......مـــــاه بــــی همتــــا

.......مــاهِ مـن ، نـماز آیات میخـونـم وقتـی گـرفتـه ای

......مـــــاه بــــی همتــــا

.......مــاهِ مـن ، نـماز آیات میخـونـم وقتـی گـرفتـه ای

......مـــــاه بــــی همتــــا

ی سری از آدما رو حاضری
همه جوره کنار خودت داشته باشی ...
به عنوان هر چیزی که میشه و امکان داره ...
عشق ، دوست ، رفیق ...
مهم ، بودنشونه
اینکه مطمئن باشیم که هستن ،
چه دور چه نزدیک ...
حتی اگه غریبه ترین آشنا بشن !
حتی اگه دیدنشون سالی ی بار ، اونم تو کافه با دوستای مشترک باشه ...
بازم به همین قانع هستیم ...
بعضی از آدما اینقدر خوب هستن و حس خوب دارن ، که بودنشون دلگرممون میکنه ...
جوری که حاضریم به خاطرِ بودنشون ،
از خودمون و غرورمون بگذریم
و خودمون رو
پشت خنده های مصنوعی قایم کنیم ...
تا نفهمن نبودنشون چی به روزمون آورده ...
ما برای داشتن و بودنِ ی سری از آدما تو زندگیمون ، از خودمون و احساسِمون گذشتیم ...

آخرین نظرات
نویسندگان

 

خرداد رو میشه ی گوشه تکیه زد ب دیوار،

نشست پاها رو جمع کرد توی بغل آروم آروم عاشقی

کرد....

ب من باشه میگم هیچ عشقی نباید توی خرداد تموم بشه،

هیچ دلی نباید توی خرداد بگیره،...تنگ بشه....

اصلا خرداد رو باید دوباره از نو عاشق شد.

بهار باید اول جاده ی دل بستن باشه،

اول عاشقی کردن ها،

خرداد رو باید کامل عاشقی کرد،

اونموقع که دل و احساست بنفش ملایمِ و

دنیا عین رنگین کمون چند رنگ عشوه میاد و چشمک

میزنه،

خرداد رو باید روی دور آهسته زندگی گذاشت و زندگی

کرد....

جنگل مینازه ب سلطانش ، تقویم ب خردادش

 

تقدیم بـه خودم

مـن پر از دوست داشتنم

پر از ذرات معلق عشق…

از هم اکنون کـه متولد میشم

تا اون لحظه کـه مرگ منو جای تـو آغوش بگیره

پرم از ی حس خوب بودن

با ی دنیا لبخند…

و خردادی کـه امروزش مال مـنه…

من ی خردادیم ، احساسیم ...

زندگی من آمیخته با عشق و هیجانِ....

در برابر سختیها صبورترینم و تنهایی رفیق شفیق منه...

من همه رو دوست دارم

 

🌹    تولدم مبارک 🌹

 

موافقین ۶ مخالفین ۰ ۹۹/۰۳/۱۵
غریبه آشنا A

نظرات  (۳۰)

۱۵ خرداد ۹۹ ، ۰۰:۲۴ زندگی به شرط سید

بهههههه تولد داررریم چه تفلدی...

 

بعله؛ما مجددا تبریکات  ارز میکنیم...

 

 

راستشو بوگو الان دقیقا چند ساعتته؟!

پوستونک دالی یا نع ؟

کفش جیق جقه ای برات گرفتن یانع؟!

:)

پاسخ:
فداتشم آجی گلم😘😍❤
تو اینجوری ازم دل میبری من دلم میخواد هر روز تولدم باشه خب😟😍😍😍

الان تو قنداق باید باشم ولی با تولد پارسالم تو‌ وب الان یک سالمه😅
آره پس چی😃همچین تاتی تاتی میکنم بیا و ببین😅😅
بابا و مامان و ددر هم بلدم بگم😃😅

سلام عزیزم 😊

تبریک میگم🤗😘😘

چقدد متنت دلنشین بود👌👌خیلی خوشم اومد 😍😍

آره واقعاً تو قلب مهربونت همرو جا میدی😊

الهی همچین قلبای مهربونی هیچوقت آزرده نشه،هیچوقت نشکنه همیشه همینجوری قوی و مهربون بتپه و به بقیه شوق و امید هدیه بده😊😊

بازم تبریک میگم خوجلم 😁بیا بخل آبجی🤗😀

پاسخ:
سلام نفسم مشکات جونم😘😍❤
ممنون عزیزم😍😊
فدات پیش پیش این متن تقدیم خودت هم ماهی عزیز و دوس داشتنیم😍😍😍
فداتشم ،ان شالله این دعاهای قشنگت شامل حال همه باشه🙏
بخل بخل بخل🤗بازم مرررررسی دورت بگردم😍😍😍
۱۵ خرداد ۹۹ ، ۰۰:۴۲ حامد احمدی

واقعا دمت گرم. عالی.

پاسخ:
خیلی ممنون جناب احمدی بزرگوار😊🌹
۱۵ خرداد ۹۹ ، ۰۰:۵۶ محمدرضا زارع

سلام

تولدتون مبارک خانم آشنا

آرزو میکنم هر لحظه که به سنتون افزوده میشه به خدا نزدیکتر بشید

پاسخ:
سلام 
خیلی ممنون جناب زارع عزیز😃
برای من همین آرزوها ی دنیاست،بازم ممنون🌹
۱۵ خرداد ۹۹ ، ۰۰:۵۹ فرشته ی روی زمین

تولد تولد تولدت مبارک👏👏🥳🥳🥳

تولدت مبارک مهربون جاااان😍❤

انشاءالله شروعِ قشنگترین سالِ زندگیت باشه🌱 : )

شاعر میفرماید روزا دوست داشتنی تر وقتی دنیا اومدی : )🤗

پاسخ:
مرسی فرشتم 😘😍❤
دورت بگردم 😍
چقدر محبت دارید ب من ، دیگه داره اشکم درمیاداااا 

سلام ننه آشنای عزیزم 

تولدت مبارک

ان شا الله خدا عمر با عزت نصیبت کنه💙

واقعا معذرت میخوام چون وبمو حذف کردم نشد برات تولد بگیرم...😑😑😑

پاسخ:
سلام دختر گلم 😍😍😍
ننه فداتشه😃😅
مرسی عزیزم ،😍😊
وجودت خودش از هر تولدی قشنگتره....درسته حذف کردی ولی من ب گفته هات باور دارم،امیدوارم با موفقیتت بیشتر شادم کنی 😘😍😙

سلاام:)

 

تولدت مبارک خانوم:)

 

شرمنده دیر تبریک گفتم باورکن دوروزه 5 ساعت نخوابیدم همش سرکارم

 

بازم تبریک باارزوی بهترینا:)

پاسخ:
سلام عشقم😍😊

مرسی گلم ،از صمیم قلبم میگم مرسی از همتون😍😍

نگو عزیزم دشمنت شرمنده! همین حس بودن و داشتنت رو خدا ازم نگیره من دیگه چیزی نمیخوام.

خیلی دوست دارم

سلام اشنا

تولدت مبارک

انتظار فرج از نیمه خرداد کشم😁

پاسخ:
سلام اسی خان😊
مرررررسی ممنون🌹
این سخن از که بود😅 وفات امام دیروز بود! امروز اومدی ی انگشتی دست نمیزنی؟! 😁

نه دست زدن نداریم

نهایتش یدون لبخند ملیح بزنم😅

پاسخ:
خوبه کل سال هر جینگولک بازی درمیارید تولد من سرسنگین میشید😅
کو لبخندتو ندیدم که؟!😃

تفدلت مبایک 🙂🍬🍬🍬🍬❤❤❤❤❤🎉🎉🎉🎉🎉🎊🎊🎊🎊🎊🎊🍩🍩🍩🍩🎂🎂🎂🎂🎂🎂

ان شاءالله عمر طولانی و با عزت همراه با سلامتی داشته باشی 

پاسخ:
این تبریک رو با لحن زهرا نوشتی😜دوسش دارم😍😍
مرسی عزیزدلم عشق دومم 😘😙😍😅

وفات امامه ، تولدت بازیا چیه؟:))

 

استغفرالله:)

پاسخ:
بابا وفات امام دیروز بود!! ۱۴ خرداد 😢 من ۱۵ خردادیم😭😭😭

تولد شما مبارک

لبخند بر لب داشتن رو فراموش نکن.

پاسخ:
خیــــــلی ممنون از حضور و تبریکتون جناب صفری 😊🌹
چشم یادم میمونه😉والا ما لبخند رو رد کردیم😅
۱۵ خرداد ۹۹ ، ۰۹:۰۳ فرشته ی روی زمین

اصلاح میکنم :|  :

روزا دوست داشتنی تر "شد" وقتی دنیا اومدی : ))))

پاسخ:
😂😂
من خودم اصلاح شده خوندم ! دوست داشتنی ترِ 😉😅

سلاااام😍😍😍😍😍😘😘😘❤❤❤❤

 

تولدت خیلییییی مبااااااااررررررک عزززیییییززززممممم😍😍😍😍🌹🌹🌹❤❤❤❤❤😘😘😘😘😘

 

ایشالله همیشهههه لبت خندون باشه و تنت سلامت خواهری🎂🎂🎂🎂💗💙💚💛🏵🌹🌺🌸💮🌻🌼🎁🎁🎁🎉🎉🎉🎈🎈🎈🎈

 

 

پاسخ:
سلام ب روی ماهت خواهری😘😙😍

مرررسی عزیزم ممنون😘😍❤😊

فداتشم گلم😘اشک شوق😭😭😭😭😭😭😂

سلاااام

چططوررری خانومییی

مباااارررک باشهههه تولدت عزیزممم

ان شاءالله صد و بیست ساله بشی😍😍😍 خوشبخت و شاد و سعادتمند در دو دنیا😍🙊

پاسخ:
سلام عزیزدلم ماه بانو😍😍😍
فدا مدا خوبم تو چطوری؟😙😘
ی دنیا ممنون عسلم🌹💖😊

سلام :)

تولدتون مبارک با رعایت فاصله اجتماعی :)

ان شاءالله موفق و سلامت باشی

پاسخ:
علیکم سلام😊
ممنون مستر خسته خودمون😷😂
همچنین🌹
پارسال این موقع یادتونه؟ غضنفر خان بهتون چی میگفت جون دادا قر ندی نمیذارم بری😂
ی قر بده ب نیت بخت گشا😅😂
جای همشهری نمونم خالی😃

تولدت مبارک ایشالا به همه خواسته هات و ارزوهات برسی

پاسخ:
قربونت برم عزیزم ممنون از محبتت نازنینم😘😙😍❤

چه خوب نوشتی👌.

تولدتان هم مبارک🎁🎂🎆.

پاسخ:
ممنون لطف دارید🌹
مچکرم مرسی😊

میگن سلطان محمود غزنوی با سپاهش از آبادی میگذشت

دید دختر بچه ای گوشه ای خلوت کرده و دست میزنه میگه فاطما موبارک اولسون . فاطما موبارک اولسون

سلطان یکی از ندیمه ها رو فرستاد ببینه قضیه چیه . ندیمه رفت و برگشت به سلطان گفت اون کودک تولدشه ولی کسی نیست براش دست بزنه و تبریک بگه و خودش برلی خودش دست میزنه و تبریک میگه

سلطان دستور داد کل سپاه دست بزنن و بگن فاطما موبارک اولسون و هدایایی بهش داد...

 

خاله دختر.دیدم خودت برای خودت تولد گرفتی یاد فاطما افتادم 😊👍

تبریک میگم 🌹سعادتمند و شادکام باشی انشاالله🌹

پاسخ:
آخی چه بامزه😃
فکر کنم فاطما هم خردادی بوده یعنی خودش واسه خودش عالمی داشته و خدا هواشو داشته😁مثل من. نگاه کنید سپاه وب چطوری همشون بیادم هستن و تنهام نمیذارن😍😊

مرسی ،جاتون سبز از دیشب تا یکی دو ساعت پیش تولدم ادامه داشت،خاله دایی،عمو و عمه همه بودن،آق کریمم بود😃😂

سلام

تولدت مبارک عزیزم

ان شاءالله دریای خواسته هات پر از موج های خوشبختی باشه و به ساحل امن و پرآرامش خدایی ختم بشه و نگاه مهربون خدا همسفر زندگیت باشه

پاسخ:
سلام عزیزدلم همراز جونم😘😍
خیلی ممنون فداتشم😍😍قشنگ بود گلم تصویر و ذخیره کردم بمونه یادوگاری😍😅
چه متن ارامبخشی....مرسی قشنگم😘😍

ای بابا حرکات موزون کلا یکبار تو عمرم انجام دادم دیگه هم بعیده تکرار بشه :)

پاسخ:
دوباره! دوباره! یبار فایده نداره😜😂😂
بفرما میتینگ 😉
۱۶ خرداد ۹۹ ، ۰۶:۵۹ در حوالی اریحا...

خوشبحالتون، تولد من رو که فقط بانک تجارت و همراه اول تبریک میگه، کادوی تولدمم یک روز مکالمه رایگان درون شبکه ست...، نمیدونم همونم به کی زنگ بزنم، حداقل یک گیگ اینترنت بده به یه زخمی بزنمش :)

مبارک باشه تبریک می گم

پاسخ:
عه من هنوز کادوی همراه اول ایرانسل نگرفتم😅
مگه نت هم نمیده؟!🤔
تولدتون کی؟!😁
مرسی ،خیلی ممنون🌹😊

راستی چالش هنوز شرکت نکردیدااا منتظرم😉
۱۶ خرداد ۹۹ ، ۰۷:۲۸ гεყհձռεհ 📷🌸

ووووی تفلدت مبارکا آشنای عزیزم ❤😍😘

پاسخ:
فداتشم ریحانه جونم مرسی😘💋😍❤😊

تولدت مُُُُبااااارَََََََککککککک((((:

پاسخ:
مرسی 😅تولد تو هم بازم مبارک همزادم😉🌹

تولدت بعد از بعد مبارک😂 👨‍🍳❤

منم خردادیم😎😂

پاسخ:
مرررسی عزیزم فدات😘😍😙
ته تغاری پس😉😍😘

هوم

عالمو ادم فهمیدن دیگه امروز تولدمه😐

پاسخ:
تولدت خیلی خیلی مبارک عزیزدلم😘😍
امیدوارم هر روزت بهتر از دیروز باشه😍😊

به بهههه...

تولدت مبارکککککک:)))

ان شاءالله صد ساله بشی و عمر طولانی و پر برکت همراه با سلامتی داشته باشی:)

پاسخ:
سلام عزیزدلم پرتو جونم چطوره؟😘😍
مرسی قربونت برم 😍❤
فدات بشم ،ان شالله همه با هم ❤😊
۳۱ خرداد ۹۹ ، ۲۳:۱۵ یکی که خیــــــلی دوستت داره

تولدت مبارک .ته تغاری همیشه دوست داشتنی❤

پاسخ:
ممنون!!شما؟!🤔😁
۰۱ تیر ۹۹ ، ۰۱:۲۸ یکی که خیــــــلی دوستت داره

من منم دیگه! 

یکی که خیلی دوستت داره😊

پاسخ:
ممنون لطف دارید😳😅
خب الان مساله اینه که این منم کیه!! 😕 مبهمه 😑
۰۱ تیر ۹۹ ، ۰۱:۴۹ یکی که خیــــــلی دوستت داره

یکی از هواخواهات ، چه فرقی میکنه دونستن یا ندونستنش

پاسخ:
😕😐😑

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی