......مـــــاه بــــی همتــــا

.......مــاهِ مـن ، نـماز آیات میخـونـم وقتـی گـرفتـه ای

......مـــــاه بــــی همتــــا

.......مــاهِ مـن ، نـماز آیات میخـونـم وقتـی گـرفتـه ای

......مـــــاه بــــی همتــــا

ی سری از آدما رو حاضری
همه جوره کنار خودت داشته باشی ...
به عنوان هر چیزی که میشه و امکان داره ...
عشق ، دوست ، رفیق ...
مهم ، بودنشونه
اینکه مطمئن باشیم که هستن ،
چه دور چه نزدیک ...
حتی اگه غریبه ترین آشنا بشن !
حتی اگه دیدنشون سالی ی بار ، اونم تو کافه با دوستای مشترک باشه ...
بازم به همین قانع هستیم ...
بعضی از آدما اینقدر خوب هستن و حس خوب دارن ، که بودنشون دلگرممون میکنه ...
جوری که حاضریم به خاطرِ بودنشون ،
از خودمون و غرورمون بگذریم
و خودمون رو
پشت خنده های مصنوعی قایم کنیم ...
تا نفهمن نبودنشون چی به روزمون آورده ...
ما برای داشتن و بودنِ ی سری از آدما تو زندگیمون ، از خودمون و احساسِمون گذشتیم ...

آخرین نظرات
نویسندگان

چالش 10 کار که قبل از مرگ باید انجام بدم

سه شنبه, ۱۹ فروردين ۱۳۹۹، ۱۲:۵۶ ق.ظ

ب نام خداوند دل های پاک که نامش بود در دلت تابناک
ب نام کسی که تو را آفرید سرآغاز عشق است و نور و امید

اول از همه بگم که امید و نور و عشق میخوام واسه تموم همنوعام،چون تا اینا نباشن زندگی واقعاً پوچ و بی معنی....
و آدم هر چقدر بی نیاز ،با وجود نداشتن این ۳ چیز باز نیازمندِ

1) آرزوم برای تموم شما عزیزان و مردمم ، عشق و برکت الهی ، سلامتی ، خنده از ته دل ، دلی بزرگ داشتن...

2) دوس دارم همه اندازه قلبشون سهمی داشته باشن از این زندگی، کسی نباشه درد داشته باشه،مریض لاعلاج ،فقر و بدبختی و فلاکت ،همه شاد باشن...یعنی این خواستم اجابت بشه بخدا دیگه غمی ندارم،همینکه هر روز صبح، با طلوع دوباره ی خورشید کسی یاد بدبختیاش نیفته و تا شب دنبال گرفتاری و سر و کله زدن با مشکلاتش نباشه ،یعنی بتونه از زیبایی طلوع و غروب خورشید لذت ببره و زندگی رو ب معنی واقعی کلمه زندگی کنه ، خودش دنیاییِ...

3) خدا ب دلم اونقدر وسعت بده که جز خوبی نبینه و جز خوبی کردن ازش برنیاد

4) خانواده و دوستام ازم راضی باشن،این برام خیلی مهمه😊

 

5) قبل از هر چیز ی سال یا شاید کمتر! نماز قضا دارم اونو بخونم و دو تا قرآن نذر کردم اونا رو ختم کنم تا ماه رمضون ب امید خدا

6) با ی آدم مومن و با خدا ازدواج کنم،کسی که هم دنیا هم آخرتش براش مهم باشه ،همون که تو فانتزیامه😆😅
سایه بالا سرم باشه منم براش خانومی کنم و بتونم بهش تکیه کنم 😍
تو قلبش فقط من باشم و تو قلب من فقط اون.چشماش همیشه دنبال من باشه و چشمام همیشه دنبال اون... اِهِم اِهِم دیگه وارد جزئیات نمیشم😅


7) دخترامو پسرمو ببینم!😍آخه اسب باباشونو کشتن و باهاش سوسیس کالباس درست کردن😟 وگرنه امکان نداشت اونی که قسمتمه تا حالا نیاد!!😅


8) موفقیت خانوادم و خودم تو حرفه ای که بهش علاقه داریم و عاقبت بخیریمون،البته اینم آرزوی همگانیه...دوس دارم همه مردم عاقبت بخیر بشن 🙏

9) دو تا عید گذشت مشهد تو قسمتم نبود 😢 دلم تنگه ،گرفته 😢دوس دارم مشهدم برم و کربلا ، بعد اینکه عاشق ترکیه ام😍 ی سفر ب ترکیه اگه کرونا امونم بده😷😅

10) و در آخر ؛  ب امید خدا اگه این کرونای لنتی ریشه کن شد 🙏 تا چند وقت دستامو نشسته غذا بخورم و برم و بیام تا عوض این تند تند شستنا دربیاد😅 و جونم درآد😂 بهشتم که هر چقدددرم مومن باشم و آخرتمو حفظ کنم با توصیفایی که ازش شنیدم  شراب، باغ، حوری، دورهمی؛ من خودمم بخوام بیام خانوادم نمیذارن😔 هیچی دیگه شما برید ، خوش باشید 😁😅


این بود ده تای من ، زنده باد استاد من 😅 یعنی میگم ممنونم از اریحا خان که ازم دعوت کردن ب این چالش😊

- البته کارا و آرزوها رو با هم مخلوط زدم دیگه😅

خیلیا شرکت کردن ، حالا منم از مریم بانوی عزیزم ، مشکات جونم ، دخترم سکوت شلوغ ، همراز دلم ، فرشتم ، فاطمم ، اسی خان ، مستر خستمون ، خاله پسر ، جناب آقای احمدی  و هر کی مایل بود دعوت میکنم تا تو این چالش شرکت کنن 😁

http://sokooot.blog.ir/post/چالش-10-کاری-که-باید-قبل-از-مرگ-انجام-بدهم

 

موافقین ۹ مخالفین ۱ ۹۹/۰۱/۱۹
غریبه آشنا A

نظرات  (۱۶)

سلام ننه خوبی؟

دختراااا و پسرتو مگه چندتا بچه میخوای😂✌

میشه امید رو برای همه نخوای؟:)))

ممنون از دعوتت من ک باید خیلی فکر کنم بهش:))) 

 

پاسخ:
وییییییی بازم گفتی ننه😣😣😣😧
سلام ب روی ماهت دختر گلم😘😍فدات خوبم ب خوبیت😍😊
دختر همون دوقل تو چالش آیندم!پسرم ی قلم باشه کافیه دیگه😍😅یعنی میگی کمه؟!😂
عـــــه منظورم اون امید که تو خونه ی باباشه نیست!!😝😂
فداتشم، بنویس ببینم چه میکنی دختر گلم😘😃
۱۹ فروردين ۹۹ ، ۰۲:۳۸ دلساخته های آنی

زیبا بود

پاسخ:
ممنون عزیزم فدات😘😍
اگه تمایل داشتی، دعوتی گلم شرکت کن ببینم مشتاقم بدونم چه کارایی باید انجام بدی🤗

عزیزممم ^^ 

ان‌شاءالله برسی به همه‌شون. 

پاسخ:
فدایی داری نازنینم😘😙😍
مرسی عزیزم😍همچنین رسیدن شما ب آرزوهاتون خواسته ی قلبیمه🙏
فکر کنم تو هم نوشتی🤔بیام بخونم ببینم 😍

ایشالا ایشالا! چه آرزو ها و دعا های خوبی

پاسخ:
ممنون آقا مهدی گل😊
اگه هنوز ننوشتید،شمام دعوتید😉
۱۹ فروردين ۹۹ ، ۰۷:۵۹ Milad HB عسل تکسو

سلام از این پستم تمایل داشتی دیدن کن :

http://honey-taksoo.blog.ir/post/80

امیدوارم به دردت بخوره و حالشو ببری :)

ممنون :) :)

پاسخ:
سلام ،چشم حتما😃
فعلا که بالا منبرم! 😅 اومدم پایین حتما سر میزنم😊
خواهش میکنم🌹

آخی ^__^

پاسخ:
عزیـــــزم😍😍😍

یذره قبل مردنت استغفار هم تو برنامه ات بزار:))))

 

سکوت راست میگه میشه امیدو واسه همه نخوای؟:))

 

 

پاسخ:
بابا امید رو بی خیال!!😂استغفرالله😆😅😅
من تازه با خوندن بعضی از چالشا مثل چالش خواهرم،یادم افتاد خیلی کارا میتونم و باید انجام بدم که تو زمان خودش برام مهمه و چند تا 10 تای دیگه لازم دارم😟،مثل ناهار چی بخورم!شام چی بخورم!کجا برم....🙄 بذار اینجا کاملش میکنم😌
دوس دارم اون روز مثل همیشه ی صبحونه مفصل بخورم!هر چند الان صبحونه کاملا حذف شده از برنامه هامون و جاشو داده ب ناهارونه😂
ناهارم دلمه بخورم تا مرز خفگی و شام پیتزا بخورم پرملات و سوپی که مامانم درست کنه😋میدونی سوپاش واقعا بی نظیر👌و من عاشقشم و تا حالا نه خودم نه بهترین آشپزای دنیا کسی ندیدم رو دستش،عااااالی واقعا😋(همچین میگم دنیا انگار هر کی ندونه کل جهان رو گشتم و سوپ هر سرآشپزی رو خوردم!!😆ولی خب تا جایی که اهل گشت و گذاریم و خییییلی جاها رفتم حتی بهترین هتلا ،باز ندیدم همتای اونو😍)
آره کجا بودم؟!جذابترین بخشش یعنی خوردنی ها😂
ی عاااالمه ژله و هله هوله و تاک و نوشابه مثل الان فرااااوان بخورم....لابد میگید مثل الان!! پس چه فرقی کرد ؟!خب اون لحظه دیگه لحظه آخره و مامانم هر چی مقاومت کنه و بگه اینجوری نخور! دیگه معنی نداره و من با جون و دل در لحظه زندگی میکنم و بطری رو پنج نفس سر میکشم😆آن آن😅
نماز وحشت واسه خودمم میخونم و ی صدتام استغفرالله و اتوبی الیه 😢
از انجام کار خیر که چند روز پیش حرفش با داداشم مطرح بود چیزی نمیگم ریا نشه😆😅
حالا که بیشتر فکر میکنم خیـــلی خیـــلی زیــــــاد میتونم کارای دیگه انجام بدم!!ولی خب مثل همیشه کار زیاده و وقت کمه!!
یعنی چون درست مدیریت نمیکنیم زمان رو ب مشکل میخوریم!
ولی خارج از شوخی ،خواسته ها میتونه خواسته های خیلیامون باشه...هممون زندگی خوب میخوایم،هممون آرامش میخوایم ،و هممون سلامتی و دل خوش...امیدوارم بهش برسیم و حتی مرگمون تو آرامش باشه و با خیال آسوده و وجدان راحت جان ب جان افرین تسلیم کنیم😊
بعدش اگه رفتم جهنم با جهنمیا دور هم فیلم شب نشینی در جهنم رو بازی کنیم😆😅😅خلاصه هر جا برم سعی میکنم بهم خیلی خوش بگذره😅
عـــه جدی باش آشنا😒😝
فعلا همینا😊😁
آگاهی بعد از مردن هم دوس دارم!ولی خب دلم واسه همه تنگ میشه😔

راستشو بخواین یا لبخند یا خندیدم ... فقط خندیدم :)))

 

بازم خیره انشالله ... موفق باشید و خدا به اندازه کافی عمر برای محقق کردنشون عنایت کنه

پاسخ:
اینروزا انقدر بی هدف گذشت همه دپرس شدیم!!خوشحالم که موجبات شادی شما رو فراهم کردم😊خودمم دل شادم😅

ممنون از لطف و محبتتون🙏
و همچنین شمای دوست🌹

سلام عزیزم

ان شاءالله به تموم این ده تا و ده تاهای دیگه ای که داری برسی به خصوص طلبیده بشی برای زیارت آقامون امام رضا و امام حسین ع

همه خواسته هات به کنار اون آخریه واقعاً عالیه:))))

 

پاسخ:
سلام همراز دلم😘😍
فدا مدا عزیزم😍مرررسی لطف داری😍
ممنون با هم ان شالله🙏

کدوم؟!جهنمو میگی یا شاید دست نشستن😅فداتشم😘😅
۱۹ فروردين ۹۹ ، ۲۳:۳۹ فرشته ی روی زمین

چه قشنگ...

امیدوارم بابای بچه هات زودتر اسنپ بگیره بیاد : )))))

 

+ممنون از دعوتت عزیزم : )

پاسخ:
فرشتم😍 دلم برات تنگ شده بود خیــــــلی زیــــــاد 😍😍
فداتشم،چشمات قشنگ میبینه😘😊
نــــــــه کرونا هست فعلا ابدا قصد ازدواج ندارم😷😝😅

قربونت😍

😁 ناقلااااااااا😂

پاسخ:
فدایی داری فاطمم😘😅😅

در این شک ندارم که در جهنم بهت خوش میگذره. چون در مسیری میری که مسیر فراهم آمدن شادی برای اطرافیان ته. و بهشت دقیقا همونجاست.

پاسخ:
ممنون ،وظیفست 😊
بهشت تو دلهای شادِ اینم قبول دارم😃
۲۰ فروردين ۹۹ ، ۰۴:۳۹ در حوالی اریحا...

شماره 6 دیگه خیلی هندی شد داشت اشکم در میومد :))

قشنگ بود، بارکلا 🌺

استاد؟؟ اریحا خان دیگه چی بود؟ :)

پاسخ:
ممنون نظر لطفتونه😅
اونو گفتم قافیه ردیف بشه😅
اریحا خان چی نیست!!شمایید دیگه😁یعنی نمیدونم چیز دیگه باید صدا کنم!!😳🙄

سلام جالب بود

دخترامو پسرمو ببینم ! یعنی بیشتر از یک دختر و یه دونه پسر میخای

 

فکر کردید من حوصله دارم ده تا کار لیست کنم :)

پاسخ:
سلام مستر خسته...نخسته😃
آره خب اگه قسمت بود ،سه تا باشه 😊

الحق که خسته اید!!ده تا کار یا بقول خودتون چاله چوله😃
۲۲ فروردين ۹۹ ، ۲۲:۲۰ Milad HB عسل تکسو

پاسخ:
🙏

ایشالله شوهر میکنی .بشه تکیه گاهت. بشه سایه بالاسرت.بچه هاتم‌قد و نیم قد دورتو بگیرن

پاسخ:
مرسی عزیزم ممنون😍😊
نیلا جون وب داری؟! خیلی بران اشنایی!🤔😁

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی