......مـــــاه بــــی همتــــا

.......مــاهِ مـن ، نـماز آیات میخـونـم وقتـی گـرفتـه ای

......مـــــاه بــــی همتــــا

.......مــاهِ مـن ، نـماز آیات میخـونـم وقتـی گـرفتـه ای

......مـــــاه بــــی همتــــا

ی سری از آدما رو حاضری
همه جوره کنار خودت داشته باشی ...
به عنوان هر چیزی که میشه و امکان داره ...
عشق ، دوست ، رفیق ...
مهم ، بودنشونه
اینکه مطمئن باشیم که هستن ،
چه دور چه نزدیک ...
حتی اگه غریبه ترین آشنا بشن !
حتی اگه دیدنشون سالی ی بار ، اونم تو کافه با دوستای مشترک باشه ...
بازم به همین قانع هستیم ...
بعضی از آدما اینقدر خوب هستن و حس خوب دارن ، که بودنشون دلگرممون میکنه ...
جوری که حاضریم به خاطرِ بودنشون ،
از خودمون و غرورمون بگذریم
و خودمون رو
پشت خنده های مصنوعی قایم کنیم ...
تا نفهمن نبودنشون چی به روزمون آورده ...
ما برای داشتن و بودنِ ی سری از آدما تو زندگیمون ، از خودمون و احساسِمون گذشتیم ...

آخرین نظرات
نویسندگان

آماده دویدن باش....

سه شنبه, ۲۱ خرداد ۱۳۹۸، ۰۶:۴۴ ق.ظ


ـــــــ هر روز صبح در جنگل ـــــــ

آهویی از خواب بیدار میشود که میداند 

باید از شیر تندتر بود تا طعمه او نگردد ،

شیری که میداند ؛

باید از آهویی تندتر بدود تا گرسنه نماند .

مهم نیست شیر باشی یا آهو 

با طلوع هر آفتاب با توان تمام آماده دویدن باش .


موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۸/۰۳/۲۱
غریبه آشنا A

نظرات  (۱۳)

همون سگ دو زدن خودمونه منتهی تو با حیوونا توصیفش کردی.
پاسخ:
هنوزم تاثیرات دیشب هویداستا عزیزدلم😂
۲۱ خرداد ۹۸ ، ۰۹:۳۱ پرتو کیانی
عاخیییی...خیلی قشنگ بود😁
پاسخ:
فدات قشنگ خوندی عزیزم😘
۲۱ خرداد ۹۸ ، ۰۹:۴۴ حامد احمدی
مریم بانو گفتنی ها رو گفت،به بهترین توصیف!
پاسخ:
شما هم دلتون پر!خدا بد نده😊
جدیدا تو خواب میبینم هی دارم میدوم بعد صبح که پامیشم خستم و پامم درد میکنه😅
ولی مطلبو گرفتم😸
پاسخ:
خسته نباشی عزیزم😂
۲۱ خرداد ۹۸ ، ۱۱:۰۸ جَوونِ پیر
خیلی آرامش بخش ^_^
ممنون...
پاسخ:
خواهش میکنم جوانمرد😃
فقط کامنت مریم😂
پاسخ:
تو کجایی نیستی اصلا؟!🤔
آشنا هستم ولی خستم😂😂

زیاد نمیتونم بیام کارام زیاد شده.امروز امتحان داشتم.
دیشب به محیصا هم گفتم ۱۲ تیر امتحان جامع دارم و تا همون موقع هم باید گزارش کاراموزیم رو هم تحویل بدم:(
پاسخ:
اوه منو یاد ارش خان انداختی با این جمله😃😂

عزیزدلم خدا قوت 😙😙
پس ب درست برس و گزارشاتو اماده کن تا ب نتیجه دلخواه برسی....نگران نباش تو از پسش برمیای😍 امیدوارم موفق باشی خواهری😘😍
مستر ایگز😂😂😂

مرسی عزیزم دعا کن برام😘😘
حالا اخر هفته میام برا شلوغ کاری😊
پاسخ:
فدات 😘😍
دیشبم همه بودن جات خالی،باش بیا منتظریم😍😊
عهه پس دیشب شلوغ کاری کردید.
حیف شد...
ای خِدااااااااااااااااااا  
خوب بیاین اونور حرف بزنین ، من اونور تنها
 باید بیام اخرین کامنتا رو دنبال کنم تا پیداتون کنم 
گلشید دقت نکرده بودم تو هم مثل من دو ستاره اینور و اونور اسمت داری 😁😁 
اهورا میگه یاد این شعر افتادم

اینجا جنگله بخور تا خورده نشی

اینجا نصف عقده این نصف وحشی !

دو روز دادیم دست غضنفر خان برامون رپ میخونه !

پاسخ:
وای خدا جون شعر اهورا رو تازه دیدم😂😂
عهههه فاطمه راست میگی😊منم دقت نکرده بودم😅مرسی تله پاتی:)

اخییی اهوراااا:)
آفرین صدآفرین هزار و سیصد آفرین
اینم جایزه ی اهورا🍭🍬
ولی طبعش یکم خشن شده هاااا😂😂
پاسخ:
باید غضنفر خان روش کار کنن باز😂😂

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی