......مـــــاه بــــی همتــــا

.......مــاهِ مـن ، نـماز آیات میخـونـم وقتـی گـرفتـه ای

......مـــــاه بــــی همتــــا

.......مــاهِ مـن ، نـماز آیات میخـونـم وقتـی گـرفتـه ای

......مـــــاه بــــی همتــــا

ی سری از آدما رو حاضری
همه جوره کنار خودت داشته باشی ...
به عنوان هر چیزی که میشه و امکان داره ...
عشق ، دوست ، رفیق ...
مهم ، بودنشونه
اینکه مطمئن باشیم که هستن ،
چه دور چه نزدیک ...
حتی اگه غریبه ترین آشنا بشن !
حتی اگه دیدنشون سالی ی بار ، اونم تو کافه با دوستای مشترک باشه ...
بازم به همین قانع هستیم ...
بعضی از آدما اینقدر خوب هستن و حس خوب دارن ، که بودنشون دلگرممون میکنه ...
جوری که حاضریم به خاطرِ بودنشون ،
از خودمون و غرورمون بگذریم
و خودمون رو
پشت خنده های مصنوعی قایم کنیم ...
تا نفهمن نبودنشون چی به روزمون آورده ...
ما برای داشتن و بودنِ ی سری از آدما تو زندگیمون ، از خودمون و احساسِمون گذشتیم ...

آخرین نظرات
نویسندگان

از قدیم گفتن ب هر چی بخندی سرت میاد:))))

جمعه, ۲۴ بهمن ۱۳۹۹، ۰۹:۴۲ ب.ظ

 

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

😂😂😂😂😂😂😂😆 کادو ولنتاین 😆😂😂😂😂😂😂😂😂

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

 

موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۹/۱۱/۲۴
غریبه آشنا A

نظرات  (۱۵)

۲۴ بهمن ۹۹ ، ۲۲:۰۳ محسن رحمانی

سلام 

یعنی الان به کادوی ولنتاین خندیدید کادوی ولنتاین گرفتین؟

پاسخ:
علیک سلام !
نه دیگه میخندم که سرم بیاد😂😂

🤣🤣🤣🤣🤣

پاسخ:
معلومه شمام کادو ولنتاین دوست😜😂

ولنتتاین دیگه چه مسخره بازیه :)

پاسخ:
یعنی من تو کار خدا موندم این همه ذوق رو چطور تو وجود شما نهادینه کرده!😃
اونوقت که بخاطر دلتون و واسه کتی جون دنبال همچین مسخره بازیا رو گرفتید میگم ولنتاین چیه و حالتونو میپرسم😜
و اما ولنتاین چیست؟😌 ی روز غیر ایرانی که پولمون رو صرف خرید کادو واسه شریک زندگی دیگران میکنیم 🤑😂

سلام عزیزم

خوبی ؟

من نمی خندما :|

پاسخ:
سلام بهارم فدات😘😍
تو خوبی عزیزم؟😙
اوووه😯یعنی خوشت نمیاد؟فرقی نداره! چون از هر چی بدت بیادم باز سرت میاد 😜😂

😍😍😍

خوبم :))

سکوت کنم خوبه ؟:)

 

 

پاسخ:
شکر که خوبی گلم😚😍❤
سکوتم علامت رضاست! حالا رضا کیه؟ چی میخره و واسه کی میخره قابل تامل...!🤔😅

 

شکر تو هم خوبی. حالا که خندیدی ان شاءالله سرت بیاد 

خدا نکشتتت 😂😂😂 هر چی میگم یه جور دیگه جواب میدی

 

پاسخ:
فداتشم😘😅
مهم اون ولنتاینه که سرت بیاد😂جوابتو ندادم چون رفته بودم لالا😅 

خداییش کادوهای ولنتاین خیلی لوس بازیه😐هر سال هر سال واسه چی خرس میخرن؟؟😐اصلاً چرا روز عشق خرس کادو میدن؟الان خرس نماد چیه؟😂😂حس میکنم خیلی نمایشی و فرمالیته شده.اصلاً روح نداره

من که نخواستم😕

آقا گفتم که نمیخوام😑توروخداااا انقدر اصرار نکنید😑

جهندم پس یدونه خرس بزرگتر از خودم بخر لطفا😌تا هروقت مامانم گفت خرس گنده شدی با مدرک بهش ثابت کنم که نشدم😅😅

 

پاسخ:
عزیزم!!😯😯خردادی ها احساساتشون یکم لطیف تر از این حرفاستا نه😅😅
والا منم مخالف هر سال خرس کادو گرفتنم!! 😕
چه معنی میده واقعا!!حداقل تنوعی ی سال میمون! ی سال گاو! ی سال خر...!عه😑😅
فکر کنم بنیان گذار این روز خواسته ی انگیزه بده ب عشاق که هر کی حیوونش بیشتر عشقش بیشتره😂😂
امیدوارم بزرگترین باغ وحش ولنتاین رو بزنیم تو اتاق خوابمون😆😅

شانس منه!! استوری کردم..بعد بیست تا دختر ردیف شدن که عشششقم😍😍 کادوی تو با من😘 😐
من برم اسید بخورم تا کار دست اینا ندادم😭عههههه😭

ولنتاین بهونس هدف گرفتن کادو هست :)

از من رمانتیک تر مگه وجود داره تصمیم دارم کادو همیشه گل بگیرم واقعا هیچ کادویی به اندازه گل ارزش نداره :)

پاسخ:
نه پس هدف راهپیمایی 22 بهمن و با 3 روز تاخیر و ب دست داشتن بادکنک قرمز در طرح قلب!😃
آره بابا مهم نیته آقاشون جنتلمنه😜بعد آخر سال کتی جون ی عااالمه گل خشک شده داره که بعنوان تزئین میتونه ازشون استفاده کنه 🤗
فقط هر از گاهی بینش ی کادو هر چند کوچیکم بگیرید که بذاره رو قلبش واسه یادوگاری 😅 بد نیست 😉

سلام عزیزم خوبی؟ 

پاسخ:
سلام همراز دلم فدات 😘😍
دلم برات تنگ شده بود...چه خبر؟
تو خوبی؟ خانواده خوبن؟ 😊
۲۶ بهمن ۹۹ ، ۰۷:۳۶ حامد احمدی

به به به به.

دیگه چیزی نمی‌گم.

 

پاسخ:
😁
سایتون مستدام 🙏

سلام عزیزم🌹🌹

دل منم حسابی تنگت شده بود

ممنون خوبم

پاسخ:
از دل ب دل راه داره 😘😍
شکر خوشحالم که خوبی 😍😊

چیزی ماندگارتر از کتاب نداریم :)

مثل کتاب های اداب شوهرداری - کتاب چگونه قدر شوهر مون بدانیم و ...

اقا من طلا گردن نمیگیرم :)

پاسخ:
ماشالله شمام خوب سیاست داری😆😅 منتها رو نکرده بودی😉

😁😁👍

خلاقیت اون ذهن کادو دوستت جالب بود 👏

پاسخ:
هانکیسی پسرخاله؟!☹️

هانکیسی ندی !

درمورد پستت عرض نمودم ☺ بهشون بخندی سرت بیاد . زیاد بخنری زیاد کادو گیرت بیاد 😉

پاسخ:
ذهن من درگیر دوست بود!😅
آفرین درمورد پست بگو! همه که مثل من نباید بکشن ب حاشیه😅
آقا گفتم حاشیه!!
ولنتاین اومد و رفت هنوز تک پری پسرخاله؟! داستان نداری تعریف کنی (پارک جمشیدیه و کتونی) و اینا نداشتی؟😆😅
اوندا هچکیمه اومود یوخ!دییلر سفیه دی گیز چوخ گولیر ! 🤕😅

یوخ بابااا خیالون آرخئین 😅😅 هانکی سفه گلر من دلینین یولداشی اولا ولنتاینیمیز اولا 

جمشیدیه کیمین داستان آز چوخ وار . منتهی دملی دئیرلر 😆

پاسخ:
والا یاپ خیالیم نیگران اولدی!! 🤕😅 یوخ دا .. آلله دان ایستمیشم (دوز گوجالار کیمین اَلیم گودَ دی 😅) بیردنه عاقیر گیز آما اهل دل اولانــــا....ان شالله عاقیلی خال اوغلوما یاراشالار اونان سورا هر ایل ولنتاینا بیر بهانه لری اولا اورک وریب قلوه آلماقا 😉😍
اولمیسن سنی خاطره لرونان ! 😅😅 سویونماقونان کی پیس اولماز 😅😅

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی