......مـــــاه بــــی همتــــا

.......مــاهِ مـن ، نـماز آیات میخـونـم وقتـی گـرفتـه ای

......مـــــاه بــــی همتــــا

.......مــاهِ مـن ، نـماز آیات میخـونـم وقتـی گـرفتـه ای

......مـــــاه بــــی همتــــا

ی سری از آدما رو حاضری
همه جوره کنار خودت داشته باشی ...
به عنوان هر چیزی که میشه و امکان داره ...
عشق ، دوست ، رفیق ...
مهم ، بودنشونه
اینکه مطمئن باشیم که هستن ،
چه دور چه نزدیک ...
حتی اگه غریبه ترین آشنا بشن !
حتی اگه دیدنشون سالی ی بار ، اونم تو کافه با دوستای مشترک باشه ...
بازم به همین قانع هستیم ...
بعضی از آدما اینقدر خوب هستن و حس خوب دارن ، که بودنشون دلگرممون میکنه ...
جوری که حاضریم به خاطرِ بودنشون ،
از خودمون و غرورمون بگذریم
و خودمون رو
پشت خنده های مصنوعی قایم کنیم ...
تا نفهمن نبودنشون چی به روزمون آورده ...
ما برای داشتن و بودنِ ی سری از آدما تو زندگیمون ، از خودمون و احساسِمون گذشتیم ...

آخرین نظرات
نویسندگان

قشنگ ترین حکایتی که خوندم....

يكشنبه, ۷ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۰۲:۱۸ ق.ظ

تو ی جمع بی حوصله نشسته بودم

طبق عادت همیشگی مجله رو ورق زدم تا ب جدول 

رسیدم

همین که تو دلم خوندم سه عمودی یکی گفت بلند بگو

گفتم : ی کلمه سه حرفیه از همه چی برترِ

حاجی گفت : پول

تازه عروس مجلس گفت : عشق

شوهرش گفت : یار

کودک دبستانی گفت : علم

حاجی پشت سر هم گفت : پول ، اگه نمیشه طلا ، سکه

گفتم : حاجی اینا نمیشه

گفت : خب پس بنویس مال

گفتم : بازم نمیشه

گفت : جاه

خسته شدم با تلخی گفتم : نه نمیشه

دیدم همه ساکت شدن

مادربزرگ گفت : مادرجان ، ” عمر ” .

سیاوش که تازه از سربازی اومده بود گفت : کار .

یکی دیگه خندید و گفت : وام

یکی از اون وسط بلند گفت : وقت

یکی گفت : آدم

خنده تلخی کردم و گفتم : نه

اما فهمیدم تا شرح جدول زندگی کسی رو نداشته باشی

حتی ی کلمه سه حرفی اونم درست درنمیاد !!!

باید جدول کامل زندگیشونو داشته باشی .

بدون اون همه چی بی معناست !!!

هر کس جدول زندگی خودشو داره .

هنوزم ب اون کلمه سه حرفی جدول خودم فکر میکنم

شاید کودک پا برهنه بگه : کفش

کشاورز بگه : برف

لال بگه : حرف

ناشنوا بگه : صدا

نابینا بگه : نور

و من هنوز تو فکرم چرا کسی نگفت : ” خدا ”

و تو این دوران کرونا شاید ” صبر ” رو هم بشه اضافه

کرد .

- خدایا بحرمت ماه مبارک رمضان نیکوترین سرنوشتها ،

حلالترین روزیها ، پربارترین زیارتها ، خالصترین نیتها ،

صالحترین عملها ، مقبولترین عبادتها ، و از جانب خودت

بالاترین درجه بخشش گناهان رو برای بندگانت مقدر بفرما


تو این شبهای عزیز و با برکت سر سفره افطار دستاتو

بالا ببر و برای رضای خدا همونجا نگهدار تا بقیه هم ی

لقمه بخورن !


روزه دارا ، مشکل معده دارا ، اونایی که درسته روزه

نمیگیرن ولی انقدرم بی معرفت نیستن که سفره افطار و

سحر رو از دست بدن ، بزنن لایکو :)

 

موافقین ۱۵ مخالفین ۰ ۹۹/۰۲/۰۷
غریبه آشنا A

نظرات  (۱۳)

لایک :)

پاسخ:
فدات عزیزم😘

قشنگ و عالی :) 👌👌👌

پاسخ:
چوخ ساغول😃

سلام چطوری آشنا جون خوبی؟😍😘

 

متن قشنگی بود😊

پاسخ:
سلام عزیزم خوبم ب خوبیت😘😊
کجایی دلم برات تنگ شده بود....
پست زده بودی که میری!طبق معمول نظراتش بسته بود! خوشحالم که هستی❤😊

فدات،چشمات قشنگ میبینه😊

من امروز می‌خوام روزه بگیرم.

آدم خوبی ام.

خدا منو دوست داره.

خدا منو می‌بره بهشت.

پاسخ:
قبول باشه بنده خوب و برگزیده خدا 🙏
قطعا ان شالله😃
هر جا که دلتون خوش باشه همون جا بهشته...😊

ننه منو اختصاصی باید دعا کنی 

کوووو چرا نیستتتتتت؟

چرااااااا؟؟

نکنه بچه سرراهی بودم😂😂😂😂

خیلی پستت خوب بود

اورین:))) دعاهاشو دوست داشتم ولی ننوشته بودی دختر قشنگم سکوت نازنین و مظلومم رو عاقبت ب خیر کن :)

 

پاسخ:
من هر چی برای بقیه خواستم همون و برای تو خواستم عزیزم😘😊 
نگاه کن! تو همون بنده های خدا نیت کردم !
تو بندگیتو کن خدا عاقبت بخیر نکرد بیا ب من بد بگو!!
باز جو ننه بودن گرفت منو!!!😃

سلام عزیزم 

خیلی قشنگ بود👌👌

منم دعای اختصاصی میخوام 😁

پاسخ:
سلام نازنینم فدات😘😊
همتون دعای ویژه بودید شک نکن❤😊😃
۰۹ ارديبهشت ۹۹ ، ۰۳:۲۲ دلساخته های آنی

چه زیبا ... :) 

در واقع هرکسی اونچیزی رو گفت که با توجه به موقعیتش براش خدا بود ... :)

پاسخ:
ممنون عزیزدلم😘❤
آره! ولی شاه کلید تموم مشکلات همون خداست....😊

منم دلم برات تنگ شده بود❤

 

به دلایلی دوباره برگشتم:)

پاسخ:
خوش برگشتی عزیزم❤😊
۰۹ ارديبهشت ۹۹ ، ۱۲:۱۵ حسین عبداللهی

سلام علیکم

نماز و روزه هاتون قبول باشه

به سفره صلوات دعوتید

لطفا برای مشارکت تعداد صلوات را بفرمایید.

پاسخ:
علیکم سلام😊
ممنون از حضورتون ، همچنین🌹
خیلی ممنون،چشم🙏

سلام

منظور حاجی این بود که خدا پول بفرسته :)

پاسخ:
علیکم سلام خوبید آرش خان؟ 😊
آره ، شما خوب شفاف سازی کردید 😃

جواب اون سه حرفی جدول

گور

از هرچی که فکر کنی در این دنیا برتره

😎 دعا هم نمیخوام ! همه چی دارم 😉

پاسخ:
نه خاله پسر!!🙁
شکر ، خدا ببشترش کنه😉🙏
۱۳ ارديبهشت ۹۹ ، ۰۵:۰۴ در حوالی اریحا...

اسم حاجی ها بد در رفته :)

پاسخ:
اهوم ، راست میگیدا !! 😕

لایک

پاسخ:
ممنون از حضورتون🙏

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی