......مـــــاه بــــی همتــــا

.......مــاهِ مـن ، نـماز آیات میخـونـم وقتـی گـرفتـه ای

......مـــــاه بــــی همتــــا

.......مــاهِ مـن ، نـماز آیات میخـونـم وقتـی گـرفتـه ای

......مـــــاه بــــی همتــــا

ی سری از آدما رو حاضری
همه جوره کنار خودت داشته باشی ...
به عنوان هر چیزی که میشه و امکان داره ...
عشق ، دوست ، رفیق ...
مهم ، بودنشونه
اینکه مطمئن باشیم که هستن ،
چه دور چه نزدیک ...
حتی اگه غریبه ترین آشنا بشن !
حتی اگه دیدنشون سالی ی بار ، اونم تو کافه با دوستای مشترک باشه ...
بازم به همین قانع هستیم ...
بعضی از آدما اینقدر خوب هستن و حس خوب دارن ، که بودنشون دلگرممون میکنه ...
جوری که حاضریم به خاطرِ بودنشون ،
از خودمون و غرورمون بگذریم
و خودمون رو
پشت خنده های مصنوعی قایم کنیم ...
تا نفهمن نبودنشون چی به روزمون آورده ...
ما برای داشتن و بودنِ ی سری از آدما تو زندگیمون ، از خودمون و احساسِمون گذشتیم ...

آخرین نظرات
نویسندگان

من این هستم!

دوشنبه, ۱۲ آبان ۱۳۹۹، ۰۳:۵۱ ب.ظ

خواندن قوانین و مقررات چالش  و شروع چالش اینجا 

اینم منم...

1) دختری با ی دنیا عشق و احساس نسبت ب خالق و مخلوقاش 

2) همه رو دوس دارم و خیلی با گذشتم

3) هم سرسنگینم هم شیطون

4) اون چیزی که تو دلم باشه رو راحت ب زبون میارم..

گستاخ نیستم ، واقعیم تا این حد 

 

- مرسی از آقا امیر گل که ب این چالش دعوتم کرد

دعوت میکنم از 

عشقم مریم

مشکاتم

همراز دلم

بنده خدا » امین خان 

پیام کپی شده 👇

رفقآ آقای هاتف که برگزار کننده ی این چالش هستن پیغامی رو گفتن که برسونم بهتون:

 حتما برید آدرس بلاگفای ایشون و بگین شرکت کردین.(زیر همون پستی که لینک کردم.) منتهی نیازی نیست آدرس بذارین. برای آدرس کافیه بگین که بیانی هستین بعد آدرستون رو توی کامنت براشون اینجوری بنویسین.

مثلا آدرستون اگر http://nastrn82.blog.ir/ هست بنویسین

ما بلاگی (یا بیانی) هستیم و وبمون اینه :‌nastrn82

دیگه بقیشو خودشون درست می‌کنن :))

و اینکه بخاطر همین محدودیت بلاگفا ، قرار بر این هست که آدرس بیانی ها اینجا گذاشته بشه:کلیک

لطفا هر کسی که شرکت کرده این چند بند رو زیر پستش عنوان کنه.

چالش جایزه داره و کسی که این کار ها رو انجام نده ممکنه عقب بمونه❤

 

موافقین ۹ مخالفین ۰ ۹۹/۰۸/۱۲
غریبه آشنا A

نظرات  (۱۳)

۱۲ آبان ۹۹ ، ۱۶:۰۰ حامد احمدی

تو کارت درسته. یک چیزی هستی شبیه آفتاب.

پاسخ:
ممنون..نظر لطفتونه آقای احمدی 😊
۱۲ آبان ۹۹ ، ۱۶:۰۸ نویسنده آشنا

خیلی خوبه😄همینجور ادامه بده،اگر عوض میشی هم بهتر شو...

پاسخ:
مرسی داداش گلم... باشه، حتما 😁

اشنا شرکت کردم خودت ادرسمو بده حال  ندارم:)))

 

 

پاسخ:
مرسی عزیزم 😍😍
باش ، حال ندار کی بودی تو 😘😂
ولی مریمم اونجا آدرس نمیشه ثبت کرد!! ی پیام بده که شرکت کردی....

😘

پاسخ:
عشق من چطوره؟😍😍😊

سلام سلام سلام.

چقدر خوب....

پاسخ:
هزار و سیصد تا سلام 😁
ممنون از نظر و همچنین دعوتتون امیر خان😃
۱۲ آبان ۹۹ ، ۲۰:۱۳ محسن رحمانی

سلام 

 

خیلی هم عالی.

پاسخ:
سلام جناب رحمانی عزیز... آقای این 😉😅

خیلی ممنون 😊

سلام

شماره ی ۴ خیلی ویژگیه خوبیه👌آدمی که حرف دلشو بگه کمتر کینه  پیدا میکنه.

 

قالبت خوجله

چه عجب عوضش کردی؟

پاسخ:
سلام عزیزم😍 مشکات بالام... ناز بالام 😂

فدات 😘واقعا هم همینطوره...تو خانوادم هیچکس مثل من نیست😂
مامانم که یوقتایی میگه خیلی رکی!! ولی خودم راضیم چون واقعا حس سبک بودن بهم دست میده...یجورایی ی رو بودن و دل و زبون یکی بودن رو ترجیح میدم 😃

چشم منم گرفت...واقعا خوشت اومد؟😁
همینطوری...گفتم ی تنوع 😊

سلام

نگووو😅

یه جا رضا کیانیان گفته بود که درسته که باید حقیقت رو گفت ولی حقیقت رو که نباید تف کرد تو صورت طرف.آدمی که این مدلی رک باشه واقعا بده و دل میشکونه

ولی تو ازون رک های خوبی☺☺اصلاً بهتره آدمای شبیه تو باید رک باشن نه آدمای خشک و بی اعصاب

 

آره من هر طیفی از بنفش باشه دوست دارم😍

پاسخ:
تو رو خدا 😅
وای بلا ب دور 😓😓😝
از خدا خواستم هر چیزی که خواسته یا ناخواسته شکستم دل کسی نباشه...چون میدونم دل شکستن واقعا هنر نیست! تیکه های شکسته دل کسی رو بتونی جوش بدی هنر کردی😃
اون گستاخ نیستم رو برای رفع همچین برداشتایی گفتم 😂 گره ای که با دست باز بشه چرا باید ب دندون بگیرم ! چه بسا با محبت بهترم جواب میده...😊
ولی نه اینکه مثل مامانم اصلا ب روی خودم نیارم...😧
نه شورشو درمیارم و نه بی نمک...هر چیزی جای خودش

ای علایقتو قربون 😘😅
راستی دو بار دعوت شدی! تو هم بنویس هم ماهی جان 😃

 

دیگه با این صفات ، برام غریبه نیستی 

پس سلام و درود آشنای عزیز 

یک ـ حرفی برای گفتن ندارم 

دو ـ دوست داشتن جوهره ی انسانی ست و بخشیدن از فضیلتهای بشری 

سه ـ بیانگر بیدار بودن کودک درونت هست 

چهار ـ از خصلتهای ست ک متاسفانه در فرهنک ما شرقی ها خیلی کم رنگ شده و همونطوری ک یکی از دوستات اشاره کرد (متاسفانه اغلب بد برداشت میشه از این رو راستی و رُک گویی)

 

از اشنائیت خوشحالم آشنا 

در پناه حق باشی الهی

پاسخ:
سلام ... ! دنبال ی صفت میگشتم بین واژه ها ولی هر چی گشتم پیدا نکردم اونی که در حد و اندازه مرد بزرگی چون شما باشه 😊

ممنون نظر لطفتونه🙏

منم خیلی خیلی خوشحالم ..باعث افتخاره و امیدوارم لایق این آشنایی باشم 😍

پس اینطوووررر ... 

خداوند شما را حفظ بدارد ☺

پاسخ:
چوخ ساغولاسان خالامین قشه اوقلی😉
همچنین🙏

5) عامل به هم خوردن تنظیم بازار و افزایش قیمت تخم مرغ

پاسخ:
بینوا من😂
5) ی شونه تخم مرغ نذر کردم ترامپ رای نیاره....بازار قشنگ تنظیم شه 😆😂باز بگو خانم آشنا😂

سلام . مرسی که شرکت کردی

اسمت رو توی لیست قرار میدم .

پاسخ:
سلام خواهش میکنم 😊
ممنون از حضورتون 🌹
۱۳ آبان ۹۹ ، ۲۲:۱۰ کلنگ همساده

من قدیم تر ها همه رو دوست داشتم اما حالا دیگه نه!

پاسخ:
احتمالاً بخاطر ضربه هایی که از همونا خودید...

ممنون از حضورتون دوست عزیز 😊

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی