......مـــــاه بــــی همتــــا

.......مــاهِ مـن ، نـماز آیات میخـونـم وقتـی گـرفتـه ای

......مـــــاه بــــی همتــــا

.......مــاهِ مـن ، نـماز آیات میخـونـم وقتـی گـرفتـه ای

......مـــــاه بــــی همتــــا

ی سری از آدما رو حاضری
همه جوره کنار خودت داشته باشی ...
به عنوان هر چیزی که میشه و امکان داره ...
عشق ، دوست ، رفیق ...
مهم ، بودنشونه
اینکه مطمئن باشیم که هستن ،
چه دور چه نزدیک ...
حتی اگه غریبه ترین آشنا بشن !
حتی اگه دیدنشون سالی ی بار ، اونم تو کافه با دوستای مشترک باشه ...
بازم به همین قانع هستیم ...
بعضی از آدما اینقدر خوب هستن و حس خوب دارن ، که بودنشون دلگرممون میکنه ...
جوری که حاضریم به خاطرِ بودنشون ،
از خودمون و غرورمون بگذریم
و خودمون رو
پشت خنده های مصنوعی قایم کنیم ...
تا نفهمن نبودنشون چی به روزمون آورده ...
ما برای داشتن و بودنِ ی سری از آدما تو زندگیمون ، از خودمون و احساسِمون گذشتیم ...

آخرین نظرات
نویسندگان

حال همین دقایق....

يكشنبه, ۱۸ فروردين ۱۳۹۸، ۰۵:۰۶ ب.ظ


و چه حس زیبایست آرامش 

در عین بودن 

در حین زیستن 

بین تنگناهای زندگی 

در کنار تو ....


موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۸/۰۱/۱۸
غریبه آشنا A

نظرات  (۱۲)

عالیه این عکس 😍😍😍
پاسخ:
آره واقعاً😍😍
میتونی ذخیره کنی داشته باشی عزیزم😙😊

اینجا هوا بارونی شد جو شاعرانه منو گرفت گفتم بقیه هم هوایی کنم 😊
۱۸ فروردين ۹۸ ، ۱۷:۱۱ حـ . آرمان (استاد بزرگ)
تصویر بسیار قشنگی است

+ امیدوارم تبدیل به سیل نشود :)
پاسخ:
منم خیلی دوسش دارم 😁

حس شاعرانم پرید😓😓 نه بابا خدا نکنه 😝
ذخیره کردم مچکرم :)
پاسخ:
خواهش میکنم فدات 😘
۱۸ فروردين ۹۸ ، ۱۷:۱۸ اشکان ارشادی
سلام 
من که از عکسهای شما ، کپی بردارم عیب نداره که ؟
مشکل دو تا وب داشتن همینه ، نمی دانم چطوری حلش کنم ؟ اکثرا به همین نام دنبال کردند ، در صورتی که وب اصلیم اون یکیه.؟ 
پاسخ:
سلام 
نه چه مشکلی! راحت باشید 😊
کپی برداری برای عموم ازاد است😅

میدونید فکر کنم مشکل اون گوی که بالای پیاماتون میاد!!که باید تغییرش بدید ب اون یکی وبتون!!🤔
البته من چون یدونه وب دارم و مطمئن نیستم نمیتونم متاسفانه بیشتر از این راهنماییتون کنم😳
۱۸ فروردين ۹۸ ، ۱۷:۳۱ اشکان ارشادی
سلام 
آها ، درسته ، انتخاب سایت و یا بلاگ گذاشته ، الان اون یکی رو میزنم .
پاسخ:
خوبه شکر خدا مشکل حل شد 😊
۱۸ فروردين ۹۸ ، ۱۸:۳۵ محمدرضا مهدیزاده
عکس رو خودتون گرفتین ؟ چقدر خوبه :) 
نوشته ی خوبی هم بود . 
موفق باشید 
پاسخ:
سلام ،نه خودم نگرفتم! مرسی....😊
همچنین😊

ممنون از حضورتون🌹
بسیار زیبا ! Perfect!
:)))))))
پاسخ:
ممنون😄

حالا چرا میخند؟!😅
آهان !!حتما یاد اون یکی پست افتادید😂
۱۸ فروردين ۹۸ ، ۲۰:۱۳ فرشته ی روی زمین
عجب عکسییی😍روحیم کلی عوض شد ممنون
آشنا تهنا رفتی اینجا منو نبردی با خودت؟😢
پاسخ:
سلام عزیزدلم دل انگیز😙😍کجا بودی تو نبودی؟!😍😁
عکسش خیلی قشنگه. ^_^
همین شعرش. :)
پاسخ:
مرسی عزیزم چشمات قشنگ میبینه😍😊
همین طور شعرش. :)
(طور توی نظر قبلی تایپ نشده بود.)
پاسخ:
متوجه شدم 😊
۱۸ فروردين ۹۸ ، ۲۰:۵۵ ارمان فخرایی

سر نهادن بر سیه‌دل سینه‌ها

سینه آلودن به چرک کینه‌ها

در نوازش، نیش ماران یافتن

زهر در لبخند یاران یافتن

نمیدونم ربطشو ولی منم بلدم در کل

پاسخ:
سلام 😊
حقیقتش منم دنبال ربطش میگشتم!! 😅
درسته ربطی نداشت ولی ثابت شدست 😃

ممنون از حضورتون 🌹
بسیار زیبا. هم عکس و هم متن. لذت بردم
پاسخ:
خیلی ممنون 😊

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی