......مـــــاه بــــی همتــــا

.......مــاهِ مـن ، نـماز آیات میخـونـم وقتـی گـرفتـه ای

......مـــــاه بــــی همتــــا

.......مــاهِ مـن ، نـماز آیات میخـونـم وقتـی گـرفتـه ای

......مـــــاه بــــی همتــــا

ی سری از آدما رو حاضری
همه جوره کنار خودت داشته باشی ...
به عنوان هر چیزی که میشه و امکان داره ...
عشق ، دوست ، رفیق ...
مهم ، بودنشونه
اینکه مطمئن باشیم که هستن ،
چه دور چه نزدیک ...
حتی اگه غریبه ترین آشنا بشن !
حتی اگه دیدنشون سالی ی بار ، اونم تو کافه با دوستای مشترک باشه ...
بازم به همین قانع هستیم ...
بعضی از آدما اینقدر خوب هستن و حس خوب دارن ، که بودنشون دلگرممون میکنه ...
جوری که حاضریم به خاطرِ بودنشون ،
از خودمون و غرورمون بگذریم
و خودمون رو
پشت خنده های مصنوعی قایم کنیم ...
تا نفهمن نبودنشون چی به روزمون آورده ...
ما برای داشتن و بودنِ ی سری از آدما تو زندگیمون ، از خودمون و احساسِمون گذشتیم ...

آخرین نظرات
نویسندگان

ب حکمتش دل بسپار .‌.‌‌..

شنبه, ۲۹ تیر ۱۳۹۸، ۰۲:۳۴ ق.ظ


توکل ،

بزرگترین راه آرامش یافتنه 

یادت باشه قدرتی بالاتر از تو هست 

که حواسش ب همه چی هست 

پس آسوده باش که خداوند حافظ و نگهبان توئه...


موافقین ۱۲ مخالفین ۰ ۹۸/۰۴/۲۹
غریبه آشنا A

نظرات  (۱۲)

ممنونم:)
پاسخ:
فدات عزیزم😘
نخوابیدی؟
پستت همسو با فکرای الانه منه...
داشتم به اینکه از کی این شدم که سر تعظیم درمقابل خواست خدا فرود نیارم فکر میکردم! ازکی این شدم جای سپردن دست خودش،خودمو اذیت کنم!
چرا قبلاًصبورتر بودم!الان نیستم!
چرا قبلاً راحت تر میسپردم دست خدا وآروم بودم
ایمانم ضعیف شده؟
ترسیدم خدا حواسش نباشه!!؟
به خوبی خودم شک کردم؟!
به رحمت خدا؟!چی شدم که دیگه شبیه قبل نیستم...چی شدم که انقدر ناآرومم...
خدا حواسش به همه چی هست...
پس من چمه!
پاسخ:
خواب بودم یک ساعتی میشه بیدار شدم 😊

خودتو گم کردی ،پیدا کن...‌
مرسی برای این(:
در رابطه با پست قبلم باید بگم که من همین ورام(((:
پاسخ:
فدا مدا😘

😂😂😂
ای کاش همه مون ارامش حاصل از توکل پیذا میکردیم ....
پاسخ:
ان شالله 🌹
۲۹ تیر ۹۸ ، ۱۱:۰۸ ماهی کوچولوی قرمز
پاسخ:
😘😍
۲۹ تیر ۹۸ ، ۱۴:۱۵ ** گُلشید **
قطعا همینطوره
پاسخ:
اوهوم😊
۲۹ تیر ۹۸ ، ۱۵:۲۸ جَوونِ تنها
بعضیا کسیو جز خدا ندارن...
باید فقط به همون یه نفر تو زندگیشون توکل کنن ^_^
پاسخ:
با خدا باش پادشاهی کن جوونمرد😉😊
۲۹ تیر ۹۸ ، ۱۷:۲۲ آب حیات ، زمین
سلام 
چقدر زیبا 
توکل بخدا.
موفق باشید ، تشکر از سایت خوبت 
پاسخ:
سلام ، خیلی ممنون لطف دارید😊

همچنین 🌹
ممنون از حضورتون😊
۳۰ تیر ۹۸ ، ۰۰:۰۰ حامد احمدی
خداوند، یکی از بزرگ ترین منابع تشویشه!
گاهی شخصی در اضطراب است که مبادا ایمان ش ضعیف شده باشد. خب. اگر خدایی وجود نداشت، ما این اضطراب را تجربه می کردیم؟
...
حالا هرچی من می گم را که نباید خواند؟!
این هم یک درس زندگی دیگر: که هرچه هر که گفت را که نباید خواند. که نباید دید. که نباید به چیزهایی اندیشید. گاهی باید کر شد. گاهی باید کور شد. باید خیره سر شد. به این می گویند، توکل! بی دلیل تسلیم شدن. بهتر است بگویم بی تکیه بر دلیل تسلیم شدن. فقط از راه تجربه. زیاد نوشتم. فقط اینکه ؛
به توکل که برسیم، تشویش معنایش را از دست می دهد...
دم خدا گرم. دم خداوند بزرگ گرم.
پاسخ:
یا رب 
و هرگز جز او‌پناهگاهی نخواهی یافت...
کسانیکه از دست خدا عاصی هستند به کی پناه ببرن ؟!
پاسخ:
نگید این حرفو مهرداد خان !!
چرا عاصی آخه؟!
کم انسان نداریم که پدرشون در این دنیا درومده و هیچ یار و یاوری از جمله خدا نیست . تکلیف اونا چیه ؟  تکلیف اونا که خدا براشون خدایی نکرده ؟
پاسخ:
ماهی ها از تلاطم دریا ب خدا شکایت کردن 
دریا که آروم شد خودشونو اسیر صیاد دیدن..‌.
تلاطم زندگی حکمت خداست
از خدا دل آروم بخوایم نه دریای آروم 😃
ماهیها با جبر در تلاطم دریا دچار شدن و با جبر اسیر و صید صیاد شدن

خدایی که خدایی نکنه فرقی نداره دریا مطلاتم باشه یا آروم تو اول اخر صید صیادی
پاسخ:
دیگه هر موجودی ی راز آفرینش داره غیر از اینه؟!
ماهی بیرون از دریا چی میشه؟!
همونطور انسان تو آب بدون اکسیژن نمیتونه....اینا همه راز خلقت!

خدایی نکنه؟؟؟!!!
بنظرم خدا نباید کسی رو بحال خودش رها کنه 
یعنی اینکه دنیا با این عظمت و بزرگی رو اداره میکنه کمه؟!
مثال زدم براتون ، شاید خواست خود آدم چیزی باشه که ب صلاح نیست!!
بعد خدا بهترشو بخواد براش یا بخواد بهترینها رو تو سختی کادو پیچ کنه تا بندش ب اون درجه عارف و سالک برسه و قدر اون چیزی که با راحتی میخواست بدست بیاره و آیا شکر کنه یا نکنه رو!!
 بهتر و بیشتر بدونه‌....
قطعا این برد با سختی براش شیرین تره....

در هر حال عقیده خود من اینه که 
هر چی بهت بده قسمت
هر چی بگیره مصلحت
و هر چی نده ی حکمتی داره 
که شاید راز همه ی اینها تو ذهن انسان نگنجه....

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی