......مـــــاه بــــی همتــــا

.......مــاهِ مـن ، نـماز آیات میخـونـم وقتـی گـرفتـه ای

......مـــــاه بــــی همتــــا

.......مــاهِ مـن ، نـماز آیات میخـونـم وقتـی گـرفتـه ای

......مـــــاه بــــی همتــــا

ی سری از آدما رو حاضری
همه جوره کنار خودت داشته باشی ...
به عنوان هر چیزی که میشه و امکان داره ...
عشق ، دوست ، رفیق ...
مهم ، بودنشونه
اینکه مطمئن باشیم که هستن ،
چه دور چه نزدیک ...
حتی اگه غریبه ترین آشنا بشن !
حتی اگه دیدنشون سالی ی بار ، اونم تو کافه با دوستای مشترک باشه ...
بازم به همین قانع هستیم ...
بعضی از آدما اینقدر خوب هستن و حس خوب دارن ، که بودنشون دلگرممون میکنه ...
جوری که حاضریم به خاطرِ بودنشون ،
از خودمون و غرورمون بگذریم
و خودمون رو
پشت خنده های مصنوعی قایم کنیم ...
تا نفهمن نبودنشون چی به روزمون آورده ...
ما برای داشتن و بودنِ ی سری از آدما تو زندگیمون ، از خودمون و احساسِمون گذشتیم ...

آخرین نظرات
نویسندگان

زندگی تفسیر این سه کلمه ست :

سه شنبه, ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۰۱:۳۱ ب.ظ

 

 

خندیدن، بخشیدن، فراموش کردن،

بی خیال همه آدمای پرادعا و بدی ها که ب ناحق ،

در حقت کردن

تو بازم خوب باش و خوب یاد کن ازشون

پس تا می تونی ،

بخند ، ببخش ، فراموش کن

 

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۹/۰۲/۱۶
غریبه آشنا A

نظرات  (۱۲)

هر کسی قدرت این کار را نداره استاد!

پاسخ:
آرامش خودمون چی؟! ارزششو داره ، حیف قلب و حسمون نیست ضعیف عمل کنیم😃
استاد!!😅
اختیار دارید درس پس میدیم ،ممنون از حضورتون🌹

هر کسى لیاقت بخششو نداره

پاسخ:
میفهمم و کاملا درک میکنم عزیزم ، ولی اونی که میبخشه دل خیلی بزرگی داره 😙😊

عاره من معمولا مى بخشم ولى فراموش نمى کنم... 

بخششم به خاطر اینه که... چرا باید به خاطر افراد و چیز هایى ک ارزششو ندارن دل خودمو سیاه کنم با تنفر؟! 

پاسخ:
فراموش کنی سبکتری عزیزم😙😊

خدایا منو ببخش اگر باعث شدم دیگری بدی کند. و از تو و از شادی دور شود.

پاسخ:
خدا ب شما طول عمر بده که انقدر خوب و فهمیده اید🙏

عاره ولى دست خودم نیست.... 

بهش فکر نمى کنم ولى ى اتفاق ممکنه با یادم بیاره

پاسخ:
واسه منم پیش اومده که یاداوریش کلی درس بهم داده ،پخته تر شدم و بی خیال تر....
زمان میگذره و اونقدر پخته میشی که میفهمی نباید ب هر حرف یا عملی واکنش نشون بدی😃

دقیقا.... ولى اینکه بهشون اهمیت بدى بهتر از اینکه که به همه چى بى اهمیت بشى

پاسخ:
ب همه چی نه! ب هر مساله ای که جنگ اعصاب ب بار میاره و نتیجه اون سلب آرامشه 😊

^...^

 

+چون تو گفتی خندیدم:)

پاسخ:
خوشحالم چون تو میخندی😙😍

لبت همیشه خندون چطوری پرتو جونم؟😘😊

ممنونم :)

تو خوبی؟

چ خبرا؟

چ میکنی؟

پاسخ:
فداتشم خوبم ب خوبیت عزیزم😘😊
سلامتی...همچنان تو قرنطینه ایم!!😧😷
تو چه میکنی گلم؟😊
۱۷ ارديبهشت ۹۹ ، ۰۱:۲۴ دلساخته های آنی

همچینم آسون نیست  ولی لذت بخشه :)

پاسخ:
اون لذت رو دریاب 😘
عزیزدلم چطوری؟😍😊

انشالله ...

پاسخ:
ممنون امین خان🙏
چقدر حلال زاده!!
تو‌ وبتون بودم نت پرید،خوابم برد تا الان که دیدم همون موقع پیام دادید😁
 مشتاق خوندن آیندتونم،شما رو دیگه مطمئن شدم شرکت نکردید!😅
۱۷ ارديبهشت ۹۹ ، ۰۷:۱۰ دلساخته های آنی

خوبم شما خوبین عزیزدل؟

پاسخ:
فدات عزیزم خوبم ب خوبیت خانومی😙😍
۱۷ ارديبهشت ۹۹ ، ۱۲:۰۱ دلساخته های آنی

خداروشکر گلم

پاسخ:
😘😍😊

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی