......مـــــاه بــــی همتــــا

.......مــاهِ مـن ، نـماز آیات میخـونـم وقتـی گـرفتـه ای

......مـــــاه بــــی همتــــا

.......مــاهِ مـن ، نـماز آیات میخـونـم وقتـی گـرفتـه ای

......مـــــاه بــــی همتــــا

ی سری از آدما رو حاضری
همه جوره کنار خودت داشته باشی ...
به عنوان هر چیزی که میشه و امکان داره ...
عشق ، دوست ، رفیق ...
مهم ، بودنشونه
اینکه مطمئن باشیم که هستن ،
چه دور چه نزدیک ...
حتی اگه غریبه ترین آشنا بشن !
حتی اگه دیدنشون سالی ی بار ، اونم تو کافه با دوستای مشترک باشه ...
بازم به همین قانع هستیم ...
بعضی از آدما اینقدر خوب هستن و حس خوب دارن ، که بودنشون دلگرممون میکنه ...
جوری که حاضریم به خاطرِ بودنشون ،
از خودمون و غرورمون بگذریم
و خودمون رو
پشت خنده های مصنوعی قایم کنیم ...
تا نفهمن نبودنشون چی به روزمون آورده ...
ما برای داشتن و بودنِ ی سری از آدما تو زندگیمون ، از خودمون و احساسِمون گذشتیم ...

آخرین نظرات
نویسندگان

 

ی تاریخای خاصی تو زندگی ما آدما وجود داره

که هر چقدرم دنیا با کاراش مشغولمون کرده باشه

محاله فراموشش کنیم

مثل امروز که واسش لحظه شماری میکردم!

❤ تولدت مبارک منیم بیردانم ❤

بمونی برام عزیزترینم 😍😍😍

 

موافقین ۷ مخالفین ۰ ۰۰/۱۰/۱۲
غریبه آشنا A

نظرات  (۶)

۱۲ دی ۰۰ ، ۱۷:۳۰ نویسنده آشنا

سلام :)

تولدش مبارک باشه 🌹🙏

پاسخ:
سلام حالت چطوره؟ چه خبرا؟ خوبی؟
ممنون داداش کوچیکه ❤😊

سلام 

مبارک باشه 💐

تولد کیه؟

پاسخ:
سلام عزیزم فدات 😘😍
تولد جان جانانم 😉😍
۱۳ دی ۰۰ ، ۰۶:۲۳ Amir chaqamirza

سلام. سلام.سلام:).

مبارک وفرخنده باشه تولدشان،۱۳۰۰سال به این سال ها

بعداز مدت ها آمدین 😅❄

پاسخ:
سلام آقا امیر پرانرژی😄😁
ممنون ان شالله😍🙏
آخ آخ یعنی اومدم وب چه گرد و خاکی نشسته!😅

سلام و درود عزیزم 🌹

 

ای جانم‌م‌م 💙 ممنونم از لطف و محبت‌ات دخترم ! 💜

چقد جال داد🤗 ک بیایی و ببینی پنج‌هزار کیلومتر دورتر ازت ته‌تغاریت بفکرت بوده و برات تولد گرفته !😘

در سرزمین خاطره‌ها آنان ک خوبند همیشه سبزند و آنان ک محبت‌ها و دوستی‌ها را بر قلبشان برافراشتند همیشه ب یاد می‌مانند
بابت همه چی ممنونم ازت / همینطور از دوستانت سپاسگزارم

 

یادمه از شصت ک گذشتم همیشه موقع دعا از خدای مهربون آرزو کردم 

الهی ! چند سالش مهم نیست ـ فقط زمین‌گیرم نکن ک باعث رنج دیگری بشم ! (آمین)🙏

دلت آبی‌تر از دریا عزیزم

ب کامت شادی دنیا عزیزم

الهی دائما چون گل بخندی

شب و روزت خوش و زیبا عزیزم

بازم ازت ممنونم ک یادم بودی !🤗😘

پاسخ:
سلام منیم بیردانم 😍😍😍

فداتشم حیف دستم باز نبود و فاصله بود بینمون وگرنه دلم میخواست اونطور که باید برات سنگ تموم بذارم عزیزدلم❤😊
سبززار از لطف و محبت دوستام دارم تو خاطرم و خدا رو هزار بار شکر میکنم که منو با جواهری مثل شما اشنا کرد 
حس خوبیه که دارمت بمونی برام الهی 🙏🙏
باارزشترین دارایی قلبم زنده باشی و تنت سلامت بابایی 😍😍❤
خواهش میکنم وظیفه بود نور دو دیدم 😍😍
ای که دور از من و در یاد منی با خبر باش که دنیای منی 
شادیت شادی من غصه ات غصه ی من 
قلب من خانه ی تو خانه ی تو قبله من
مگه میشه یادت نباشم دورت بگردم  🤗
 خیلی خیلی دوست دارم عزیزترینم ❤😍😊

اینم یادم رفت بگم 😀

 

ج نقاشی بی روحی ! 😋

پاسخ:
شکست نفسی نکنید دیگه 😄

یکی از آثار صاحب هنر! خیلیم قشنگه 😍😀
۲۳ دی ۰۰ ، ۰۹:۵۵ حامد احمدی

انشاالله بمونی برایش.  یک چنین آدم در انرژی و هنرمندی در اطراف هر کسی، نعمت است.

پاسخ:
الهی آمــین🙏
بله واقعا قدرشو میدونم😍😍

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی