......مـــــاه بــــی همتــــا

.......مــاهِ مـن ، نـماز آیات میخـونـم وقتـی گـرفتـه ای

......مـــــاه بــــی همتــــا

.......مــاهِ مـن ، نـماز آیات میخـونـم وقتـی گـرفتـه ای

......مـــــاه بــــی همتــــا

ی سری از آدما رو حاضری
همه جوره کنار خودت داشته باشی ...
به عنوان هر چیزی که میشه و امکان داره ...
عشق ، دوست ، رفیق ...
مهم ، بودنشونه
اینکه مطمئن باشیم که هستن ،
چه دور چه نزدیک ...
حتی اگه غریبه ترین آشنا بشن !
حتی اگه دیدنشون سالی ی بار ، اونم تو کافه با دوستای مشترک باشه ...
بازم به همین قانع هستیم ...
بعضی از آدما اینقدر خوب هستن و حس خوب دارن ، که بودنشون دلگرممون میکنه ...
جوری که حاضریم به خاطرِ بودنشون ،
از خودمون و غرورمون بگذریم
و خودمون رو
پشت خنده های مصنوعی قایم کنیم ...
تا نفهمن نبودنشون چی به روزمون آورده ...
ما برای داشتن و بودنِ ی سری از آدما تو زندگیمون ، از خودمون و احساسِمون گذشتیم ...

آخرین نظرات
نویسندگان

لـحـظــه هـا رو دریــابــیم....

پنجشنبه, ۲۳ مرداد ۱۳۹۹، ۰۲:۲۷ ب.ظ

 

بیاید دور خودمون دایره بکشیم 

دایره ای ب وسعت بی خیال بودن ....

دایره ای که قضاوتای بی منطق دیگران رو از افکارمون

تمیز کنه ....

باور کنید هیچ چیزی تو این جهان برقرار نمیمونه ،

اتفاقات برای افتادنه....

زبون برای حرف زدنه....

لحظات برای گذشتنه....

ب همین سادگی....

قضاوتاشونو بی خیال

ی زبونی بیهوده چرخیده.

دلیل نداره فکری هم بیهوده مشغول چراییش باشه !

شاد باش و خوبی کن....

فرصت زیادی نمونده....

لحظه ها دارن تموم میشن... 

 

موافقین ۷ مخالفین ۰ ۹۹/۰۵/۲۳
غریبه آشنا A

نظرات  (۱۵)

حیف وقتی به این اصل میرسی که دیر شده☹☹

همیشه دیره 

همیشه😕

پاسخ:
گاداسی خودم مشکات جونم چطوره؟ 😘😍
بــــله! اینجاست که شاعر نامدار میگه 😌دیر اومدی خیلی دیره😉😅
عه ببخشید یعنی میگم ماهی رو هر وقت از اب بگیری میمیره یعنی تازست😁هیچوقت دیر نیست عزیزم هیچوقت دیر نیست😊

سلام آشناجان خوبی؟

چه خبرا؟؟ از مهوش خبرنداری؟؟

کی ازدواج کرده ؟؟ کی مجرده؟؟

پاسخ:
وای قلبم🤒🤒خواهر جونم😍😍😍😍😍
سلام ب روی ماهت نازنینم😘❤بخدا اینجا دیدمت خستگی که مسببش پسرای گرانقدر داییم هستن از تنم دررفت😃
خبر سلامتی...شهر در امن و امانه ولی از خاله سهیلا خبری نیست که نیست😔😔
ب منم گفته بود عید میاد پیشم! دلم براش خیلی تنگ شده...ولی نیومد!!😞
ایمیلشو بهم داده بود منتها چون با اسم کاربری نبود و واسه قبل از عید ، پیدا کردنش بین نظرات سخته😧
تو چه خبر عزیزم؟ میذاری میری بی خبر...😃

سلام.ببخشید که سوالمو این جا میپرسم راستش من میخوام تو خانواده برتر نظر بدم میشه لطفا به سوالات من جواب بدید؟ راستش هر کاری کردم که از آقای نجفی سوال بپرسم نمیشد و حتما باید عضو بیان بشم الان دراین رابطه چند تا سوال دارم1-در فرم عضویت بیان از ما نام و نام خانوادگی و نام کاربری میخواد آیا میشه که اسامی غیر واقعی بنویسیم و یا بیاد اسم و فامیل واقعی  مون رو بنویسیم؟و2-در قسمت نام کاربری میشه نام مستعاری بگذاریم؟ 3-اسمی که در قسمت نظرات نمایش داده میشود آیا اسم کاربری است ؟و همه میتوانند این اسم را ببینند یا نام و نام خانوادگی را میبینند؟4-ایا عضویت در بیان امن است و امکان خطری برای ما نیست و بعدا اطلاعات ما جایی درج نمیشود؟5-شماره تلفن ما دست چه کسی میفتد؟ 6-آیا بعدا امکان ویرایش مشخصات در بیان وجود دارد؟7- امکان انصراف از بیان وجود دارد؟و میشود اگر پشیمان شدیم بعدا از بیان خارج شویم؟   بازم معذرت میخوام که این جا میپرسم گفتم شاید کسی ایجا بدونه و کمکی کنه .خیلی ممنون.

پاسخ:
سلام عزیزم..نه بابا راحت باش😊 خیلی خوش اومدی 😘
مشکاتم‌راهنمایی های لازم رو کرد ولی خب منم ی کوچولو عرض اندام کنم😃😅

برای نظر دادن تو خانواده برتر نباید حتما عضو بیان باشی! تو میتونی همونطور که اینجا نظر دادی اونجا هم نظر بدی😃
اسامی فیک بنویس حتما نباید واسه شخص خودت باشه..
نام کاربری ب همراه کلمه عبور، رمز ورود ب بیان  بطور محرمانه و هر بار که بخوای وارد بیان بشی ازت خواسته میشه...
والا منم زیادی حساس بودم و سر همین دو سال کشید تا رضایت بدم عضو بیان بشم...😧😅
تااازه شماره تلفن واسه پسرخالمو دادم!!تا حالا که خطری براش نداشته 😅
خواهش میکنم..راحت باش عزیزم😘😊
۲۵ مرداد ۹۹ ، ۰۰:۲۷ حامد احمدی

چقدر این پست میتونست درباره من باشه.

اما به توصیه این پست گوش نمی‌کنم.

 

پاسخ:
؟!🤔🙄

خیلی خوب بود.امیدوارم همه یاد بگیرن.

پاسخ:
نظر لطفتونه...امیدوارم😃

به یلدا

سلام عزیزم

تو صفحه ی ارسال سوال و مطلب وبلاگ آقای نجفی میتونی بدون عضویت بیان پیام بدی و سوالتو بپرسی.

جواب سوالت

۱_هرچه میخواهد دلت تنگت بنویس 😂😂تحقیقات محلی نمیان که مجبور باشی حتماً مشخصات اصلیتو بنویسی 😄

۲_قطعاً

۳_نه اسم کاربری واسه خود بیانه،اونی که کاربرا میبینند همون نام و نام خانوادگیه

۴_امنیتشو نمیدونم (خود دولت و بچه های بالا منظورته🤔)مگه قراره چی بگی؟؟😃ولی خب شما فقط یه موبایلت واقعیه باقی اطلاعاتت فیکه

۵_بله میشه ویرایش کنی

۷_نمیدونم والا امتحان نکردم😐

خلاصه که فقط یه موبایل رو باید درست بدی چون برای تاییدیه بهت پیام میدن.و یه ایمیلم میخوان که اگه خیلییی حساسی یه ایمیل جدید بساز واسه این کار 

پاسخ:
در خصوص گزینه ۱ 😂 هر چی دل تنگش میخواد پست داریم اینجا😅
تحقیقات محلی رو خوب اومدی😂 ولی درکش میکنم، منم ی دوره زیادی حساس بودم حتی بیشتر از اینقدر....😃

راستی حرف از خانواده برتر شد برم اونجا یکم از وجودم بهره ببرن 😃😅
طفلی ی دختره سوال پرسیده میشه چند تا خواستگار رو با هم مورد موشکافی قرار بده یا نه ؟! احساس عذاب وجدان و اینا میکنه!!
برم بگم والا من معمولا اینجوریم!! خب چیکار کنم خودم نمیرم خواستگاری که! یکی دو تا سه تا....با هم همزمان میان باید ب طور جدا از هم گزینش بشن دیگه😅البته بعد از این آنالیزا هم اتفاقی نیفتاده هاا چون از ازدواج منصرف شدم😝😅

سلام آشنا جون

توام حساس بودی 🤔من چرا یادم نمیاد اون موقع حساس بودم یا نه🤔🤔حافظه در حد ماهی😐

 

بابا پستای خانواده برتر خیلی وقتا سرکاریه 😐این پستم بنظرم جز همون پستاست😐

کلاً تو ایران هر مسئله ی ساده و پیش پا افتاده ای کلییییی گیر و گور و هنجار و عرف مسخره داره😑😑ببین یه ازدواج ساده چقدر پیچیده شده که ادم میمونه کدوم طرف رو بگیره و حق کدومه؟؟؟این که آدمارو مثل ماشین و خونه کنار هم ردیف کنی و با هم مقایسه کنی که خوبشو ورداری واقعاً زشته😐ولی از طرفی هم خیلی از پسرا کلی دختر رو زیر و رو میکنن و خواستگاری هزار نفر میرن و واسه هرکدوم یه عیبی میذارن😕

والا آدم دیگه نمیدونه چی درسته چی غلط😑

پاسخ:
سلام ب روی ماهت گاداسی خودم😘😍
والا منم ده تا یکی یادم میمونه!😅

همینه دو سال یبار سر میزنم اونجا دیگه😝😂
عزیزم من مخالف اینم که آدما با پول و دارایی مقایسه بشن مگه قرار خرید و فروش کنیم؟!
ولی چه اشکالی داره وقتی چند خواستگار بطور همزمان میاد تو با معیارات تطبیق  بدی ببینی از لحاظ اخلاق و رفتار و کردار اونی که میخوای هست یا نه؟!
البته بگذریم که من اگه یکی باشه ب دلم بشینه و مومن و اهل دنیا و آخرت باشه دلمو میبره😅
بعد دیگه خودم از راه راست منحرفش میکنم😆😅

سلام مشکات خانم . خیلی ممنون بابت راهنماییتون.

همچنین ممنون از آشنا جون.

پاسخ:
فدات عزیزم😙 قابلی نداشت 😃

سلام 

خواهش میکنم یلدا خانم😊

 

 

آها نه من منظورم این نبود که معیاراتو بررسی نکنی.من فقط میگم چندتا خواستگار رو با هم راه بدی بعد همرو بعنوان گزینه های روی میز بذاری جلوت بعد خوبه رو سوا کنی بده.یجوریه

 

بیخی اصلاً.انشاالله فقط یکی بیاد اونم همون نیمه ی گمشده ات باشه که اصلاً نیازی به مقایسه نداشته باشه

پاسخ:
سلام عزیزم😘
سوا کن جدا کن حاجی ارزونیه هااا😂

والا آمار از دستم دررفته ولی نمیدونم اون نیمه کجای این سرای منه؟! 😕
البته شایدم خارج از ایران باشه و نمیتونه منو پیدا کنه😢 او مای گاش🤕 اینجوری نمیشه😐 باید ی برنامه مسافرت ب ترکیه بذارم😃 اونجا ببینم میتونم بیایم گمشده ام را😅

من اینجا نظر گذاشتم! کو؟؟

پاسخ:
والا پیش منم نیست!!😅
خب دوباره بنویس نظرتو🙄البته بی زحمت😁

سلام 👌🏻

من خیلی زود دل میگیرم اصلا از حرفاییی که یه سال پیش بهم زدن گرفته تا ده سال پیش همه تو ذهنمه وقتی ناراحتم و از خودم دلم گرفته همش باهم میاد جلو چشم وگریه پشت گریه . اصلا یادم نمیره . فکر میکنم حق با اوناست اونا درست میگن و سر این خیلی خودخوری میکنم . نمیدونم ایراد از منه یا اونا  من با اینکه دلم نمیخواد اما ناخوداگاه حقو به اونا میدم .خیلی اذیت میشم نمیدونم مشکل کجاست چجوری حل میشه . 

پاسخ:
سلام عزیزدلم الهی اشنا فدات بشه نبینه دلت بگیره خب😘
امروز بیکارم..بیا واتساپ ببینم تو رو😙😊

سلام

لحظه ها رو در میابیم

پس سه تا سه تا خواستگار رد میکنی چه وضعشه گناه دارن

پسری که الان خواستگاری میاد تو این شرایط نباید از دست داد

پاسخ:
سلام 
چه خوب😉 کجایید دیگه داشتم در غیابتون دست ب کمربند میشدما😝😅
چه وضعشه؟!وزش باد😅😅
نه رد که نمیکنم! یعنی تا جایی که ب دلم نشینه اصلا نمیذارم جدی بشه!! ولی خب چیکار کنم وقتی طرف بعد از کلی رفت و امد ،مرحله اخر میگه ی کوچولو خسیسه!! خب ترس سختگیری ها میفته ب جونم!!
البته بگم نه اینکه اهل بریز و بپاش باشم و درک درستی از زندگی نداشته باشم ولی خب انقدر میدونم وقتی یکی تو مراحل خواستگاری میگه ی کوچولو یعنی خیلی بیشتر از اینقدر....تجربه خون تو شیشه شدنم و ظرفیت تکمیلم اجازه نمیده که گول بخورم اینه که مجبور میشم بگم نه😃
این نه گفتنم طوری نیست که شخصیت طرف مقابلم رو هدف بره،چون قبل هر برخورد خودمو جای شخص مقابل میذارم و انتظاری که تو برخورد با خودم دارم رو اعمال میکنم😃
بعد یکی دیگه هست میخواد بره خارج منم که از خدامه😅یعنی دوس دارم زندگی تو هر جایی رو تجربه کنم میگم بله....ولی مامانم میگه نه😑خودمونیم تک دختر بودنم ی سری حساسیتها ب بار داره😧
چه خبر؟ چطورید؟😊

سلام به روی ماه آشنا جون

وبلاگت عالیههه👏👏 مثبت و پرانرژی

پاسخ:
وییییییی سلام عزیزدلم یاس جونم😍😍😍😍
خیر مقدم نفسم😘😙❤
فداتشم نظر لطفته عزیزم😍😍😍
چقدر خوشحال شدم اینجا دیدمت🤗😙
خوبی خانومی؟😘😁

اونجور که شما پرسیدی خوبی خانمی و اون شکلک خنده ای که به دنبالش گذاشتی مشخصه هنوز در جنسیت من شک داری!😁😁  خانم جان خیالت راحت من اصل جنسم🙋‍♀️😂😂

ممنون از لطف و محبت شما.❤😊

پاسخ:
نه ب جون خودم!!شک یبار شیون یبار😂اگه شک داشتم که بوس حواله نمیکردم!😅😅
اون حکم یکم از لبخند بیشتر کش اومدن بود!! کلا هر شکلی که وصف حالم باشه تو شرایط میذارم😅(این الان خجالت😅)
خدا نکشتت اصل جنس😆😅😅
بزرگواری گلم😘اینجا وب خودته پس اصلا غریبی نکنه خب😘😇
میتونی آشپز خونه بری و از خودتم پذیرایی کنی😉😁

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی