......مـــــاه بــــی همتــــا

.......مــاهِ مـن ، نـماز آیات میخـونـم وقتـی گـرفتـه ای

......مـــــاه بــــی همتــــا

.......مــاهِ مـن ، نـماز آیات میخـونـم وقتـی گـرفتـه ای

......مـــــاه بــــی همتــــا

ی سری از آدما رو حاضری
همه جوره کنار خودت داشته باشی ...
به عنوان هر چیزی که میشه و امکان داره ...
عشق ، دوست ، رفیق ...
مهم ، بودنشونه
اینکه مطمئن باشیم که هستن ،
چه دور چه نزدیک ...
حتی اگه غریبه ترین آشنا بشن !
حتی اگه دیدنشون سالی ی بار ، اونم تو کافه با دوستای مشترک باشه ...
بازم به همین قانع هستیم ...
بعضی از آدما اینقدر خوب هستن و حس خوب دارن ، که بودنشون دلگرممون میکنه ...
جوری که حاضریم به خاطرِ بودنشون ،
از خودمون و غرورمون بگذریم
و خودمون رو
پشت خنده های مصنوعی قایم کنیم ...
تا نفهمن نبودنشون چی به روزمون آورده ...
ما برای داشتن و بودنِ ی سری از آدما تو زندگیمون ، از خودمون و احساسِمون گذشتیم ...

آخرین نظرات
نویسندگان

بعضی آدمها فقط تظاهر به کمک کردن میکنند!

شنبه, ۱۷ فروردين ۱۳۹۸، ۱۲:۰۷ ق.ظ


مراقب باشید : 

بعضی ها برای زمین زدن شما 

تمام تلاش خود را میکنند 

ولی 

در مقابل چشمان شما 

تظاهر به کمک کردن می کنند .


موافقین ۹ مخالفین ۲ ۹۸/۰۱/۱۷
غریبه آشنا A

نظرات  (۱۴)

سایت باحال
www.musicgelyan.com

کانال باحال تلگرام
https://t.me/pack20400/1
با تشکر       
پاسخ:
سلام ممنون😊

خیلی خوش اومدید🌹

ببخشید اصلا متوجه نشدم که دستم خورده و پیامتون رفته بود تو هرزنامه!!
من در اطراف م چنین شخصی ندارم.
نردبان کار من است، اگر لیاقت ش را داشته باشم تلاش می‌کنم و از آن بالا می‌روم.
پاسخ:
درسته تلاش شما قابل تحسین👌
ولی بعضی جاها نردبون رو باید اونی که ازش بر میاد بده بهتون که برید بالا....
بنده در همین اداره‌ای که کار می‌کنم تا دلت بخواد دیدم. هم درباره‌ی خودم و هم دیگران. 
پاسخ:
متاسفانه منم زیاد دیدم!!😞😞
من تا حالا چشمم به جمال نردبون روشن نشده که بخوام ازش برم بالا :)
پاسخ:
ان شاالله راهتون همیشه هموار باشه و همراهاتون قلباً حامیتون باشن 😊

ممنون از حضورتون🌹
بله
هستن
سوره فلق پس برا چی اومده؟؟
پاسخ:
جداً همینطور ممنون بابت یاداوری 👌

خوش اومدید 🌹
تو این دنیا همه جور آدمی پیدا میشه، مهم اینکه خودمون چطور رفتار کنیم:)
پاسخ:
فرمایشتون صحیح😊
 ولی این مشکل وقتی برای ادم پیش میاد که طرف مقابل رو مثل خودش یکرنگ میبینه بعد که انتظار نداره چوبشو میخوره و در اخر با تظاهرش روبرو میشه....😞

کدوم همراه ؟

من مانده ام تنهای تنها ....

پاسخ:
همراه منظورم دوست و آشناهاتون ،اونایی که تو زندگی روشون حساب میکنید😃

نفرمایید تنهایی فقط مختص خداست 😊
سلام
پست های بسیار خوبی دارین اینجا
جلمه ی بهتر برای تصویر بالا به زعم من این است که
برای کمک کردن فقط خواستن کافی نیست .. کافیست احمق نباشیم

+ اینطور نرم و بچگانه به دنیا مینگرم :)

پیش من هم فروغ بخوانید.
پاسخ:
سلام ممنون عزیزم 😍😊

خوب گفتی ولی نیت پاک از طرف مقابل هم شرط 👌

ممنون از حضورت 🌹
الان دیگه تظاهربه کمک که نمیکنند هیچ ،از روت ردم میشن!😃

به به چه وبلاگی!چه نقشی،چه نگاری!چه مدیری😃😃


پاسخ:
مریمم😭😭😭😭😭
الهی من فداتشم میدونستم بازم میبینمت دلم روشن بود 😍😍😍😍

خدا نکنه همچین شرایطی رو تجربه کنی ،لیاقتت خوبی محض وسلام😍😘😊

فدات عزیزم خجالتم نده درس پس میدیم پیش شما😳😅
مریم عزیزم ندارم متاسفانه!!
ولی شاید بتونم از یکی بگیرم برات😊
ممنون ،اگه نبودهم ولش کن،خودتو زحمت ننداز❤😃
پاسخ:
نه عزیزم خواهش میکنم چه زحمتی...😊
۱۷ فروردين ۹۸ ، ۲۲:۵۳ اشکان ارشادی
سلام 
درست ، پست خوبی بود.
پاسخ:
سلام 😊
خیلی ممنون لطف دارید 🌹
سلام 
وقتی بسته ی کمک کردن بعضیا رو باز می کنی می بینی توش عسل اما دقت که می کنی می بینی پر مورچه ست 
پاسخ:
سلام 😊
بله واقعاً مثال خوب و بجایی بود 👌

خیــــلی خوش اومدید 🌹
سلام

این طرح خیلی عالیه

البه دو جورش هست.

یه دسته شون احمقند. یعنی از حماقت نمی تونند کمک کنند.

در امان خدا
پاسخ:
سلام ممنون 😊

کاملاً درست میفرمایید 👌

ممنون از حضورتون 🌹

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی