......مـــــاه بــــی همتــــا

.......مــاهِ مـن ، نـماز آیات میخـونـم وقتـی گـرفتـه ای

......مـــــاه بــــی همتــــا

.......مــاهِ مـن ، نـماز آیات میخـونـم وقتـی گـرفتـه ای

......مـــــاه بــــی همتــــا

ی سری از آدما رو حاضری
همه جوره کنار خودت داشته باشی ...
به عنوان هر چیزی که میشه و امکان داره ...
عشق ، دوست ، رفیق ...
مهم ، بودنشونه
اینکه مطمئن باشیم که هستن ،
چه دور چه نزدیک ...
حتی اگه غریبه ترین آشنا بشن !
حتی اگه دیدنشون سالی ی بار ، اونم تو کافه با دوستای مشترک باشه ...
بازم به همین قانع هستیم ...
بعضی از آدما اینقدر خوب هستن و حس خوب دارن ، که بودنشون دلگرممون میکنه ...
جوری که حاضریم به خاطرِ بودنشون ،
از خودمون و غرورمون بگذریم
و خودمون رو
پشت خنده های مصنوعی قایم کنیم ...
تا نفهمن نبودنشون چی به روزمون آورده ...
ما برای داشتن و بودنِ ی سری از آدما تو زندگیمون ، از خودمون و احساسِمون گذشتیم ...

آخرین نظرات
نویسندگان

 

خودم جانم !

خودم جانم ، من ب تو

یک زندگی پر از عشق

و لذت و زیبایی بدهکارم

و دارم نهایت تلاشم رو میکنم

تا تو رو ب همون چیزهایی که

همیشه دوست داشتی نزدیکتر کنم

دارم تلاش میکنم

فردای تو از امروزت بهتر باشه

و بعد از این

دلیل بیشتری واسه لبخند داشته باشی

خودم جانم !

نگران آینده نباش

رو سخت کوشی من حساب کن

من از پس همه چی برخواهم آمد

تو فردا رو همون طور تصور کن که دوست داری

من تلاش میکنم و میسازمش

قول میدم 👌

 

موافقین ۹ مخالفین ۰ ۹۹/۱۱/۲۹
غریبه آشنا A

نظرات  (۹)

بسیار زیبا :))

پاسخ:
ممنون از حضورت عزیزم 😍

Perfect🌹🌹

پاسخ:
سپاس 🙏
۲۹ بهمن ۹۹ ، ۱۲:۵۷ دچارِ فیش‌نگار

سلام!

پاسخ:
سلام سلامتی میاره...علیک سلام !😃

تحت تاثیر قرار گرفتم

ایول 

پاسخ:
قربونت برم گاداسی خودم 😍
قابلی نداشت 😘

سلام و درود آشنای عزیزم 

 

چقدر خوب و امیدوارکننده بود این نوشته !

دخترم مهم امید و سعی و تلاشت هست ک داری میکنی !

انشااله ک لطف خدای مهربون هم شامل حالت باشه !

 

چ زیباست تو را روزنه‌ای از

انعکاس طلیعه‌ی برآمده از شفق می‌بینم

ک در این زمانه‌ی یأس امیدوار است

 

شاد و سلامت باشی الهی 

پاسخ:
سلام منیم بیردانم 😍😍

مرسی قوت قلبم مرسی زندگیم 🌹❤

خوشم ب خوشیت و سرزندگیتون❤😊

سلام:)

اقا من اینا رو گفتم یه ندا از درون اومد باز قرصاتو نخوردی :)

 

پاسخ:
سلام مستر خسته نخسته 😃
امشب شب آرزوهاست ...
آرزو کن! شاید بزرگترین آرزوت کوچکترین معجزه خدا باشه ...
پس آرزو کن....🙏

سلام خوبی آشناجون؟

متل همیشه یه پست پرامید

فرداهات پر از سازه های امید و زیبایی

پاسخ:
سلام عزیزدلم فدات 😘😍
قربونت برم لطف داری....
همچنین عزیزم 😍❤

پیام ارش باحال بود 😁👍

 

یه جمله مزخرف مذهبیون میگن جالبه ! " بده رحمته نده حکمته ! "

و چقدر این دنیا حکمت امیزه !!! 😁

پاسخ:
اولمیا سنه دَ الهام اولیر مهرداد ولش کن! 😅

خب یعنی اونایی که مذهبی نیست کلا تو رحمت شناورن!! 😕
همیشه که نباید بر وفق مراد بود....😃
۰۲ اسفند ۹۹ ، ۰۰:۱۷ حامد احمدی

گفتی سخت کوشی، یاد شعری از حافظ افتادم که

 

گفت آسان گیر بر خود کارها کز روی طبع

سخت می گیرد جهان بر مردمان سخت کوش!

 

البته سخت کوشی حافظ، منظورش طمع و زیاده خواهی بود، وگرنه، خود حافظ از سخت کوش ترین ها بود. سخت کوش باش. موفقیت یعنی همین سخت کوشی. راه درست سلوک و فهم روز افزون و درک پیدا کردن، همین مسیری است که دارد پیموده می شود. برو و آفرین به رفتن ت.

پاسخ:
ممنون از حرفای مفیدتون که بهم انرژی مثبت تزریق کرد 👌❤

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی