......مـــــاه بــــی همتــــا

.......مــاهِ مـن ، نـماز آیات میخـونـم وقتـی گـرفتـه ای

......مـــــاه بــــی همتــــا

.......مــاهِ مـن ، نـماز آیات میخـونـم وقتـی گـرفتـه ای

......مـــــاه بــــی همتــــا

ی سری از آدما رو حاضری
همه جوره کنار خودت داشته باشی ...
به عنوان هر چیزی که میشه و امکان داره ...
عشق ، دوست ، رفیق ...
مهم ، بودنشونه
اینکه مطمئن باشیم که هستن ،
چه دور چه نزدیک ...
حتی اگه غریبه ترین آشنا بشن !
حتی اگه دیدنشون سالی ی بار ، اونم تو کافه با دوستای مشترک باشه ...
بازم به همین قانع هستیم ...
بعضی از آدما اینقدر خوب هستن و حس خوب دارن ، که بودنشون دلگرممون میکنه ...
جوری که حاضریم به خاطرِ بودنشون ،
از خودمون و غرورمون بگذریم
و خودمون رو
پشت خنده های مصنوعی قایم کنیم ...
تا نفهمن نبودنشون چی به روزمون آورده ...
ما برای داشتن و بودنِ ی سری از آدما تو زندگیمون ، از خودمون و احساسِمون گذشتیم ...

آخرین نظرات
نویسندگان

ما را همه شب نمیبرد خوابـــ....

شنبه, ۲۳ فروردين ۱۳۹۹، ۰۳:۴۷ ق.ظ

 

میگن شبایی که خوابت نمیبره یکی داره بهت فکر میکنه

عجب گرفتاری شدیمااا ، هر شب ؟!... هر شب ؟!....

 

موافقین ۸ مخالفین ۰ ۹۹/۰۱/۲۳
غریبه آشنا A

نظرات  (۲۶)

۲۳ فروردين ۹۹ ، ۰۳:۵۱ دلساخته های آنی

باز شب از نیمه گذشت و دل من خواب نرفت 

پاسخ:
به به 😃

میگن شبا وقتی که خوابت نمیبره یکی داره بهت فکر میکنه!
آی تویی که چند شبه نمیذاری تا ساعت ۳ بخوابم حداقل ی پیام بده حوصلم سر نره😒😅
۲۳ فروردين ۹۹ ، ۰۳:۵۶ دلساخته های آنی

جالب بود😂😂😂😂

شایدم خودمونیم که به خیلی افراد و خیلی چیزها فکر میکنیم که خوابمون نمیبره ها

از این زاویه هم ببینیم😜

پاسخ:
فدات قابلی نداشت😃
زاویه دیدت کاملاً درسته عزیزم👌خب اینجا در وصف موقعیت باید بگم که از دل ب دل راه داره 😃
ولی نه خیلی افراد عزیزم!!مگه دل من اتوبانه عه؟!😡😅😅
۲۳ فروردين ۹۹ ، ۰۴:۰۱ دلساخته های آنی

😂😂😂عالی بود

پاسخ:
فداتشم😍
خسته اونی نیست که خوابیده!خسته منم که نمیتونم بخوابم و دوای این بی خوابیا الان خوابه 😟😅
۲۳ فروردين ۹۹ ، ۰۴:۰۸ دلساخته های آنی

میفهممت چون ۹۹ درصد شبارو بیخوابی کشیدم :/

پاسخ:
چی کشیدی؟!😜یعنی میگم من الان بدن درد دارم😖🤕 کی ترک کنیم؟!😅
۲۳ فروردين ۹۹ ، ۰۴:۱۲ دلساخته های آنی

باید بخوابیم کمپ😂

پاسخ:
نه جون من!!😓ب اندازه کافی خوابیدیم خونه!کم مونده زخم بستر بگیریم😖 دیگه توان کمپ نداریم😧😢
۲۳ فروردين ۹۹ ، ۰۴:۲۳ دلساخته های آنی

به نکته ی ظریفی اشاره کردی😀

پاسخ:
ظریف اما دردناک...😃
بیا دو تا لعنت بفرستیم ب کرونا و بریم سعی کنیم بخوابیم😂
آخه سلامت پوست صورتم در خطره اینجوری!!😝🤕
۲۳ فروردين ۹۹ ، ۰۴:۳۱ دلساخته های آنی

اوه اوه اوه زییییبا

خوب بخوابی

پاسخ:
یاد اون آهنگه افتادم زیبا زیبا زیباااا دختر بند زیباااا....😄
یعنی این ذهن من قصد خواب نداره هیچ!!تازه داره بندری هم میزنه!!😶😑
اوف بر من😃
کرونا و لعنتُ اللهُ مرضا 😤 دای گِدیم یاتام یعنی دیگه رفتم لالا😅
تو هم همینطور عزیزم😘شب ان غریب صبحت بخیر😂

سلام 

تو هنوز با خوابت درگیری😐😐

 

پاسخ:
سلام ب روی ماهت عزیزم😍😊
من بین خواب و بیداری!😩بــــله🤕یعنی اون باهام درگیرِ😧
۲۳ فروردين ۹۹ ، ۰۸:۳۶ در حوالی اریحا...

بانمکه عکسه، مخصوصا اون پایین سمت چپ، پاهاش مثل ماکارونیه :)

صبح زود بیدار شین، شب زود خوابتون میبره... تامام

پاسخ:
آره😂
ممنون از راهنماییتون😁
آخه مشکل اینجاست کل خانواده اینجوری تنظیم شدیم!صبح بیدار شدنم نمیاد!!کرونا خونمونو کرده فرانکفورت 😧😂
۲۳ فروردين ۹۹ ، ۰۹:۲۷ Milad HB عسل تکسو

:)

پاسخ:
🙏

این موضوع در هنگام حمله بیولوژیک و شب بیداری خانگی صادق نیست !

 

شما به ساعت خوابیدن بیشتر توجه کنید اون یه نفر دیگه بیخیال میشه

پاسخ:
نه خب هر کسی بی صدا بیداره!!منم تو اتاق خودمم و اگه بخوام بخوابم خییییلی هم خوش خوابم😅

چشم!حتما😅😅

من سه روز است که روند اصلاح شدن را شروع کردم.

ده روز فرصت دارم.

 

 

پاسخ:
احوال جناب احمدی بزرگوار؟😊
شما که ماشاالله دارید همیشه😉
اصلاح تنظیم خوابتون؟ یعنی تا ماه رمضون....😃
۲۳ فروردين ۹۹ ، ۲۲:۰۷ فرشته ی روی زمین

: )))))

کاش حداقل یه نتیجه گیری مثبت هم داشته باشه

نه اینکه همش فکر کنه..نتیجه گیریم نکنه..خوابمونم خراب کنه : )))

پاسخ:
فرشتـــــم😂😂😂😂خدا خفت نکنه😂😂😂😂😂
یعنی عـــــــاشق تحلیل و بررسی هاتم😂😂😂😂
همیشه حرفمو کامل میکنی😂😂😂
والا بخدا😂😂

ماشاءالله ملت بیکارن همش دارن به هم فکر میکنن؟آخه هیچکی خوابش نمیبره:)))))))

پاسخ:
به به پرتو جونم چطوره؟😘😍
کجایی دلم تنگت بود عزیزم😍😊
ب جمع بی خوابان خوش آمدی گلم😂
حالا نباید اینقدر بدبین باشیم که بگیم همشون دارن ب هم فکر میکنن!!خوابش نمیبره شاید مشغله ذهنی این چنینی دارن😂😂

آپلود عکس

آیگووووو تو چقدر کیوتی دختر 🤩🤩🤩

تا حالا ب بیخوابی کسی اینقد نخندیده بودم 😱😎😅🥰

هر وخ میام وبلاگت درگیر خوابتی :)

درد بدیه...حالا بیا و تنظیمش کن

( وختی خانوادم میگن خوابتو تنظیم کن ؛

من در اون لحظه ----> 🤪) تو خواب ببینی پدر من 🥰

پاسخ:
فداتشم عزیزم 😘😍
بخند ب روی دنیا، دنیا ب روت بخنده😘😊
اونقدرام درگیر نیستم که نشه تنظیمش کرد!! جنبه فان داره پستام محض دلخوشی 😉😂

 خخ کسی به من فکر نمیکنه 

سلام 

میگما چرا نمیاین وب اقا اسی ؟ یادش بخیر چه جمعایی که نداشتیم 

پاسخ:
نه نه عزیزم اینطور نیست ابداً... چون قلب من بعد خوابم تو هر تپش میگه تالاپ تولوپ فاطمم😍😂
سلام عشقم خودم چطوری؟😘😍
تله پاتی هم داریم😊منم از دیشب عجیب هوای گپ و گفتگومونو کرده بودم😃
یادته شب تا صبح حرف میزدیم صفحه پر میشد! بعد می گفتی کاش زودتر پاک بشه حرفامون!صبح که میشد اسی خان میومد دونه دونه نظراتمونو پاک میکرد😂😂
صفحه پر میشد در حد انفجار...بعد دور از جونش میگفت انگار اومدم آشغالارو ببرم😝😅

بله . قطعا همینطوره 😐 من بعنوان یک طلبکار هرشب بهت فکر میکنم که کی میخوای بدهیت رو بیاری پس بدییی 😆😉باورکن دستم بدجور خالیه بیار پول منو بدههههه

پاسخ:
هوم!!😟😟 خاله پسر آبرو داری کن منو شما نداریم که😓😆😅😅
نه اون فکر کردن مانع خواب روزانه میشه!!😅 دلیل بی خوابی شبانه هرگز همچین چیزی نمیتونه باشه عهههههه😭😭😂😂
شماره حساب بده ولی فردا زنگ میزنم خاله گلیلی اِلِیَجیماااا😢گفته باشم😂😂

مرسی تو خوبی؟

 خبرا؟چ میکنی با قرنطینه؟

قربونت^...^

 

خخخخخ شاید:))))))

پاسخ:
فدات عزیزم خوبم ب خوبی😘😙😍
سلامتی ،فقط خوابیدن، خوردن، فیلم دیدن،رمان خوندن،...نماز وضو عبادت ...
لامصب خونه هم همیشه مرتبه!!کار دیگه نداریم جایی هم که نمیریم،!!😕

😄😂😂😂

خخخ:))))

پاسخ:
والا بخدا😄😃

الکییییییی ؟

خب بیا شلوغ کنیم اخر شب بیا حرف بزنیم 

پاسخ:
ب جون خودم!!یادت نیست یعنی؟!🤔😂
هوم!!😕

اخرشباااا

پاسخ:
باااشه عشقم از امشب که گذشت!!فردا 😘😊
بریم لالا...😩تایم بیداری و فکر کردن گذشت😂
شبت خدایی عشقم خوب بخوابی😘😍

یادت نره ها 😉

پاسخ:
اوکی عزیزم😘

قشنگ بود

پاسخ:
مرسی😁

ممنون از حضورتون🌹

خخخخ 😂😂😂

پاسخ:
عزیزم 😍😄😅

سلام آشنا جانم 😎😍😍😍😍

خوبی؟!

آخ دلم برات تنگ شده بود 😂😂😂

پاسخ:
سلام عزیزم فدات خوبم ب خوبیت😘😍
فداتشم 😘😍😙
ولی تو کدوم یکی از جیگرای منی ؟!😍🤗الان برام مبهمه🤔😶
۱۶ ارديبهشت ۹۹ ، ۱۷:۳۲ زندگی به شرط سید

سهلااااااااااام آشناجونم...

خوووبی عسل مسل‌...

طاعات قبول ان شاالله...

 

خوابت تنظیم شده یا نه:))

میبینم که شما هم گرفتار یاااااری:)))

 

پ.ن:این نیز بگذرد‌..

اما باجان کندن!!!    :))))

 

پاسخ:
سلام عزیزدلم آجی گلم😙😍❤
فداتشم دلم برات خیلی تنگ شده بود....اصلا دیدمت سوی چشمم زیاد شد😘😊
قربونت برم همچنین خانومی🙏🙏

والا هنوزم نه!!
دیگه دیگه😅😅

زندگی رو باید زندگی کرد قبل از این که بگن برگه ها بالا😃

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی