......مـــــاه بــــی همتــــا

.......مــاهِ مـن ، نـماز آیات میخـونـم وقتـی گـرفتـه ای

......مـــــاه بــــی همتــــا

.......مــاهِ مـن ، نـماز آیات میخـونـم وقتـی گـرفتـه ای

......مـــــاه بــــی همتــــا

ی سری از آدما رو حاضری
همه جوره کنار خودت داشته باشی ...
به عنوان هر چیزی که میشه و امکان داره ...
عشق ، دوست ، رفیق ...
مهم ، بودنشونه
اینکه مطمئن باشیم که هستن ،
چه دور چه نزدیک ...
حتی اگه غریبه ترین آشنا بشن !
حتی اگه دیدنشون سالی ی بار ، اونم تو کافه با دوستای مشترک باشه ...
بازم به همین قانع هستیم ...
بعضی از آدما اینقدر خوب هستن و حس خوب دارن ، که بودنشون دلگرممون میکنه ...
جوری که حاضریم به خاطرِ بودنشون ،
از خودمون و غرورمون بگذریم
و خودمون رو
پشت خنده های مصنوعی قایم کنیم ...
تا نفهمن نبودنشون چی به روزمون آورده ...
ما برای داشتن و بودنِ ی سری از آدما تو زندگیمون ، از خودمون و احساسِمون گذشتیم ...

آخرین نظرات
نویسندگان

تو متـولد میشـی و مـن عاشـق تر میشـم ....

سه شنبه, ۱۹ اسفند ۱۳۹۹، ۱۲:۰۰ ق.ظ

 

تولد تو ؛ تولد منه !

چون وقتی تو میای من زندگی میکنم …

من تو رو با من زندگی میکنم ...

پس تولدمون مبارک … 

امروز روز توست و من تموم دلتنگیامو به جای تو در آغوش می کشم

چقدر جات میون بازوهام خالیه ...

مریـمم عزیزم ب اندازه تموم کسایی که نمیشناسم دوست دارم ...

زندگیت رو با لبخــــــندات نــگاه کن نه با اشــکات 

❤ داشتنت رو ب خودم تبریک  میگم ❤

 

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۹/۱۲/۱۹
غریبه آشنا A

نظرات  (۱۰)

چه از دل نوشته ی قشنگی :))

پاسخ:
ممنون عزیزم ❤
اونی که در وصفش پست زده شده خیلی قشنگ تر و خواستنی تر از این حرفاست 😍

بسیار مطالب مفیدی بود ممنون از شما.به سایت ما هم سری بزنید.

پاسخ:
ممنون.ان شالله سر فرصت حتما 😊

تولدتون مبارک مریم خانم . ان شاءالله به هر چیزی میخواید برسید

پاسخ:
ان شالله 😍🙏
من که فعلا ندارمش مریممو😢😭

سلام عزیزم خوبی؟ 

تولدش مبارک باشه🌹🌹🌹

ان شاء الله، خدا پای تموم خوشیا و خواسته های قشنگش رو مهر اجابت بزنه

پاسخ:
ســـــلام گل سرسبز حیاتم 😍😍فداتشم خوبم ب خوبیت همرازم 😘😍
قربونت برم ❤😍
ان شالله خدا از دهنت بشنوه 💖🙏

سلام 

آخییی دلم براش خیلییی تنگ شده

اصلاً ستاره ی وبلاگش که روشن میشد با کله میرفتم تو پستش ببینم چی نوشته😅😅امان از دست خرخونا

تولدش مبارک و انشالله امسال از قشنگترین سالهای عمرش باشه😊❤واقعاً دلم براش تنگ شده:(((((

پاسخ:
سلام گاداسی خودم مشکاتم 😘😍
خخخ خرخونا 😆😅
ان شالله...🙏منم همینطور بشدددت 😢😭😭

سلام سلام سلام

چه دلپذیر نوشتید.  :)

مبارکا باشه.  :)

پاسخ:
سلام و سیصد تا سلام 😁
ممنون از لطفتون آقا امیر گل 🌹
مرسی ممنون 🙏

سلام

تولدش مبارک 🌹💚

پس کو شیرینی و نوشیدنیش ؟؟😉

کو کادو خودت ؟؟

پاسخ:
علیک سلام منیم خالامین اوغلی 😉
مرسی بزرگوار 🙏
والا کرونا بود دیگه مختصر مفید پیچیدیم (از گردن ما افتاد)ان شالله بعد از کرونا یجا جبران کنیم 😜😃
کادوی من نزدیک جمشیدیه تو فروشگاه کفش اورجیناله...ان شالله حضوری تقدیمش میکنم 😆😅

سلااااااام 

مریم جان تولدت مبارررررک ❤💚❤💚❤💚❤💚

🏵🌺🌼🌻🌷⚘🌺🌻💐🌸💐🌸🌺🥀🌹🌻🌸🌼💐🌷🏵🏵🥀🌺💐🌻

ان شاءالله عمرت طولانی باشه و تنت سلامت و همیشه خوشحال و شاد و خندان باشی 😁😁

 

پاسخ:
سلام عشق دومم عزیزدلم😍😍😍
من از طرف عشق غایبم میگم خیلی خیلی ممنون گلم 😘😍❤
ان شالله و همچنین خودت 💋😍❤

😂😂 خیلی بلایییی

حالا ما یه اعترافی کردیمااااا

هی برو بیا مث پیراهن عثمان پرچمش کن😅

پاسخ:
لا لا ما را با جامگان بدر شده عثمان کاری نیست!! 😯
ب تن کن ! ب تن کن!😆😅😅😅

تولد شما بود ؟

پاسخ:
نه عزیزم ! این پست واسه مریم بانو بود ب مناسبت تولدش 😊

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی