......مـــــاه بــــی همتــــا

.......مــاهِ مـن ، نـماز آیات میخـونـم وقتـی گـرفتـه ای

......مـــــاه بــــی همتــــا

.......مــاهِ مـن ، نـماز آیات میخـونـم وقتـی گـرفتـه ای

......مـــــاه بــــی همتــــا

ی سری از آدما رو حاضری
همه جوره کنار خودت داشته باشی ...
به عنوان هر چیزی که میشه و امکان داره ...
عشق ، دوست ، رفیق ...
مهم ، بودنشونه
اینکه مطمئن باشیم که هستن ،
چه دور چه نزدیک ...
حتی اگه غریبه ترین آشنا بشن !
حتی اگه دیدنشون سالی ی بار ، اونم تو کافه با دوستای مشترک باشه ...
بازم به همین قانع هستیم ...
بعضی از آدما اینقدر خوب هستن و حس خوب دارن ، که بودنشون دلگرممون میکنه ...
جوری که حاضریم به خاطرِ بودنشون ،
از خودمون و غرورمون بگذریم
و خودمون رو
پشت خنده های مصنوعی قایم کنیم ...
تا نفهمن نبودنشون چی به روزمون آورده ...
ما برای داشتن و بودنِ ی سری از آدما تو زندگیمون ، از خودمون و احساسِمون گذشتیم ...

آخرین نظرات
نویسندگان

__🌹🌹🌹___🌹🌹🌹
_🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹
_🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹
__🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹           🌹 http://goo.gl/oX3xVD 🌹
____🌹🌹🌹🌹🌹
_______🌹🌹🌹
_________🌹
________*__🌹🌹🌹___🌹🌹🌹         یـکــی از بـهـتـــریـن هـدایـایــی 
_______*__🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹           کـه میـتــونیــد ب کـســی بـدیـد
______*___🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹              ایـنـه کـه بـخــاطــر ایـنـکـه  
______*____🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹         بـخـشـی از زنــدگــی شــمـاسـت
_______*______🌹🌹🌹🌹🌹        ازش تـشـکــر کــنـیـد 
________*_______🌹🌹🌹         چـون ی نـبـودنـایــی هـسـت کـه  
_________?________🌹        هــیـچ بـودنــی جـبـرانـشــون نـمـیـکـنـه    
_🌹🌹🌹___🌹🌹🌹___*            و آدمــایـی کـه ه‍ــرگــز تـکـرار نـمـیـشـن   
🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹___*            و عـشـــقِ مـن هــمـچـیـن آدمـــیِ .....     
🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹____*             مــرســـی کـه هــسـتـی و دارمـت
_🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹_____*          خــیـــلـــــــــی دوسـت دارم مـریـم 😍😍😍
____🌹🌹🌹🌹🌹_____*         امــروز کـه تــولـد تــوئـه بــرای تــو
______🌹🌹🌹_______*          بــرای چــشــمـای تــو 
________🌹________*         هــدیـم نـاقـابـلــه 
________*__🌹🌹🌹___🌹🌹🌹       خــاطــراتـی از فــرداهــامــون  
_______*__🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹       بــرای بــودنـت هــمـراه تــرانـه هـای
______*___🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹          خـــیـس بـارون خــورده ی چــشـمـام 
______*____🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹        و مــن تــو هــر تــولـــــد تــو
______*_______🌹🌹🌹🌹🌹          بــاز زنــده مـیـشــم .....
_______*________🌹🌹🌹           تــــو هـیـچــــی کـــم نـداری
________*_________🌹            بـــرای هــمـه چـیــــزِ مــــن بــــــودن
_________*________*          تـــــولــدت بـر تـــمـومــی کـائـــنـات
__________*______*         مــــبـارک عـــزیــــزم 😍😍😍
___________*___*
____________*_*
____________ *

 

 

 

موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۸/۱۲/۱۹
غریبه آشنا A

نظرات  (۲۴)

کی ریده ؟ پوشکش اینجا افتاده :))

پاسخ:
وااای خدا جون😅😅😅😅😅

مریم چند دقیقه قبل زدن پست ناپدید شد!!😖

مریممم تولدت مبارک 💙

پاسخ:
آخی دختر مامان😍😅

مریم رو پیدا کنید!!داشتم کنترلش میکردما یدفعه ناپدید شد!!😭😭

ی چیزی بگم!

من قبل شما سوپرایش کردم😐

فحش کتک فرار؟ 

 

میادش ولیییی

پاسخ:
اگه عاق آغ آق عاغ والدین نکردمت 😝😂

پس تو کشوندیش تلگرام😭😭😭😭
وای شلوغ کارت ساختس😝
کمربندم باید مورد استفاده قرار بگیره😂خمسش نیاد گردنم😂

من فکر نمیکردم مال شما اینقدر دیر بشه اخه:| 

دیگ مریم اومد منم رمز بهش دادم و...

البته الان رمز برداشتم برو نگاه کن😂

پاسخ:
من معطل شماها شدم😭😭😭
عشق مو بلوند من کجاست؟؟؟عهههه😭😭😂😂

نه بابا من تلگرامم دلیت کردم 

اومد وب دلیل دلیت و.. بپرسه منم عنوان گذاشتم ازم دلخوری؟ و...

پاسخ:
دیدم!!میدونی منم از صبح ی تیریپ اومدم براش الان فکر میکنه از دنیا سیر سیرم😂

اسی خان حرفی حدیثی ؟کمربندی؟خواستی بگو😌😂

سکوت بدردنخور....همه چیو خراب کرد

پاسخ:
خواسته رو دست ننه ش بزنه!!!😶😑😖😂

شلوغ بدو عشقمو تحویل بده تا خرخرتو نجویدم😭😭😭

بچه ها نیستن!!نکنه اینا منو معطل کردن هر کدوم یجا دارن مریم و سورپرایز میکنن!!!!😨😨😨

چه ربطی داره ؟!

دوتا تولد جداس 

من صبح زود هم قبل از دلیت بهش تبریک گفته بودم 

پاسخ:
الان مریم کجاست؟؟!!😶
این چقدر منو چشم انتظار گذاشت!! از زمان زدن پستم تا حالا بهم سرنزده!!!😲😲🤕

اسی 

خودت خیلی بدرد بخوری؟😠😂

بی مصرف 

 

آشنا 

ببین اصلا ربطی نداره ،خداشاهده قصدم رو دست زدن و.. نبوده 

مریم به خاطر ی قضیه دیگ اومده بود وبم 

منم نمیتونستم ب بهونه غیر از اون بکشونمش وبم 

پاسخ:
عزیزم نگو بابا😘😊 محض خنده میگم که انتظار سخت نگذره😢مریم ناز داره!😂😂😂

دخترم عه!!😝😅
۲۰ اسفند ۹۸ ، ۰۰:۲۶ غریبه آشنا A

دیگر نمانده نایی ، ای عشق من کجایی؟؟؟؟😢😢😭😭

سلاااام تولدت مبارررک مریم جون 🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉💐💐🎉💐🎉🎈🎈🎁🎊

پاسخ:
مریمم پیر شدیم پس کی میخوای رخ بنمایی آخه؟!😢😂😂

شاید خونشون هم براش تولد گرفتن 

برای همین نیستش

پاسخ:
حتما...اشکال نداره میاد پست رو میبینه تنهایی ذوق میکنه😂
۲۰ اسفند ۹۸ ، ۰۰:۵۱ حامد احمدی

خوش به حال مریم.

خوش به حال کاینات.

پاسخ:
بد ب حال ما😢😂

تولدشون مبارک ☆

پاسخ:
ممنون عزیزم😍😊

وایییییییی🤯🤯🤯

خاک تو مخ بدرد نخور من کنن:/

یادم رفت://///

مریم کوووووووووو؟؟؟

پاسخ:
خدا نکنه عزیزم😝😘
ولی ب امید تو میموندیم هنوزم باید منتظر می بودم😅😅

مریم خوابش رفته دیشب😂😂😂💙

پاسخ:
متوجه شدیم😁😁

سلاااااام

تولدت مبااارک مریم خانوم گل

هوووراااااا

پاسخ:
سلام ب روی ماهت عزیزم 😍😍
ممنون😘😊
۲۰ اسفند ۹۸ ، ۱۳:۳۲ فرشته ی روی زمین

🌸🥳🌸🥳🌸🥳🌸

تولدت مباررررک مریم گلی❤

🌸🥳🌸🥳🌸🥳🌸

انشاءالله بهترینها برات اتفاق بیفته : )

 

پاسخ:
ان شالله🙏🙏🙏

سلااام خیییلی ممنون ازهمتون

 

دستتون درد نکنه

 

خیلی خوشحال شدم:)

 

ببخشید دیششب ساعت یازده بود خوابم برد:))))

پاسخ:
سلام عزیزم😁
فدات وظیفه بود😍 یادته پارسال گفتم اگه عمری باشه جبران میکنم😃
تا ساعت ۲ منتظر موندیم😩ولی الان خوشحالم که خوشحالی عزیزدلم😍😍😊
تنت سلامت ،عمرت طولانی و باعزت،عاقبت بخیر بشی فداتشم😍😍😍
تولدت مبارک هممون😊
آپلود عکس

خیییلی ممنون اشنازحمتت دادم.

 

ازبقیه هم خیییلی ممنون واقعا:)

 

کلا دیروز روز عجیبی بود

 

تو میگفتی ناراحتی و .. فاطی اکانتش دیلیت کرد

 

تولد یادم رفت ازدست شماها:))

 

 

پاسخ:
نگو عزیزم این چه حرفیه!!واقعا لایق بهترینایی😍❤😊

ببخشید دیگه😅😅

سلام 

تبریک🤗🌺🌹🏵🌸🌻🌼🌷

پاسخ:
سلام نفسم😘😍❤
آخ مرسی فدات هم ماهی عزیزم😙😘😍

😍😘❤

پاسخ:
😚😙😘😍😊

سلام آشنا خوبی؟؟😘😘

 

اینجا هم دوباره تبریک مریم جون❤

پاسخ:
سلام خواهری فدات😍😍 تو خوبی؟😊
چه خبرا؟چیکار میکنی؟😁

خوبم شکر😘😘

 

هیچی چند روزه فعلا به امید اینکه قراره کنکورو عقب بندازن یکم ریلکس کردم😅

و همچنان تو خونه قرنطینه:(

اگه کنکورو عقب بندازن میام وبلاگ:)

پاسخ:
شکر که خوبی فداتشم😍😍

همون ریلکس کن😅 کلا همه چی تو حالت تعویق 😕😕
سر بزن بهمون عزیزم😙😘😍
۲۶ اسفند ۹۸ ، ۱۸:۱۶ مصطفی آزادی

اگه محمد فاضل هستی برا تو مینویسم.

محمد منو تو شاید در واقعیت همو نبینیم ولی تو مجازی من پیدات کردم.

سلام محمد ,سال های زیادی گذشته که همو ندیدیم .تو یه نویسنده خوش ذوق و عالی هستی و مطمینم تو درسات هم موفق  میشی سال های زیادی گذشته تو شاید منو نشناسی ولی من تو رو خوب میشناسم.

موفق باشی پسر داییت هستم.

پاسخ:
بله؟؟!!
آدرس وب آقای فاضل http://themfg.blog.ir/

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی