......مـــــاه بــــی همتــــا

.......مــاهِ مـن ، نـماز آیات میخـونـم وقتـی گـرفتـه ای

......مـــــاه بــــی همتــــا

.......مــاهِ مـن ، نـماز آیات میخـونـم وقتـی گـرفتـه ای

......مـــــاه بــــی همتــــا

ی سری از آدما رو حاضری
همه جوره کنار خودت داشته باشی ...
به عنوان هر چیزی که میشه و امکان داره ...
عشق ، دوست ، رفیق ...
مهم ، بودنشونه
اینکه مطمئن باشیم که هستن ،
چه دور چه نزدیک ...
حتی اگه غریبه ترین آشنا بشن !
حتی اگه دیدنشون سالی ی بار ، اونم تو کافه با دوستای مشترک باشه ...
بازم به همین قانع هستیم ...
بعضی از آدما اینقدر خوب هستن و حس خوب دارن ، که بودنشون دلگرممون میکنه ...
جوری که حاضریم به خاطرِ بودنشون ،
از خودمون و غرورمون بگذریم
و خودمون رو
پشت خنده های مصنوعی قایم کنیم ...
تا نفهمن نبودنشون چی به روزمون آورده ...
ما برای داشتن و بودنِ ی سری از آدما تو زندگیمون ، از خودمون و احساسِمون گذشتیم ...

آخرین نظرات
نویسندگان

دوست خوب قـلـ❤ــب زندگیـه....

يكشنبه, ۱۶ آبان ۱۴۰۰، ۱۱:۲۶ ب.ظ

 

فکر میکردم چه چیزی باعث میشه رفاقت

انقدر چگالیش بالا باشه

یعنی حتی فکر میکنی از دوستی هم یکمی غلیظ تره

چرا اینجوریه؟!

رفیقت هیچوقت تو رو قضاوت نمیکنه 

یعنی اصلا مدام در حال اینکه هی از تو ان قولتی بگیره

ی ایرادی بگیره این چیه پوشیدی این چه وضعیه این فلانه نیست

یعنی رفیق آدمیه که تو با صدای بلند فکراتو بهش بگی

توی بن بستا یهو از راه میرسه

میکشتت تو رو از اون حال بدت بیرون

گاهی ی دو تا سیلی بهت میزنه

از جا بلندت میکن

در واقع داروی روح آدم

 رفـــیق آدمه 

سلامتی همه رفیقای فاب خودم که تو خوب بودن ی عمرِ تکن

و هیچوقت تنهام نذاشتن و همه جوره عشقن

حتی خاطرشون تو یادم ❤

 

موافقین ۷ مخالفین ۰ ۰۰/۰۸/۱۶
غریبه آشنا A

نظرات  (۸)

اجازه بده من رفیقت باشم اون تا سیلی رو بزنم ! 😆 بعدش رفاقت تعطیل...

 

خیلی باید تو رفاقت مراقب بود . خاله خرسه هم احساس رفاقت کرد و ...

 

بنظرم اگر به هیچ رفیقی متکی و امیدوار و متوقع نباشی رفاقتتون پایدارتره !😅

پاسخ:
آخ آخ یعنی هــا خراب رفاقتت شدم پسرخاله 🤕😂

خاله خرسه داستانش چی بود!!🤔 عمرا اگه یادم باشه!😕

نه شکر خدا رفیقام همه دنیا دیده و جاافتادن...مثلا سنی ازمون گذشته 😃
اهل بچه بازی و سوار شدنم نیستیم! خاله پسر جان من نگو که فکر میکنی ازت توقف دارم داری تعطیل میکنی رفاقتتو😆😅

یه مردی با یه خرسه دوست بود . و صمیمی

یه روز مرد خوابیده بود که مگس میشینه روی صورتش . خرسه چندباری مگس رو کیش میده ولی باز مگسه میاد میشینه . خرس عصبانی میشه و سنگ بزرگی رو میندازه روی مگس که روی صورت مرد بود تا کار مگس رو تموم کنه !!

( بعضیا از دوست داشتن زیاد و البته نادانانه بهت اسیب میزنن)

 

باشه رفاقتمون سرجاش . پس بیزحمت رفاقت کن و یه چند میلیون بهم قرض بده 😆

پاسخ:
ویی یازیخ کیشی!😕🤕
مرسی که تعریف کردی💖
واقعا پیش اومده! که از دوس داشتن و کاملا نادانانه بهم آسیب خواستن بزنن! ولی خدامو شاکرم که هوامو داشته و داره 🙏

پسر خاله من رفاقت کنم رفاقتم قیمتی نیست! شما جون بخواه😆😅
۱۹ آبان ۰۰ ، ۰۰:۲۲ نویسنده آشنا

سلام، رفیق فقط خدا :)

پاسخ:
سلام ببم جان 😃
خدا که پشت و پناه بنده هاشه! 
داریم که میگن رفیق بی کلک مادر ❤😍

سخت پیدا میشه

پاسخ:
شمام که دستکم از اونا نداری!  I am از اونا😎😂
۲۶ آبان ۰۰ ، ۲۳:۵۰ حامد احمدی

رفیق خوب رفیقی است که هیچ وقت آدم رو قضاوت نکنه؟

به نظرم، قضاوت کردن، همون سیلی زدنه.

ولی سیلی زدن.. من چقدر فکرم منحرفه. همین. حرفم تمام شد.

پاسخ:
زنده باشین😃

سلام خاله دختر عزیز

گرچه نیستی

گرچه جات خالیست

یاد با ماست 😊

یلدات مبارک 🌹

پاسخ:
سلام خاله پسر ممنون از محبتت 😍😊
عزیزی❤
از دل ب دل راه داره چند شبه فکر تولد یلداییمونم 😉
دیشب انقدر خسته بودم که نشد خدمت برسم وبت !
بنده نوازی کردی و شرمنده! وظیفه من بود بیام واسه تبریک تولد پسر پاییزی😉
تولدت پر تکرار پسرخاله جان❤
 فرشته حق آمین بگه ب آرزوهات و همیشه تو تموم مراحل زندگی موفق باشی الهی تو اوج بدرخشی 🙏
۰۳ دی ۰۰ ، ۱۳:۴۶ دختر پاییزی

سلام آشنا جان چه متن قشنگی بود حسابی کیفور شدم🥰 ممنون ازت🌷

راستی از مشکات خبر داری؟ فکر می کنم خداحافظی کرده از وبلاگ ولی من یه مدت چک نکرده بودم وبلاگا رو نتونستم ازش خداحافظی کنم 😢

پاسخ:
ســـلام عزیزدلم فداتشم 😘😍😊
جون بابا 😜
والا وبش نیست! همه فعالیتامون ی مدت کم بود طفلی از شوق افتاد و بعد انگار رمز و نام کاربری رو فراموش کرده بود ! چند بار رفتم نبود ولی خدا نکنه یدفعه بره 😢من قلبم ضعیفه ها 😭
۰۶ دی ۰۰ ، ۰۹:۵۷ دختر پاییزی

ممنونم ازت آشنا جان عزیزم 😘😘😘

وبلاگ پر از انرژی مثبته منو همیشه سرحال میاره 😍

ان شا الله که دلیل سر نزدنش خیر باشه 🙏🌷 براش دعا میکنم

پاسخ:
فدای محبتت عزیزدلم😘😍
نظر لطفته آجی😘😘
ان شالله ان شاالله که همینطوره و برگرده🙏😢😢

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی