......مـــــاه بــــی همتــــا

.......مــاهِ مـن ، نـماز آیات میخـونـم وقتـی گـرفتـه ای

......مـــــاه بــــی همتــــا

.......مــاهِ مـن ، نـماز آیات میخـونـم وقتـی گـرفتـه ای

......مـــــاه بــــی همتــــا

ی سری از آدما رو حاضری
همه جوره کنار خودت داشته باشی ...
به عنوان هر چیزی که میشه و امکان داره ...
عشق ، دوست ، رفیق ...
مهم ، بودنشونه
اینکه مطمئن باشیم که هستن ،
چه دور چه نزدیک ...
حتی اگه غریبه ترین آشنا بشن !
حتی اگه دیدنشون سالی ی بار ، اونم تو کافه با دوستای مشترک باشه ...
بازم به همین قانع هستیم ...
بعضی از آدما اینقدر خوب هستن و حس خوب دارن ، که بودنشون دلگرممون میکنه ...
جوری که حاضریم به خاطرِ بودنشون ،
از خودمون و غرورمون بگذریم
و خودمون رو
پشت خنده های مصنوعی قایم کنیم ...
تا نفهمن نبودنشون چی به روزمون آورده ...
ما برای داشتن و بودنِ ی سری از آدما تو زندگیمون ، از خودمون و احساسِمون گذشتیم ...

آخرین نظرات
نویسندگان

صندلـ🔥ــی داغ !

سه شنبه, ۳۱ تیر ۱۳۹۹، ۰۹:۵۶ ب.ظ

صندلی داغه ولی چند نکته رو لازم دونستم بگم :

1. سوالات باید درمورد شخص پاسخ دهنده یعنی خودِمن باشه نه افراد دیگه.

2. سوالاتی که مطرح میشه نباید حرمت و حریم خصوصیم رو نقض کنه.

3. سوالات نباید به صورت جنگ و جدل یا انتقام یا دوئل یا مسخره کردن یا کشمکش و... باشه.

4. مهمون صندلی مجازه هر جور که دوست داره (طنز یا کنایه یا رک و پوست کنده) به سوالات جواب بده اما جوابام با واقعیت همخونی داشته باشه.

5. مهمون صندلی میتونه به سوالی که دوس نداره جواب نده اما تو سوال پرسیدن همه آزادن پس بهتره سوالات رو با اسم مستعار یا رمزی ننویسین.

حالا سوال بپرس ☝

قول میدم راستشو بگم 😊

​​​​

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۹/۰۴/۳۱
غریبه آشنا A

نظرات  (۱۹)

۳۱ تیر ۹۹ ، ۲۲:۲۹ زندگی به شرط سید

سلام؛خوبی آجی...

خب آخ جون سوال

 

۱-مَسمُکِ؟

۲-/کم سنینکْ؟

۲-ماذا اخبارٌجدیده ؟!

و متی نأکل حلوة الازدواج ان شاالله؟؟؟

 

انا احبُکْ شدیدا 

۳-و أَنتِ؟

۴-انا و سکوت شلوغ و محیا خانمیی و گلشید جونی و...ضرب الاسرة

مِن انتَ ادعوا تفضل تشریف بیارید ی سَر اونجا رخ بنمایید لطفا:)

حبیبی دائما أحبک شدیدا ان شاالله...

و من الله توفیق

پاسخ:
سلام عزیزم عزیزم سلام😘😍
فدات خوبم ب خوبیت آجی😍
هاذا فی مکانی ماذا؟! ی لحظه فکر کردم اشتباه اومدم والا بعضی جاهاشو زیرنویس😂
والا خبر مبر جدید چی بگم خب😂
شاید زود شاید دیر😃
میدونی که از دل ب دل راه داره منم دوستون دارم ی عالمه😍❤
حتما عزیزم حتما😄
منم همینطور عزیزدلم😘😍❤
۳۱ تیر ۹۹ ، ۲۳:۵۵ مریم بانو

دقیقا کی شوهر میکنی؟:)

 

 

پاسخ:
عزیزم😅😅
والا بسته ب اینه که کی ب دلم بشینه 😅

سلام و درود دختر خردادی عزیز 

 

😀 خب بزار ببینم چ جوری شروع کنم

میدونم 🧐  غریبه آشنا با طنازی آشناست و ازش سود میبره  (هنری ک خلقت بهر کس هدیه نمیده)     

🙂 صاف بشین رو صندلی لطفن ! آهان 😂

ممنونت میشم اگر جدی جواب بدی ! 😉

قبل از همه چی مایلم دلیل انتخاب (غریبه آشنا) این دو واژه ی متضاد برای اسم کاربریت رو بدونم ! 😋

سوال اول : چن تا خاهر برادر و بچه ی چندمی ؟

سوال دیوم : متولد کدوم دهه ای و چی خوندی (میخونی)

سوال سیوم : ب نظر خودت از انواع چندگانه ی هوش های شناخته شده بشری در کدوم دسته قرار داری ؟

سوال چارم : نوع تیپ شخصیتی ات  چیه ؟

سوال پنجم : سالی چندتا کتاب میخونی ؟

اینا رو فعلن جواب بده من برم شام بخورم و انرژی بگیرم تا سوالهای اساسی رو بپرسم 😄

 

پاسخ:
سلام و درود دختر خردادی بر جناب جانان محترم😁
یا ابولفضل حالا اینا واسه قبل شام بود😂
اول آفرین بخاطر این هوش سرشار👌😁
بذارید کج بشینم ولی راستشو بگم😂
خب من جدیم جدی جدی😃
والا اسم کاربری از ارادتم ب امام رضا بود.😊اینو یادم رفت😂
سوال اول: دو تا برادر و تک دخترم و بچه وسطی😄
سوال دیوم😂: این تو پست تولدم هست! 71 هستم ....
سوال سیوم: والا ی نگاه انداختم نمیدونم چند بخشی رو شامل میشم انگار😂
کلامی- زبانی
اندامی جنبشی
موسیقیایی
میان فردی
سوال چارم:مهر طلب یا کمک کننده ،صلح طلب و میانجی.
سوال پنجم: کتاب فقط رمان میخونم والا😂ولی مطالب مفید رو تو‌ نت دنبال میکنم😌

سلام و درودی مجدد  

 

خب بریم برا دور دیوم 

سوال شیشم : از کی بلاگر شدی و تابحال چن تا وبلاگ داشتی ؟

سوال هفدم : چند ساعت وبلاگ میخونی و اسم وبلاگی ک بتفکر وادارت میکنه ؟

سوال هشدم : از هنرها کدوم رو بیشتر دوست داری ؟ چرا ؟

سوال نهم : چ ورزشی انجام میدی ؟ 

سوال دهم : دلت بگیره چیکار میکنی حالش خوب شه ؟ 

سوال یازدهم : غذا ـ شغل ـ موسیقی ـ ساز ـ فیلم ـ رمان ـ عطر ـ حیوان ـ رنگ مورد علاقه ات ؟

سوال دوازدهم : این واژه ها چی بذهنت میاره ؟

زندگی ـ عشق ـ ازدواج ـ مرگ ـ دروغ ـ صداقت ـ خیانت ـ طبیعت

 

میرم بخابم (زیاد فسفر سوزوندم)😂

ولی هنوز ب اساسی هاش نرسیدم هاااا 😂 صب میپرسم 

 

شاد و سلامت باشی الهی !

پاسخ:
دوباره سلام😁

معلومه مراحل زیاده ها😅
سوال شیشم: خب..از سال 94 با محیط وب آشنا شدم و از اسفند 97 این وب رو دارم.
سوال هفدم:قبلا 25 ساعت از 24  ساعتو تو وب بودم😂ولی الان شده در روز فقط بتونم ی نیم ساعت سر بزنم ،یا بیشتر در حد یکی دو ساعت....و وبلاگ هایی که تو این مدت اولویتمه :روزهای کاغذی ، همینجوری و وب اسی خان....
سوال هشدم😅:طراحیم دوس دارم،آرایشگریم،چون واقعا ب این حرفه علاقه دارم از بچگی و تعریف از خود نباشه استعداد دارم توش فرررراوووون😎
سوال نهم:هر روز طناب میزنم یا واسه حفظ تناسب ب شیوه دخترونه ورزش میکنم😅
سوال دهم: بستگی داره! یوقت دیدی قرآن خوندم،یا مثلا فیلم ببینم،رمان بخونم،آهنگ گوش کنم و برقصم...😌
سوال یازدهم: غذای مورد علاقم » سوپ برام از هر چیزی لذیذتر 😋 بعد دلمه برگ مو😋
شغل : آرایشگری
موسیقی : پاپ
ساز : گیتار دوس دارم ولی ی قطعه هم درست نزدم تا حالا😅
فیلم : هندی بیشتر...
رمان : اسطوره😍
عطر : جنسیس و ریلکس😎
حیوون مورد علاقم🙄 آهو
رنگ:اینم بستگی داره!! یوقتایی سرمه ای ، سبز مغز پسته ای ، کالباسی و یا زرد موزی😁
سوال دوازدهم:
زندگی»علاقه
عشق» دوس داشتن
ازدواج » محبت
مرگ»غم و ناراحتی
دروغ» نفرت
صداقت» وفاداری
خیانت» دل کندن
طبیعت» روح نواز

خدا قوت😂
منم برم بخوابم تجدید قوا کنم😂

مرسی همچنین🌹

سلام و درود خانوم خردادی عزیز 

 

یادم نبود صب قراردارم 😂 

میگن : این از علائم پیریست 😂

 

....

سوال سینزدهم: اهل مشورت هستی یا تصمیم خودت مهمه ؟ 

سوال چاردهم: تکراری ترین نصیحتی ک بهت کردن ؟

سوال پونزدهم: نظزت درمورد دهه ی شصتیها و دهه ی هفتادیها چیه ؟

سوال شونزدهم: اگر توانایی درمان یکی از دردهای جامعه ات رو داشتی کدوم درد برات در الویت قرار داشت ؟ 

سوال هیفدهم: بزرگترین توانائی ت ـ حسرت ت ـ ترس ت ـ فانتزی ت ـ هدف ت ـ آرزوت   چیه ؟

سوال هیژدهم: محبوبترین ـ  انسان در زندگیت ـ خواننده مرد/زن ـ هنرپیشه مرد/زن ـ نویسنده مرد/زن ـ کتاب ـ رمان ـ فیلم ـ ترانه ـ موزیک ؟

سوال نوزدهم: سخت ترین کاری ک توی زندگیت انجام دادی ؟

سوال بیستم: هیجان انگیزترین کاری ک  .................  دادی ؟

سوال بیست و یکم: اشتباهی ک هرگز تکرار نخاهی کرد ؟

سوال بیست و دیوم: بهترین و بدترین خصوصیت ت بنظر خودت ؟

سوال بیست و سیوم: ایران ده سال بعد رو توصیف کن ؟

سوال بیست و چارم: جهان بینی ت رو توی چند حمله توصیف کن ؟

 

خب تموم شد ! 

سعی کردم خوباش رو بیرون بیارم 😂 البته اگر بیشتر بخای هنو تو کیسه ام چل پنجا تایی مونده 😂 

 

شاد و سلامت باشی الهی

پاسخ:
علیک سلام جناب جانان محترم😊

نـه! معلومه مشغلتون زیاده😅خودمن بعد از ظهر تا اومدم وب برام کار پیش اومد رفتم تا الان که ساعت نزدیک 2 بعد از نیمه شبه😃
هر چند سنتونو نمیدونم ولی مطمئنم سرزنده تر از این حرفایید😉

سوال سینزدهم:خود رای نبودم و نیستم!،معمولا تو اکثر مسائل با اونایی که نقش کلیدی دارن تو زندگیم و دوستام مشورت میکنم..
سوال چاردهم:والا چون از اول سربراه بودم نصیحت بیاد ندارم!!🙄آهان چرا!اینکه با هر کس مثل خودش باش،زیاد که باشی دچار سوتفاهم و خیلی چیزا میشه....یا خوبی که از حد بگذرد نادان خیال بد کند....از این دسته زیاد شنیدم...😃
سوال پونزدهم: نسل پخته جامعه👌
سوال شونزدهم:فقر...فقر رو ریشه کن میکردم تا کسی درد گشنگی و نداری نکشه😔
سوال هیفدهم:
بزرگترین تواناییم»شاد کردن دل بقیه تو هر شرایطی...
حسرتم»انتخاب اشتباهم
ترسم»تو شرایط فعلی کرونا و دچار نشدن مردم بهش😔
فانتزیم»آشنایی با شاهزادم و خونه ای که ستوناش من باشم و عشقم و دیدن دخترام😍
هدفم»اینم بسته ب شرایط فعلی کار و حرفم ...
آرزوم»خوشبختی و خنده از ته دل میخوام ، واسه همه همنوعام....
سوال هیژدهم:
محبوبترین» بابام،مامانم،داداشام و دوستام😍میدونم زیاد شد زیر سیبیلی رد کنید😅
خواننده»معین و امید و لیلا فروهر ، هنگامه..! باز زیاد شد!! اشکال نداره جاهای دیگه کم میذارم براتون😅
هنرپیشه»آرجون رامپال ، لیلا اوتادی
نویسنده» م.مودب پور
کتاب محبوبم» پروانه ات خواهم ماند...
رمان»اسطوره
فیلم»کشتی تایتانیک
ترانه»آرامش، معین
موزیک»دلتنگی ،شاهین بنان
سوال نوزدهم:جدا شدن از کسی که دوسش داشتم.
سوال بیستم:بذارید فکر کنم!🤔راستش من همیشهٔ خدا ذوق و شوق و هیجان دارم .🙄الان حضور ذهن ندارم!!😑
سوال بیست و یکم:اعتماد ب هر کس
سوال بیست و دیوم:😂مهربون و زودباور بودنم
سوال بیست و سیوم:هیچ کس گریه نمیکنه،غصه نمیخوره،کار بد دزدی ، حروم خوری ، نگاه بد....نمیکنه ،هنوزم ایران امن تر از هر جایی و همه تو رفاه بدون هیچ ترس و دلهره از فرداها....
سوال بیست و چارم: جهان هستی با تموم زیبایی و نظمش نشون دهنده لطف و مهربونی و علم و قدرت و حکمت خداست..فلسفه آفرینش انسان و جهانم خداشناسی...
ی مطلب میخوندم چند وقت پیش ،راجع به فلسفه خلقت بشر و جهان..خیلی برام جالب بود...روایت هست وقتی حضرت داود از خدا پرسید که پروردگارا چرا آفریده ها رو پدید آوردی؟پاسخ این بود : برای قابلیتهایی که دارن...
یعنی هدف آفرینش اونا اینه که استعدادهایی که شخصیتشون بر اساس اون شکل گرفته شکوفا بشه و ب منصه ظهور برسه...
ببینید اگه بخوام خلاصه بگم نظر منم اینه.دنیا محل آزمایش...یقیناً هدف خدا از این آزمایش آگاه شدن نیست،حکمتش شکوفا شدن استعداد انسانهاست...


خدا قوت😂جالب بود! ی تنه انقدر سوال.....چه کیسه ی پر محتوای 😂

مرسی همچنین🌹
۰۲ مرداد ۹۹ ، ۰۲:۳۸ منم بپرسم😁

تا حالا عاشق شدی؟

کسی تو زندگیت بود یا هست؟

معیارهات واسه انتخاب همسر آینده ات چی؟

پاسخ:
شمام بپرس😅
زندگی بی عشق مگه میشه؟!!
البته میدونم منظورتون عشق زمینی...ولی در حال حاضر قلبم فقط لبریز از عشق ب خدا و امام حسین....
چیز زیادی نمیخوام!اعتقاداتش مثل خودم باشه و دوسم داشته باشه ، حرمت ها براش مهم باشه ،تو‌ قلبش فقط من باشم چشمش فقط دنبال من باشه و راضی نشه ب ناراحت شدم و اینکه باهام صاف و صادق باشه حالا اسم خودش هر چی بود😃 فقط ی رو باشه باهام ،زلال باشه مثل دریا...
۰۲ مرداد ۹۹ ، ۰۸:۱۰ فرشته ی روی زمین

سلااام آشنا خوبییییی؟ منم یه کوچولو بپرسم..البته سوالای من دربرابر سوالایی که بقیه ازت پرسیدن خاله بازیه😅😂

آش رشته با پیازداغ و کشک یا قورمه سبزی به علاوه سالاد شیرازی؟

عروسی نیمه اول سال باشه بهتره یا نیمه ی دوم سال؟

از بین این شربتا کدوم انتخاب میکنی؟ شربت گلاب ، آلبالو ، آبلیمو ؟

عاشق شدی؟چیشد؟؟🙊(به قول مهران مدیری)

پاسخ:
سلام عشق خودم فرشتم 😍😍خوبم ب خوبیت تو رو که دیدم بهتر شدم😘😊
دلم برات تنگ شده بودا....😊
بابا کجایی تو؟!این قرنطینه ب گوریلت جواب نمیده دیگه!! آهوی خواهرمم که از راه بدر کرده..هر روز هر روز میرن صفا سیتی...هان! راستی .با کروکدیل خواهرزادمم رقیب عشقی شدن😃هر روز خون همدیگه رو میکنن تو شیشه...

جناب جانان ی تنه تموم سوالاتی که ب ذهن بقیه میرسید و نمی رسید پرسیدن...تاااازه میگن بازم چهل پنجاه تا سوال دارن همراهشون😶یا مکه مکرمه...مگه داریم مگه میشه😂

خب دیگه خاله بازی رو دریابیم😌یعنی میگم ب سوال و جوابا بپردازیم😃
سوال سخت شد!! هر دو رو دوس دارم😕از اونجایی که دلت نخواد..چند روز پیش عمم آش رشته و مخلفات درست کرد و خوردم تا خرخره .😧ولی فردا میخوام قورمه سبزی درست کنم و مجبورم یکیشو بگم! اولویت با قورمه سبزی...😋
ولی کلا آش ی چیز دیگست😉

بهار و پاییز خوبه 😍حالا که بهار گذشت،پاییز😊

جونم برات بگه که...چالبالو😃یعنی همون آلبالو😂
در وصف موقعیت ی بنده خدایی نهال کوچولوی چنار گرفت و کاشت تو حیاطشون و ی چوب خشکم کرد تو زمین بغل چناره که این کج نشه...هر روز ب این آب میداد و رسیدگی میکرد ولی از اونجایی که کارش همیشه برعکس همست! چنار خشک شد و جاش اون تیکه چوب جوونه زد و برگ داد..! بعد از چند سال اون تیکه چوب شد درخت البالو و ب همین مناسبت اسمش رو گذاشتن چالبالو!! یعنی پیوند چنار ب البالو😃😂

شدم!تموم شد...فارغ شدم.
۰۲ مرداد ۹۹ ، ۱۵:۵۶ منم بپرسم😁

آشنا کجایی بیا جواب بده دیگه😁

پاسخ:
بیومدم دیگه😅

ساعت داره 3 میشه...خستم! میرم لالا😩
گود گجه لر همگی😴

سلام

1- کتلت یا کوکو؟

2- پاستیل یا لواشک؟

3-چلوکباب یا سیرابی؟

4-وزن حال حاضر ؟

فعلا همینا :)

پاسخ:
به سلام مستر خسته ..نخسته😃
1کوکو
2امممم🙄هر دو 😁نه خب اولویت لواشک😋
3معلومه سیرابی😋
4این آخه سوال چه موقعست!😡هیچوقت از ی خانوم وزنشو نپرسید حتی تو صندلی داغ😅 نمیدونم..فکر کنم بعد از سالها نرمال بودن ی 2 کیلو وزن اضافه کرده باشم....61-62 😅
بــله😊

سلامعلیکم

 

در ذهن شما جهان حادث است یا قدیم ؟ چرا ؟

 

😊مچکر

پاسخ:
علیکم سلام خاله پسر😃
ب قول شاعری که جفت پا رفت تو شعر! خاطرات محال شمالِ یادم بره...😅
چه خبر؟ خوش میگذره؟😉


تو جهان هستی هر موجودی جز خدا حادث و مخلوقه...چون آفرینش جهان تصادف نیست معیشت خداست و عالم متغیر و هر متغیری حادث...و تنها کسی که آغاز و پایان نداره خداست😊

خواهش😃

سلام خوبی؟😘

 

دوستان چه گرد و خاکی کردن😂

دیگه ته دیگ سوالا هم به من نرسید:)

پاسخ:
سلام عزیزم،عزیزم سلام😍😍فداتشم خوبم تو خوبی؟ 😁
تله پاتی رو!😅هر وقت دلم زیادی هواتونو کنه هواشو دارید😊
با فاطمم در ارتباطم ولی ی هفته میشه اصلا باهاش حرف نزدم!! از همینجا میخواستم ب اونم پیغام بدم که اگه تصویر رو داره آشنا دورش بگرده...😍که دیدم صدای اونم از صفحه گفتگو میاد😍😅
چه خبر عزیزم؟😁
خواهری دیدی آهوت چه آتیش پاره ای شده!! بدون ماسک با گوریلِ فرشتم همش خیابون متر میکنه😂

تو فیلم نون خ میگفتن ته دیگ فقط با قورمه سبزی....اتفاقا ته دیگ نگه داشتم برات با قورمه سبزی😋😉بزن روشن شی😅
۰۴ مرداد ۹۹ ، ۰۰:۵۹ منم بپرسم😁

ای وای ! اون کی بود که دلتو برد😉 از عشقت بگو برامون😄

پاسخ:
از خدا بگم😃
عشق میکنم از امامش که ی قطر از خداست و انقدر عشقه...
خب...لامپا رو خاموش کنید، میخوام ببرمتون کربلا...
نشه لامپا رو روشن کنم ببینم ی چمدون بغل دستتونه هااا😅
۰۴ مرداد ۹۹ ، ۱۱:۴۹ منم بپرسم😁

خخخخ

نه از اون بی لیاقتی که قدرتو ندونست بگو😑

آدمی مثل تو با این سیرت زیبا👍👏حقش نبود با دلش بد تا بشه😢

پاسخ:
....
۰۴ مرداد ۹۹ ، ۱۴:۳۵ فرشته ی روی زمین

من بیشتر دلم تنگ شده : (

هعیییی..طفلکا با این قیمت دلار و کرونا دلشون خوشه به همین قدم زنای دونفرشون :'(

 

بهار گذشت : )))) 

چوب خشکه جوونه زد!! : )) عالی بود : ))))

پاسخ:
عزیزدلمی 😍😍😍
همینمون مونده جیک جیک کنون...! آخه درد اینجاست جیک جیکم نمیکنن!!😕
آره تو همین لاو ترکوندنا اسیر این درد بی درمون بشن😝😝
اگه زبونم لال کرونا بگیرن چی؟!من چیکار کنم😢نمیدونی چقدر بهشون وابستم...من بغض...😢من گریه...😭چی بگم اصلاً... انگار حیوونای خودمن 😆😅

فدات...10 تومن میشه😃

سوال دوم

قبل از آفرینش به چه کار مشغول بود ؟

پاسخ:
فکر کردن راجع به چگونگی آفرینش بشر!!😕
خدایی پسر خاله جواب این سوال چی میتونه باشه؟!
همیشه زیاد فکر کردن نتیجه مطلوب نداره ها...شنیدم میگن خیلی پیچیدست و هر چی فکرت درگیر اینجور افکار باشه گیج تر میشی!!دور از جونا ، منظورم حالا ب خودمه😊

سلام دوباره :)

5- چرا ماکارونی گرم کردنش 10 دقیقه طول میکشه ولی خوردنش 5 دقیقه ؟

6- چند تا غذا نام ببرید که توش هم گوشت قرمز باشه هم تخم مرغ ؟

7-تا چه اندازه به نظر دیگران در مورد خودتون و کارهاتون اهمیت میدین؟

8- هر خواستگاری که نمیشه حکمتی داره ؟

9-گریه تو بنز؟ یا خنده تو پراید 81 پنچر؟

10- فصل  و میوه مورد علاقه؟

فعلا همینا :)

پاسخ:
دوباره علیک سلام😃

5-نه من که همیشه تو سرعت خوردن 20 دقیقه عقبم از بقیه😕سعی میکنم تند بخورماا ولی بازم انگار کندم🤔نمیدونم!!🙄
6-اینم شد ترکیب آخه؟!😑 هان! راستی چه خبر از تورم... قیمت تخم مرغ بالا پایین نشده با دلار؟!😂
7-خیـــلی زیـــاد...کافیه شما فقط انتقاد کنی تا بگم حاکم کیه😆عه ببخشید خط رو خط شد!!😅 حائز اهمیت برام بشدت.. حتی شده راهنماییم کردن و تصمیمم عوض شده راجع به کاری مثلاً 😌
8-نه پس !هر خواستگاری که نشه تقصیر خانوم آشناست!😝😅
9-آرزوعه دیگه😃پراید الان رسیده ب زانتیا...مهدی بیا.. مهدی بیا😭😭😭 پیاده زیر بارون ،شاعرانه قدم زدن...😍نه هزینه داره نه دغدغه...😄فقط آخرش سرما میخوری😥 میری شیش تا پنیسیلین میخوری 😖تا درس عبرت بشه اینجوری فیتیله فیتیله عشق نسوزونی زیر بارون😷
10-بهار...خرمالو،کیوی ،هندونه،لاکچریشون انبه😋شکمو خودتونید😂خب همشون برام در اولویتن خب😟
فعلا آهان!😅
قشنگ دارید میزنید رو دست جناب جانان خان هااا😂
۰۵ مرداد ۹۹ ، ۱۲:۳۵ منم بپرسم😁

حیف از تو 😔

پاسخ:
لطف دارید...ولی من راضیم ب رضای خدا😊

سلام 

شعر مورد علاقت

ذکر مورد علاقت

کتاب مورد علاقت 

شهر مورد علاقت واسه زندگی

بهترین تفریحت

 

همشون چرا؟؟

نمیدونم تکراری بودن یا نه.اگه بود نگو

 

پاسخ:
سلام ب روی ماهت عزیزدلم😘😍
عاشقانه های احمد شاملو...واقعا شاعرانست و لذت میبرم ازشون 
نزدیک 4 سالی میشه استغفار بهم آرامش میده..از وقتی خوندم آیت الله بهجت جوونا رو سفارش کردن ب استغفار ، خیلی مرد بزرگی بودن براشون بی نهایت احترام قائلم...نور ب قبرش بباره🌹
گنجهای معنوی..چون برای هر درد ی درمون داره....
راستش دست خودم باشه دوس دارم زندگی تو جای جای ایران رو تجربه کنم...ولی اولویتم زادگاهمه...قم😊
معمولا از هر کاری لذت میبرم...یعنی کارام مطابق میل اکثراً...ولــــی🙄 آرایش کردن و رقصیدن! 😁  قبلیا زیاد معنوی شد حالا ب دنیوی برسیم😅

همشونو گفتم چرا😘😅
۰۶ مرداد ۹۹ ، ۰۲:۰۷ منم بپرسم😁

خب حالا سوال بعدی

کسی هست که بهش فکر کنی؟😉

و اگه کسی باشه با این معیارات مطابقت داشته باشه و خیلی خیلی دوست داشته باشه حاضری بهش فکر کنی؟

پاسخ:
آره! خیــــــلی زیــــــاد تا دلت بخواد....😅
نه اگه بود الان تو خونه خودم ور دل دخترام و باباشون بودم😃
خدا بگم چیکارت کنه!😐باز یادشون افتادم دلم براشون تنگ شد😭😭😅
دیگه بسه! 
تقریبا 24 ساعت وقت گذاشتم برای این پست😊

مرسی از همه 🌹