......مـــــاه بــــی همتــــا

.......مــاهِ مـن ، نـماز آیات میخـونـم وقتـی گـرفتـه ای

......مـــــاه بــــی همتــــا

.......مــاهِ مـن ، نـماز آیات میخـونـم وقتـی گـرفتـه ای

......مـــــاه بــــی همتــــا

ی سری از آدما رو حاضری
همه جوره کنار خودت داشته باشی ...
به عنوان هر چیزی که میشه و امکان داره ...
عشق ، دوست ، رفیق ...
مهم ، بودنشونه
اینکه مطمئن باشیم که هستن ،
چه دور چه نزدیک ...
حتی اگه غریبه ترین آشنا بشن !
حتی اگه دیدنشون سالی ی بار ، اونم تو کافه با دوستای مشترک باشه ...
بازم به همین قانع هستیم ...
بعضی از آدما اینقدر خوب هستن و حس خوب دارن ، که بودنشون دلگرممون میکنه ...
جوری که حاضریم به خاطرِ بودنشون ،
از خودمون و غرورمون بگذریم
و خودمون رو
پشت خنده های مصنوعی قایم کنیم ...
تا نفهمن نبودنشون چی به روزمون آورده ...
ما برای داشتن و بودنِ ی سری از آدما تو زندگیمون ، از خودمون و احساسِمون گذشتیم ...

آخرین نظرات
نویسندگان

خب دوستای گلم ب اصرار و بهونه گیری دختر دردونم (سکوت شلوغ)آخ ننه قربونش بره😍😅  با ی نمونه از شاهکار هنری ( آشپزی ) که فقط نزد خانومای ایرانی هست و بس در خدمتتونیم😌

خب از کجا شروع کنم!

- مرسی اون که گفت از اولش😂

خب اولش یکی از نیازهای ضروری هر اشپزخونه آینه ست! اگه گفتید چرا؟!

برای اینکه خانوم خونه بادمجون و گوجه و گوشت و لپه و عدس رو میریزه تو قابلمه. میذاره سر بار! بعدش دیگه میره جلوی آینه تا سر ظهر!

اینه هم نبود تیز باشید،یخچال یا گاز استیل ،و یا هود همون نقش آینه رو ایفا میکنه😂

سر ظهر که میشه غذا خودش آمادس! بعدشم میکشه تو دیس و میاره با هزار تا منت میذاره جلوی آقای خونه!

آقا هم که خبر نداره بیچاره! ی نگاه تو غذا رو میکنه و میبینه اَه....! بادمجون هست ،گوجه هست،گوشت هست،لپه هست،عدس هست،سبزی هست! خب با خودش چی فکر میکنه؟! میگه هر کدوم از اینا اگه ی ربعم وقت گرفته باشه میشه ۳ ساعت!! بدبخت نمیدونه که این خانوما همه اینارو با هم میریزن تو قابلمه و زیرش رو کم میکنن تا قُل بزنه!

-البته ی اصطلاح دیگه هم احتمالا دارن عده ای از خانوما که اینجا جاش نیست بگم!! خانواده نشسته! عه😅

ب جون خودم راست میگم این ی راز بین تموم خانوما که هیچکدومم لوش نمیدن! البته ب آقایون لو نمیدن!😂

- خانوما نریزن سرم صلوات😓😂

خب تو هر غذا اصل کاری نمک و فلفل غذاست که بهش طعم میده! این دوتا رو اندازش دستتون باشه دیگه تمومه! یعنی میشه گفت ی پا اشپزید😎

و اما اموزش ماکارونی، ی غذای پیچیده اما ساده و خیــــــلی  خوشمزه ‌😋

مواد لازم واسه پنج نفر! مثلا خانواده خودم😍

ماکارونی ۷۰۰ گرمی » ۵۰۰ گرمشو😂

پیاز » عقیده خودم اینه پیاز غذا هر چی بیشتر باشه غذا خوشمزه تر میشه. پس یدونه بـــــزرگ😅

سیب زمینی » ب میزان علاقه! یعنی چون داداشام دوس دارن ،من زیاد سرخ میکنم! مثلا سه تا بــــزرگ😅اینم بسته ب سلیقست! یدونه هم پرابهتشو پوست میکنم حلقه حلقه میکنم واسه ته دیگ، به به 😋

گوشت چرخ کرده داداشام نمیخورن! اونا اگه خونه باشن یا مرغ ریز ریز خورد میکنم و سرخ میکنم یا اگه حسش نباشه سویا سبحان😃

گوجه » هم سلیقه ای دیگه ما دوس داریم، پس میزنم چهار پنج تا😄

قارچ » اینو بخوام بزنم تو ماکارونی هر کدوم دو یا سه بشقاب غذا میل میکنن! خب بخورن ،نوش جونشون ،هیچی اندازه اینکه رضایت از کارم رو تو چهره تک تک اطرافیان ببینم منو ب ذوق نمیاره🤗 

بعد جونم واستون بگه...آهان لوبیا سبز یادم رفته بود! اینم ی بسته😂

خب حالا نحوه پخت😇

اول ی قابلمه اب پر میکنیم میذاریم رو گاز ،یادتون باشه قابلمه هر چی بزرگتر جلوش بیشتره و بیشتر میاد تو چشم! ابهتشم بیشتره! 

یعنی اقای خونه که مثلا ی سر میاد تو آشپزخونه و ی قابلمه بزرگ رو میبینه رو گاز ،فرق میکنه تا اینکه ی قابلمه کوچیک رو گاز ببینه !

آقای خونه قابلمه بزرگ رو گاز ببینه دیگه صداش درنمیاد!😂

- آقایون بخدا اینایی که من دارم براتون میگم هیچکس نمیگه ها!!

خب قابلمه باشکوهمون رو پر اب میکنم و زردچوبه میریزم توش و میذارم بجوشه ،بعد میرم سراغ بقیه تدارکات....

اول سیبزمینی های نگینی خورد شده رو نمک میزنم و سرخ میکنم ،بعد نوبت میرسه ب پیاز!

پیاز رو ریز ریز خورد میکنم ،دوس ندارم زیر دندون احساس بشه! اینا همه ظریفکاری آشپزی

- حالا خودمونیم اشپزی ب این آسونیام نیستا ، ی سری نکته و ریزکاری داره واسه خودش

آره پیاز همراه نمک و فلفل در حال سرخ شدن بهش مرغ یا چرخ کرده و یا سویا ( گفتم دیگه اینا همش سلیقه ای ) اضافه میکنم و خوب تفتش میدم!

بعد که قشنگ طلایی شد و سرخ کردیم،قارچ و بعدش لوبیا سبز بهش اضافه میکنیم و خوب تفتشون میدیم!

و در اخر نوبت میرسه ب گوجه که اونم خورد میکنیم ب محتوای داخل ماهیتابه اضافه میکنیم و بعد رب گوجه فرنگی تبرک! اهم اهم 😥 یعنی هر ربی که مورد مصرفتونه بهش اضافه میکنید همراه با آبلیمو و نمک و فلفل کلی! 

خب حالا سس غذامون آمادست😊

ماکارونی هم ب اب در حال جوش اضافه میکنیم ،بعد از پنج شیش دقیقه آبکش میکنیم و سیب زمینی های حلقه حلقه شده رو ته قابلمه میچینیم و ماکارونی رو با سس خوب قاطی میکنیم و درشو میذاریم تا جا بیفته...

بعد دیگه میریم جلو آینه! با موهامون ور میریم، آرایش میکنیم...

چون دیگه کاری نداریم!! غذا خودش سر ظهر اما دست😂

ولی اول کاری چی گفتم بهتون ، نگذرید از نمک و فلفل! غذا اگه زهرمار هم باشه با نمک و فلفل ب قاعده میشه ماه👌

دیگه مخلفاتم دست خودتونو میبوسه😅

حالا غذا اماده صرف....دلتون نخواد چقدرم خوشمزه پخته بودم😋

- این پست ب خواسته دختر گلم شلوغمه و ب دعوت عشقم مریم😊و کاملا یهویی! عکس واسه چند وقت پیش....الان ماکارونی طرح دار تو چهار طرح مختلف میپزم😉

آهان در اخر اینم بگم هر گونه کپی برداری از این پست ، پیگرد الهی داره😅😅

 

تا درودی دیگر بدرود👋

جو وب منو گرفت!! 😃

تلویزیون برم اجرا برنامه زنده چیکار میکنم!!😅😅

ولی اینم ی گوشه ذهنتون داشته باشید که هیچ وقت، تحت هیچ شرایطی خودتونو نبازید😉

باید کوه اعتماد بنفس باشید😊

 

- ببخشید خیلی طولانی شد!! افتادم رو دور و باز زیاد حرف زدم!!😕

موافقین ۸ مخالفین ۰ ۹۹/۰۳/۱۹
غریبه آشنا A

نظرات  (۲۷)

ننه آفررررررررررین:)

خوشم اومد:)

تایید شدی برای مرحله بعدی😝😂😂😂

غذای بعدی باید ترکی باشه😎😂

پاسخ:
فداتشم دختر گلم 😘😅
مرررسی عزیزم😍😄
نه دیگه!! مرحله بعدی نداره😁

راستی دوغ هم موجود بود ولی سالار نوشابست😎و از اونجایی که من عادت دارم نوشابه زیاد میخورم ولی گفتم مخاطب سن پایین هم باشن،بداموزی داره😅 بطری نوشابه رو حذف کردم از تصویر😅

آشنا من یه ساله به ماکارونی علاقه مند شدم😀

 

گشنم شد😐😅

پاسخ:
یعنی چی؟! ی سالته! یا یک ساله ب ماکارونی ابراز علاقه میکنی😅😅

آخی عزیزم😟این یعنی مطلب رو خوب رسوندم هان😜😂
۲۰ خرداد ۹۹ ، ۰۰:۲۰ гεყհձռεհ 📷🌸

اولالا

نوش جون 😘

پاسخ:
فدایی داری ریحانم😍😘
قربونت❤😊

سلام

چه وضعشه من الان ماکارونی بخام باید چیکار کنم گزارش تخلف این پست باید بزنم خورشت های بد مزه کدو و کرفس اموزش بده :)

تمام دشمنان معده هم که رو میزه سس فلفل ترشی نوشابا و پیاز و گوجه

ماکارونی بدون گوشت چرخ کرده که ماکارونی نیست من اونو از درجه ماکارونی به نودل تنزل درجه میدم :)

 

پاسخ:
علیکم سلام عشق ماکارونی😂
باور میکنید این پست رو زدنی ویژه یاد شما بودم و عشقتون 😂
راجع به کدو بد حرف زدی نزدی ها😡 من کدو دوست😋
یعنی من عاشق اون جمله رو نوشابه ام که میگه در لحظه زندگی کن😆😅
پیاز و گوجه رو جدا و سوا گفتید!😃
چه خصومتی میتونید با خیار داشته باشید که سالاد شیرازی رو فورادا نام بردید😂
گفتم داداشامم چرخ کرده دوس ندارن!! بگید خب😡
میدونید که چقدر نظر تک تک افراد خانواده برام مهمه😂

ماکارونی رو داخلش لوبیا سبزمیریزی؟:)

 

انصافا من ندیدم کسی اشپزی کنه همه چیو روهم روهم بریزه 

 

بره وایسه پای اینه !

پاسخ:
اره خب ،ماکارونی ، استانبولی ،خوراک....تو اینا لوبیاسبز موجود😃

اینا شگرد وقتی که زیادی فرز باشی😂
میدونم نباید تموم اسرار و فوت و فن آشپزی رو لو میدادم ولی دست خودم نیست بخوام بگم تا ته میرم😂

عزیزم ی بخشایی جنبه فان داشت😘😊

مریم خانم رفتم وب شما هم ماکارونی گذاشتید چرا با من این کار میکنید:(

اخه چرا عکس سیب زمینیشم گذاشتید

پاسخ:
آخ آخ که امشب چی میکشید شما با این غم هجران ماکارونی😢😅
حالا شانس اوردید منم عکسم یهویی شد ب تهش نرسیدم😂

اقا ارش ماکارونی اسون بود واسه همین :))

 

 

پاسخ:
خدا نکشتت عشقم😂
ولی انصافاً امثال قرمه سبزی و آبگوشت که از ماکارونی راحت تره😉😂

کدو کرفس بادمجون من بهشون میگم مثلث نابودگر

خصومتی با پیاز ندارم ولی الان منع شدم به هر حال، گوجه ام که بود و نبودش برام فرق نداره

پاسخ:
اینا مثلث زندگی قبول نداری دو رکعت برم برات😆😅
عجب!! من گفتم خیار ولی باز خوبه رفع شد ب دادگاه آشپزخانه کشیده نشد😂
اینجوری نگو گوجه دلش میگیره😢😂

با گوجه کات کردم چون قرمز میپوشه گوجه فقط سبزش خوبه (البته اونم منعم)

انصافا این همه غذای خوشمزه کدو به نظرم بین گیاها افسردگی داره  کرفس مزه تلخ بدی میده . از بادمجون دیگه نگم یکبار خوردم برای هفت پشتم بسه :)

پاسخ:
اوه چقدر متعصب سر قعر جدولی😏
میگم یکاری کنید  چطوره برید خونتونو بریزید جاش گوجه سبز پر کنید چون سبزه😂
یعنی این حرفاتون راجع به اینا قلب ادمو بدرد میاره😢
من عاااشق کدو و بادمجون هستم ،یجوری خوشمزه میپزم که با لب و دهن ادم بازی میکنه😅
البته بگما با کرفس هم مشکلی ندارم😂

سلام

گشنه ام شد نصف شبی 😐

چخبرتونه؟چخخخخببببرتونهههه؟؟؟همه پست آشپزی

خیلی خوشمزه بنظر میاد.دمت جیز 👌

پاسخ:
وای سلام عزیزدلم مشکات جونم😘😍
ببخشید بچم دلش پست اشپزی خواست! منم پست تازه زده بودم ولی خواستشو اجابت کردم😂
فدات شم 😘😙 مرسی😅

من خیلیییییی کم نوشابه میخورم 

دیگ خیلی علاقه ندارم

قبلنااا میرفتم مدرسه صبحونه با معده خالی نوشابه و کیک میزدم 

دندونام سرهمون داغونه....!

ولی نمیدونم چرا یهو دیگ برام مهم نبود 

پاسخ:
عوضش من خیلی زیاد نوشابه میخورم😂
یبار شرط بندی ،ی بطری رو پنج نفس دادم بالا😂طوری که دیگه چشمام میسوخت😂
از نوشابه مهمتر مگه داریم؟! 😆😅
۲۰ خرداد ۹۹ ، ۰۶:۲۳ فرشته ی روی زمین

فکرکردی ما نفهمیدیم پستت برای تبلیغ سس بهروزه ؟!😏😏😂😂😂

گفتی همه چیزو بریزیم رو هم و بریم پای آینه و ماکارونی غذای ساده ایه و اینا یادم اومد اولین باری که ماکارونی پختم(راهنمایی بودم) انقدررر طول کشید که مامانم حسابی از دستم حرص خورد گفت مردم معمولا هرموقع وقتشون کمه و میخوان یه غذای سریع بپزن،  ماکارونی میپزن اما تو انقدر طولش دادی که باید از شب قبل شروع کنی به پختن تا برای ناهار آماده بشه😂😂منم گفتم خروجی کار مهمه😌ببین چقدر خوب شده،طول کشیدنش ارزید😌😂

عکست هم خوشگله..گرسنم شد😶😋

پاسخ:
سس بهروز و رب تبرک و سویا سبحان 😂
ای بابا خواستم فن بیان طوری باشه که مخاطب جذب بشه😂
نه اتفاقا منم اولین بار و اولین غذایی که پختن ماکارونی بود که جالبه! خیلی هم خوب شده بود ...همه بهم لایک میدادن ،من دیگه رو ابرا سیر میکردم😍😅
ولی منم اینجوری بودم 😂ماکارونی ی نصفه روز وقتمو قشنگ میبرد😧😧
دیگه برنامه طوری بود که اون روز که بیکار بودم صبح شروع میکردم واسه تدارک دیدن ماکارونی😂😂
ولی الان دیگه فرز شدم😄😂
فداتشم چشمای قشنگت خوشگل میبینه 😘😘پوزش🙏

چه خوب توضیح دادین.

با این دستور العمل خیلی خوشمزه به نظر میاد.

غذای تو عکسم عالی بود👌.

 

پاسخ:
خواهش میکنم ،نظر لطفتونه امیر خان😃
مرسی🙏

راستشو متنو نخوندم ولی بابت دسپخت یه هزار آفرین کارت به کارت میکنم

پاسخ:
متنو نخوندید!!میدونید چقدر از اسرار اشپزی خانوما رو توش لو دادم!!همچین فرصتی بعید میدونم دوباره نصیب آقایون بشه 😆😅
وای مرسی امین خان😅 چشمام قلب قلبی شد😍😅

(امتیاز بخش غذای اصلی)👨‍🍳

 

تزیین:  ما که تزینی ندیدیم پس امتیازی هم نمی گیری 😏

مزه : از اونجایی که من ما کارونی دوس ندارم فرقی نمی کنه چقدر خوشمزه باشه  امتیاز این مرحله هم نمی گیری.... (ما کارونی هم شد غذا) 😑

رنگ: رنگش خدایی شبیه ماکارونی 2 امتیاز

شخصیت : از اونجایی که همراه با اشپزی به اراستگی ظاهل هم اهمیت میدی 2 امتیاز میگیری😁

نکات فنی : 1 امتیاز بخاطر اون قابلمه بزرگی که انتخاب کردی👍.. 1 امتیاز هم بخاطر سیب زمینی تو ماکارونی اولین بار می دیدم.... 👍

مجموعه امتیاز کسب شده = 6😊

 

امتیاز منفی : سال 2020 هنوز کسی نوشابه زرد می خوره؟ 1 امتیاز منفی😈

 

خالص امتیاز دریافتی= 5🤓

 

پاسخ:
بفرمایید شام 😂
حالا دفعه بعد اگه اینجوری جوگیر شدم تم هم میذارم ، بالماسکه بیا 😜

تزیین » چشم چشم بدون ابرو 😂 با دهن کشیدم دیگه 😁
چیه حالا دو برگ جعفری میذاشتم کنارش خیلی خاص میشد؟!😂
آقا در وصف موقعیت : دیدید غذاها هر چی باکلاس تر و گرون تر میشه تموم میشه؟! یبار رفتم رستوران ی غذای جدید سفارش دادم ،خدا شاهده وقتی اوردن تو بشقاب فقط دوتا نقطه بود و ی برگ!!😐😑والا 😃 تزیین رو بی خیال طعم و کیفیت رو بچسب😂
مزه » اخه ماکارونی بدون مخلفات خدایی منم دوس ندارم!! باید همیشه غذا پرملات باشه😉اینجوری ذائقه هم عوض میشه😁(ناشکری نکن دیگه ،غذاست پس چی!)😊
رنگش » خب معلومه شبیه! نکنه انتظار داشتی ادای مرغ دربیاره!😅
شخصیت » حالا اسلام دستمو بسته!! وگرنه میگفتم حرکات موزون همراه با آشپزی هم میریم😅😅
نکات فنی » هم داشت !😶 مرسی آدم باید از هر زاویه ب اشپزی اهمیت ویژه بده😃
یعنی واقعا شما تو ماکارونی سیبزمینی اینا سرخ نمیکنید؟!!🤔
بازم مرسی😊
امتیاز منفی » اسی خان رحم کن 😟 اتفاقا من عاشق نوشابه زرد و سون هستم😋اگه منظورت ب رنگشه😆😅ولی اگه منظور تاک و دلستر ماشعی که دلت نخواد😋ی زمون روزی چهار قلم از هر نوع داداشم میگرفت ، دیگه اصلا آب نمی خوردم😄ولی مامانم انقدر حرص معدمون رو خورد که مجبوووور شدیم پرهیز کردیم!!😑
روزی یدونه😢واقعا ظلمه😭😭

خالص » بازم مرسی😊ممنون از اینکه لطف کردی و انقدر ریز ،زیر ذره بین قرار دادی😅
از چند نمره ۵ شدم؟! 😁
آخرش چند دلار جایزه ویژه داره😎

سلااااااااام 

😂😂😂 هود رو خوب اومدی 😄

منم تو ماکارونی گاهی پیاز میزنم ولی داداشم دوست نداره .

لوبیاسبز هم ندیده بودم تازه بود . من لوبیا کنسروی هم شده بریزم 👍🏻

قارچ من دوست ندارم نمیزنم 😂 سویا سبحان هم که تراریختس ولی مجبوریم مجبور . 😂 

اماااااااا

از اونجایی که دستپخت تو هستش دوست دارم حتی با قارچش هم بخورم . 

 

پاسخ:
سلام عشق دوم خودم😘😍
ساعت خواب😜😅
آره دیگه وقتی مجبور باشی خود ب خود آینه ها رو میابی😅
عزیزم گاهی پیاز میزنی؟!!😶اخه بدون اینا مزه داره؟!خب ریز خورد کن نره زیر دندون یا رنده کن که طعمش ب غذا دربیاد😊
آره ، واقعا ؟!لوبیا کنسروی هم واسه من جدید بود😁 البته قبلنا نخودفرنگی هم میزدم ،که زیاد خوشم نیومد حذفش کردم😂
قارچ دوس نداری؟! نصف عمرت برفناست😝دیگه سویا هم نزنی چطور میخوای بخوریش😅
الهی من فدای تو عشق وفادار و قدرشناسم بشم 😍😍😍
پس منم بازم با عشق برات غذا میپزم بخوری😋😘😅
۲۰ خرداد ۹۹ ، ۲۳:۲۶ زندگی به شرط سید

سلام...

آقا قبول نیس...من ماکارانی نه دوس:/

خو ی پیتزایی ...چیزی میزاشتی...

کلا دردسررررررر داره...من همیشه از زیرش در میرم...همه هم به من میگن بیا درس کن!

جالب اینجاس دوس ندارم...درس میکنم...آخر سر هم با بشقاب قورت میدم:)

بعد همه نیگام میکنن:))

نکته:تموم چیزایی که درس کردی منم میریزم توش...انواع و اقسام ماکارونی رو هم قاطی میکنم  ؛

کلا هر چی دستت اومد بکن توش:))

 

چون خیییییلی خوجیل موجیل میشه

پاسخ:
سلام آجی گلم😍😍
شکر خدا من کلا عادت ندوستی ندارم!! یعنی همه چی دوس دارم😅
تو هم بفرما نفسم راضیت میگم😉😂
نه چه دردسری!! مثل این برنامه های اشپزی همه رو تو بشقابای جدا خورد میکنم و اماده،بعد میزنم تو کار تدارکات😎
عــــــه پس دستپختت خوردن داره با بشقاب😘😅
آفرین بالاخره یکی پیدا شد همه چی بریزه تو ماکارونی مثل خودم😋
تنوع دیگه تنوع😆😅

آره تو دل برو 😋😂
۲۰ خرداد ۹۹ ، ۲۳:۵۳ دلساخته های آنی

به به سکوت شلوغ جان😍

پاسخ:
سلام عسل مسل آنی جونم چطوره؟😘
مشتاق دیدار بودیم عزیزم😍😊
پس دختر گلم دل تو هم برده😉😍
۲۱ خرداد ۹۹ ، ۰۰:۰۵ دلساخته های آنی

سلام عزیزدلم خوبم تو خوبی؟

بله که برده🥰😍

پاسخ:
فداتشم خوبم ب خوبیت😍😍
آخ دختر منه دیگه تو دل برو😍😍😅
بیاد پستای بی خوابی شبانم😅رفیق راهم تنظیم خواب تو درست شد یا نه؟!😂

اره من کلا دستپختم ضایس 😂 

سیب زمینی و سویا و رب و ادویه میزنیم دیگه حالا قارچ نداره 😂

منتظر غذاهای بعدیت هستم 😂👍🏻❤

پاسخ:
نگو عزیزم مطمئنم عالی میشه اشپزیت😋😁
عیب نداره دیگه....ولی قارچ ی چیز دیگست😆😅
یا ابولفضل 😯 یعنی بازم آره؟!😅

اره😀

پاسخ:
خخخ😅باش
۲۱ خرداد ۹۹ ، ۰۱:۳۹ دلساخته های آنی

خداروشکر

خدانکنه

اره تقریبا درست شده جوری که الان باید بگم شبت بخیر گلِ من😍🤩😘

پاسخ:
عزیزم😍😍
پس رشد چشمگیری داشتیم!!اونموقع من خواب بودم😂
۲۱ خرداد ۹۹ ، ۱۲:۵۰ دلساخته های آنی

بعله

پاسخ:
😄😄

شب عروسی ، داماد سرشو میزاره رو شونه عروس و گریه میکنه 

عروس میگه عزیزم چرا گریه میکنی

داماد میگه تالار پر از دخترای قشنگ بود، من خیلی عجله کردم😔😂

پاسخ:
یعنی بمیرم واسه دل اون داماد😢😂

حالا چرا بمب خنده رو گذاشتی اینجا جوک میگی؟!😁

بین اینهمه تعریف من الان واقعیت رو بگم بد نمیشه ؟؟😆😅

مریم بانو هم قسمت نظرات وبش رو بست نشد در مورد غذای ایشون هم واقعیت رو بگم!😅

 

جهت استحضار . ماکارونی رو اندازه برنج خورد نکنید😊 طوری باشه که با چرخوندن چنگال جمع بشه

 

بعضیا هم هستن فکر میکنن ماکارونی باید خورد بشه و رشته آش و رشته سوپ باید درسته پخته بشن ! 

پاسخ:
اتفاقا جهت اطلاع من ماکارونی رو یا دو قسمت میکنم یا کامل میپزم😎
حالا تو عکس اینجوری افتاده چون مثل تبلیغات تلویزیون ماکارونی بیرنگ و ساده مثل کلاف تحویل خانواده ندادم😂 بـــله 😋
نه خاله پسر ،صاحب اختیاری و منم ب شددددت انتقاد پذیر😅
یوقتا واسه اینکه از خجالت طرف دربیارم دو رکعت میرم براش، همین😄
جریان دو رکعت منو که خیلی معروف بین بچه های وب میدونید دیگه؟!😃

سلام آشنا جان 

خوبی عزیزم ؟

خانواده خوبن؟

 دلم تنگت شد یهو :))

پاسخ:
وای سلام هلو جونم😭😭😭😭کجایید اخه چرا اینجوری بی خبرمون گذاشتید😭😭😭
فدات بشم خوبیم ب خوبیتون 😘❤
همشهری نمونه و بچه ها خوبن؟😍😁
قربونت برم ،از دل ب دل راه داره.چه خبرا؟😃

سلام

یه پستی بزن این بره پایین منو یاد ماکارونی میندازه :)

دیگه شماره منم میخواید پخش بکنید :)

ترم دوم دانشگاه با یه خانمی همگروه بودم ازمایشگاه یعنی 9 تا پسر یک دختر ،شانس بد من همگروه من شد شمارم گرفته بود چند باری زنگ زده بود جواب نداده بودم هفته بعد میگفت گوشیتون جواب نمیدید گفتم اهل گوشی جواب دادن نیستم کاری بود پیامک بزنید . خلاصه کلی سرویس شدم اون ترم به علت این خانم . ظاهرا مورد علاقه خیلی از پسرها تو دانشگاه بود

 

پاسخ:
سلام 
نه دیگه این عذاب شماست 😆منم الان اومدم جشن تولد ، وقت واسه پست دیگه لا موجود 😎
واو چقدر شبیه آدمای مهم حرف میزنم من😃
آره دیگه😅 هر شب ی قصه جدید رو ششصد بار براتون میگن😆😅
اوووه 😯😯 پس یوزارسیف درونتون حسابی زخمیش کرده طفل معصوم رو😉یعنی بمیرم واسه دل اون دختر که انقدر غریبانه گذشتید ازش😢😂

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی