......مـــــاه بــــی همتــــا

.......مــاهِ مـن ، نـماز آیات میخـونـم وقتـی گـرفتـه ای

......مـــــاه بــــی همتــــا

.......مــاهِ مـن ، نـماز آیات میخـونـم وقتـی گـرفتـه ای

......مـــــاه بــــی همتــــا

ی سری از آدما رو حاضری
همه جوره کنار خودت داشته باشی ...
به عنوان هر چیزی که میشه و امکان داره ...
عشق ، دوست ، رفیق ...
مهم ، بودنشونه
اینکه مطمئن باشیم که هستن ،
چه دور چه نزدیک ...
حتی اگه غریبه ترین آشنا بشن !
حتی اگه دیدنشون سالی ی بار ، اونم تو کافه با دوستای مشترک باشه ...
بازم به همین قانع هستیم ...
بعضی از آدما اینقدر خوب هستن و حس خوب دارن ، که بودنشون دلگرممون میکنه ...
جوری که حاضریم به خاطرِ بودنشون ،
از خودمون و غرورمون بگذریم
و خودمون رو
پشت خنده های مصنوعی قایم کنیم ...
تا نفهمن نبودنشون چی به روزمون آورده ...
ما برای داشتن و بودنِ ی سری از آدما تو زندگیمون ، از خودمون و احساسِمون گذشتیم ...

آخرین نظرات
نویسندگان

من تو این ساعات!

چهارشنبه, ۱۳ فروردين ۱۳۹۹، ۰۴:۰۷ ق.ظ

 

الان باید قطعا تو خواب نــاز بودم ولی این شکلی ام!! 😐

کرونا رو درد بگیره که تموم تنظیماتمونو بهم زد 😣😫

 

موافقین ۹ مخالفین ۱ ۹۹/۰۱/۱۳
غریبه آشنا A

نظرات  (۲۰)

🙂🙂😁😁

پاسخ:
😄😅

اوخیییی :) 

پس بده تعمیرت کنن تا همه جارو با خاک یکسان نکردی :\

از من ک داره دود بلند میشه.دود کشم موجود نی :| 

سرمو ب کدوم ویروس بکوبم الان؟ 

:(

پاسخ:
عزیزم 😯😯😯
زیاد سخت نگیر حالا که درخانه مانده ایم!اشکال نداره ب وقت فرانکفورت تنظیم بشیم😅😅
اما بشرطی که این ویروس رخت بست بتونیم دوباره بشیم ایرانی سحرخیز😢

خوب خوابیدی؟ ^_^

من هنوز نخوابیدم از دیشب:\

پاسخ:
آره عزیزم ،دلت نخواد 😅تا الان خواب بودم!الانم ی چشمی بیدار شدم خوابم نپره😅
تو چرا تا الان بیداری؟!!سلامت پوست صورتت بخطر میفته دختر!!😝😖

آره دیگه شبیه پیرزنا شدم..موهامو ک نگم برات :\...چشم بیبی :)

تازه نسکافه خوردم شارژ شدم..برم فیلم نگاه کنم :|

پاسخ:
دور از جون عزیزم😘😅
خدا خفت نکنه دلم خواست😖😅
نگرانت شدم!😯بابا ی تایمی رو دیگه اختصاص بده ب استراحت مغز و چشمات😩
ما هم بساط سیزده ب پارکینگ!تو خونمون راه انداختیم😂جاتون سبـــــز😅
۱۳ فروردين ۹۹ ، ۱۳:۲۲ محمد صدرا عبدالعلی زاده

منم پریشب همینطوری بودم

خخخخخ

پاسخ:
والا از خدا پنهون نیست از شما چه پنهون من هر شب هر شب آمریکام😂
یا هدفون گذاشتم فیلم میبینم!یا رمان میخونم،یا دوباره بلوتوث گذاشتم آهنگ میگوشم!!😅
مجبورم دیگه مجبور😂

سیزده ب در کوجا بود ...مامنم ک از 8 صبحه دارع حرف میزنه با گوشی ....بابامم کل حیاطو کرده تعمیرگاه ماشینو موتورو دوچرخه...

خب پس بزار دلتو آب کنم چون کخ تو بدنم فراوونه.

.من دیوونه نسکافه ام برا همون بابام ی بسته کامل نسکافه کوپا خریده تا کوفت کنم  ^ء^

پاسخ:
عــه جاتون خالی ما و عممینا و داییمینا تو پارکینگ از خجالت سیزده دراومدیم حسابی😄😂
عزیزم نوش جونت😘😍
منم نسکافه زیاد دوست😋عوضش قهوه اصلا ندوست😝تلخه😣

چاهار و نیم 

پنجو 20

شیش

هف تٌ 10

بل أ خره

هشتو چل خاب مون می بره

پاسخ:
دقیقاً 😂ولی من دیگه چاهار و نیم سعی میکنم بخوابم😂

دقیقااااااا

😢😢😢😢😭😭😭😭😭😂😂😂😂😂😂

تموم برنامه هامون ریخته به هم><

پاسخ:
من دیگه وات تو دو‌!وات نات تو دو!😭😂😂
۱۳ فروردين ۹۹ ، ۱۸:۴۸ دلساخته های آنی

😬😬😬😬😬

پاسخ:
عزیزم معلومه تو هم همینطور😟😅😅

من یشنهاد دادم برای سیزده بدر به جای هال تو اتاق ناهار بخوریم در بالکنم باز بذاریم

پاسخ:
پ کو پس؟!معلومه هنوز بهتر نشدیدا😜😅😅
سیزده که بدر شد😂
ولی خب واسه اینکه نفستون شهید نشه واسه شام این کارو بکنید😉😂
ولی بارون میاد!سرما میخورید بی خیال😝😷

:))))

پاسخ:
😅😅
ممنون از حضورتون🌹

نه پیشنهادم رد شد رفت برای سیزده بدر سال بعد

پاسخ:
سال بعد ان شالله میریم ب دل طبیعت😃
۱۶ فروردين ۹۹ ، ۰۴:۰۸ در حوالی اریحا...

خخخ

بانمک بود تصویر

پاسخ:
چه کنیم اینجوری اسیر شدیم دیگه😅😅

ممنون از حضور گرمتون🌹

الآن ساعت چهار صبح است.

با این تفاوت که گوشی رو گذاشتم خوابیدم.

چقدر خواب خوبه.

 

پاسخ:
آره دیگه کار دنیا برعکس شده 😅😅

دقیقاااااا

 

ایشالله بعد قرنطینه یک ریست فکتوری واجبه !

پاسخ:
ان شالله😢

خیـــلی خوش اومدید🌹

ممنون از خوش آمدتون ...

خوش حال میشم کلبه ما رو هم دنبال کنید 

پاسخ:
خواهش میکنم😊

دنبال شدید از مطالبتون هم ان شالله فیض میبریم🙏
۱۸ فروردين ۹۹ ، ۰۶:۳۳ Milad HB عسل تکسو

اگه دوس داشتی دنبالم کن ، دنبالت کردم :دی

پاسخ:
ممنون از حضورتون 😊
ولی دنبال کردم دیگه!!🤔😁
۱۸ فروردين ۹۹ ، ۰۶:۵۰ Milad HB عسل تکسو

عه راس میگی . ببخشین :دی 

پاسخ:
آره دروغم چیه! خواهش میکنم😅

ساعت خواب ما دیگه تنظیم نمیشه کشور باید خودشو با ساعت خواب ما تنظیم کنه 😂😂

پاسخ:
از اونجا که کار ما هم همیشه برعکس! پس این انتظار دوری نیست😂😂

تو پست آخرم چالش، مایل بودید شرکت کنید😉

😂

.

.

نه ممنون حال نمی کنم با این جور چالش ها

پاسخ:
حکم ادب بود دعوت کنیم از روی ارادت ،باش هر جور راحتید😊

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی