......مـــــاه بــــی همتــــا

.......مــاهِ مـن ، نـماز آیات میخـونـم وقتـی گـرفتـه ای

......مـــــاه بــــی همتــــا

.......مــاهِ مـن ، نـماز آیات میخـونـم وقتـی گـرفتـه ای

......مـــــاه بــــی همتــــا

ی سری از آدما رو حاضری
همه جوره کنار خودت داشته باشی ...
به عنوان هر چیزی که میشه و امکان داره ...
عشق ، دوست ، رفیق ...
مهم ، بودنشونه
اینکه مطمئن باشیم که هستن ،
چه دور چه نزدیک ...
حتی اگه غریبه ترین آشنا بشن !
حتی اگه دیدنشون سالی ی بار ، اونم تو کافه با دوستای مشترک باشه ...
بازم به همین قانع هستیم ...
بعضی از آدما اینقدر خوب هستن و حس خوب دارن ، که بودنشون دلگرممون میکنه ...
جوری که حاضریم به خاطرِ بودنشون ،
از خودمون و غرورمون بگذریم
و خودمون رو
پشت خنده های مصنوعی قایم کنیم ...
تا نفهمن نبودنشون چی به روزمون آورده ...
ما برای داشتن و بودنِ ی سری از آدما تو زندگیمون ، از خودمون و احساسِمون گذشتیم ...

آخرین نظرات
نویسندگان

اطلاعیه 😌

يكشنبه, ۲۹ تیر ۱۳۹۹، ۰۱:۵۰ ق.ظ

تو همین هفته ، پست بعدیم صندلی داغ

همراه با اعمال شاقه واسه خودمه😅

(انتقاد ، پیشنهاد ، نصیحت و..... خلاصه هر چی دل

تنگت میخواد بگه همون )

هر کی میخواد این فرصتو از دست نده گفتم که در جریان

باشه😃

 

موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۹/۰۴/۲۹
غریبه آشنا A

نظرات  (۹)

۲۹ تیر ۹۹ ، ۰۲:۰۶ از روستای مختار اینا

سلام

 

خودتو اذیت نکن

 

صندلی داغ به شوما اصصصصصصصلن  نمیاد

 

برو سراغ کاراهایی که بتونی و احساس اعمال شاقه هم نکنی

 

مگه خودآزاری داری آخه؟؟! 

 

اینهمه چیا توو عالم هس !

 

 

پاسخ:
به به علیک سلام 😅
خیر مقدم قربان 🌹
چی شد!،😕چرا مثلاً بهم نیاد؟😏 جذبه بودا😆😅
نه بابا خودآزاری چیه!! اونو همینجوری گفتم محض خنده...اگه ترس داشتم اطلاعیه نمیزدم😉
خب دوس دارم بدونم🙄😁
۲۹ تیر ۹۹ ، ۰۳:۲۶ حامد احمدی

آیا فکر می‌کنی در دنیا پسری به سرزندگی تو پیدا میشه؟!

 

پاسخ:
همینو بگو....والا بخدا😅
نظر لطفتونه ،مرسی 😁

سلام

چه عالی.البته چیزی به ذهنم نمیرسه معمولاً😐

 

راستی آشنا بنظرت پستی داری که از این ایموجی (😃)توش استفاده نکردی باشی؟؟ 😂اصلاً من اینو😃میبینم یاد تو میافتم.😅

پاسخ:
سلام عزیزدلم مشکاتم 😍چطوری عسل مسل؟😘
ببین عزیزم تو میتونی از پسر خالم تقلب کنی! چون فکر کنم اندازه ی چند تا صد برگ ازم سوال داره😅😅

اینو معمولا وقتی تو اوجم بکار میبرم😃منم که بلند پرواز😂
الان گفتی اینجوری یادم میفتی باز منو هوایی کردی😃😅

سلام

تاچقدر سوال داغ میشه پرسید ؟؟

حدود رو بدونیم یوقت اخرش صندلی رو سرمون خورد نکنی 😉

پاسخ:
سلام 
وای!این سوال خیلی داغ بود!! گرمم شد😧سوختم اصلا🤕حالا ی چند تا سوال سردم قاطی داشت بد نیستااا منم تجدید قوا میکنم برای سوالای ضربتی😂
خاله پسر اینجور که پرسیدی معلومه چند صد تا سوال داری ازم همه سوزان سوزان😆😅

سلام

پس باید مواظب اهورا باشی دینامیت زیر صندلی نذاره  منفجر بکنه :)

پاسخ:
سلام 
یعنی اهورا هم اره؟!😶😅
نه بابا اونو با ی بستنی میفرستم تو‌ وب بازی کنه😂

سلام

قربونت 😘خوبم بخوبیت

همون مگه از رو دست بقیه تقلب کنم😅😅

پاسخ:
سلام عزیزم 😊
فدایی داری😙😍
نترس من مچتو نمیگیرم😉 راحت تقلب کن😂
۳۰ تیر ۹۹ ، ۱۶:۱۷ از روستای مختار اینا برگرفته شده از

سوال داغ:

1- چرا این قدررررر کورکورانه مقلد آقای افغانی هسی و هر چی توی بلاگش میذاره فوری به به و چه چه و...؟!!!!

ینی ازینهمه تقلید خجالت نمیکشی؟؟؟؟

فعلا ببینم چقد تونستی روی صندلی دووم بیاری تا بریم بعدی

 2-

3-

4-

5-

6-

7-

8-

 

پاسخ:
من ب چی به به و چهچه کردم دقیقاً ؟!استااااد😃
از اینکه اربابت پسرخالمه انگار بوی سوخته میاد از روستاتون😅
من تو ترکم خجالت و اینا چرا بکشم!!!
هنوز پست رو نزدم چقدر هولی شما😂
۳۰ تیر ۹۹ ، ۱۶:۳۸ بچه روستای مختار اینا

 

این سوال داغ دار رو هم دارم:

 

لطفا درجه ی داغی صندلی رو اعلام کنین 

 

تا مخاطبهاتون بهتر بتونن درجه حرارت سوالاشونو تنظیم کنن😅😅

 

پاسخ:
درجه ب شعور مخاطب بستگی داره شما فکرشو نکن😃

اهورا میگه معجون میخاد با بستنی کارش راه نمیفته

پاسخ:
آره معجونم خوبه! ی ده تا معجون میگیرم براش خودمم همراهیش میکنم آخه منم چند وقته نخوردم😋😅

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی