......مـــــاه بــــی همتــــا

.......مــاهِ مـن ، نـماز آیات میخـونـم وقتـی گـرفتـه ای

......مـــــاه بــــی همتــــا

.......مــاهِ مـن ، نـماز آیات میخـونـم وقتـی گـرفتـه ای

......مـــــاه بــــی همتــــا

ی سری از آدما رو حاضری
همه جوره کنار خودت داشته باشی ...
به عنوان هر چیزی که میشه و امکان داره ...
عشق ، دوست ، رفیق ...
مهم ، بودنشونه
اینکه مطمئن باشیم که هستن ،
چه دور چه نزدیک ...
حتی اگه غریبه ترین آشنا بشن !
حتی اگه دیدنشون سالی ی بار ، اونم تو کافه با دوستای مشترک باشه ...
بازم به همین قانع هستیم ...
بعضی از آدما اینقدر خوب هستن و حس خوب دارن ، که بودنشون دلگرممون میکنه ...
جوری که حاضریم به خاطرِ بودنشون ،
از خودمون و غرورمون بگذریم
و خودمون رو
پشت خنده های مصنوعی قایم کنیم ...
تا نفهمن نبودنشون چی به روزمون آورده ...
ما برای داشتن و بودنِ ی سری از آدما تو زندگیمون ، از خودمون و احساسِمون گذشتیم ...

آخرین نظرات
نویسندگان

بگویید دوستت دارم!

يكشنبه, ۱۱ فروردين ۱۳۹۸، ۰۶:۳۱ ب.ظ


زندگی زیباست

به آن هایی که دوستشان دارید

بی بهانه بگویید دوستت دارم

بگویید در این دنیای شلوغ

سنجاقشان کرده اید به دلتان

بگویید گاهی فرصت با هم بودنمان

کوتاه تر از عمر شکوفه هاست


موافقین ۱۵ مخالفین ۱ ۹۸/۰۱/۱۱
غریبه آشنا A

نظرات  (۲۳)

۱۱ فروردين ۹۸ ، ۱۸:۳۳ فاطمه سادات داوری
خیلی عالی بود.
پاسخ:
ممنون لطف داری😊

خوش اومدی عزیزم🌹
۱۱ فروردين ۹۸ ، ۱۸:۳۵ فاطمه سادات داوری
راستی همین الان بیا چت روم من و تو اینم به خاطر من ادرسش:http://www.manotochatt.tk
بیا منتظرم
پاسخ:
ببخشید ولی من نمیتونم بیام اونجا !! 😳
۱۱ فروردين ۹۸ ، ۱۸:۴۲ فاطمه سادات داوری
طوری نیست به هر حال ممنون
پاسخ:
😊
 چه خوب، دوستشون دارم😍❤
پاسخ:
😊

خوش اومدید🌹
دوستت دارم خواهری😘😊
پاسخ:
عزیــــــــــــــــــــز دلـــــــــم منـــــــــم دوســـــــــت دارم خیـــــــــلی زیـــــــــاد😍😍😭😭😭
۱۱ فروردين ۹۸ ، ۲۰:۲۴ فرشته ی روی زمین
عالی‌ و ممنون از یادآوری😍
بیان کردن علاقه ، شاید به ظاهر چیز ساده ای باشه اما خیلی مهم و ضروریه...
پاسخ:
فدات😘😍😍

آره قطعا همینطور....😊

راستی میدونی دیگه تو هم خیــــــــــــــــــلی زیـــــــــاد دوســـــــــت دارمـــــــــا قُل خواهرم😘😍😍😍😍😭😭

۱۱ فروردين ۹۸ ، ۲۰:۳۱ همنام مادر سادات
آخی :):

چقدر قشنگ بود...

من ی اخلاق بدی که دارم اینه که برام ابراز احساسات خیلی سخته! 
دوستام همیشه بهم میگن فاطمه تو چقدر مغروری :| در صورتی که اصلا اینجوری نیست! فقط واسم سخته

ولی این جمله 
بگویید گاهی فرصت با هم بودنمانکوتاه تر از عمر شکوفه هاستباعث شد یکم به خودم بیام


مرسی :)


پاسخ:
سلام خیلی ممنون ،خوش اومدی عزیزم😘😍

خواهش میکنم ،خوشحالم که متن تونسته کاری کنه که ب خودت بیای.....
واقعا بعضی وقتا فرصت خیلی کمه!!!
 من خودم بشخصه همیشه طوری بودم که بعد نگم ای کاش!!
و فوق العاده احساساتی هستم و چون از اول راحت بود هیچوقت نشد که حرفم، حسم تو دلم بمونه....😁
البته استثنا ی مورد بود و بس!!😃

ولی در کل خوبه که حستو بروز بدی....از دوستای صمیمیت شروع کن از پدر و مادر و اگه خواهر و برادر داری از اونا....اونوقت میبینی چه حس قشنگی رو تجربه میکنی با بیان حرف دلت ب عزیزات😊
من هم جدیدا دوستت دارم  رو بی بهانه خرج ادم خوبای زندگیم میکنم..
لذتش اونجاس که وقتی بخ دوست این روزام میگم دوستت دارم از ته دل، اون هم به من میگه و خیلی ارامش بخشه...

شــــــــما دوستـــــــــای مجازیمم خیلی دوســـــــــت دارمــــــــــــــــــــــ💗
پاسخ:
اره خدایی میبینی چه حس خوب و آرامشی میگیره ادم از گفتن و شنیدنش....😍😍
من که دیگه از احساسات اشکم لب مشکم کلاً😅

نفســــــــــــــــــی نفس دوست دارم هوارتــــــــــــــــــا😍😍😍😍
دل ب دل راه داره واقعا خواهرزاده گلم ...😍😍😍😍
۱۱ فروردين ۹۸ ، ۲۲:۰۳ همنام مادر سادات
ای وای سلام یادم رفت؛ببخشیییید سلااااااااااام

وای عزیزم چقدر خوبه که اینجوری هستی واقعا بعضی وقتا آدم به خودش میاد و می بینه چقدر حرف نگفته داشته...به قول اقا احسان علیخانی گاهی آنقدرها که فکر میکنی فرصت نیست

منم خیلییییی احساساتیم،با کوچیکترین چیزا اشکم در میاد ی وقتایی حتی تو خیابون  یه پاکبان هم می بینم که چقدر زحمت میکشه،ناخودآگاه اشکم در میاد

چشم عزیزم حتما این کارو میکنم،کلی ممنون
پاسخ:
خواهش میکنم واسه منم پیش اومده راحت باش عزیزم😘😊

آره واقعا قدر بودنا و لحظه هارو باید دونست....هیچکس از اینده خبر نداره....
همیشه دیدی خیلی زود دیر میشه؟! باید کم نذاریم تو بودنا....😊

منم همینطور....خیلی وقتا از شادی هم اشک میریزم...حتی موقع تحویل سال نو!!😢😢

فدات😘😍
۱۱ فروردين ۹۸ ، ۲۲:۲۱ زندگی ب شرط سید
سلاااام،  غریبه ی اشناااااااااای دوست داشتنی
آی مهربووووووووون،صداااااا میااااااد😂
مدتهاست میخوام ی چیزی بهت بگم 


دوست داااااارم عزیززززززم😘😍😍😍
پاسخ:
ســــــــــــــــلام عزیزدلم 😘😍😍😍
خوب یافتمتااا😍😂😂
تریلی تریلی ارادت دارم خدمتتون خالیش کنید تریلی بعدی تو راهه ،ترافیک شده😍😍😂

فدای تو 😘😍😍😍😍
تصویرم دارم صدا که سهل😅😅😅
از قلبم بهت وصلم دوســـــــــت دارم ی عالـــــــــمه هر چی بـــــــــگم بازم کمـــــــــه😙😘😍😍😍
سلام
گفتن دوستت دارم برای بعضیا واقعاً سخته، و خیلیا هم فرصتشون رو بدون گفتن می‌سوزونن.
کاش همه بتونن تا فرصت هست از فرصت عشق ورزیدن استفاده کنند
پاسخ:
سلام
خیلی خوش اومدید😊

مطمئن باشید سخت نیست اگه ترسی نباشه از گفتنش! و یکم ادم تو بیانش جسارت بخرج بده....😊
بله کاش همه لحظه ها رو دریابیم تا بعد افسوس نخوریم....
ممنون از حضورتون🌹
سلامعلیکم
سال نوتون مبارک 🌹🌹🌹



میگم بنظرم  :
زشتیهاش رو با زیباییهاش قیاس کنیم بعید میدونم بشه گفت زندگی زیباست !!
پاسخ:
به به سلام مهرداد خان ،خیلی خوش اومدید🌹
 ممنون همچنین🌹
 حال شریف؟😊

خب منم میگم مهم اینه زیبایی هارو ببینیم....من اگه بخوام ب همنوعم عشق بورزم اونوقت زندگی با همه ناملایمات قشنگه😃

۱۲ فروردين ۹۸ ، ۰۰:۲۹ حـ . آرمان (استاد بزرگ)
سلام
متن قشنگی بود :)

پاسخ:
سلام خوش اومدید🌹
خوشحالم که خوشتون اومد😊
:) شعر زیبایی رو انتخاب کردید برای اشترک گذاری:))
پاسخ:
سلام 😊
عــــــه زیبا بود ؟! 😃 قابلتونو نداره 😅😅😅
نه جدی گفتم:) ،مگه شعر نو نیست؟
پاسخ:
میدونم فقط شرمنده منم یکم نمک ریختم 😳😅
مخاطب هلوی عزیزم:

قربونت برم عشق قشنگم😚

عزیز دلم دوست دارم فدای موهات 
فدای خنده هات
فدای فداکاریات ومهربونیات 😙😙

دوستت دارم خیلی زیاد 😉😆
پاسخ:
همشهری نمونم عشقتون تا ابد پایدار😍😍😍😊
آشنا
میبینم بساط ابراز عشق راه انداختی😂
احسنت به این کار خیر😄
پاسخ:
سلام خواهری خوبی؟😙😍
اره والا😂😂😂
الان کرجم نمیرسونم.... بیام ی پست دیگه بزنم😂
۱۲ فروردين ۹۸ ، ۱۷:۰۲ فرشته ی روی زمین
آشنا جونممممممم 
خییییلی دوستت دارم خواهر جانِ عزیزم😍😘 
( کودک درونم😅: دوست دارم یه قابلمه ..هرچی بگم بازم کمه😍😂😂)

منم جزو افرادی بودم و کمی هستم که به زبون اووردن  احساساتم  سخت بود برام...انقدر تمرین کردم  خداروشکر تازگیا بهتر شدم😁
پاسخ:
فــــــــــــــدای تو خواهر دوستداشتنی بشم من عزیــــــــــــــزمی😍😍😍😍😍

راستی جواب داد عزیزم؟!😊
۱۲ فروردين ۹۸ ، ۱۸:۴۶ زندگی ب شرط سید
سلااااااامی به گرررررمی اش رشته
که روش با اش دوغ و اخته نوشته😘😕
فقط خودم  و خودتو عشقه😆😆
(بقیه رو بیخیال)😂😂
دیگه پیدات کردم ،ولت نمیکنم😆😛
 
 میگم اشنا جونم، باعث شدی من بچه های دیگه رو هم پیدا کنم😊😉
خیییییییییییلی ماهی...
فعلا اودافظ🙌

پاسخ:
ســـــــــــــــــــــــــــــلام عزیــــــــــــــزدلـــــــم دل انگیـــــــز 😙😍😅
بـــــــه بـــــــه چـــــــه آشـــــــی بشـــــــه این آش 😍😂😂😂

تو ی درصد فکر کن من ولت کنم!!😉😍😅

چه خوب خوشحال شدم 😊❤
قربونت برم ،تو بیشتر....😘😍😍

اودافظ گلکم😙😅
اتفاقا دیروز بهش گفتم
شش سالی بود رو دلم میذاشتمش
ولی جرئت نداشتم بهش بگم ...
لپ تاپم ای عشق بی کلام و اروم من
خراب نشو لنتی

پاسخ:
آرش خـــــــــــــــــــــان😅😅😅
شما هم هی قیمه ها رو بریزید تو ماستا😅😅😅

ولی خوبه همین از عشق لپ تاپ شروع کنید قشنگ تعلیم میبینید😉😅😅😅
۱۲ فروردين ۹۸ ، ۲۰:۵۲ فرشته ی روی زمین
خواهری بله درست شد 
ممنون از آموزشت😅دستت دردنکنه🌹
پاسخ:
خواهش میکنم فدات😘😍
واقعاً زود دیر میشه
پاسخ:
😟

خیلی خوش اومدید🌹
اگر کسی بتونه این کار رو بکنه، می تونه اسم خودش رو بذاره انسان. و از وجود خودش لذت ببره.
پاسخ:
بله قطعا همینطورِ 😊

ممنون از حضورتون 🌹

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی