......مـــــاه بــــی همتــــا

.......مــاهِ مـن ، نـماز آیات میخـونـم وقتـی گـرفتـه ای

......مـــــاه بــــی همتــــا

.......مــاهِ مـن ، نـماز آیات میخـونـم وقتـی گـرفتـه ای

......مـــــاه بــــی همتــــا

ی سری از آدما رو حاضری
همه جوره کنار خودت داشته باشی ...
به عنوان هر چیزی که میشه و امکان داره ...
عشق ، دوست ، رفیق ...
مهم ، بودنشونه
اینکه مطمئن باشیم که هستن ،
چه دور چه نزدیک ...
حتی اگه غریبه ترین آشنا بشن !
حتی اگه دیدنشون سالی ی بار ، اونم تو کافه با دوستای مشترک باشه ...
بازم به همین قانع هستیم ...
بعضی از آدما اینقدر خوب هستن و حس خوب دارن ، که بودنشون دلگرممون میکنه ...
جوری که حاضریم به خاطرِ بودنشون ،
از خودمون و غرورمون بگذریم
و خودمون رو
پشت خنده های مصنوعی قایم کنیم ...
تا نفهمن نبودنشون چی به روزمون آورده ...
ما برای داشتن و بودنِ ی سری از آدما تو زندگیمون ، از خودمون و احساسِمون گذشتیم ...

آخرین نظرات
نویسندگان

20 سال آینده....

چهارشنبه, ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۰۲:۱۲ ق.ظ

چه زیباست امیدوار بودن
و با امید زندگی کردن
نه امید ب خود که غرور است
نه امید ب دیگران که حماقت است
امید ب خدا ؛ منبع تموم آرامشهاست....
دستم ب آرزوهام نرسید!
چون اونا خیلی دور بودن....
اما درخت سبز صبورم میگه....
امیدی هست....
دعایی هست....
خدایی هست....
درسته زندگیم مسیرشو ب سمت دشوار بودن عوض کرد ولی این برای من ناامیدی ب همراه نداره! چون منم ب راهم ایمان دارم و ب سمت قوی تر شدن تغییر مسیر میدم و هیچوقت برای رسیدن ب اون چه که از ته دلم میخوام تسلیم نمیشم.

قبلا تو « چالش آینده من » بخشی از تصوراتم رو براتون گفتم و الان میخوام یکم از دور دورا بنویسم ؛ از 20 سال آینده ، یعنی وقتی که تقریبا همین و سال مامانمم! یکم بزرگتر 😊

نمیدونم اونموقع کجام! زنده ام یا نه ، ولی اگه اونجور که حس میکنم باشه

با کسی که ب عشق و صداقتش اعتماد دارم ازدواج کردم و شده رفیق راه و تکیه گاهم
دست تو دست هم از مسیر پر پیچ و خم زندگی میگذریم و تموم موانع رو پشت سر میذاریم ، میرسیم ب اونجایی که همیشه رویاشو داشتیم ،جایی که فقط خوشبختی هست و بس
عشقمون هر روز بیشتر از دیروز میشه و میوه های زندگیمونو داریم
شاید اونموقع دوتا دختر داشته باشیم و ی پسر!البته بخاطر ادای حق عمو و دایی شدن شایدم دو تا پسر داشتم! نمیدونم این دیگه بستگی ب شرایط داره.

خودم که خاله نمیشم! ولی عمه ای میشم واسه برادرزاده هام مثل مامانم!

زنداداشامو جای خواهر نداشتم میدونم و خی‍ــلی دوسشون دارم

اونموقع شاید سالن زیبایی خودم رو که بابام برام زده داشته باشم و تو کار و حرفه ام حسابی بترکونم....
ولی نه! فکر کردم منصرف شدم چون حس میکنم زیادی تو کار غرق شدن از زندگی میندازه آدمو!
همین که شینیون و می کاپ تو مجتمع عروس بزنم و کارآموز قبول کنم بسه دیگه! بقیشو ب زندگی و خانوادم میرسم

تو همون موسسه که با بچه های وب حرفش زده شد عضو فعال باشم و این رشته وابستگیمون و رفاقتمون همیشگی باشه ب امید خدا

شونه ب شونه ستون زندگیم ب بچه هامون کمک کنیم تا پله های ترقی رو دونه دونه بالا برن و ما هم از دیدن موفقیتشون کیف کنیم

شبای پنجشنبه رو همگی جمع بشیم خونه پدری همسرم و شبای جمعه با آقامون و بچه ها بریم دیدن خانواده من

یوقتایی بشینم رو صندلی گهواره ای که اسی خان سفارشی برام درست کرده ( البته چون خیلی با سلیقه ام و ماشالله جنس خوبه هنوز بعد گذشت این همه مدت دارمش) و تو ‌تراس آروم تاب بخورم و عینک نداشتمو تو چشمم جابجا کنم و آلبوم خاطرات مونو مرور کنم و عطر گل یاسی که از گلخونه مریمم خریدم فضا رو پر کرده باشه و نفس بکشم اون هوا رو....عطرشو تا ته ریه هام حس کنم...به به
آخه من عاشق گل یاسم ، الانشم بوی زندگی رو از وجود اون میگیرم و مطمئنم تا نفس دارم عاشق این گل و عطرش میمونم...
 بعد صدای خسته و سالخورده همسرم رو بشنوم که آرووم بهم میگه : آشــنا جـان ، عزیزم ، سینماها فیلم خوب دارنا :) یعنی تا این حد رمانتیک:)))

زیادی رفتم تو عمق مطلب ! فکر کنم اینا واسه پنجاه شصت سال بعد از این باشه که من دیگه رشته افکار رو پاره نکردم!! :))))

خلاصه که خدا بخواد آینده ای میسازم که گذشته جلوش زانو بزنه 😃

- در آخر ممنونم از عشقم مریم که دعوتم کرد ب این چالش و خیلی ها شرکت کردن جا داره دعوت کنم از فرشتم ، دل ساخته های آنی ، پرتو جان ، PINK CANDY ، اریحا خان ، آقای بنده خدا ، محمد صدرا خان ، آرش خان و....بقیه هر کی که هنوز شرکت نکرده تا اگه مایل بود بنویسه از آیندش و ما هم با خوندنش مستفیض بشیم😊

 

موافقین ۷ مخالفین ۱ ۹۹/۰۲/۱۷
غریبه آشنا A

نظرات  (۱۱)

۱۷ ارديبهشت ۹۹ ، ۰۲:۲۵ محمد صدرا عبدالعلی زاده

قشنگ بود

پاسخ:
مرسی محمد صدرا خان قشنگ خوندید😊
شمام دعوتید😉
۱۷ ارديبهشت ۹۹ ، ۰۲:۳۶ محمد صدرا عبدالعلی زاده

من 2 یا 3 روزه نوشتم :))))

پاسخ:
پس من خیلی عقبم😅😅

دعوت سختیه :) 

کسی حواسش نبود بهمون ... داشتیم خوب درمیرفتیم

حالا انشالله که خیره 


ممنون از لطف و دعوتتون که قابل دونستید

پاسخ:
عه نظر قبلی واسه این پست نبود ! دیگه زیادی حلال زاده اید😉😁

من حواسم بود 😅
خواهش میکنم اختیار دارید 😊

آخیییی😍😍

 

ان شالله آیندت خوشگل ترین شکل ممکن باشه:)

پاسخ:
مرسی خواهری،همچنین😘😍😁

سلام 

چقدر مقدمه ات خوجل بود☺👌

انشاالله خیلی زودتر از بیست سال بهشون برسی😀

پاسخ:
سلام مشکاتم😍
فدات،چشمات خوشگل میبینه😙😊
قربونت برم،مرسی😘😍

آدم سالم یعنی همین. تمام اهداف ش حالت جمعی داره. نمیگه تحصیل کنم، پولدار بشم، خدا رو بنده نباشم...!

میگه : با همسرم خوش باشم، به بچه ها کمک کنم، فعالیت اجتماعی کنم، اینجا بریم، اونجا بریم...  همه ش حالت جمع داره، مثبت وقتی میگیم خدایا ما را به راه راست هدایت کن.

تبریک میگم به این دختر خوب و دوست‌داشتنی برای این بخت بلند برای داشتن این نگاه پرمحبت.

 

 

پاسخ:
مرسی خیلی ممنون جناب احمدی🙏خوبی از خودتون😊😊

سلام

در هر صورت نصفه فحش ها با عمه ساخته شده دیگه انتخاب خودتونه عمه خوبی باشید یا نه :)

طبق امار احتمال اینکه زن داداش مثل خواهر بشه زیر یک درصده امیدوارم جز این درصد باشید

چالش با ورژن متاهلی بنویسم یا مجردی ! با این وضع 1403 نمیشه عروسکم خرید !

پاسخ:
علیکم سلام مستر خسته،نخسته😃
اینم از شانس منه دیگه!!😅ولی خب من خوب باشم باز برادرزاده سیب زمینی نیست که روم متعصب و غیرتی هااا😡😅
زن داداش مثل خواهر میشه که هیچ!خواهر شوهرمم آبجی خودم میشه 😃اینم تو آمار ثبتش کنید😉
متاهلی بابا!! عروسک واسه دخترتون😜میخرید ان شالله😃

سلام عزیزم

چقدر شیرین و دوست داشتنیه این 20 سال آینده ت

ان شاءالله روزهات به همین شیرینی تا اون موقع رقم بخوره

پاسخ:
سلام عزیزدلم😘😍
مرسی فداتشم،همچنین😍😊
۱۸ ارديبهشت ۹۹ ، ۰۴:۰۶ در حوالی اریحا...

آخراش داشت دیگه کم کم تبدیل به رمان می شد :)

+می کاپ چی هست؟ نوشیدنیه؟

 

+گوشیم شکسته متاسفانه فعلا نمیتونم ویس بگیرم، ایشالا در اسرع وقت چشم...

پاسخ:
رمان شدن کاری نداره...زندگی رو زندگی کنی از هر رمانی خوندنی تر😃
نـــه!! گریم یعنی همون آرایش 😁

چه بد!!اومدم وبتون دیدم نظرات بستس تا اطلاع ثانوی یعنی خرداد!ان شالله که شرایط مهیا بشه،چشمتون بی بلا😊
۱۹ ارديبهشت ۹۹ ، ۱۳:۰۰ مهدیاس گرافیک

سایت قشنگی دارید ممنون

پاسخ:
خیلی ممنون نگاهتون زیباست😊

عالی بود بیست! 

مطالب بنده رو هم دنبال کنید

پاسخ:
ممنون لطف دارید😊
چشم،حتما

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی