......مـــــاه بــــی همتــــا

.......مــاهِ مـن ، نـماز آیات میخـونـم وقتـی گـرفتـه ای

......مـــــاه بــــی همتــــا

.......مــاهِ مـن ، نـماز آیات میخـونـم وقتـی گـرفتـه ای

......مـــــاه بــــی همتــــا

ی سری از آدما رو حاضری
همه جوره کنار خودت داشته باشی ...
به عنوان هر چیزی که میشه و امکان داره ...
عشق ، دوست ، رفیق ...
مهم ، بودنشونه
اینکه مطمئن باشیم که هستن ،
چه دور چه نزدیک ...
حتی اگه غریبه ترین آشنا بشن !
حتی اگه دیدنشون سالی ی بار ، اونم تو کافه با دوستای مشترک باشه ...
بازم به همین قانع هستیم ...
بعضی از آدما اینقدر خوب هستن و حس خوب دارن ، که بودنشون دلگرممون میکنه ...
جوری که حاضریم به خاطرِ بودنشون ،
از خودمون و غرورمون بگذریم
و خودمون رو
پشت خنده های مصنوعی قایم کنیم ...
تا نفهمن نبودنشون چی به روزمون آورده ...
ما برای داشتن و بودنِ ی سری از آدما تو زندگیمون ، از خودمون و احساسِمون گذشتیم ...

آخرین نظرات
نویسندگان

برگرفته از نوشته ی بزرگان

چهارشنبه, ۷ فروردين ۱۳۹۸، ۰۹:۱۳ ب.ظ


چه زیبا گفت پیرمرد خیاط ،

زندگی هیچوقت اندازه ی تنم نشد .... 

حتی وقتی خودم بریدم و دوختم ....

موافقین ۷ مخالفین ۰ ۹۸/۰۱/۰۷
غریبه آشنا A

نظرات  (۹)

عاااالییییی
پاسخ:
فدات😙
پیرمرد خیاط کجا بود بابا اونو من گفتم😂

پاسخ:
عـــــــــه پس ورژن جدیدش بودید😂😂
سلام،عیدتون نو.😃

خب درخدمتم😃
پاسخ:
سلام فدات😘 همچنین عزیزم🌹
سلام، عیدتون مبارک:)
با افتخار دنبال شدید ، بازم بهتون سر میزنیم:)
پاسخ:
سلام خیلی ممنون ،عید شما هم مبارک امیدوارم سال خوبی داشته باشید😊
خوشحال میشم ،باعث افتخاره .....😊
۱۱ فروردين ۹۸ ، ۰۹:۵۳ فاطمه سادات داوری
ممنون که سایت من رو دنبال کردید وبلاگ شما با افتخار دنبال شد بازم به سایتمون سر بزن باتشکر

پاسخ:
سلام خواهش میکنم ،خوش اومدید.😊
باعث افتخاره....
چشم حتما از مطالب خوبتون استفاده میکنم😊
۱۱ فروردين ۹۸ ، ۱۲:۲۰ علی رضا عظیمی راد
سلام بر شما
** سامانه تبلیغات آنلاین دنیس **

با سایت دنیس می توانید تبلیغات خود را به صورت کاملا رایگان در معرض دید هزاران کاربر قرار داده و با انتشار لینک هوشمند دنیس، درآمد مستقیم و حرفه ای کسب نمایید.
(( https://dnis.ir/smart/mohajabe ))
پاسخ:
سلام خوش اومدید😊
خیلی ممنون،میشه سر فرصت ازتون کمی راهنمایی بگیرم؟😊
سلام 

 عالی بود . 

+ ممنون که  وبلاگم  رو  دنبال  کردید . متاسفانه  بیان  اجازه  نمی ده  وبلاگ تون  رو  دنبال   کنم.   چوب خط ام   پر شده !! 

پاسخ:
سلام خوش اومدید😊
ممنون نظر لطفتونه🌹

خواهش میکنم ، مهم نیته اشکال نداره😁
سلام 

خواهش می کنم.  لطف دارید .  در ضمن , عیدتون مبارک . امیدوارم  سالی پر از  شادی  و  موفقیت   داشته باشید . 
پاسخ:
ممنون ، عید شما هم‌ مبارک‌ باشه.....همچنین😊
چه تعبیر جالبی. ^_^
پاسخ:
من عاشق اینجور درسا و تعبیرام 😃

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی