......مـــــاه بــــی همتــــا

.......مــاهِ مـن ، نـماز آیات میخـونـم وقتـی گـرفتـه ای

......مـــــاه بــــی همتــــا

.......مــاهِ مـن ، نـماز آیات میخـونـم وقتـی گـرفتـه ای

......مـــــاه بــــی همتــــا

ی سری از آدما رو حاضری
همه جوره کنار خودت داشته باشی ...
به عنوان هر چیزی که میشه و امکان داره ...
عشق ، دوست ، رفیق ...
مهم ، بودنشونه
اینکه مطمئن باشیم که هستن ،
چه دور چه نزدیک ...
حتی اگه غریبه ترین آشنا بشن !
حتی اگه دیدنشون سالی ی بار ، اونم تو کافه با دوستای مشترک باشه ...
بازم به همین قانع هستیم ...
بعضی از آدما اینقدر خوب هستن و حس خوب دارن ، که بودنشون دلگرممون میکنه ...
جوری که حاضریم به خاطرِ بودنشون ،
از خودمون و غرورمون بگذریم
و خودمون رو
پشت خنده های مصنوعی قایم کنیم ...
تا نفهمن نبودنشون چی به روزمون آورده ...
ما برای داشتن و بودنِ ی سری از آدما تو زندگیمون ، از خودمون و احساسِمون گذشتیم ...

آخرین نظرات
نویسندگان

آهنگ گل یاس بنیامین

پنجشنبه, ۱۵ فروردين ۱۳۹۸، ۰۲:۳۷ ق.ظ

 

متن آهنگ گل یاس بنیامین

───┤ ♩♬♫♪♭ ├───

هیشکی؛ قدِر گلِ یاسوُ ندونست… گلِ یاس می خواست بمونه… نتونست!●♪♫
دیر شده… فایده نداره؛ التماس! گلِ یاسم… گلِ یاسم… گلِ یاس…●♪♫
دلم تنگه؛ واسه عطرِ گلِ یاس●♪♫
گمونم هر چی دلتنگی توو دنیاست؛ میونِ سینه ی من، خونه کرده●♪♫
گلِ یاسم… گلِ یاسم… گلِ یاس…●♪♫
حبیبوا لیس یا دلهو حبیبوا… و ما لسواهو فی قلبی نصیبوا●♪♫
حبیبو الغابعن عینی و جسمی و عن قلبی؛ حبیبی لا یغیبوا●♪♫
یک خاطره از تو یادگاری مونده واسم؛ گلِ یاسم!●♪♫

پرپر شدی واسم!●♪♫
گلِ یاسِ ناشناسم! گلِ یاسم…●♪♫
گلِ یاسم؛ گلِ قلبم… گلِ من… گلِ بارون؛ گلِ شبنم… گل من…●♪♫
چرا دنیا دلش می خواست ببینه؛ ما دو تارو جدا از هم؛ گلِ من؟!●♪♫
توو قلبم خاطراتت؛ غم میاره… نفس می گیره؛ قلبم کم میاره…●♪♫
یه روزی آخرش میرم از این شهر؛ که این خونه تورو یادم میاره●♪♫

───┤ ♩♬♫♪♭ ├───



- یکی از آهنگای مورد علاقم از خواننده ی محبوبم تو زمان خودش....
امشب یدفعه یادم افتاد گفتم بذارم اگه تمایل داشتید شما هم مستفیض بشید...
خودم که خیلی دوسش دارم....
خیلی زیاد....
موافقین ۷ مخالفین ۰ ۹۸/۰۱/۱۵
غریبه آشنا A

نظرات  (۵)

آهنگ  گل  یاس  جشت  بود
منکه  نخاستمش😁
پاسخ:
سلام خواهری خوبی فدا مدا؟😙😍

من عاشق این آهنگم😍😍
غم خاصی داره میفهممش....😃
اولین ترانه ای که ازش شنیدم " دنیا دیگه مث تو نداره .... "
صدای خوبی داره :)
پاسخ:
سلام 😊
یادش بخیر یکی دیگه هم بود ساعت دیوار چشمات قلبم نمیـــــــای نمیخـــــــــوای....😅😄
بله واقعا صدای خیلی آروم و دلنشینی داره....👌

خیلی خوش اومدید 🌹
اشنا جان سلام خوبی؟؟؟؟

یک مدل مانتو دارم بفرستم به تل زنداییت
مامانت میتونه بگه چطور دوخته میشه؟؟؟
الگوش را توضیح بده
پاسخ:
خوبم ب خوبیت عزیزدلم😙😍

باش بفرست عزیزم اتفاقا خونه دایی هستیم ،میپرسم ازش....

منتها فعلا زندایی گوشی دستش نیست منم که سر درنمیارم از تلگرام و اینا تا خودش بیاد😁
لایک:)
پاسخ:
ممنون 😊
۲۸ بهمن ۹۹ ، ۱۵:۴۴ ترجمه مقاله تخصصی

ممنون

پاسخ:
خواهش میشه 🌹

ممنون از حضورتون 😊

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی