......مـــــاه بــــی همتــــا

.......مــاهِ مـن ، نـماز آیات میخـونـم وقتـی گـرفتـه ای

......مـــــاه بــــی همتــــا

.......مــاهِ مـن ، نـماز آیات میخـونـم وقتـی گـرفتـه ای

......مـــــاه بــــی همتــــا

ی سری از آدما رو حاضری
همه جوره کنار خودت داشته باشی ...
به عنوان هر چیزی که میشه و امکان داره ...
عشق ، دوست ، رفیق ...
مهم ، بودنشونه
اینکه مطمئن باشیم که هستن ،
چه دور چه نزدیک ...
حتی اگه غریبه ترین آشنا بشن !
حتی اگه دیدنشون سالی ی بار ، اونم تو کافه با دوستای مشترک باشه ...
بازم به همین قانع هستیم ...
بعضی از آدما اینقدر خوب هستن و حس خوب دارن ، که بودنشون دلگرممون میکنه ...
جوری که حاضریم به خاطرِ بودنشون ،
از خودمون و غرورمون بگذریم
و خودمون رو
پشت خنده های مصنوعی قایم کنیم ...
تا نفهمن نبودنشون چی به روزمون آورده ...
ما برای داشتن و بودنِ ی سری از آدما تو زندگیمون ، از خودمون و احساسِمون گذشتیم ...

آخرین نظرات
نویسندگان

عشق یعنی....

شنبه, ۳۱ فروردين ۱۳۹۸، ۰۹:۳۵ ب.ظ

دختر ۵ ساله ای از برادرش پرسید : 

معنی عشق چیست ؟؟ 

برادرش جواب داد : 

عشق یعنی تو هر روز شکلات من رو 

از کوله پشتی مدرسم برمیداری ، 

و من هر روز شکلاتم رو باز همون جا میذارم .


در ایثار عاشقانه چشمداشتی جز شادیِ معشوق نیست .


موافقین ۷ مخالفین ۱ ۹۸/۰۱/۳۱
غریبه آشنا A

نظرات  (۱۰)

آخیییی😍
یاد خودم افتادم اونموقع ها که خودم مدرسه میرفتم و داداشم نمیرفت،هر وقت مدرسه شیر میدادن میاوردم براش😊
پاسخ:
منو داداشام از این داستانها زیاد داشتیم و همچنان داریم 😍😊
تو دنیای بچه‌ها همه چیز معنای ساده‌ای داره و البته قشنگ‌ترین معنی.
چقدر خوبه ما بزرگ‌ترها هم ازشون یاد بگیریم
پاسخ:
خوبتر اینه که روحیمون تغییر نکنه و تو حال و هوای بچگی بمونیم 😍😍
تغییر نکردن یه چیز غیر ممکنه تو دنیایی که هر روز یه رنگی برای آدم داره
اگه هم غیرممکن نباشه سخت‌ترین کار ممکنه 
پاسخ:
حرفات درست عزیزم ، سخته ولی غیرممکن فقط غیرممکنه....
۳۱ فروردين ۹۸ ، ۲۲:۲۶ فرشته ی روی زمین
این عکسه که گذاشتی چقدر نااااازه  : )
عشق یعنی ته دیگت رو بذاری آخر غذا بخوری تا مزش تو دهنت بمونه ^_^ ولی متواضعانه مجبور بشی نصفش کنی برای خواهر و برادرت  : ) و تو در حسرت ته دیگ بمونی  : (
پاسخ:
عزیـــــزم😍😍😍
مثال قشنگی بود😘😊
من ته دیگ خور نیستم ولی از خودم میگذرم برای عزیزام😊
سلام آشنای عزیزم 😊

عیدت مبارک🌹

منم داداشمو میخوام😢
پاسخ:
سلام هلو جان 😘😍😍

مرسی همچنین🌹🌹🌹

آخی😟😟😟
داداشی در دسترس نیستن؟!😟

غضنفر خان خب شما جای خود داداشی هم جای خود دیگه😁😁
آخییییییییی 😢
پاسخ:
😟😟😟
احساساتی شدم خب 😅
پاسخ:
فهمیدم عزیزم....دختریم دیگه😙😊
من آبجی بزرگترم همیشه برام وسایلاشو می‌آورد ولی من اینجور نبودم هههههههه
پاسخ:
عزیزم مهم اینه که همچین از خود گذشتگی رو دیدی از داداشت ،حالا جاهای دیگه حتما جبران کردی براش😘😊

خیلی خوش اومدی خانومی😍😊
من داداش ندارما آبجی دارم هههههه
تشکر عزیزم 💙
پاسخ:
خدا حفظتون کنه عزیزم🌹
میشه اینجوریم تعبیر کرد از قصد شکلات دم دست گذاشته که بقیه جاهای کیف به دقت نگرده و خوراکی ها و لوازم بهتر پیدا نکنه :)
پاسخ:
به سلام.... نخسته مستر خسته خودمون😃
 ای ای آرش خان نگید که شما همچین کاری میکردید تا کیف رو زخمی نکنید دست بردار نبودید😝😂😂

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی