......مـــــاه بــــی همتــــا

.......مــاهِ مـن ، نـماز آیات میخـونـم وقتـی گـرفتـه ای

......مـــــاه بــــی همتــــا

.......مــاهِ مـن ، نـماز آیات میخـونـم وقتـی گـرفتـه ای

......مـــــاه بــــی همتــــا

ی سری از آدما رو حاضری
همه جوره کنار خودت داشته باشی ...
به عنوان هر چیزی که میشه و امکان داره ...
عشق ، دوست ، رفیق ...
مهم ، بودنشونه
اینکه مطمئن باشیم که هستن ،
چه دور چه نزدیک ...
حتی اگه غریبه ترین آشنا بشن !
حتی اگه دیدنشون سالی ی بار ، اونم تو کافه با دوستای مشترک باشه ...
بازم به همین قانع هستیم ...
بعضی از آدما اینقدر خوب هستن و حس خوب دارن ، که بودنشون دلگرممون میکنه ...
جوری که حاضریم به خاطرِ بودنشون ،
از خودمون و غرورمون بگذریم
و خودمون رو
پشت خنده های مصنوعی قایم کنیم ...
تا نفهمن نبودنشون چی به روزمون آورده ...
ما برای داشتن و بودنِ ی سری از آدما تو زندگیمون ، از خودمون و احساسِمون گذشتیم ...

آخرین نظرات
نویسندگان

قــاب دلـخــواه خـانـــه ی مـــن !

چهارشنبه, ۵ شهریور ۱۳۹۹، ۱۱:۲۳ ب.ظ

سلام همگی دوستای دوس داشتنیم 😊

این بار ب چالشی متفاوت از طرف پرتو جونم و

عشقم مریم، مرســــی دخترا😍😍دعوت شدم .. 

میخوام گوشه ی دنج خونمون رو معرفی کنم😌

حقیقتش چندتایی هست خب چاره چیه ؟!🙄

مجبورم چندتایی رو فاکتور بگیرم 😅

بچه ها معرفی میکنم » گوشه دنج ، گوشه دنج بچه ها😅

- این اخروی 

- اینم دنیوی..مثلا!

البته اصل دنیوی ها فاکتور گرفته شده😅

دعوت میکنم از خانوما مشکاتم و فاطمم و همراز دلم ،فرشتم

و آقایون آرش خان و امین خان و سید اریحا و هر کس

دیگه که مایل بود تا تو این چالش شرکت کنه😊

- آخ یادم رفت از بنیانگذار چالش بگم😅

       وبلاگ بلاگردون

موافقین ۹ مخالفین ۰ ۹۹/۰۶/۰۵
غریبه آشنا A

نظرات  (۱۵)

۰۵ شهریور ۹۹ ، ۲۳:۳۰ کافه ذهن ☕☕

بسیار هم زیبا و قشنگ :)

پاسخ:
مرسی،چشماتون قشنگ میبینه 😁
ممنون از حضورتون 🌹

:) قشنگن

پاسخ:
فداتشم چشمات قشنگ میبینه قشنگم😘😍
۰۶ شهریور ۹۹ ، ۰۳:۵۸ در حوالی اریحا...

چه سجاده های قشنگی... من هیچ وقت سجاده نداشتم، چند سال پیش یه نفر برام یه سجاده سوغاتی اورد هنوز افتتاحش نکرده بودم که مادرم دمکنیش کرد :)

 

ازون کتابای پایینی تا حالا هیچکدومو نخوندم، بهترینشو معرفی کنین بذارم تو صف کتابهایی که باید تا صد سال آینده بخونم...

اون کتاب طلوع خوشبختی هم که مال کتابخونس که... ای بابا :)

پاسخ:
ممنون 😁
دمکنی آخه؟!!😅
منم تنها سجادم همینه.. و تنها یادگاری از مادربزرگ مرحومه که از کربلا خریده بود و عجل فقط سه چهار سال بهش مهلت داد تا روش نماز بخونه😔  یازده دوازده ساله من روش نماز میخونم تا ثوابش ب اونم برسه😊

تا صد سال اینده🙄
اسطوره خیلی قشنگه😉
آره...خب مشکلش چیه!🤔ریا نباشه همه جوره فقط در حال کسب علوم و دانشیم 😆ی رمانی هم تبلیغ کردیم😅
ای مامان😃

سلام 

چه سجاده ی پر و پیمونی😀از الان به بعد دور عکس پروفایلت یه هاله ی نورانی حس میکنم 😂😂

من چند سال پیش سجاده داشتم ولی فقط به مدت دو هفته😅بعدش دیدم حوصلشو ندارم گذاشتمش کنار😅الان فقط یه مهره تو یه لایه جانماز.حتی اون تیکه ی کوچیک وسطی رو هم برداشتم😅😅

چقدر خوش سلیقه ای👌👌هردوتاشون دیدنی بود👏

پاسخ:
سلام عزیزم عزیزم سلام😃
محض ریا نباشه..ی سری هاشونو نچیدم حالا😆😅
هاله ی نور😂 عکسای دنیوی رو میذاشتم شاید ب اخروی شک میکردی😝😅
هر چند ی سریا که منو دیدن خلاف تصورشون که ی دختر مذهبی که بسیجی طور حرف میزنه بودم!!😅
ولی نظر خودم اینه نه از جامعه عقب بمونم نه آخرتم رو از دست بدم...اینه که یوقتایی...دیگه دیگه😅
از سجادم گفتم تو نظر قبلی 😊
عزیزم جریان چیه؟! کم حوصله که نمیزنی؟ 🤔پس چرا انقدر قناعت!!جانمازت خیلی مختصر مفید میشه ها😅
فدات😘مرسی ای نور دو دیده😃

درگوشیتو😆😂

سلام 

خوبه دیگه ترکیبی میزنی😂

آره خوندم.خدا مادربزرگتو بیامرزه معلومه خیلی دوسش داشتی😊

چیو نمیزنم؟🤔

اوه خبر نداری از این مختصرتر هم بود😅یه مدت عادت کرده بودم با رکعت شمار نماز بخونم.دیگه اونو تو جانمازم نمیذاشتمش😅😅همینجوری میذاشتمش رو زمین و نماز میخوندم بعد همونجوری میذاشتم تو کشو😐در این حد ساده زیست😌

پاسخ:
سلام ب روی ماهت عزیزم😍
فداتشم،خدا اموات تو هم بیامرزه🌹 آره هم من اونو ،هم اون منو بین تموم نوه هاش بیشتر دوس داشت😔😭
منظورم اینه تو که کم حوصله نیستی چرا انقدر قناعت میکنی!😃که ب این نتیحه رسیدم ساده زیستی رو تو نماز هم اعمال میکنی😘😊
رکعت شمار اتفاقا مامانم ی دوره داشت..ولی اونم تو جانماز میذاشت😅
ما هم کلا زیادی سرخوشیم حتی واسه نماز😅
۰۶ شهریور ۹۹ ، ۱۷:۴۹ فرشته ی روی زمین

چه قشنگ👌🏻 : )

از روتختیت خوشمان آمد😅

پاسخ:
فداتشم فرشتم😘❤😊
تو رو خدا😃قابل دار نیست..بپیچم ببر😅

هردو تاش خوبه.

پاسخ:
ممنون نظر لطفتونه امیر خان😊
من دیگه امار از دستم در رفته...نمیدونم اگه شما هم قبلا شرکت نکردید حالا دعوت شدید😉
خدایا ضایع نشم 😅

قاب های عالی داری عزیزم👌👌

جالبه که هم تو قاب اخرویت هم دنیوی کتاب نقش داره

معلومه حسابی اهل مطالعه ایی و با خوندن نفس می کشی

پاسخ:
مثل قاب خودت عزیزم❤😊
اره واقعا...یادمه ی زمون حتی روزنامه ای که سبزی میپیچیدن بهش رو هم از دست نمی دادم😃
الان دیگه زمونه عوض شده ی سری مطالب با نت دسترسیش آسونتره 😁

سلام

جالب بود

من گوشه دتج ندارم همه چیز عمومی هست:)

پاسخ:
علیک سلام
مرسی😃
آخی بمیرم واسه غربتتون😢اشکال نداره منم گوشه دتج ندارم!!😜😅عوضش کتی جونو دارید😜
 یبار محض دلخوشی هم که شده همکاری یا مشارکت نکنیدا ایششششش😏
 حالا که فکر میکنم انگیزه زیاد دارم واسه ناراحتی😂بازم ایششششش😏

سلام عزیزجان

ا منم از اون روزنامه ها هم نمی گذرم ـ هیچی جای نوشته های نقش بسته رو برگه های کاغذی رو نمی گیره

هر کجا کتاب و برگه می بینم دلم می خواد از اول تا آخرش رو بخونم بعضی وقتا هم که نمی شه بخونمشون تا مد ها تو فکرم بالا و پایین کی شه که کاشکی روم می شد و از صاحبش می گرفتمشون

پاسخ:
سلام عزیزدلم 😍
عه جالبه!پس هم نظریم😉😁

چقدر ریاکاری شمااا😁😁 عکس و کتابهای اولی خیلی .... 😆

ولی رخت خواب لحاف تشک آرامه جانه😊

 

میگم کتاب مکارم رو واسه شوخی و مزاح گذاشتی دیگهههه😉 نگو که واقعا....😅

پاسخ:
حالا تو گوشیم ی عالمه دعا و اینا بود که نمیشد ردیف کنم😄😂
ب من میگه ریاکار!! تازه من تو محیط کارم تا اذان رو میگفت همه چی استپ میشد و میرفتم ی گوشه دنج و ی سجاده هم اونجا پهن میکردم و مشغول عبادت میشدم😃

آره واقعا وقتی بعد از ی فعالیت جانانه میخوابی تمام عضلات ریلکس میشه😄 دیگه بیدار شدنم نمیاد😅

دیدم لابلای کتابهای مذهبیمه!! باور میکنید هنوزم نمیدونم از کی و کجا ب اوجا رسیده😝زیر سیبلی رد کن😂

چالش قشنگیه. یا شاید انتخاب تصاویر این پست حس عجیبی برام داشت. ایشالله که همیشه سلامت باشی.

 

پاسخ:
مرسی چشماتون قشنگ میبینه😁
خوشحالم از این دید و حس قشنگتون نسبت ب پستم😍 
شما هم ب عنوان ی فرد ارشد تو خونه ،ی پدر و ی همسر ؛ اگه مایل بودید رونمایی کنید از گوشه دنج خونتون😊
مرسی همچنین 🙏

ممنون از دعوتتان.

پاسخ:
🙏🌹

سلام مجدد

اقا هدفون بیتس الان دیدم خانم مرفه  :)

پاسخ:
علیک سلام 
چه وضعشه هان ! 😅 مرفه بی درد نیستما 😉😃

خدا دنیا و آخرتمونو به خیر کنه  ... قشنگ بود

پاسخ:
امین...ممنون از نگاه زیباتون🙏

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی