......مـــــاه بــــی همتــــا

.......مــاهِ مـن ، نـماز آیات میخـونـم وقتـی گـرفتـه ای

......مـــــاه بــــی همتــــا

.......مــاهِ مـن ، نـماز آیات میخـونـم وقتـی گـرفتـه ای

......مـــــاه بــــی همتــــا

ی سری از آدما رو حاضری
همه جوره کنار خودت داشته باشی ...
به عنوان هر چیزی که میشه و امکان داره ...
عشق ، دوست ، رفیق ...
مهم ، بودنشونه
اینکه مطمئن باشیم که هستن ،
چه دور چه نزدیک ...
حتی اگه غریبه ترین آشنا بشن !
حتی اگه دیدنشون سالی ی بار ، اونم تو کافه با دوستای مشترک باشه ...
بازم به همین قانع هستیم ...
بعضی از آدما اینقدر خوب هستن و حس خوب دارن ، که بودنشون دلگرممون میکنه ...
جوری که حاضریم به خاطرِ بودنشون ،
از خودمون و غرورمون بگذریم
و خودمون رو
پشت خنده های مصنوعی قایم کنیم ...
تا نفهمن نبودنشون چی به روزمون آورده ...
ما برای داشتن و بودنِ ی سری از آدما تو زندگیمون ، از خودمون و احساسِمون گذشتیم ...

آخرین نظرات
نویسندگان

خوش بحال همچین آدمی!

سه شنبه, ۲۹ مرداد ۱۳۹۸، ۰۵:۵۵ ق.ظ

 

خوشا ب حال آنکه عیب خودش ،

او را از پرداختن ب عیب های مردم بازدارد .

 

موافقین ۹ مخالفین ۰ ۹۸/۰۵/۲۹
غریبه آشنا A

نظرات  (۹)

 ان شاء الله بتونیم این طور بمونیم.

پاسخ:
ان شالله😊

خوش به حالش... کاش ازشون یادبگیریم:)

 

+عیدت هم مبارک:)

پاسخ:
درسی که مهرداد خان در وصف موقعیت تو کامنت بعدی دادن هم عجیب آموزشی بود‌‌....😃

مرسی عزیزدلم همچنین😘😍😍

عکس داره به خودزنی اشاره میکنه هاااا 😅 باید مثلا در مورد اعتیاد و خود بدبختی مطلب مینوشتی 😉

 

 

پرداختن به عیب دیگران میتونه جنبه مثبت هم داشته باشه . برای کمک و رفع اون عیب . البته اگر اون شخص خودش راضی باشه

پاسخ:
خودزنی رو خوب اومدید😅😂
نه خب منتظر بودم از اندوخته های شما فیض ببریم😉😅
و جداً ب مطلب مفیدی اشاره کردید واقعا👌

درسته ولی منظور من اونایی هستن که خودشونو نمیبینن و فقط متمرکزن رو بقیه😊
واقعا خوشبحالشون:)
پاسخ:
😊
۳۱ مرداد ۹۸ ، ۰۵:۱۲ جناب منزوی

آره واقعاً

پاسخ:
😃

من خودم به شخصه گاهی از سر عقده، از عیوب دیگران استفاده می‌کنم،برای تسکین دل بیمارم. بطور مثال، فلانی اگر فلان قدر پول دارد، در عوض شکم قلمبه ای دارد. یا همسری ناسازگار. و البته زیبا، جای خواهری!

اما بر زبان نمی‌آورم.. فقط در همان حد تیمار دل بیمار.

آیا این گونه از دل خنک کردن ها، من را از دایره شمول خوشا خارج می‌کند؟!

نمی‌کند.

چرا که گفته‌اند خوش به حال دیوونه...

 

پاسخ:
دور از جون😊

سلام 

به به چه زیبا :) 

پاسخ:
سلام ممنون فدات عزیزم😙😊

سلام

این پرداختن به عیب خود آدم هم نباید درش افراط بشه،

من خودم اونقدر درگیر عیب‌های درونی و بیرونی خودمم که طوری درش غرق می‌شم که یادم می‌ره باید رفعش کنم و در حد سرزنش کردن باقی می‌مونه و بیشتر فرو می‌رم

پاسخ:
سلام عزیزدلم ان شالله که رفع میشه و در حدی که لازمه بهش بپردازی....البته با شناختی که ازت دارم میدونم فاقد عیبی 😘😊

۰۵ شهریور ۹۸ ، ۱۹:۱۱ یک درآمد| کسب درآمد از اینترنت

سایتت حرف نداره و مطالبت عالی هستن بیشتر بنویس

پاسخ:
خیلی ممنون لطف دارید😊

ممنون از حضورتون🌹

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی