......مـــــاه بــــی همتــــا

.......مــاهِ مـن ، نـماز آیات میخـونـم وقتـی گـرفتـه ای

......مـــــاه بــــی همتــــا

.......مــاهِ مـن ، نـماز آیات میخـونـم وقتـی گـرفتـه ای

......مـــــاه بــــی همتــــا

ی سری از آدما رو حاضری
همه جوره کنار خودت داشته باشی ...
به عنوان هر چیزی که میشه و امکان داره ...
عشق ، دوست ، رفیق ...
مهم ، بودنشونه
اینکه مطمئن باشیم که هستن ،
چه دور چه نزدیک ...
حتی اگه غریبه ترین آشنا بشن !
حتی اگه دیدنشون سالی ی بار ، اونم تو کافه با دوستای مشترک باشه ...
بازم به همین قانع هستیم ...
بعضی از آدما اینقدر خوب هستن و حس خوب دارن ، که بودنشون دلگرممون میکنه ...
جوری که حاضریم به خاطرِ بودنشون ،
از خودمون و غرورمون بگذریم
و خودمون رو
پشت خنده های مصنوعی قایم کنیم ...
تا نفهمن نبودنشون چی به روزمون آورده ...
ما برای داشتن و بودنِ ی سری از آدما تو زندگیمون ، از خودمون و احساسِمون گذشتیم ...

آخرین نظرات
نویسندگان

نقشِ او‌ در چشمِ ما ؛ هر روز خوش تر میشود...

شنبه, ۲۴ خرداد ۱۳۹۹، ۰۱:۲۰ ق.ظ

 

یکی رو پیدا کن که دوسش داشته باشی و با اون دنیا رو

بهم بریزی

نشه که پیر بشی و حسرت ی قهقه ی از ته دل ، یا ی

جوک خیلی مسخره ب دلت مونده باشه ، بدو ، بپر ، بخند

جیغ بزن ، باهاش غذا درست کن و شیطونی کن ...

دوسش داشته باش و اینو بهش بگو ، چون نمیشه که 

ندونه ، نمیشه که مثل بقیه حرفا اون تَه مَه ها نگهش 

داری که ی روز بهش بگی ، چون باید بدونه.

دوسش داشته باش و بذار دوست داشته باشه.

بی این که بترسی ، چون بعضی وقتا واسه ترسیدن خیلی

دیره خیــــــلی....؛

 

- فرصت نشد پست جدید بزنم اینو بروز کردم

کفایت میکنه دیگه آرش خان😅

 

موافقین ۱۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۳/۲۴
غریبه آشنا A

نظرات  (۱۷)

سلام ننه 

خجالت بکش اصلا دیگ دوست ندارم دیگ دوست ندارمممممممم بقیه اش چی بود اهنگ ؟؟؟ 

اونور مریم و محیا دارن مسخره ام میکنن 

میگن ننه ات بهت اشپزی یاد نداده 

کی برام پست آشپزی میذاری؟😂😂😂😂😎

پاسخ:
سلام عزیزدلم ننه😘😍
چطوریایی فداتشم؟💋😊
من که قبلا بهت گفتم! تو هر جا سوال یا مشکلی داشتی بیا پیش خودم😉جای دیگه نرو بهم بر میخوره ها😆😅

اونوقت ننه ما اینجا توصیه عاشقانه میکنه :) 

پاسخ:
عزیزم عشق باید چاشنی هر کاری باشه....این از بابام ب من ، و از من ب تو وصیت😊
نگاه کن بهش اشاره کردم تو پستم! باهاش غذا درست کنه😉
من بشخصه هر وقت احساس کنم غذا اون مزه ای که باید بده رو نمیده بابام میگه شاید با عشق نپختی! تو هر کار علاقه باشه ادم توش خبره میشه باور کن....😄😇
مگه ننه آشنا مرده باشه کسی دختر نازشو مسخره کنه😡
اومدم برم دو رکعتوهااا😅

نههههه من فقطططط پست میخوام 

مثل مریم بهم ماکارونی یاد داده:)))) 

تو چی یادم میدی؟:)))

ننه سر منو کلاه نذار 

عشق کجا بود ؛عشق تو قصه هاس شایدم تو غصه ها😂😂😂

آشپزیییییییی رو بچسب فردا پس فردا خدارو چ دیدی رفتنی شدم لااقل دوتا غذا رو یادم داده باشی ب یادگار:)) 

برای مرد زندگیم شایدم مرد زندگی نداشتم واسه بچه هام تعریف کردم:)) 

پاسخ:
رفیق بی کلک فقط ننه😜😂
عه از عشق اینجوری نگو!!عشق با همه تلخی و شیرینیاشه که عشقه😉
عزیزم چون تویی منم ی چشمه از ماکارونی میام برات😂خوبه

مهمون ناخونده داریم!! برم میام😃

نمیدونم ولی ب نظر من مال قصه هاس:)

ماکارونی قبول نیست:) 

همه چی جز ماکارونی:))

باشه موفقققق باشی 

برم ب بقیه هم بگم پست غذا بذارن:))

پاسخ:
قصه میتونه قصه ی منو تو باشه عشق افسانه نیست عزیزدلم😙😊

خااااموش😤اعتراض وارد نیست!! فقططططط ماکارونی😅

چی بگم والا 

بگذریم


باشه ننه 

ولی هفته دیگ غذای دیگ😝😂

۱۹ خرداد ۹۹ ، ۲۲:۲۴ حامد احمدی

بذار دوستت داشته باشه.

چقدر این حرف حکیمانه است.

اگر از من بپرسند که مهم ترین صفت یک دوست، یک همسر، یک همراه چیه.. می‌گم:

کسی باشه که بتونم دوستش داشته باشم. 

و

اگر آدم بخواد دوست خوبی برای کسی باشه، باید طوری باشه که اون شخص بتونه با تو دوست داشتن رو تجربه کنه. قهقهه از ته دل رو تجربه کنه.

دوست داشت دیگری مهمه... اما مورد اعتماد بودن و وفادار بودن و فهمیده بودن، مهم تره. انسان تشنه بی دریغ دوست داشتن دیگریه. اینکه نترسه از قهقهه. اینکه شر و ور بگه، طرف بگه داری هذیان می‌گی دیوانه، بعد بکشتن تو آغوشش...

پاسخ:
در پس هر حرفی نکته و پندها هست واسه درک کردن و فهمیدن 
و شما اونقدر ماشالله فهمیده و باهوش هستید که مطمئناً تو زندگیتون پر از دوس داشتنه😍😊

👌🏻

پاسخ:
😘😍
۲۴ خرداد ۹۹ ، ۱۶:۲۶ زندگی به شرط سید

آقااااااااااااااامن نیمه گم شده نوموخوااااام

یکیو میخوام باهم بریم گم شیم

:))

پاسخ:
گم شدن این چنینی هم عالمی داره واقعا😃
ان شالله گم میشید با هم😅

سلام

اتفاقی افتاده ؟ چرا ناراحتید

پاسخ:
سلام. 
دلخورم...
البته جیگر و قلوه هم باشه میخورما 
فکر کردید ناراحتم ؟؟
نه بابا من کلا آدم شادیم...!!😁
چیزی نبود، فقط ی لحظه غم عالم ریخت تو دلم...😃

سلام

خداروشکر که الان خوبی.یا حداقل میتونی بد بودن رو انکار کنی.

غم نبینی عزیزم😊❤❤

پاسخ:
سلام نفسم مشکات جونم😘😍
فداتشم من واقعا خوبم ، با وجود دوستای دوسداشتنی مثل شما مگه میشه غیر از این بود 😁😁
قربونت برم،همچنین😘😍❤

👌چه دلنشین.

پاسخ:
ممنون امین خان 😊

ازونجایی که من سطحی نگرم فقط اون عکس +16 رو دیدم😆😅از محتوای پست چیزی درک نکردم

چشم و گوشم باز شد 😅

پاسخ:
پسرخالـــــــه🙈😳😅
اختیار دارید ما جزو همون اقوامیم که خودمون و نگاهمون متفاوته😉😅
خاله نیاد بگه چشم و گوش پسر منو باز کردی که بجون مادر گشتاسب من بیگناهم😓😅
۲۸ خرداد ۹۹ ، ۲۲:۵۶ زندگی به شرط سید
سلام اجی.خوبی...
فداتشم.ی چیزی ...نمیدونم وبلاگم چش شده.اصلا نمیتونم پست جدید بزارم!
و جواب نظراتم رو بدم.اصن بخش مدیریتم بجز اومدن داخل وبلاگ بچه ها کار نمیکنه!
مینویسه راه اندازی مجدد و اسکریپ و...
ولی هر کاری میکنم نمیشه.
شما همچین تجربه ای داشتی؟؟
پاسخ:
سلام عسلم فدات💋😍
نه ولی شده مشکل پیش بیاد که فایل صوتی یا تصویر نتونم آپلود کنم!! یکی دو روز گذشته خودش رفع شده...
ببین با بیان تماس بگیری هم پیگیری میکنن
۲۹ خرداد ۹۹ ، ۰۰:۲۴ زندگی به شرط سید
باشه قربونت...میسی:)

ولی هر وق با بیان می تماسم انگار چشم دیدنم ندارن:)
پاسخ:
فداتشم😘😍😊
کاری ازم بر میومد دریغ نمیکردم😳

خیلی هم از خداش باشه😜اجی گلم ب این نازی😍😍😍
۰۱ تیر ۹۹ ، ۱۴:۵۶ زندگی به شرط سید
آجی سلام.خوبی...
آجی من همچنان ریپورتم!
وبلاگ فیلتر

بیان هم نه گوشی برمیداره نه پیام ج میده...
کسی نمیشناسی بلد باشه...
آیا؟!
پاسخ:
سلام عسل آجی فدات😍😍تو خوبی عزیزم؟ 😘😊
واقعاً 😯😯

ای بابا مسئولین فکر کنم بخاطر کرونا فعالیتشون رو تعطیل کردن😝😅
اممم🙄والا نه ب اون صورت...
ولی صبر کن ، یکی هست کارش درسته منتها باید ببینم در خصوص وب هم میتونه کمکی کنه یا نه؟🤔
ان شالله رفع میشه عزیزم😙
۰۲ تیر ۹۹ ، ۱۱:۴۹ زندگی به شرط سید
مرسی فدات شه اجی؛
ان شاالله:)
پاسخ:
خدا نکنه نفسم😘😍
ان شالله😊

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی