......مـــــاه بــــی همتــــا

.......مــاهِ مـن ، نـماز آیات میخـونـم وقتـی گـرفتـه ای

......مـــــاه بــــی همتــــا

.......مــاهِ مـن ، نـماز آیات میخـونـم وقتـی گـرفتـه ای

......مـــــاه بــــی همتــــا

ی سری از آدما رو حاضری
همه جوره کنار خودت داشته باشی ...
به عنوان هر چیزی که میشه و امکان داره ...
عشق ، دوست ، رفیق ...
مهم ، بودنشونه
اینکه مطمئن باشیم که هستن ،
چه دور چه نزدیک ...
حتی اگه غریبه ترین آشنا بشن !
حتی اگه دیدنشون سالی ی بار ، اونم تو کافه با دوستای مشترک باشه ...
بازم به همین قانع هستیم ...
بعضی از آدما اینقدر خوب هستن و حس خوب دارن ، که بودنشون دلگرممون میکنه ...
جوری که حاضریم به خاطرِ بودنشون ،
از خودمون و غرورمون بگذریم
و خودمون رو
پشت خنده های مصنوعی قایم کنیم ...
تا نفهمن نبودنشون چی به روزمون آورده ...
ما برای داشتن و بودنِ ی سری از آدما تو زندگیمون ، از خودمون و احساسِمون گذشتیم ...

آخرین نظرات
نویسندگان

درونت چه رنگیست؟!

پنجشنبه, ۱۰ مرداد ۱۳۹۸، ۱۰:۳۱ ب.ظ


هر کس ب نسبت سختی درونش 

در برابر فشار زندگی ؛ 

تیرگی را بروز خواهد داد ...

موافقین ۶ مخالفین ۰ ۹۸/۰۵/۱۰
غریبه آشنا A

نظرات  (۱۵)

سه چهار باری خوندم و عکسو  نگاه کردم !
بعد متوجه شدم ☺
بله 👍 همینطوره
پاسخ:
ممنون😊
۱۲ مرداد ۹۸ ، ۲۲:۱۷ جناب منزوی
سخت میشه گفت
پاسخ:
سخت نگیرید 😊
چرا مداد B اینقدر نوکش تیزه
پس مداد سفید از همه خوشحال تره
پاسخ:
لابد اهورا تراشش کرده 😃

فک کنمF باشم چون قیافش عین گاگولاست!...مثه وقتی که من عینک طبی میزنم!

پاسخ:
نگو دور از جونت عزیزم 😘😅

تقصیر من نیس...

قیافم با عینک اینجوریه دیگه!

پاسخ:
نه عزیزم قطعا شکست نفسی میکنی😘😊

بابا بخدا دروغ نمیگم!...عین اسکلا میشم

چرا باور نمی کنی؟

بیمارستان چونا رودیدی؟...اون دختره بود شخصیت اول فیلم بود؟...موقعی که طرحشو میگذروند ....همونجوری میشم!

پاسخ:
نه ندیدم!!😟
هر کس زیبایی خاص خودشو داره دیگه....بعدشم مهمتر از همه سیرت ،که مطمئنم سیرت زیبایی داری در کنار چهره😘😍

قربان شما...

این همه هندونه؟کجا بذارمشون...


جدا از شوخی باید بگم آره...هرکی سیرتش مهمه...

با شوخی هم باید عرض کنم...سیرتمم قشنگه!

پاسخ:
فدات😘😍
هندونه گفتی یاد مطلبت افتادم😅😅😅
بــله شکی درش نیست خانومی😙😃

عشق....مامانتی!

بخدا!

پاسخ:
فدا مدا نازنینم😘😍

ای بابا!

خب من الان ازین شکلکا ندارم چجوری بگم:لبخند؟

پاسخ:
مهم نیته😅
ولی خب لبخند این شکلی :)

نه دیگه...این خیلی ضایعه...از اون یکی شکلکا میگم!

پاسخ:
آهان😅
اونا هم اشکال مختلف دارن....مثلا تو صفحه ب درخواست دوستان ی نمونه کار فرشتم ارائه داده و سهیلا جونم ی نمونه دیگه داره....😂

ینی میتونم ازینا بگیرم؟

با کامپیوتر کار میکنما!

پاسخ:
ب قول بهروز تو‌ فیلم‌ در حاشیه ؛ نمیدونم!!😕
خب میتونی کپی کنی 😃

قبلن همین کارو میکردم ولی تازگیا نلز میکنه ...ارور میده!

بی ادبه دیگه...میدونه ازین شکلکا دوس دارم میزنه تو پرم!

پاسخ:
عزیزم خودتو ناراحت نکن😊 تو هر جا خواستی اشاره کن من از جانبت شکلک میذارم😘😂

خووووووبه!

از همینایی که تو گذاشتی!

پاسخ:
😙😘😚😍خوبه؟!😂

4 تا از اون آخریه!

پاسخ:
فدات😅😅

خدا نکنه...

ببخشید باید برم چای دم کنم!

پاسخ:
خواهش میکنم،برو عزیزم...مرسی که هستی😙😊

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی