......مـــــاه بــــی همتــــا

.......مــاهِ مـن ، نـماز آیات میخـونـم وقتـی گـرفتـه ای

......مـــــاه بــــی همتــــا

.......مــاهِ مـن ، نـماز آیات میخـونـم وقتـی گـرفتـه ای

......مـــــاه بــــی همتــــا

ی سری از آدما رو حاضری
همه جوره کنار خودت داشته باشی ...
به عنوان هر چیزی که میشه و امکان داره ...
عشق ، دوست ، رفیق ...
مهم ، بودنشونه
اینکه مطمئن باشیم که هستن ،
چه دور چه نزدیک ...
حتی اگه غریبه ترین آشنا بشن !
حتی اگه دیدنشون سالی ی بار ، اونم تو کافه با دوستای مشترک باشه ...
بازم به همین قانع هستیم ...
بعضی از آدما اینقدر خوب هستن و حس خوب دارن ، که بودنشون دلگرممون میکنه ...
جوری که حاضریم به خاطرِ بودنشون ،
از خودمون و غرورمون بگذریم
و خودمون رو
پشت خنده های مصنوعی قایم کنیم ...
تا نفهمن نبودنشون چی به روزمون آورده ...
ما برای داشتن و بودنِ ی سری از آدما تو زندگیمون ، از خودمون و احساسِمون گذشتیم ...

آخرین نظرات
نویسندگان

با کسب اجازه از تموم مادرها.....

جمعه, ۱۵ آذر ۱۳۹۸، ۰۴:۳۳ ب.ظ

 

خدایا بالاتر از بهشت چه داری ؟

برای زیر پاهای این پدر میخواهم ....

 

موافقین ۱۲ مخالفین ۰ ۹۸/۰۹/۱۵
غریبه آشنا A

نظرات  (۱۴)

واقعا دمشون گرم، حیف که نتونستیم جواب مردونگیاشونو بدیم... 

پاسخ:
مردونگی،نامی ست که همه بزرگواری ها و خوبی ها رو در بر میگیره. 
حدیث از امام علی بود ،بزرگوار😃
۱۵ آذر ۹۸ ، ۱۸:۲۷ محمدرضا زارع

آه صد افسوس که چرا من نبودم :(

پاسخ:
هر دوره ای ب آدمای خوب نیاز داره جناب زارع😊
۱۵ آذر ۹۸ ، ۲۲:۵۸ محمد صادق تقی زاده

پدر

پدر

پدر

چه کلمه زیبایی !

ممنون از پست قشنگتون ...

پاسخ:
خواهش میکنم ، ممنون از نگاه زیباتون😊
۱۵ آذر ۹۸ ، ۲۳:۵۵ محمدرضا زارع

منظورتون رو متوجه نشدم خانم غریبه آشنا :| 

پاسخ:
منظورم اینه آه نکشید!! اونموقع نبودید بین اون بزرگوارا ،درست 
ولی افسوس نخورید چون الان تو دوره خودتون بزرگوارید و جامعه در همه حال ب امثال شما جوانمردها ، آدمهای خوب نیاز داره😊

راستی آشنا خطاب کنید راحت باشید😃
۱۶ آذر ۹۸ ، ۰۰:۰۶ محمدرضا زارع

پس برام دعا کنید آشنا خانم خیلی دعا کنید چون انسان هر لحظه ممکنه خطا کنه 

پاسخ:
انشالله که دستتون همیشه تو دستای مهربون خدا باشه و ی لحظه ب حال خودتون رها نشید🌹

سلام عزیزم خوبی؟

افرادی که تو زمان حاضر عشق رو با زیباترین تصویر ثابت کردند همین آدم‌هان کاش قدرشون رو بدونیم و عشق ورزیدن رو از ازشو یاد بگیریم

پاسخ:
سلام فداتشم همراز جونم خوبم ب خوبیت😘😍
آره واقعا عشق باشه تو هر کاری،آدم بهترین نتیجه رو میگیره.....
ان شالله🙏

خدا نکنه

حال خوبت همیشگی

پاسخ:
قربونت همچنین عزیزدلم😘😍
۱۶ آذر ۹۸ ، ۱۱:۰۲ خانوم میم

سلااام عزیز دلممم

ان شاءالله خدا عزیزانتو برات نگه داره

و در گذشته هاتو رحمت کنه 

باباها نعمتن و الهی همه پدرها حالشون خوب باشه و جیباشون پرررر از پول حلال و کاسبیشون پر رونق و حال دلشون خوب و تنشون سالم باشه

و پدرهای آسمونی رو خدا قرین رحمت خودش کنه :)♡ ❤❤❤❤

پاسخ:
سلام عزیزدلم فدایی داری💋😘😘
خیییلی خوشحال شدم دیدمت 😍😍
دل من بی جنبه ست زود زود تنگ میشه 😟هر وقت فرصت کردید قدمتون رو چشم، سر بزنید ب این کلبه درویشی😊
ممنون عزیزم همچنین برای تو و تموم دوستان بیانی🌹
آمین🙏
۱۷ آذر ۹۸ ، ۰۵:۵۴ اشکان ارشادی

سلام و عرض ادب خدمت خواهر گرامی 

حالین یاخشیده ؟ انشاءالله که سلامت باشید.

حقیقت ، وبم رو دارم سروسامان میدم و بیشتر از ۱۵۰ نفر را که دنبال گرفته‌اند ولی دنبال نمی کنند و در کامنتهایی هم اصرارات و اجبارات میکنند را رد دنبال کردم.

عدم ثبت آدرس رو فعلا زدم ، تا بقول دوستان تبلیغ نباشه ، چون الان نام و آواتار من میاد اول و بنوعی احتمال تبلیغ داره. 

بعدا ، از وبها ، آدرس رو میدم تا از قسمت دنبال کنندگان راحت مرا پیدا کنند. 

این نظر رو می‌گذارم تا راحت به وبم دسترسی داشته باشی. 

البته ، تا کنون وب من به مذاق و حوصله‌ی شما جور درنیامده و هیچ اشکالی هم نداره ، هرکس چیزی را می پسندد. 

تا حالا به من نظری ندادی ، حداقل روز تولدم که پست گذاشتم تبریک میگفتی ، ولی اون دیگه گذشته. یک مطلب رو تا ساعت ده صبح حداکثر منتشر میکنم ، همین یکی رو خوب بنویس و نظری ارزشمند برام بگذار. 

ممنون 

موفق باشی انشاءالله 

پاسخ:
سلام صبحتون بخیر باشه دوست عزیز و محترم😊
نفرمایید جناب این چه حرفیه!!!من هیچوقت همچین جسارتی نکردم و نمیکنم که راجع به وب دوستان همچین نظری داشته باشم!!
ببخشید ،باور کنید اصلا متوجه این موضوع نشدم وگرنه چه دلیلی داره که تبریک نگم؟!
تولدتون گذشت؟ خب بازم اشکال نداره تبریک من رو صمیمانه پذیرا باشید🌹
چشم باعث افتخاره....حتماً😊
خواهش میکنم
شما هم همینطور😃

هیچی جمله ای در وصف پدر پیدا نخواهی کرد!!

کاهایی که انجام میدهد تا یک لبخند بر روی لب خانواده بیاورد هیچوقت قابل جبران نخواهد بود!!

چطورید؟ خوب هستید الحمدالله؟

پاسخ:
پدرم بهم ثابت کرد که فرشته ها میتونن بال نداشته باشن....
من همیشه نه تنها راجع به پدر خودم بلکه تموم پدرها این نظر رو دارم و بهترین حس رو بهشون دارم....قوت قلبم این فرشته های بی بال هستن😍😊
ممنون از احوال پرسیتون خوبم ب خوبی شما دوستان گل🌹

خدا پدرایی که سایه شون بالا سر بچه هاشونه رو حفظ کنه و پدرهایی که دستشون از این دنیا کوتاهه، رحمت کنه ان شاءالله...

پاسخ:
عزیزم😍😍😊
الهی آمین 🙏🙏

چه پست قشنگی 

آورین آورین 👌👌

پاسخ:
خواهش میکنم چشماتون قشنگ میبینه😊
ممنون از حضورتون🌹

:)

پاسخ:
ممنون از حضورت عزیزم😘😍

:)ممنونم مهربون جان

پاسخ:
فدایی داری 😍😍

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی