......مـــــاه بــــی همتــــا

.......مــاهِ مـن ، نـماز آیات میخـونـم وقتـی گـرفتـه ای

......مـــــاه بــــی همتــــا

.......مــاهِ مـن ، نـماز آیات میخـونـم وقتـی گـرفتـه ای

......مـــــاه بــــی همتــــا

ی سری از آدما رو حاضری
همه جوره کنار خودت داشته باشی ...
به عنوان هر چیزی که میشه و امکان داره ...
عشق ، دوست ، رفیق ...
مهم ، بودنشونه
اینکه مطمئن باشیم که هستن ،
چه دور چه نزدیک ...
حتی اگه غریبه ترین آشنا بشن !
حتی اگه دیدنشون سالی ی بار ، اونم تو کافه با دوستای مشترک باشه ...
بازم به همین قانع هستیم ...
بعضی از آدما اینقدر خوب هستن و حس خوب دارن ، که بودنشون دلگرممون میکنه ...
جوری که حاضریم به خاطرِ بودنشون ،
از خودمون و غرورمون بگذریم
و خودمون رو
پشت خنده های مصنوعی قایم کنیم ...
تا نفهمن نبودنشون چی به روزمون آورده ...
ما برای داشتن و بودنِ ی سری از آدما تو زندگیمون ، از خودمون و احساسِمون گذشتیم ...

آخرین نظرات
نویسندگان

بنام خدایی که دغدغه ی از دست دادنش رو ندارم . 

خدایی که عاشقی یادم داد و معنا داد ب زندگیم ....

پرواز داد ب بالهای خستم ....

و منو نجات داد ....

ب من نفس داد ....

بعضی وقتا فکر میکنم تنها منم که عاشقم 

تنها منم که دیوونم .... 

فقط کافیه ی لحظه کنارت باشم 

اون لحظه برام ب معنی واقعی واژه یعنی زندگی ....

تو ب من همه چی دادی و اینطوری شد که 

من صاحب دنیا شدم و تو شدی دنیام ....

خب حالا از دنیای روی زمینم بگم ....

بیاید میخوام ببرمتون ب گذشته ....

اممممم به 10 سال قبل ! 

نه 20 سال قبل ! 

نه اصلا کمی دقیقتر شم ، 

میخوام از 15 خرداد سال 71 بگم ....

اینجا شهری که مظهر عشق و صفاست و میعادگاه 

عاشقان و مردمانش مهمون نوازی رو خوب بلدن 

چون میدونن وجود حضرت معصومه و امام زمان 

تو‌ شهرشون ب زندگیشون چقدر برکت داده 

و خاک پای زوار رو سرمه ی چشمشون میکنن ....

منم عاشقشم ، 

و همیشه خدامو شاکرم که تو هوایی نفس میکشم که

هواخواه زیاد داره 

و یکی از درای بهشت از اونجا یعنی قم باز میشه ....

زیر آسمون این شهر قشنگ تو بیمارستان ایزدی ی

خانواده 3 نفره

انتظار میکشن تا زیر سایه ی امام زمان 

دختر دور دونشون پا ب دنیاشون بذاره ....

بابایی که با هیجان و اشتیاق داره ثانیه های آخر انتظار

رو سپری میکنه ، 

زمان گذشت و خبری نشد ! 

نگرانه ، حس میکنه دخترش دیر کرده !! 

عقربه ها گیر کردن تو گلوش انگار که رد نمیشه ....

نه زمان ! نه آب خوش ! 

بــــله ! بلاخره ساعت 9 صبحِ که ب انتظارا پایان دادم و

من بدنیا اومـــــــدم ، ب رسم عادت زمینی شدنم مبارک  🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

من اومدم و با تولدم شدم یدونه دختر و سنگ صبور

مامانم 

مامانی که همیشه و در همه حال دعاگومه و نگران 

که نکنه حتی خار ب پام بره ، مامانی که دنیای منه ....

شدم دختر ناز بابام 

بابایی که همیشه مثل کوه پشتم بود و خیلی بخاطرم

زحمت کشید با داشتنش باورم شد فرشته ها میتونن بال

نداشته باشن و من جونم ب جونش بستس و نفسم در گرو

نفساشه ....

و آبجی دوستداشتنی داداشم 😍

داداشی که اون موقع یک سال بیشتر سن نداشت 

ولی دلیل محکمی واسه دلگرمی خواهرش بود 

و تو تموم طول زندگی بارها اینو بهم ثابت کرد .... 

من اومدم و دوباره میخوام شروع کنم 

ی شروع جدید بخاطر خودم 

بخاطر روزای تلخ و شیرینی که گذروندم 

دوباره میخوام باشم ولی فقط بخاطر خودم و امیدی که

دارم و تا این باورِ من باشه هیچوقت دست از تلاش

نمیکشم ....

من اومدم با دلی مملو از عشق و شور و هیجان بیش از

حد و مرزم تا این حس رو ب تک تک افراد خانوادم و تموم

دوستدارام نثار کنم 

اومدم تا عاشق شم و یاد بگیرم عشق بورزم ب همه ی

همنوعام و اولین امتحان عاشقی رو تو عشق ب خالق

بی همتام پاس کردم و ان شالله که رو سفیدم ....

مرسی خدای خوبم که منو برگزیدی واسه خلقت و

عزیزم کردی تو نظر دوستدارام ....

ب قلبم اونقدر وسعت بده که تا ابد جز خوبی ازش برنیاد

و جز خوبی نبینه ....

امروز سالروز اولین روزیِ که ب دنیا اومدم و فردا سالروز

دومی که ب دنیا اومدم

افسوس که روزای مهم کم اهمیت و بعضی وقتا بی اهمیت

میشن ! 

امیدوارم هیچ یک از ما یادمون نره و دچار فراموشی نشیم 

که تولد یعنی دوباره زیستن ب شیوه ی انسانی تر .

خب دیگه قیچی کو؟!😂 

من میفتم رو دور و بالای منبر میرم پایین اومدنم نمیاد😅

بازم جمع بندی جمع بندی زیاد حرف زدم 😅

ب بزرگیتون ببخشید دیگه 😃

اینم بگم و تمام 😜

و در آخر از همینجا تولدم این روز فرخنده و باشکوه رو 

ب شما ، خودم و تمامی مردم جهان تبریک عرض میکنم 😌😃

- عیدتونم مبارک 🌹

 
موافقین ۸ مخالفین ۰ ۹۸/۰۳/۱۵
غریبه آشنا A

نظرات  (۳۳)

 تولدت مبارکمون باشه😍
پاسخ:
عزیـــــــزم 😙😍
تولدتون مبارک؛ دلتون شاد.
پاسخ:
خیلی ممنون 😃

خیـــــلی خوش اومدید 😊
سلام 
تبریک. چه همزمانی زیبایی که تولدتون با عید زیبای فطر هماهنگه:)
حال دلتون قشنگ، الهی  تولدتون به همراه رسیدن به خواسته‌های قشنگ‌ترتون باشه
متن زیبایی انتخاب کردید، مثل همیشه عالی
پاسخ:
سلام مرسی عزیزدلم فدات😙😍❤
ب دوستان میگفتم پارسال تولدم افتاد شب قدر و من افسرده.... داشتم با خدا اختلاط میکردم که خدا جونم آخه انصافه دختری ب با حالی من تولدم با شبای عزیز برابری کنه و نتونم شادی کنم ؟!😦😟
تو همون حین یهو ندا اومد که هیسسسس!! سال بعد جبران میشه غم مخور😂😂
مرسی بخاطر آرزوهای قشنگی که برام کردی😙😍
من امروز تولدمه و اگه قرار باشه ی آرزوم برآورده بشه بهترینا رو برای همتون میخوام 🌹
مرسی عزیزدلم ممنون تو هم مثل همیشه تو بیان زیبای جملات نمونه ای😘😍
۱۵ خرداد ۹۸ ، ۱۱:۳۶ حـ . آرمان (استاد بزرگ)
سلام
تولدتون مبارک باشه
تنتون سلامت و دلتون شاد
انشاالله تولد 120 سالگیتون رو در کنار خانواده و دوستانتون جشن بگیرید :)
پاسخ:
ســـلام خیــــلی ممنونم استاد بزرگ 😊
مرسی با آرزوی بهترینا برای شما دوست عزیز 🌹
مجددا تفلد تفلد تفلدت مبالک مبالک مبالک تفلدت مبالک😍😘

اه چه لوسم من😂😂
پاسخ:
نگو نمک زندگیم😘😍
مرسی عزیزم فداتشم 😙😍
بابت دیشبم ممنون سنگ تموم گذاشتید خیلی خوش گذشت کلی خندیدم😍😂
کاری نکردیم که خواهری،لایق بهتر از اینایی😘
انشالله همیشه بخندی.خودمم دیشب خیلی خندیدم😂
پاسخ:
فدای تو بشم من 😙😍😍
نه اتفاقا خیلی خوب بود واقعا از صمیم قلب ممنونتونم خاطره قشنگی ساختید برام😍😊
اسی خان هم یادشون بود جای خالی پارسالشون رو ساعت ۴ صبح اومدن پر کردن 😁تبریک گفتن 😊
سلام آشنا
تولدتون مبارک، آرزومندم روزهاتون از نشاط و سلامتی لبریز باشه.
پاسخ:
سلام دایی نمونه😄 
نیستید کم پیدایید؟!😉
مرسی ممنون خیلی لطف دارید ب من 😊
منم از خدا بهترینارو میخوام براتون بازم مرسی 🌹
تولد اینجا هم مبارک، یک یدونه:))))))
پاسخ:
مرسی دیجی فانم😘😂😂😂
تبریک مجدد.
پاسخ:
فداااات 😘😍
۱۵ خرداد ۹۸ ، ۱۸:۴۱ حامد احمدی
تولد یعنی چیپس ماست موسیر
پاسخ:
اتفاقا نکته ظریفی بود که بهش اشاره کردید😉😂
سلاااااااااااااااام 
سلامی چو بوی خوش آشناااااااایییی 😁😁😁😂😂😂😂😂😂 
تولدت مبارککک ☺ صد سال نه صدو بیست سال نه هزار سال زنده باشی 😜  
ان شاءالله همیشه سالم و خوش و خرم باشی 
(دقت کردی حس مجری بودن بهم دست داد) 😀 
💐💐💐🌹🌺🌺🌺⚘🌷🌷🌻🌼🎉🎉🎉🎊🎊🎊🎁🎁🎁🎁🎁🎈🎈🎈🎈🎉🎊🎈🎊🎉🎉🎁
پاسخ:
سلام عزیزدل من😍😍😍مرسی فاطمم خیلی خوشحال شدم اینجا دیدمت😍😍😍😍
چقدر دلم برات تنگ شده بود عشقم کجایی خوبی؟چه خبرا؟!😘😙😍
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
 ***** هم تولدت رو خیلی خیلی تبریک گفت 🎁🎁🎁🎉🎉🎊🎈🎈 
🎉🎉🎉🎁🎁🎉🎊🎈🎈🎈🎈🎊🎉🎈🎊🎊🎁🎉🎈🎊

و ان شاء الله به زودیه زود باهم آشتی کنین 😁😁😁😁😁😜😜😜😜😜😜

پاسخ:
خیلی ممنون لطف کرد😍😍

من با کسی قهر نیستم عزیزم😘😊
این از طرف من 

http://goo.gl/v9TQJa
پاسخ:
آخ که من فدای تو بشم عشقم😍😍😍
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
اینم از طرف ***** میذارم که جاش خالیییه . 

http://goo.gl/si5TK2


بادکنکارو هم بترکون جالبه 😂😁😁😅
پاسخ:
عزیزم😍😍اتفاقا چند روز پیش باهاش حرف زدم!اگه بود خوشحال میشدیم😊
باز هم تولدتون مبارک
یه ذره کیک مونده بدید این اهورا بخوره !
پاسخ:
باز هم تولدم مبارکتون باشه😂😂
اهورا ای جانم بیاد🍰 ی قسمت بزرگشو اختصاص دادم ب اون😂
خوبم مرسییییی 😊 سلامتی خونمونم 😁 

امیدوارم اینطور که میگی باشه  😅😂😂😂
پاسخ:
من بارها گفتم از جانب من مطمئن باش همینطوره ولاغیر!!!😊
درسا چطور پیش میرن عزیزم؟😃
این دو ماه و نیم که نبودی ب کجا رسوندی؟😉
۱۵ خرداد ۹۸ ، ۲۱:۳۵ غریبه آشنا A
نه فکرم مشغول شد متوجه نشدم!!خیلی خوش اومدی ممنون بخاطر تبریک عزیزم😙😍😊
آرزوم رسیدن ب آرزوهاته🌹😊
پاسخ:
نه خلوت بود!!
بازم مرسی🌹
کامنت پایینی با کی هستی؟

درسا هیچی هیچیییییییییییییییییییییییی😑😑😑😑

پاسخ:
با عزیزی که خصوصی تبریک گفتن😃

جا داره از همه ی اونایی که خصوصی اومدن تبریک گفتن هم عمومی تشکر کنم و بگم واقعا بودنشون بهم دلگرمی و امید داد،خوشحالم که ب یادم هستید🌹

درسا هیچی؟؟!!!!یعنی این همه مدت نبودتو تحمل کردیم نتیجه نداد؟!!😕😑
نوووووووچ 😣 

چه تحفه ای هم هستم  😂 که دوریمو تحمل کردین 😁😁

خودم از دست خودم ناراحتم دیگه شما خجالتم ندین 😪
پاسخ:
عزیزم 😯😯😯
تو عشق دوم منی میدونی که😘😍😍

اتفاقا سکوت شلوغ دختر نازم اومده بود سراغتو میگرفت منم گفتم که داری درستو جدی دنبال میکنی😊
اشکال نداره ان شالله ب نتیجه دلخواه میرسی ب زودی😙😍


فاطمم بیا صفحه منوساز ب درخواست دوستان😉
ان شاءالله ، با تلاش
باشه 🙂
پاسخ:
فدات😘😍
باز هم تولدت مبارک ♥
ایشالله همیشه نگاه خدا بالای سرت باش♡_♡
پاسخ:
مرسی عزیزدلم دیجی هیوا😘😂

خیـــــــلی خوش اومدی فداتشم 😍
مرسی عزیزم :)
خدا نکنه ♡_♡
پاسخ:
عزیــــزم😍😍😍
تولدتون مبارک :))

امیدواریتون به آینده قابل تحسینه.
پاسخ:
خیلی ممنون لطف دارید 😃
۱۶ خرداد ۹۸ ، ۱۴:۴۷ فرشته ی روی زمین
پساپس مجددا تولدت مبارک 🌸🌻
+آشنا این لیوان پاپ کورن(ذرت خودمون) 🍿 هم بده به اهورا  : ))
پاسخ:
مرسی عزیزدلم😘😍
باشه قربون دستت 😉😂
تولدت کلی مبارک باااااشه
بقولی آرزوهات خاطره بشن 😊
ببخشیک تاخیر داره تبریک تولدت ولی برات کلی آرزوی خوب میکنم و امیدوارم سالت خیلی خفن باشه


پاسخ:
وای نگو مرسی عزیزدلم🤗🤗
خیلی ممنونم بخاطر آرزوهای قشنگت😍😍
همچنین آرزومند آرزوهاتم نازنینم😘😍
۱۷ خرداد ۹۸ ، ۱۶:۵۸ مریم سادات موسوی
خوشبختم منم خردادی هستم تولدت مبارک عزیزم
پاسخ:
همچنین عسل خانوم😘😍
خوشحال شدم خیلی هم عالی 😘مرسی عزیزدلم ممنون😍😍😍
متولد چه روزی هستی؟😁

خیلیم خوش اومدی😘
۱۷ خرداد ۹۸ ، ۱۸:۵۰ مریم سادات موسوی
من 28 خرداد
پاسخ:
پیشاپیش تولدت مبارک عزیزم ان شالله همیشه تندرست و سلامت باشی و ب آرزوهات برسی😘😍
سلام 
تولدت مبارک عزیزم با تاخیر :)😍😍😘😘
پاسخ:
سلام وای مرســــــی بهارم عزیـــــــزم😍😍😍
۱۹ خرداد ۹۸ ، ۱۳:۲۴ زندگی ب شرط سید
اهاااااا
پیدا کردم
حالا جا داره تولد ابجی جان ى از صمیم قلب تبریک بگیم😍
ان شالله صد ساله شی
نع!
ضدو بیست ساله شی
نع!
صدو بیست سال کمه
همیشه زنده باشی'همررررراه با عمر طولانی و باعزت ان شالله😍
اشناجونم یعنی الان پنج روزه ته!!!😂
عجب!
ماشالله باتوجه ب سنت خیلی خیلی فهمیده ای😂😂😂😂


پاسخ:
فدات بشم من مرســــــی عزیزدلم مرســــــــی😍😍😍😍
 آره دیگه الان تاتی تاتی میکنم برات😂😂😂
فدای تو درس پس میدیم پیش شما دوستان😍😊
۱۹ خرداد ۹۸ ، ۱۴:۵۹ زندگی ب شرط سید
خب ماشالله راه افتادی...
پس یادم  باشه در اسرع وقت برات ازین کفشایی که چراغشون روشن میشه و صدا میده  بگیرم!😜😘😂😂


دست پرورده ایم استاد
نفرمایید🙃😍🌺
فعلا اودافظ🌺

پاسخ:
😂😂الهی فدای تو بشم من عزیزدلم 😍😍😍😍

همیشه تولد آدم قشنگه ، وقتی همه ی اونایی که دوست دارن تولدت رو بهت تبریک میگن تازه میفهمی چقدر زیادن آدمایی که دوست دارن و این خودش روز و حس و حالتو قشنگتر میکنه ،بازم از همه دوستان ممنونم مرسی که هستید🌹😊
۲۰ خرداد ۹۸ ، ۱۷:۰۷ مریم سادات موسوی
ممنونم گلم



پاسخ:
فدات😘😍

متولد 71 !

ماشالا قدمت داریدااااا 😁😆 با این سن و سال کودک درونت چقدر فعاله 😁👍

پاسخ:
چطور بهم نمیاد 71 باشم؟!😃
اره دیگه مویی سفید کردیم 😅😅 کودک درون من اینطوریه هر چی ضربه میخورم اون اصلا انگار نه انگار تو ۱۳ سالگیم مونده😊

تصور اشتباهم این بود دخترای قمی همه ازینایی هستن که فقط دماغشون از چادر زده بیرون ! و هر حرفی رو با حدیث و روایت شروع میکنن !! 😆 از طرفی فکر میکردم 22.23 باشید...

خلاصه کلا در اشتباه بودم 😅

پاسخ:
یا ابلفضــل😯😯😯😖😂
دماغ؟!!!😯😖😖😑 که نه ولی روایت داریم😆😆یعنی میگم در وصف موقعیت بگم اتفاقا ی زمون که خیلی جو تعصب و مذهبیت میگیرتم میخوام پوشیه بزنم فقط چشمام معلوم بشه اونم مامانم اجازه صادر نمیکنه میگه اینجا تهران!!کافیه این کارو کنی تا ملت کنجکاو بشن😂😂😂
نگفتم ! ۲۰ ساله تهران زندگی میکنیم ولی کلا اتوبان قم تهران کرج قزوین رو آسفالت کردیم آخه حق آب و گل داریم اینجاها😃😅
حدیثش هست که قمی بروز شده ام...😆😅😅چادری هستم ولی نه مواقعی که مهمونی داریم یا در حین رانندگی....ب قول اونایی که مثالم میزنن مذهبی باکلاسم😅😅
هندونه هندونه نوشابا😆😅😅
خلاصه آقا قمی هستم ولی نه تا این حد😆😅😅
تو رو خدا همچین تصوراتی نداشته باشید که من مجبور باشم تا این حد فسفر بسوزونم 😝😂😂😂😂

آهان حدستون راجع به سنم باحال بود حالا اونایی که باهاشون برخورد دارم منو تو همون رنج سنی میدونن 😃
بعد منم 22-23 ساله میبینم فکر میکنم همسنم هستن اونا هم فکر میکنن من همسنشونم!!بعد که سنم رو میگم پی میبرن ب اینکه بیبی فیسم😅😅

در آخر بــــله صدق الله.... اله همون😂

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی