......مـــــاه بــــی همتــــا

.......مــاهِ مـن ، نـماز آیات میخـونـم وقتـی گـرفتـه ای

......مـــــاه بــــی همتــــا

.......مــاهِ مـن ، نـماز آیات میخـونـم وقتـی گـرفتـه ای

......مـــــاه بــــی همتــــا

ی سری از آدما رو حاضری
همه جوره کنار خودت داشته باشی ...
به عنوان هر چیزی که میشه و امکان داره ...
عشق ، دوست ، رفیق ...
مهم ، بودنشونه
اینکه مطمئن باشیم که هستن ،
چه دور چه نزدیک ...
حتی اگه غریبه ترین آشنا بشن !
حتی اگه دیدنشون سالی ی بار ، اونم تو کافه با دوستای مشترک باشه ...
بازم به همین قانع هستیم ...
بعضی از آدما اینقدر خوب هستن و حس خوب دارن ، که بودنشون دلگرممون میکنه ...
جوری که حاضریم به خاطرِ بودنشون ،
از خودمون و غرورمون بگذریم
و خودمون رو
پشت خنده های مصنوعی قایم کنیم ...
تا نفهمن نبودنشون چی به روزمون آورده ...
ما برای داشتن و بودنِ ی سری از آدما تو زندگیمون ، از خودمون و احساسِمون گذشتیم ...

آخرین نظرات
نویسندگان

دوستت می دارم بی....

جمعه, ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۱۰:۵۵ ب.ظ


دوستت می‌دارم ، بی‌ آن‌ که بخواهمت.


سالگشتگی ست این ؟

که به خود در پیچی اَبروار

بِغُرّی بی‌ آن‌ که بباری ؟

 

سالگشتگی ست این 

که بخواهیَش

بی‌ آن که بفشاریش ؟

 

سالگشتگی ست این ؟

خواستنش

تمنای هر رگ

بی‌ آن‌ که در میان باشد

خواهشی حتی ؟

 

نهایت عاشقیست این ؟

آن وعده‌ی دیدار در فراسوی پیکرها ؟


- عاشقانه های احمد شاملو


موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۸/۰۲/۲۰
غریبه آشنا A

نظرات  (۷)

هیچکس فروغ  فرخزاد نمیشه حتی شاملو.


چه میشود کرد؟

مگرمیشوددنیاراپاره کرد وازتویش خوشبختی دراورد؟

همینست که هست....
پاسخ:
امید باشه خوشبختی دور نیست....

آره فرخزاد هم عالی ولی من شاملو هم دوست😊
مشکل بیان حل میشد واسه ایشونم پست میزدم😃

دقت کردی تفاهمامون داره زیاد میشه؟!🤔😅😅😅

سلام
رابطه تون با اشعار قیصر امین پور چطوره؟
پاسخ:
رویای آشنای شب و روز عمر من!
در خواب های کودکی ام دیده ام تو را....

سلام😊
کلا شاعرای خوبی داریم قیصر امین پور هم جزو همون دسته هستن که با اشعارشون تا عمق وجودمون پیش میرن....
نسل اهورا هم با اهنگ های فاخر ساسی و حامد همایون بزرگ میشن!

البته به اهورا توصیه کردم دنبال شعر و شاعری و عشق و عاشقی نباشه کشکه !!
پاسخ:
و اینک ساسی با هشتادیا نودیا 😂
و اون بین😜 
اهورا رو ببین جون بابا😅😂😂
سلام. (دوستت دارم بی آنکه بخواهمت) یعنی چی؟
مگه میشه آدم کسی رو دوست داشته باشه و نخوادش؟
پاسخ:
سلام ، برداشت شخص خودم از این جمله  دوست داشتن بی دلیلِ....😊

ممنون از حضورتون🌹
سالگشتگی یعنی چی؟😁😬
پاسخ:
سلام یعنی سالخوردگی ،پیری....😊

خیــــلی خوش اومدی عزیزم 🌹
سلام عزیزم 
ممنون 
من هیچ وقت معنی شعر و متوجه نمیشم😉😁
با توجه به کامنتها و جواب معنی متوجه این شعر زیبا شدم 
پاسخ:
سلام گلم فدات😙😍
خوشحالم که مفهوم رو دریافتی 😘😁

خواستنش تمنای هر رگ یعنی چی ؟!ممنون میشم اگه بگین

پاسخ:
یعنی نیاز زندگی 

ممنون از حضورتون ❤

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی