......مـــــاه بــــی همتــــا

.......مــاهِ مـن ، نـماز آیات میخـونـم وقتـی گـرفتـه ای

......مـــــاه بــــی همتــــا

.......مــاهِ مـن ، نـماز آیات میخـونـم وقتـی گـرفتـه ای

......مـــــاه بــــی همتــــا

ی سری از آدما رو حاضری
همه جوره کنار خودت داشته باشی ...
به عنوان هر چیزی که میشه و امکان داره ...
عشق ، دوست ، رفیق ...
مهم ، بودنشونه
اینکه مطمئن باشیم که هستن ،
چه دور چه نزدیک ...
حتی اگه غریبه ترین آشنا بشن !
حتی اگه دیدنشون سالی ی بار ، اونم تو کافه با دوستای مشترک باشه ...
بازم به همین قانع هستیم ...
بعضی از آدما اینقدر خوب هستن و حس خوب دارن ، که بودنشون دلگرممون میکنه ...
جوری که حاضریم به خاطرِ بودنشون ،
از خودمون و غرورمون بگذریم
و خودمون رو
پشت خنده های مصنوعی قایم کنیم ...
تا نفهمن نبودنشون چی به روزمون آورده ...
ما برای داشتن و بودنِ ی سری از آدما تو زندگیمون ، از خودمون و احساسِمون گذشتیم ...

آخرین نظرات
نویسندگان

قافله عمر عجب میگذرد....

سه شنبه, ۲۸ خرداد ۱۳۹۸، ۰۴:۲۱ ب.ظ


زمان زود میگذره 

بی بی ها هم ی روز نی نی بودن 

فقط 

گذر زمان 

نقطه هاشونو جابجا کرده 

پس از لحظه لحظه زندگیتون لذت ببرید


موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۸/۰۳/۲۸
غریبه آشنا A

نظرات  (۸)

:)))
پاسخ:
مبهمه؟!😜😂😂
۲۸ خرداد ۹۸ ، ۱۶:۳۳ جَوونِ پیر
آفرین خیلی قشنگ بود...
پاسخ:
مرسی قشنگ خوندی😊

منم اتفاقا اونور از پست آخرت قدردانی کردم ،مرسی قشنگ بود😃
:)))

پاسخ:
ای بابا من با دیدن تصویر بغض کردم شما چرا میخند؟!😃

خیـــلی خوش اومدی عزیزم😙😍
هععععی خدااا...
واقعا زمان خیلی زود میگذره
انگار همین دیروز بود تو قنداق داشتم گریه میکردم و مامانم برام لالایی میخوند😂😂
پاسخ:
بــــــله الانم که بزرگ شدی! ی آهو داشتی که مسئولیت اونم انداختی گردن من که پس فردا با گوریل فرشتم پرده از عشقشون بردارن اونوقت میای یقه منو میچسبی که چرا مراقبشون نبودی؟!😃
خب کوتاهی از خودته عزیزم!!😝
البته الان حس بچه قنداقی ها رو دارم بهت!! بخاطر همین انتظاری ندارم راحت باش😂😂😂😂
۲۸ خرداد ۹۸ ، ۱۶:۵۸ حـ . آرمان (استاد بزرگ)
دقیقا ...
خیلی خوب بود :)
پاسخ:
ممنون استاد بزرگ😊
ممنون^^

پاسخ:
فدات😙😊
آشنا خب آهوم تنها بود خودش اومد اینجا با کروکودیل و گوریل همبازی بشه😅
نه بابا انقدر آهوم بزرگ شده که وقت عاشق شدنش شده؟؟ 
نچ نچ چه زود میگذره😂
اکچال نداله بذار عاشق بشه،عشق چیز خوبیست،عاشق که میشی از دنیا میبری چیزی نمیخوری حرفی نمیزنی😀چی دارم میگم😂😂همین مونده اینجا ماکان بند بخونم😂
خب پس من کلا بچه قنداقی میمونم که انتظار ازم نداشته باشی😂
پاسخ:
دقیقا این اهنگ و گوش کردنی یاد مواقعی میفتم که برام خواستگار میاد😅یعنی تا دست از سرم بردارن نه چیزی میخورم نه حرفی میزنم😅😅
آخرشم فکر کنم بمونم کروکودیل فان مخمو بزنه 😝😅😅
خب پس اجازت دست منه دیگه😜😂😂
سلام مامان بزرگ 😁😁😁
پاسخ:
علیک سلام خان دایی من مامان بزرگم؟!😅😅😅

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی