......مـــــاه بــــی همتــــا

.......مــاهِ مـن ، نـماز آیات میخـونـم وقتـی گـرفتـه ای

......مـــــاه بــــی همتــــا

.......مــاهِ مـن ، نـماز آیات میخـونـم وقتـی گـرفتـه ای

......مـــــاه بــــی همتــــا

ی سری از آدما رو حاضری
همه جوره کنار خودت داشته باشی ...
به عنوان هر چیزی که میشه و امکان داره ...
عشق ، دوست ، رفیق ...
مهم ، بودنشونه
اینکه مطمئن باشیم که هستن ،
چه دور چه نزدیک ...
حتی اگه غریبه ترین آشنا بشن !
حتی اگه دیدنشون سالی ی بار ، اونم تو کافه با دوستای مشترک باشه ...
بازم به همین قانع هستیم ...
بعضی از آدما اینقدر خوب هستن و حس خوب دارن ، که بودنشون دلگرممون میکنه ...
جوری که حاضریم به خاطرِ بودنشون ،
از خودمون و غرورمون بگذریم
و خودمون رو
پشت خنده های مصنوعی قایم کنیم ...
تا نفهمن نبودنشون چی به روزمون آورده ...
ما برای داشتن و بودنِ ی سری از آدما تو زندگیمون ، از خودمون و احساسِمون گذشتیم ...

آخرین نظرات
نویسندگان

آدمای مهربون رو از خوب بودن پشیمون نکنیم!

پنجشنبه, ۸ اسفند ۱۳۹۸، ۱۰:۲۰ ق.ظ

 

آدمای مهربون

هزار زخم رو تحمل میکنن ولی اگه

دلشون بشکنه دیگه نه ناز میکشن

نه انتظار میکشن ، نه آه میکشن نه درد میکشن

نه فریاد میکشن فقط دست میکشن و میرن ....

​​​​​# مهربون باشیم 😊

 

موافقین ۱۴ مخالفین ۰ ۹۸/۱۲/۰۸
غریبه آشنا A

نظرات  (۱۴)

۰۸ اسفند ۹۸ ، ۱۰:۲۸ هانیه 🤷‍♀️

:/

پاسخ:
با این چهره!!خوش اومدی عزیزم😙😅
۰۸ اسفند ۹۸ ، ۱۰:۳۵ هانیه 🤷‍♀️

لبخند :)

متشکرم عزیزجانم 😍

پاسخ:
فدایی داری😍

آخ گفتی

ممنون به خاطر پست عزیزم 😍😘

پاسخ:
خواهش میکنم فدات😘😊
فاطمه خانوم مهربونمون چطوره؟😃

مرسی خوبم تو خوبی جانا؟

پاسخ:
شکر ،منم خوبم ب خوبی شماها عزیزم😍😊

سلام.

چه حرفخوبیه.

کاش همه یاد بگیرن.

پاسخ:
سلام 
آره واقعاً....😃

نه بابااااا . انقدرام نازک نارنجی نیستم 😅 😆 به این زودیا دست نمیکشم

پاسخ:
خدا سایتونو از سرمون کم نکنه پسرخاله😉😅

سلام اشنا جون

 

تو تلگرام گروه درست کردین با اقا اسی ؟؟!!

کیا اونجا هستن ؟!

درا جون هم هست دلم خیلی براش تنگ شده

پاسخ:
منم دلم براش تنگ شده....

میشه اسم بچه هایی که تو تلگرام تو گروه هستن رو بگی اخه من از بچه های قدیمی وبلاگ اقا اسی هستم

پاسخ:
سلام
پیامتو خوندم عزیزم ،من تو هیچ گروهی نیستم!😊
میگم از اول تو وب بودم واضح خودتو معرفی میکنی ببینم کی هستی؟🤔

اشنا عزیزم من سردار هستم

 

اگه یادت باشه

پاسخ:
آره یادم اومد!!😃
همون که یکی از فامیلاتون شیطنت کرد و بچه هامونو سرکار گذاشت😅😅
شیرازی بودی؟!🤔
عزیزم چرا رفتی نیومدی دیگه؟؟!دلم برات تنگ شده بود خوبی گلم؟😍😊

ممنون عزیز دلم

 

اومدم پیشتون ولی دیدم وبلاگ اقا اسی بسته شده

حالا دیدم تو تلگرام گروه درست کرده گفته همه بچه ها هستن

خواستم ببینم کی اونجاست عزیزم

پاسخ:
خودمونیم گرفتی مارو انصافا؟!😅😅
بگو کی هستی تابلوئه اون که میگی نیستی!! ولی احتمال زیاد اونی که من حدس میزنم باشی😂
روراست باش دیگه حالا که اینقدر کنجکاوی😅

عزیزم من همون سردار هستم اگه یادت باشه تو پست طنزی که اقا اسی گذاشت نظر گذاشتم و بعدش اومدم تو وبلاگ اقا اسی

 

اومدم که فقط حالتون رو بپرسم و یه سلام کرده باشم

کنجکاو نیستم ببینم کی تو تلگرامه فقط خبری ازتون نبود خواستم ببینم سالم هستین یا نه

 

یکم ناراحت شدم که گفتی خودت نیستی 

عزیزم این آخرین نظرم بود انشالله دورهم خوش باشین

 

ببخشید اگه وقتتو گرفتم 

خداحافظ

پاسخ:
ناراحت شدی ببخشید منظوری نداشتم😟😟
ولی آخه سردارمون که لحنش این نبود و اسمش مریم نبود!!😕
گفتم شاید یکی دیگه سرب سرم میذاره😳😳

سلام

مریم آخونده نیستی؟

پاسخ:
همون مریم 24 بود منظور منم😁
۱۰ اسفند ۹۸ ، ۰۰:۵۳ حامد احمدی

یعنی چی دست میکشن و میرن؟!

 

پاسخ:
میگه تو خوب باش اونی که قدرتو بدونه پیشت میمونه ،ولی اونی که قدر ندونست شک ندارم دلش واسه خوبیات تنگ میشه..
یعنی میبرن بند وابستگی و هر چیزی رو....
یعنی تا هستن قدرشونو بدونیم چون هر آدمی ی ظرفیتی داره و بالاخره بیشتر از ظرفیتش ازش انتظار صبر و تحمل نمیره...
آدمای خوب رو باید برای خودت حفظش کنی وگرنه دیر یا زود میرسه اون روز که دلت واسه خوبیاش عمیقا تنگ بشه و خودشو نداشته باشی کنارت....

سلااااممم...

 

خیلی وقت بود که نبودم دلم برا همتون تنننگگگ شدهههه^...^

+عاخی...مهربونی دوس^^

پاسخ:
سلام ب روی ماهت عزیزدلم پرتو جونم چطوری؟😍😍😍

دل ب دل راه داره ما هم دلتنگت بودیم عزیزم😘😊
مهربانی هم تو رو دوست❤

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی