......مـــــاه بــــی همتــــا

.......مــاهِ مـن ، نـماز آیات میخـونـم وقتـی گـرفتـه ای

......مـــــاه بــــی همتــــا

.......مــاهِ مـن ، نـماز آیات میخـونـم وقتـی گـرفتـه ای

......مـــــاه بــــی همتــــا

ی سری از آدما رو حاضری
همه جوره کنار خودت داشته باشی ...
به عنوان هر چیزی که میشه و امکان داره ...
عشق ، دوست ، رفیق ...
مهم ، بودنشونه
اینکه مطمئن باشیم که هستن ،
چه دور چه نزدیک ...
حتی اگه غریبه ترین آشنا بشن !
حتی اگه دیدنشون سالی ی بار ، اونم تو کافه با دوستای مشترک باشه ...
بازم به همین قانع هستیم ...
بعضی از آدما اینقدر خوب هستن و حس خوب دارن ، که بودنشون دلگرممون میکنه ...
جوری که حاضریم به خاطرِ بودنشون ،
از خودمون و غرورمون بگذریم
و خودمون رو
پشت خنده های مصنوعی قایم کنیم ...
تا نفهمن نبودنشون چی به روزمون آورده ...
ما برای داشتن و بودنِ ی سری از آدما تو زندگیمون ، از خودمون و احساسِمون گذشتیم ...

آخرین نظرات
نویسندگان

نرو ای همه دنیام،نرو از خاطره هام....

جمعه, ۳ آبان ۱۳۹۸، ۰۷:۱۵ ب.ظ

 

حال زندگی وقتی خوب میشه که اول از همه

خودت هوای دلتو داشته باشی

امشب مینویسم واسه دل خودم

دلی که تو هجوم درد ، درمانش باهاش بیگانست...

هیچ شده دلتنگ باشی

و چاره ای جز اشک ریختن نداشته باشی؟!

نمیدونم چطوره که این حس اینقدر قدرت داره

و من ب این چاره بیچاره دچارم هر شب....!!

چی میشد اگه یکی بود که تو آغوشش هیاهوی جهان رو

سرکوب میکردم و آروم میگرفتم....

ی دوست از جنس احساس ....

همدل و همراه ، پا ب پام تو تموم پیچ و خم

و بازیهای روزگار

یکی مثل خودم ؛ رفیق راه تو گذر از تموم بیراهه ها....

یکی که گذشتن ازم واسش سخت باشه مثل خودم!

واقعا داشتن رفیقی که حواسش ب حالت باشه

ی چیز فراتر از نعمته....

یکی که تا همیشه پشتت باشه تو سختیات 

یکی که از خودت بهت نزدیکتر باشه

کاش اینجا بودی و من اینطور نصفه و نیمه نبودم....

از اون دسته آدمایی نبودم که تنهایی رو دوس دارن

همون آدما که ی زمانی ی نفر رو انقدر دوس داشتن که

رو اسمش قسم میخوردن ولی

الان نمیتونن یا نمیخوان هیچکس رو جایگزینش کنن....

از جنس همون آدمایی که پا گذاشته شد رو دلشون

و بعد همینطور ب حال خودشون موندن لبریز از غم ...

بد گیر کردم تو قبل رفتنت و حال خودم

واسه خودم غریبست....

طوری تو شوکم با حالی که دارم بعید میدونم بتونم 

ی عمر با غم نبودنت کنار بیام....

این منم ،

منی که با ی دست تو رو نگه داشتمو با دست دیگم

از زندگی آویزون شدم

و تو درست الان میخوای که من با انگشتام نشونت بدم که

چقدر دوست دارم....!

 

موافقین ۱۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۸/۰۳
غریبه آشنا A