام😀
چوووخ👌👌👌
ولی بیشتر از این ذوق زده شدم با زبون شیرین ترکی هم کلام شدیم😍یاشا😃

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی