......مـــــاه بــــی همتــــا

.......مــاهِ مـن ، نـماز آیات میخـونـم وقتـی گـرفتـه ای

......مـــــاه بــــی همتــــا

.......مــاهِ مـن ، نـماز آیات میخـونـم وقتـی گـرفتـه ای

......مـــــاه بــــی همتــــا

ی سری از آدما رو حاضری
همه جوره کنار خودت داشته باشی ...
به عنوان هر چیزی که میشه و امکان داره ...
عشق ، دوست ، رفیق ...
مهم ، بودنشونه
اینکه مطمئن باشیم که هستن ،
چه دور چه نزدیک ...
حتی اگه غریبه ترین آشنا بشن !
حتی اگه دیدنشون سالی ی بار ، اونم تو کافه با دوستای مشترک باشه ...
بازم به همین قانع هستیم ...
بعضی از آدما اینقدر خوب هستن و حس خوب دارن ، که بودنشون دلگرممون میکنه ...
جوری که حاضریم به خاطرِ بودنشون ،
از خودمون و غرورمون بگذریم
و خودمون رو
پشت خنده های مصنوعی قایم کنیم ...
تا نفهمن نبودنشون چی به روزمون آورده ...
ما برای داشتن و بودنِ ی سری از آدما تو زندگیمون ، از خودمون و احساسِمون گذشتیم ...

آخرین نظرات
نویسندگان

 

ی جوری همش خوابم میاد انگار بجای خون

تو رگام دوغ !! 😐😂

 

موافقین ۶ مخالفین ۰ ۹۹/۰۳/۰۹
غریبه آشنا A

نظرات  (۲۰)

۰۹ خرداد ۹۹ ، ۱۳:۵۵ гεყհձռεհ 📷🌸

عه وا منمممم :))

پاسخ:
خوبه پس ریحانم همدردیم😂
چطوریایی عسلم ؟😘
۰۹ خرداد ۹۹ ، ۱۴:۰۴ гεყհձռεհ 📷🌸

🙂😘😍

خوبم مرسی این چند وقته با امتحانا درگیرم 🙄😃

پاسخ:
عزیزم😍😍
درگیری؟!پس جنگ جنگ تا پیروزی😉بعد دوباره خواب😂

خخخخ😁😁😁.

پاسخ:
از این خنده معلومه شما هم بله😉😂
۰۹ خرداد ۹۹ ، ۱۷:۰۹ زندگی به شرط سید

سهلااااام آشناجونم

عه...فک کردم فقط من اینطوریم!!!

:))

پاسخ:
سلام عزیزدلم😘😍
نه دیگه ما هم بله😅😅

بنظرم، علیکم بالقهوه! بدنی که به حرف آدم گوش نمیده رو باید با قهوه و کافیین سر برنامه اورد.

قرص کافیین هم میفروشن. 100 میلی گرم معادل یه شات قهوه اسپرسو است. من قرص 200 میلی رو گرفتم که نصف میکردم میخوردم.

پاسخ:
نه بابا بدن من حرف گوش کن! بچه خوبیه😅

از کجا معلوم ... یه آزمایش بد نیست!

پاسخ:
امین خان مشکلی نیست ،چکاپ کامل شدم😅
منتها مشکل اینجاست که شب نشینی میکنیم و صبح میخوابیم تا ظهر😂

سلام

آره هممون مث هم هستیم...

کلاس های آنلاین چطورن؟:)

یه کم درس بخونید مث من نباشید:))

پاسخ:
سلام رضا خان حال شریف؟😃
نترسید نترسید ما همه مثل هم هستیم😅
کلاس انلاین شامل حال ما نیست!!😂

ما کارگر جماعت باید صبح خروس خون بیدار بشیم 😢 چه کش و قوسی هم با لحاف و تشک داریم تا خودمون رو ازشون جدا کنیم😣

 

خدااااا اخه چراااا 😭

پاسخ:
میگم اومدیم خونتون نبودید😆سرکار بودید در حال تلاش و کوشش😅
اشکال نداره کار واسه مرد😉

در وصف موقعیت ب طرف میگن با کوشش جمله بساز میگه شلوار کار من کوشش؟😂

منم اوضاع خوابم داغونه :)

پاسخ:
خسته نباشید😅
 بهتر شدید ان شالله؟😃

بله مشکلی نیست

پاسخ:
خب خدا رو شکر😊
۱۲ خرداد ۹۹ ، ۱۴:۵۵ زندگی به شرط سید

هر روز صبح که از خواب بیدار میشم یاد جمله معروف استیو جابز می‌افتم که میگه : "اگه بی هدف از خواب بیدار شدید بهتره برگردید و بخوابید" و دوباره میخوابم و بیخیال برنامه های هدفمندم میشم:))))😉😂

 

 

 

پاسخ:
خدا نکشتت😂😂😂
حالا من! دیشب از قلبم پرسیدم چرا خوابم نمیبره ؟! گفت چون بعد از ظهری مثل کوالا خوابیده بودی الکی هم ادای عاشقا رو درنیار!! خدایی از قلبم انتظار نداشتم😐😂
۱۲ خرداد ۹۹ ، ۱۸:۳۸ زندگی به شرط سید

عجب گرفتاری شدیما‌..آخر ما نفهمیدیم تو شب تا صبح خوابی...صبح تا ظهر یا ظهر تا ...!

خدایا خودت ظهور کن:)))

پاسخ:
چرخشی ساعت خوابم😆😅
یا خود خدا😂😂😂😂

منم جز فرقه خوابالیستام.... 😎

اینقدر می خوابیم تا جووونمون دربیاد😎

بعضی روزا تختم میگه داداش نوکرتم

یه دوساعتم بیدار شو تا ما استراحت کنیم😅

پاسخ:
خوابالیست 😂😂😂

منم همینطوریمممم مخصوصا تو تعطیلات خدا میدونه وقتی مدرسه باز بشه چی کار میکنم

پاسخ:
ب جمع خوابالوها خوش اومدی عزیزم😍
یعنی امیدی ب بازگشایی مدارس داری؟!😂

خخخخخخخخخخ:)))))))

منم به شدت این حسو داشتم...

اما یکم بهتر شدم الان...:))))

پاسخ:
بدتر نشی صلوات😅😂😂

من موقعی که نباید بخابم این حس فوران میکنه تووجودم

وقتی ساعت از دوازده شب میشه و باید بخابم عمرا بخابم😐

پاسخ:
جای نگرانی نیست! طبیعیِ 😂😂

ممنون از حضورتون🌹

نمیدونم شایددددد

 

پاسخ:
شاید رو کاشتیم درنیومد😂

نمیدونم اصلا باز نمیشه دیگههههههههه به من چهههههههههه

خخخخخخخخخ

پاسخ:
عزیزدلم ب اعصاب خودت مثلث مربع باش😅😂
امسال که گذشت،شاید سال بعد بگن بچه ها فرصت نشد با هم آشنا بشیم بیاید واسه اشنایی😂😂

من به اعصابم مثلث مربع هستم😂😂😂🤣🤣

 

نمیدونم که 🤔حالا هرچی بشه ولی کاش مدرسه ها باز شه چون من وقتی میرم مدرسه با سختی میخونم چه برسه تو خونه بمونمو بخونم من تو این تعطیلات

کلا جلد کتاب یادم رفته

پاسخ:
آره انصافاً قدر مدرسه رو بیشتر میدونید تو این شرایط😉😂
۱۳ خرداد ۹۹ ، ۲۳:۲۶ زندگی به شرط سید

آهااااااااااااای آشناااااااجونم.....تفلدددددددددددت مباااااااااااارررررررک عشقم‌‌.

ان شاالله عاااقبت بخییییییر همراه با ی همسفر تا بهشششششت...

و 

ب امید روزی که خوابت تنظیم شه:)

البته خوابمون که تنظیم شد باید خوراکمونو تنظیم کنیم....!

 

دوست داررررم

شب و روزت حسینی...

پاسخ:
مرررررسی عزیزدلم فدات 😙😘😍❤
ممنون آجی گلم چه دعای قشنگی 😍😊
خوابم دست خودمه😂خوراکمم همینطور😂هر از گاهی تغییر میدم که ی تنوعی بشه😉😂

منم دوست دارم ی عاااالمه هر چی بگم بازم کمه😍😍😍
شبت تو هم خدایی عسلم😘😍

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی