......مـــــاه بــــی همتــــا

.......مــاهِ مـن ، نـماز آیات میخـونـم وقتـی گـرفتـه ای

......مـــــاه بــــی همتــــا

.......مــاهِ مـن ، نـماز آیات میخـونـم وقتـی گـرفتـه ای

......مـــــاه بــــی همتــــا

ی سری از آدما رو حاضری
همه جوره کنار خودت داشته باشی ...
به عنوان هر چیزی که میشه و امکان داره ...
عشق ، دوست ، رفیق ...
مهم ، بودنشونه
اینکه مطمئن باشیم که هستن ،
چه دور چه نزدیک ...
حتی اگه غریبه ترین آشنا بشن !
حتی اگه دیدنشون سالی ی بار ، اونم تو کافه با دوستای مشترک باشه ...
بازم به همین قانع هستیم ...
بعضی از آدما اینقدر خوب هستن و حس خوب دارن ، که بودنشون دلگرممون میکنه ...
جوری که حاضریم به خاطرِ بودنشون ،
از خودمون و غرورمون بگذریم
و خودمون رو
پشت خنده های مصنوعی قایم کنیم ...
تا نفهمن نبودنشون چی به روزمون آورده ...
ما برای داشتن و بودنِ ی سری از آدما تو زندگیمون ، از خودمون و احساسِمون گذشتیم ...

آخرین نظرات
نویسندگان

تفکر زیبا

يكشنبه, ۲۵ فروردين ۱۳۹۸، ۰۵:۰۹ ب.ظ


مسکینی را دیدم با کفش پاره ، خدا را شکر میکرد 

گفتم که کفش پاره که شکر کردن ندارد ! 

گفت : یکی شکر میکرد دیدم که پا ندارد !


موافقین ۹ مخالفین ۰ ۹۸/۰۱/۲۵
غریبه آشنا A

نظرات  (۱۰)

من خدا را شکر می کنم چون قدر قدرت امور عالم و یکتاست. نه بخاطر اینکه چیزی دارم یا ندارم...
پاسخ:
خوب بندگی رو بلدید...😊
چه عکس فوق العاده ای.جانباز چه زیبا نماز می خونه.چه عارفانه و عاشقانه راز و نیاز می کنه.این عکس رو خیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییلی دوست دارم. ❤ :)
پاسخ:
عزیـــزم😍😍😍
منم ارادت خاصی دارم ب ادمای خداییِ این چنینی....😊
طبع بلند می خواهد
پاسخ:
قطعا 👌
خدا رو شکر می کنم چنین خالقی دارم که جز خودش نیازی به دیگری نیست...
پاسخ:
خدایی بی همتا...
یادم رفت بگم متن رو هم خییییییییییییییییییییییییییییییییلی دوست دارم. :)
پاسخ:
عـــــــــزیــــــزم😍😍😊
اصل شکرگزاری اینه که وقتی چیزی نداری به جا بیاریش با داشتن همه چیز که شکرگزاری هنر نیست، هر چند بعضی از ما آدما حتی اونقدر معرفت نداریم که به داده‌های خالق هستی‌بخش، هم شکر بگیم:(
متن و عکسی پرمحتوا و هماهنگ و زیبا انتخاب کردید. 
پاسخ:
این تصویر هم ی تلنگر که در همه حال قدردان داده ها و نداده ها باشیم....😊

ممنون عزیزم😍😊
الحمدلله علی کل حال
پاسخ:
🙏🙏🙏

خوش اومدی عزیزم😍😊
لنتی اینا رواز کجا میاری😭😭

پستت منو کُشت که😢
پاسخ:
خدا نکنه غضنفر خان 😢😢
۲۶ فروردين ۹۸ ، ۰۲:۱۲ فرشته ی روی زمین
احساس شرمندگی بهم دست میده وقتی میبینم یه نفر انقدررر قشنگ بلده بندگی کنه...😔
پاسخ:
عزیزم دشمنت شرمنده😊😊

ان شاالله هممون همونی باشیم که اونطور که بایسته و شایسته لایق بندگی باشیم ....😊
خداروشکر میکنم از ترسم ! مبادا بدتر ازین کنه ...
خداست دیگهههه ! 😊
پاسخ:
مهرداد خان😅😅😅
زندگی با بالا پاییناش قشنگه ...حتی اگه کلا سرپایینی باشه بازم شکر....😃
از بندگی ها !! نه از ترسم😅😅

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی