......مـــــاه بــــی همتــــا

.......مــاهِ مـن ، نـماز آیات میخـونـم وقتـی گـرفتـه ای

......مـــــاه بــــی همتــــا

.......مــاهِ مـن ، نـماز آیات میخـونـم وقتـی گـرفتـه ای

......مـــــاه بــــی همتــــا

ی سری از آدما رو حاضری
همه جوره کنار خودت داشته باشی ...
به عنوان هر چیزی که میشه و امکان داره ...
عشق ، دوست ، رفیق ...
مهم ، بودنشونه
اینکه مطمئن باشیم که هستن ،
چه دور چه نزدیک ...
حتی اگه غریبه ترین آشنا بشن !
حتی اگه دیدنشون سالی ی بار ، اونم تو کافه با دوستای مشترک باشه ...
بازم به همین قانع هستیم ...
بعضی از آدما اینقدر خوب هستن و حس خوب دارن ، که بودنشون دلگرممون میکنه ...
جوری که حاضریم به خاطرِ بودنشون ،
از خودمون و غرورمون بگذریم
و خودمون رو
پشت خنده های مصنوعی قایم کنیم ...
تا نفهمن نبودنشون چی به روزمون آورده ...
ما برای داشتن و بودنِ ی سری از آدما تو زندگیمون ، از خودمون و احساسِمون گذشتیم ...

آخرین نظرات
نویسندگان

 

شوفاژ خونمونو میگم !

آقا ی سوال واسه من پیش اومده...

مگه قائدتاً باباها با کولر مشکل نداشتن 🤔

پس چرا تو خونه ما این درمورد شوفاژ هم صدق میکنه 😧

هی من درجه رو زیاد میکنم هی بابام کم میکنه !! 😑

صبحا که از اتاق میام بیرون ی سوز میاد... 😣

انگار یکی اومده استقبالم بگه ب هیمالیا خوش اومدی... 😄

نمیدونم چه اصراریه که تابستونا بگه بیرون عجب بادی میاد ،

هوا خیلی خنک شده...😐

البته مقدمه چینیا واسه خاموش کردن کولر😂

حالام میبینه خونه یخ بندانه ولی باز اصرار داره که خیلی گرمه!! 😥

 

موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۹/۰۹/۰۱
غریبه آشنا A

نظرات  (۹)

۰۱ آذر ۹۹ ، ۰۹:۱۳ حامد احمدی

ما که بخاری گازی وصل کردیم و از دست شوفاژ راحت شدیم. ولی میگن هیچی گرمای شوفاژ نمیشه.

پاسخ:
حرارت بخاری گازی صورتو میسوزونه اصلا 😰
آره...واسه اونایی که مشکل تنفسی و ریه دارن هم میگن گرمای شوفاژ خوبه...

جناب احمدی ی سوال 😁 شما هم بابا شدید از این حرکتا رفتید؟ 😅
۰۱ آذر ۹۹ ، ۱۳:۴۰ جیگر پاره

کار درست رو پدر انجام میدن، اون لباس گرم های تو کمد هم دل دارن، کمی هم‌ اونا رو بپوش

پ ن : وی ازطرفداران نهضت کم کردن شوفاژ و بخاری است :)))) 

پاسخ:
 تو‌ کار درست بودن پدر که شکی نیست...اما بجون خودم شلوار و لباس پشمی تنمه😐تاااازه پاپوش هم میپوشم!!😥
جواب پ ن: وی جان 😅 والا من خودم مقرراتیم و بابام بهم افتخار میکنه که همیشه هواشو دارم!! ولی آخه الان سرده انصافاً 😥😂

سلام و درود آشنای عزیز 🌹

 

امیدوارم ک حالت خوب باشه خانوم 

هفته‌ی قبل ک بیان سکته کرده بود و نمیتونستم وارد صفحه‌ها بشم یکدنیا پست نخونده دارم ک باید بخونم 

آآمـــــــــــــــااا

بنده بعنوان یک پدر این فرضیه (پدرها با کولر مشکل دارن) رو مردود و اشتباه میدونم 🤨

 

ما پدرها با خاموش کردن کولر و کم‌کردن شوفاژ سعی میکنیم طریقه‌ی مصرف بهینه رو بهتون یاد بدیم 🤣 و از آلودگی بیشتر هوا جلوگیری کنیم😂

 

شاد و سلامت باشی الهی

 

 

 

پاسخ:
عه سلام جناب جانان عزیز 🙌

ممنون خوبم ب خوبیتون 😊
میگم!! منم چند وقته براتون پیغوم گذاشتم که هیچکسو....جو شهره گرفت منو 😆😅
آما رو خوب اومدید 😅
شما تحلیلاتون اونور آبیِ ولی قبول 😉

اینجانب پیرو سفت و سخت پدرم و تو‌ خونه خانوم ایمنی صدام میکنن از بس لامپ اضافه خاموش کردم و بقیه رو تشویق کردم ب درست مصرف کردن نه اینکه کم مصرف کردن 😌😂

ممنون و هچنین 🙏

۰۱ آذر ۹۹ ، ۱۴:۳۹ حامد احمدی

در خانه راه می‌روم، دستم کشیده می‌شود به این دیوار و به آن دیوار. برق ها را خاموش می‌کنم. شهر ما که کولر ندارد. جدیدا زده‌اند. اما بخاری، احتمالا چون خودم گرما را دوست دارم، گیر ندهم. 

پاسخ:
میگن تو وجود پدرا این مساله نهادینه شده 😂
مورد داشتیم تو تاکسی نشسته .راننده کولر زده ! بعد مکالمه تلفنی کولر رو خاموش کرده..ازش علت رو جویا شدن که ی لبخند زده و گفته پدر شدم 😊  😅
۰۱ آذر ۹۹ ، ۱۵:۰۷ نویسنده آشنا

سلام،اینو خودت نوشتی؟😂😂😂

چرا من اینو هر دفعه از زبون یکی میشنوم🤔😂

معلومه همه تجربه اش کردن😄

پاسخ:
سلام ..معلوم نیست؟! وصف حال هااا!!😃
چون همه باباها مثل همن 😍
دقیقاً 😂
۰۱ آذر ۹۹ ، ۱۶:۱۸ جیگر پاره

صرفه جویی فقط پاییز و زمستون، اصراف در تابستان اصلا حلال است:))))))))

پاسخ:
ای شیطون معلومه هی کولر رو دور تند و کند... با فشار خون بابای خونه بازی میکنیااا 😅😅

چه عکس بامزه ای 😁

سیستم گرامیش فقط چراغ والور های قدیمی با کتری روش ...😊

پاسخ:
آره 😁
یبار خونه خالمینا بودیم ، شما نه ها! اون یکی خالم 😅
بعد شوهر خالم خونه نبود همه جا روشن بود...تا زنگ خونه رو زدن! کولر خاموش شد!همه لامپا یکی یکی رو ب خاموشی رفت...همه چی واسه ورود شوهر خالم آماده شد !دیگه مثل غارنشینا شده بودیم تو تاریکی 😂
همین عکسو بردم نشونش دادم گفتم خدایی شوهر خاله وصف حال شماست! 😝😂 منتها نه فقط کولر پیش هر کلید برق باید یکی یدونه از این عکسا بزنید 😂
دیگه همون شد ، من اونجا بودنی لطافت بخرج میده بی خیال کنتور 😂

الوار منظور نفهمیدم چجور تختس ! 🤔 ولی چراغ و کتری رو اگه منظور اون چراغ نفتی ها باشه دریافتم مطلب رو 😉

سلام :)

برای ما بابام شوفاژ زیاد میکنه مامانم کم میکنه ! تابستونم مامانم کولر خاموش میکنه :)

من خودم زمستونا همیشه سردمه تابستونا هم همیشه گرممه اسیر شدیم با این هوا

 

پاسخ:
سلام مستر خسته نخسته 😃
عجیبه!! از زمین ب آسمون میباره!! 😂
خب زمستون سرد دیگه!! تابستونم گرمه!! چه انتظاری دارید آخه!😜😂

الوار ! 😮👀درساتم اینجوری میخونی ؟😁

والور . چراغ نفتیهای قدیمی

که اکثرمون حداقل یبار باهاش سوختیم 😅

پاسخ:
وای خدا جون 😅😅😅😅
هی میخونم میگم الوار چه ربطی داره ب چراغ!! نکته انحرافیه😅😂
میدونوم میدونوم گفتم دیگه چراغ نفتی 😂 
ولی من سوختنم یادم نمیاد 🙄 ماشالله تجربه 😜😅

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی