......مـــــاه بــــی همتــــا

.......مــاهِ مـن ، نـماز آیات میخـونـم وقتـی گـرفتـه ای

......مـــــاه بــــی همتــــا

.......مــاهِ مـن ، نـماز آیات میخـونـم وقتـی گـرفتـه ای

......مـــــاه بــــی همتــــا

ی سری از آدما رو حاضری
همه جوره کنار خودت داشته باشی ...
به عنوان هر چیزی که میشه و امکان داره ...
عشق ، دوست ، رفیق ...
مهم ، بودنشونه
اینکه مطمئن باشیم که هستن ،
چه دور چه نزدیک ...
حتی اگه غریبه ترین آشنا بشن !
حتی اگه دیدنشون سالی ی بار ، اونم تو کافه با دوستای مشترک باشه ...
بازم به همین قانع هستیم ...
بعضی از آدما اینقدر خوب هستن و حس خوب دارن ، که بودنشون دلگرممون میکنه ...
جوری که حاضریم به خاطرِ بودنشون ،
از خودمون و غرورمون بگذریم
و خودمون رو
پشت خنده های مصنوعی قایم کنیم ...
تا نفهمن نبودنشون چی به روزمون آورده ...
ما برای داشتن و بودنِ ی سری از آدما تو زندگیمون ، از خودمون و احساسِمون گذشتیم ...

آخرین نظرات
نویسندگان

                 بچه ها بیاید بیاید تولد داریم چه تولدی....😉

https://goo.gl/hhTFpV

فقط یه اسفند ماهی میتونه

با وجود غرورش مهربون باشه

با وجود بی طاقتیش صبور باشه

در عین عصبانیت آرامشش رو حفظ کنه

و با وجود دلتنگی و غصه لبخند بزنه!

اسفند ماهی ﯾﻪ ﺩﻭﺳﺖ ﻭﺍﻗﻌﯿﻪ ﺍﮔﺮ ﺗﻮ ﻫﻢ ﯾﻪ ﺩﻭﺳﺖ ﯾﮑﺮﻧﮓ ﺑﺎﺷﯽ…!

فقط یه اسفندی میتونه زیر بار تمام مشکلات بخنده و بگه من عالیییم اینا که چیزی نیست 

 من اگه بخوام کوه و جابه جا می کنم ..

🌹دوست اسفند ماهی من تولدت مبارک🌹

 اسی خان چند وقته با دخترا روزا رو میشموریم تا این روز فرخنده برسه و  من به لطف بچه ها که خیـــــــــلی کمک کردن و وقت گذاشتن و پا ب پام بودن، بتونم یجوری بخش کوچیک از خوبیاتون رو جبران کنم.... حالا با زدن این پست بخاطر خوب بودن بی منتتون و لطفای بیشمارتون که بارها بهم ثابت شده ازتون تشکر میکنم ، مرسی که هستید🌹😊

صدای بهم خوردن بال معصوم فرشته ها می آید انگار آمدن تو نزدیکست.....

               🌹🌹 لمس بودنت مبارک🌹🌹

امروز خورشید شادمانه‏ ترین طلوعش را خواهد کرد

و دنیا رنگ دیگری خواهد گرفت....

 🌹🌹فرشته آسمانی سالروز زمینی شدنت مبارک🌹🌹   

مرسی که برام دوستی هستی که همیشه می تونم روش حساب کنم …

               🌹🌹تولدت مبارک🌹🌹

 بعد نوشت:اسی خان!این آقا از همسایه های وب هستن دیدن تولدتونه خواستن بیان و ب نوبه خودشون ایفای نقش کنن😂😂😂

موافقین ۶ مخالفین ۴ ۹۷/۱۲/۲۲
غریبه آشنا A

نظرات  (۸۵)

من حسودیم شد😐😒

پاسخ:
عزیززززم😍😍😍

ببخشید تو لایق بهترینایی ولی چون قرار بود آدرس وبم لو نره مجبور شدم پنهون کنم😳

ولی سکوت نکردم از باباجون خواستم پست بزنن برای تو نازنینم😙😍
ان شالله اگه سال بعد عمری بود حتما از دلت درمیارم😍😍
پس کیک کوووووو؟؟؟
مگه تولد بدون کیک هم میشههه؟؟؟
مگه داریممم اصلا؟؟
من کیک موخواااام
پاسخ:
عزیزم کیک هم سفارش دادیم ولی منتظریم اسی خان برسن بعد بیاریم😂
زود بیاریم میخورید تموم میشه😅😅
اسی خان زووود بیاید من کیک میخواااام😂
پاسخ:
بخاطر کیک هم شده دعا کن 😅😅
۲۲ اسفند ۹۷ ، ۲۱:۴۶ فرشته ی روی زمین
گلشید راست میگه
منم کیک  ¤_¤
پاسخ:
کیک میک یوخدی😂
اگه گفتی چی گفتم؟!😅😂
آشنا
بخش کاکائویی کیک مال منه هاااا
پاسخ:
حالا بذار بیاد بعد بازم ببین اسی خان چی میگن😂
۲۲ اسفند ۹۷ ، ۲۱:۵۷ الفبای زندگی
 تولد مبارک اسی 
یه دبیته تامیکنه  می پیچونم توی کاغذ روزنامه میدم بهت البته اگه یادم بمونه😝 
پاسخ:
خوش اومدی عزیزم😙😊
من نمیدونم
دیگه از الان گفتم و بخش کاکائویی کیکو رزرو کردم
پاسخ:
باااش عزیزدلم😙😁
مخفیگاهتون پیدا شد !

پاسخ:
به به ارش خان خیــلی خوش اومدید 😁

نه اینجا که مخفیگاه نیست!!هنوز افتتاح نشده بود 😅😅
مخفیگاه😂😂😂
پاسخ:
آرش خان و کارگاه بازیاشون😂😂
اینجا کوجی بید 🤔
پاسخ:
ســــــــلام خوش اومدید غضنفر خان 😊

همشهرینین وبی دی راحت اولوز 😉😁
صفحت مبارک آشنا 💐


اسی اینجا هم مبارک 💖
پاسخ:
صفحه نیست وب!😁
مرسی ممنون😊

اسی خان ببینیم کی رخ مینمایند کیک رو بیاریم😁
آره بابا همون وب 😂

ناراحتم 😔نجفی امروز به جز یکی هیچ کدوم از جوکها رو تایید نکرده😝😝
پاسخ:
ناراحت نشید 😊اینجا براتون ی صفحه میزنم هر چقدر خواستید جوک بگید خوبه؟!😁
من دیگه ملدم.

کییییکککککک می خواااااهمممم
پاسخ:
ببین عزیزم تا اسی خان نیان از کیک خبری نیست که نیست!!😋

ولی باز خوش باش چون پست رو که زدیم حالا هر وقت بیان حتی چند روز دیگه باز جشنمون رو وسعت میدیم😀
اسی هم خیلی مشکوک میزنه 😂غلط نکنم شب تولدش رفته خواستگاری یار👍
پاسخ:
خدا از دهنتون بشنوه😍😍😍
ما چه ساده ایم که فکر کردیم دنبال بدبختیهای مردمه😂😉نگو دنبال بدبختیهای خودشه😂😂
پاسخ:
نه بابا بنده خدا فکرشون پیش کمک ب همنوعاشونه....😊
سلام غضنفر خان

والا خواستگاری باشن خوبه.نخوابیده باشن حالا😂
پاسخ:
خوابم باشن الان بهشون الهام میشه که ما چقدر شلوغکاری راه انداختیم و بیدار میشن😂
از دوماد من خبری نیست چرا؟🤔نکنه اونم رفته خبرش سر دخترم هوو بیاره 😠😝
پاسخ:
نه بابا بد ب دلتون راه ندید اسطوره و این کارا😝😂
خیلی ساده ایم بابا ما 😝اسی الان با یار رفته ددر دودور 😂😂
پاسخ:
ددر دودور😂😂😂
محمود خیر ندیده همه فکرم رو مشغول کرد😝🤔

جواب سوگلم رو چی بدم 😂😂😂
پاسخ:
بد ب دلتون راه ندید😂😂
اسی هم نیومد ببینیم نتیجه چی بود 🤔😕دادن؟🤔ندادن؟😕

اونم می خواد ادامه تحصیل بده؟😂😂
پاسخ:
حلال زادن صاحب پست تشریف اوردن وب....😀
نمیدونم چرا بهم اینجا خوش میگذره 😂😂آشنا تو برو من هستم 😂واسه خودم اینجا رو پُر میکنم 😂😂
پاسخ:
چه خوب راحت باشید😂😂😂 خوشحالم 😄😄
اسی خان اومدید؟؟
اشنا کیک
پاسخ:
کیک رو فان رفته بیاره الانه که برسه😉
بالاخره دادان به اسی یا نه😂
پاسخ:
از خودشون بپرسید😅
۲۳ اسفند ۹۷ ، ۰۰:۰۱ فرشته ی روی زمین
فکرنکنم آقا اسی اینجا باشن...
آقا اسی اگه هستید یه علائم حیاتی منتشر کنید از خودتون😁
با تشکر😍🌸
پاسخ:
بدجور چشمت ترسیده ها😂😂😂
دو تا کیک تو یخچال...:D

هیشکی میل نداشت....دیگه شمع هام فوت نکردم واسه همیشه تو 29 سالگی می مونم:))
پاسخ:
کیک ما فرق داره 😋😅

راستی خیلی خوش اومدید😊
Esi bey, doğum günün kutlu olsun 🎉🎇🎆🎈
کیک کاکائوییه برا منه
پاسخ:
لا اله الا الله😂😂😂
۲۳ اسفند ۹۷ ، ۰۰:۰۴ فرشته ی روی زمین
گلشید یه کوچوولووو از کاکائوییش به منم میدی؟😢
اسی خان کیک به شما تعلق نمیگیره😂
فقط میتونید شمعاشو فوت کنید
فرشتم چون خواهر دوقلومی به تو میدم یکم
ازخستگی داشتم می مردم نخوابیدم حالام که کیکه مجازیه😣
پاسخ:
من اصلا بدجور شرمنده تو شدم مریم جون😳😳
ولی ان شالله سال بعد واست سنگ تموم میذاریم😘😍
باشه کیک واسه خودت
من میرم با آرمین تن ماهی پری دریایی میخورم:D
پاسخ:
ببینید نظرتون عوض میشه هاااا 😉😂
من اودمااااا
خواستم گفته باشم 😂😂😂😂
پاسخ:
خوش اومدی عزیزم😘😍
۲۳ اسفند ۹۷ ، ۰۰:۰۷ فرشته ی روی زمین
کیک رو میتونید بالای صفحه ملاحظه بفرمایید...😊
پاسخ:
😊
هه هه هه
اگه پری دریایی توش بود
توش یه کوسه زشته😂
پاسخ:
😂
۲۳ اسفند ۹۷ ، ۰۰:۰۸ فرشته ی روی زمین
گلشید : لایک👌😂😂😂
اسی خان
لنگه کفشو میدی به من؟؟ کار دارم
پاسخ:
نه ها😝😝
فان
اسی گفت کیک برا من
بهت اجازه میدم کفشو برداری ماموریتو انجام بدی😂
نه دیگه مارکش ورساج واسه خودم:D

پاسخ:
مبارک تون باشه😅
قرار با لنگ کفش کیو کتک بزنی؟
پاسخ:
نه دیگه نمونه کارن😂
خوشتون بیاد پست کنیم براتون😂
۲۳ اسفند ۹۷ ، ۰۰:۱۲ فرشته ی روی زمین
فان😂😂😂😂
اسی خان قبول نیست
من کیکو پس نمیدم
پاسخ:
من که گفتم باید کیک رو بیاریم بعد!!😂
اوه مای گادددد 
مبارکه 
کللللللییییی 
دس دس دس👏👏👏👏👏

پاسخ:
خوش اومدی عزیزم😘😍
یجا چت کنید...نصف اینور نصف اونور....
آشنا سربه سرت میزارم عزیزم.😙😘


پاسخ:
😍😍😍
اسی خان
شمارو، اولش از جیغ و عربده و شیلنگ شروع شد الان دیدم لنگه کفش مناسبه!! مگه نه بچه ها؟!


پاسخ:
نـــــــــه😝😝😝
۲۳ اسفند ۹۷ ، ۰۰:۱۴ فرشته ی روی زمین
شمع فوت نکردید 😱
پاسخ:
وای برم بیارم شمع ها رو😅
فان😂😂😂
تولو خدا یه جا جمع شین الان من تو سه تا وب پرسه میزنم گیج شدم چیرو کجا بفرستم، تازه شامم میخورم با یه دست سخته واقعا
یجا پلییز
اگر آشنا برنامه ای ، شیرینکاری ، تردستی ، کل و ملقی چیزی نداره بریم اونور؟
پاسخ:
عه اسی خان ما دو روز منتظرتون بودیم هر لحظه یچیز اضافه کردیم 😂
تا صبح هستیم خدمتتون😂😂
۲۳ اسفند ۹۷ ، ۰۰:۱۷ فرشته ی روی زمین
آشنا شمعو بیار فوت کنن
پاسخ:
اوردم😊😅
۲۳ اسفند ۹۷ ، ۰۰:۱۹ فرشته ی روی زمین
برای مشاهده ی شمع ها 
تشریف ببرید بالای صفحه...با تشکر😊
پاسخ:
مرسی از راهنمایی ریزی که میای برای حضار😘😂😂
اسی خان شمعو فوت کنید
سلام
تولدت مبارک... 
الکی الکی پیر شدی:(

سریع این جینگول بازیاتونو تموم کنیم بریم وب خودمون:/
پاسخ:
علیک سلام 😊
خوش اومدی وب خودته اینجام راحت باش 😊
ایشششششششش 


اسی به میمونی این شب یه ارزویی کن 
پاسخ:
ایش چی؟!😓😓
اسی شانس بهت رو کرده هاا😉یه آرزو بکن برادر من 😂😂
من افسردگی گرفتم 
من شمع نداشتم 
هق هق هق 
پاسخ:
شرمنده دستم باز نبود اون موقع وگرنه تولدتون سناریو اجرا میکردم😘😂😂
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
۲۳ اسفند ۹۷ ، ۰۰:۲۱ فرشته ی روی زمین
آخه چقدر بی ذوق؟؟!!😳😶
حداقل نمادین ذوق نشون بدید😐
😕😕
پاسخ:
؟؟🤔🤔
خاک بر سر من که چه بد موقع به دنیا اومدم😝😝😝
پاسخ:
ببخشید دیر متوجه این پیامتون شدم!!😖
نفرمایید چه حرفیه....😊
اتفاقا اون روزی که شما متولد شدید دلیل شادی دل خیلی ها بودید که الان ثابت شده🌹
تاریخ تولد خودتون و هلو جان رو سر فرصت بگید یاد داشته باشیم😊
نمادین چی؟!

میخواین از بیست و نه تا یک بشمریم بعد فوت کنه؟!

موقع ارزو کردن چشاتو ببند فراموش نشه
پاسخ:
شمام الان تمرکز نداری فراموش نشه😝😅
ننه هیچی نگووووووووو 
برای من تولد نگرفتید 😢
الان میرم خانواده برتر پست تبعیییییییض میذارم 
پاسخ:
عزیزم تولد تو وب نداشتم خب!!😳😳

بعدشم اسی خان چون خودشون وب داشتن و نمیشد اونجا سورپرایز کرد😜😁

عمری باشه سال بعد دارم برات دخترم😍😊
چه شمعا قشنگی.....

انشاءلله سال بعد همه متاهل بشیم بیایم اینجا
سالگردا ازدواج و جشن بگیریم:D

آرمین هم به پری دریایش برسه
پاسخ:
شرمنده خارجی نوشتم شمعهام کم بود جواب نداد😅😅
سکوت
هم ماهی عزیزم بیا بغلم 
پاسخ:
😟😟
۲۳ اسفند ۹۷ ، ۰۰:۲۴ فرشته ی روی زمین
جناب اسی اول آرزو بفرمایید بعد فوت کنید
فقط وقتی فوت کردید اطلاع بدید مهمونا بدونن😂😂
پاسخ:
بازم مرسی از اطلاع رسانی😘😂
تمرکز ندارم؟!
هان؟!

در میزنن؟! 😁
پاسخ:
بذار برم ببینم کیه😂😂
😂😂یعنی کی میتونه باشه
پاسخ:
آقای همساده😂😂😂
بیخود
جشن گرفتین قشنگ تالار دعوت کنین ، ملت جا داشته باشن قراشونو بریزن
وب جای جشنه؟!

گلشییید ور ار یو؟!
پاسخ:
شعونات اسلامی باید رعایت بشه اینجا نمیشه😅😅
گمونم اسی ارزو کرده مزدوج شه پری دریایی نزول اجلال میفرماین لابد
پاسخ:
بترکی پری دریایی تو برنامه نبود حالا از کجا بیاریم؟!😝😂😂😂😂
چه رمزی بین شماهاست؟

پاسخ:
رمز؟!🤔
فان
من که اینجام
من چیکاره بیدم
آشنا 
قول دادیااااا 
سال دیگه 
پاسخ:
حتما عزیزم😍😍😍
پری دریایی😂😂
گیجلدیم
پاسخ:
نیه آخی؟!🤔😅
اشنا بیا اونور مینا خانم کارت داره
پاسخ:
اونور بودم داشتم میخوندم....
۲۳ اسفند ۹۷ ، ۰۰:۴۰ فرشته ی روی زمین
بچه ها تموم شد؟
بریم اونور
پاسخ:
بریم عزیزم 😘

دخترا مرسی خیلی خوب هماهنگ بودید کلی خندیدم😘😂😂
۲۳ اسفند ۹۷ ، ۰۰:۴۷ مینا معلم جزیره
سلام 
پیدات کردم خخخ 
بابت عکسای اون روز تشکر گلرو رسوند بهم 😊
سری بعد سرشونو نبر 😆
پاسخ:
سلام عزیزم خوش اومدی😘😍
خواهش میکنم عزیزم😍😍
اونوقت تبر گردن پخ پخ😝😂😂
۲۳ اسفند ۹۷ ، ۰۱:۲۸ فرشته ی روی زمین
آشنا جونم خیلی زحمت کشیدی 
 خیلیییییی خوش گذشت این چندروز
 انشاءالله تولد خودت ♡

پاسخ:
فدات عزیزم 😍😊
شما هم خیلی کمک کردید، وقت گذاشتید، همکاری کردید.... ازتون ممنونم😘
واقعا وجودتون خیلی بهم قوت و دلگرمی داد واسه کار گروهی😍
ان شالله تولدای بعدی😉😁
راستی تاریخ تولدت هم بگو داشته باشم😊
۲۹ اسفند ۹۷ ، ۱۷:۰۵ ابوالفضل مهدوی فر
سلام
خوشحال میشم به وبلاگ من بیاید:
cafe-ketab.blog.ir
موفق باشید
پاسخ:
سلام خوش اومدید 😊
چشم
ممنون🌹
اقاهه رو 😂😂
پاسخ:
😁😁
جات خیلی خالی بود عزیزم تو وجودت دارم نفس میکشم....تولد تو هم جشن گرفتیم برات😍😊
خیلی مهربونی عزیزم اینهمه احساسات که برام خرج میکنی از سرم  زیاده 😍 اره رفتم وب اقا سید دیدم ممنونم واقعا خیلی لطف داشتین
پاسخ:
نگو عزیزم !واقعا حسم میگه هر چی بگم بازم کمه....آخه من خیلی دوست دارم خیلی😟😍😍😍
اخی عزیزم منم دوست دارم 😍💗💗💗💗💗💗💗
پاسخ:
من بیشتر😍😍😍😍😍😍😍
🌹🌹🌹🌹🌹🌹 عزیزی
پاسخ:
فدات😍😍😍😍😍

فاطمم ی رمز بفرست 

هعیییییی 

 

یادش بخیر 😕 

یه لحظه بغضم گرفت 

وب زندگی برتر

اقا اسی 

درا 

گلرو

مهوش

دکتر

اقا ارش 

اقا سید و ایلیاااا

علی پرسپولیسی 

اقا علیرضا 

 

هعی هعی هعیییییییی

 

 

😭😭😭😭

 

یادته  من تو اوج افسردگی بودم چقدر داغون بودم حیف حالم خوب نبود  ... چقدررررر اذیتتون کردم مخصوصا اقا اسی که ازم متنفر بود 

 

واسه اون روزا دلم تنگ شد

وااای چقدرررر شلوغ بود 

یعنی میومدم پونصدتا پیام میخوندم فقط تا برسم به بحثتون انقدر کنجکاو بودم 

 

کجایید دقیقا کجایید 🥺

 

 

 

پاسخ:
عزیزم 😊

اره واقعا یادش بخیر عزیزانی که با ما زیستن ولی الان نیستن...!
البته مستر خستمون بامرامه هست پیشمون 😉

پونصدتا پیام رو خوب اومدی!!😂
24 ساعت پایه وب بودیم 😃

هر کس پی زندگیشه دیگه...اینجوری خوشن 😁

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی