......مـــــاه بــــی همتــــا

.......مــاهِ مـن ، نـماز آیات میخـونـم وقتـی گـرفتـه ای

......مـــــاه بــــی همتــــا

.......مــاهِ مـن ، نـماز آیات میخـونـم وقتـی گـرفتـه ای

......مـــــاه بــــی همتــــا

ی سری از آدما رو حاضری
همه جوره کنار خودت داشته باشی ...
به عنوان هر چیزی که میشه و امکان داره ...
عشق ، دوست ، رفیق ...
مهم ، بودنشونه
اینکه مطمئن باشیم که هستن ،
چه دور چه نزدیک ...
حتی اگه غریبه ترین آشنا بشن !
حتی اگه دیدنشون سالی ی بار ، اونم تو کافه با دوستای مشترک باشه ...
بازم به همین قانع هستیم ...
بعضی از آدما اینقدر خوب هستن و حس خوب دارن ، که بودنشون دلگرممون میکنه ...
جوری که حاضریم به خاطرِ بودنشون ،
از خودمون و غرورمون بگذریم
و خودمون رو
پشت خنده های مصنوعی قایم کنیم ...
تا نفهمن نبودنشون چی به روزمون آورده ...
ما برای داشتن و بودنِ ی سری از آدما تو زندگیمون ، از خودمون و احساسِمون گذشتیم ...

آخرین نظرات
نویسندگان

قانون اصل زندگی

دوشنبه, ۱۳ خرداد ۱۳۹۸، ۰۷:۵۸ ب.ظ


تنها کسی که میتونه بهت کمک کنه خودتی .


موافقین ۶ مخالفین ۰ ۹۸/۰۳/۱۳
غریبه آشنا A

نظرات  (۱۲)

قطعا همینطوره..
پاسخ:
فقط باید باور کرد...😊
واقعا واقعا واقعااا...
مدتیه با عمق وجودم بهش پی بردم
عکسشم عالیه
پاسخ:
بیشتر هدفم تو بودی😊
من؟؟😢😢
قربونت برم من😘😘
پاسخ:
خدا نکنه فدای تو هم بشم من😙😂😂
حالا من قربونت برم تو قربونم نرووووو.....😙😅
😂😂
اصن بیخیال😂😂شد قضیه تو و محیصا تو اخرین پستم😂😂
پاسخ:
همونو میگم دیگه😂😂
اول باید خودمون رو تو هزارتوی درونی خودمون که گمش کردیم، پیدا کنیم تا بتونیم ازش بخوایم بهمون کمک کنه.
پاسخ:
آره واقعاً 👌
۱۳ خرداد ۹۸ ، ۲۳:۵۱ پرتو کیانی
بعله دقیقا...
پاسخ:
😘
خدا هم تو قرانش فرموده که سرنوشت هر ملتی به دست خودشه.
پاسخ:
احسنت عزیزم👌
۱۴ خرداد ۹۸ ، ۱۵:۳۰ حامد احمدی
آدم که به خودش نمی تونه بگم دوستت دارم. باید یکی باشه که آدم بهش بگه دوستت دارم. اون آدم، بزرگ ترین کمک رو به آدم می کنه. که اجازه می ده بهش بگی دوستت دارم. 
دوست خوب، دوستیه که، همسر خوب همسریه که، راحت بتونی بهش بگی دوستت دارم. 
و این کار سختیه. و اینجا، تنها کسی که می تونه به خودت کمک کنه، خودتی..
پاسخ:
پس خودِ من چقدر باهام راحته و کمک حالم😃
دقیقا همینه :)
پاسخ:
واقعا😃
چطوری بهار زندگیم؟😘😍
من خوبم تو چطوری نفس جان ؟😍😍😘😘😘
پاسخ:
فدات خوبم ب خوبیت عسلم 💋😙😚😘😍
تعطیلات خوش گذشت؟😁
خدا رو شکر عزیز جان 😍😍
بله خیلی خوب بود 🤗🤗🤗
ببخشید تولدت نبودم ://
پاسخ:
خوبه پس حسابی خوش گذشت بهت😘😍
نگو عزیزم 😍خواهش میکنم مهم اینه که همیشه هستی😘😍
بله  خدا رو شکر 
فدای تو بشم من 😍😍😍
پاسخ:
خدا نکنه عسلم😍😍

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی