......مـــــاه بــــی همتــــا

.......مــاهِ مـن ، نـماز آیات میخـونـم وقتـی گـرفتـه ای

......مـــــاه بــــی همتــــا

.......مــاهِ مـن ، نـماز آیات میخـونـم وقتـی گـرفتـه ای

......مـــــاه بــــی همتــــا

ی سری از آدما رو حاضری
همه جوره کنار خودت داشته باشی ...
به عنوان هر چیزی که میشه و امکان داره ...
عشق ، دوست ، رفیق ...
مهم ، بودنشونه
اینکه مطمئن باشیم که هستن ،
چه دور چه نزدیک ...
حتی اگه غریبه ترین آشنا بشن !
حتی اگه دیدنشون سالی ی بار ، اونم تو کافه با دوستای مشترک باشه ...
بازم به همین قانع هستیم ...
بعضی از آدما اینقدر خوب هستن و حس خوب دارن ، که بودنشون دلگرممون میکنه ...
جوری که حاضریم به خاطرِ بودنشون ،
از خودمون و غرورمون بگذریم
و خودمون رو
پشت خنده های مصنوعی قایم کنیم ...
تا نفهمن نبودنشون چی به روزمون آورده ...
ما برای داشتن و بودنِ ی سری از آدما تو زندگیمون ، از خودمون و احساسِمون گذشتیم ...

آخرین نظرات
نویسندگان

تا دیر نشده ب عقاید همدیگه احترام بگذاریم

شنبه, ۳ اسفند ۱۳۹۸، ۰۱:۱۰ ق.ظ

 

جزء معدود کشورهای اسلامی هستیم که

از سطح امنیت بالایی برخورداریم نه جنگ داخلی ، نه

جنگ فرقه ای و نه بمب گذاری .

ولی در بین مردمانی زندگی میکنیم که اغلب عامل

انتحاری هستن !!

نه در کوچه و بازار ، بلکه در ذهن خودشون بمب ترس رو

ب افکار و عقایدشون میبندن و 

ب افکار و عقاید همنوع خودشون حمله میکنن ...

متاسفانه هر دو آسیب میبینن ، فرقی نمیکنه

جمهوری اسلامی ، نظام شاهنشاهی یا هر حکومتی

تحت هر عنوانی

وقتی مردمانش نخوان ب عقاید همدیگه احترام بگذارن

از اون سرزمین جنگلی میسازن که همزیستی مسالمت آمیز

جاشو ب همنوع خواری حق بجانب بده

شاید تعریف دشمن مشترک مقطعی اونا رو ب هم نزدیک

کنه ولی ب مرور حتی کلوب ترکها و دیکتاتورها هم

از رهبری اونا عاجز میمونن !

در چنین سرزمینی زمان ساعتها از حرکت باز خواهد

ماند....

تا دیر نشده ب عقاید همدیگه احترام بگذاریم

ممنون :)

 

موافقین ۹ مخالفین ۰ ۹۸/۱۲/۰۳
غریبه آشنا A

نظرات  (۱۴)

انتهایی ؟!!! 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

پاسخ:
اصلاح شد😌

سلام

والا ما احترام میذاریم😅اونا نمیذارن

 

سپاس😘

 

 

پاسخ:
سلام عزیزدلم مشکات جونم😘😍
ان شالله که اونا هم احترام میذارن😅
خوبی فداتشم؟😊
میخواستم بهت پیام بدم!کرونا اومده مراقب باش دورت بگردم🙏
۰۳ اسفند ۹۸ ، ۱۱:۰۴ محمد صدرا عبدالعلی زاده

متتون فوق العاده بود

پاسخ:
ممنون نظر لطفتونه دوست عزیز😊

چ زیباااااا!!!!!!!😇

پاسخ:
فدات😘😊
۰۳ اسفند ۹۸ ، ۱۳:۰۱ آقای تشکیل

عقیده وقتی تو ذهنته قابل احترامه

ولی وقتی میاد بیرون قضیه فرق میکنه.

و اصلا اگر نقد رادیکال((که تو ذهن اکثر افراد توهین محسوب میشه)) نباشه هیچ گفتگویی بین تفکر ها شکل نمیگیره.

 

 

پاسخ:
درسته ولی هستن آدمهایی که انتقادپذیرن و با گفتار و انتقادها سعی در بهبود شرایط و افکارشون دارن....
ممنون از حضورتون🌹

احترام به عقیده نایابه تو این کشور با هر کی حرف میزنی دلش میخواد تورو بکشه سمت خودش و ثابت کنه عقیده و نظر تو اشتباهه😑😑

پاسخ:
فیلسوف بریتانیایی جمله قشنگی میگه 
عقیده میتونه عقیده من باشه اما حقیقت نمیتونه حقیقت من باشه!
چون حقیقت متعلق ب هیچکس نیست و برای همینه همیشه سر عقیده میجنگن نه حقیقت!!

پس بگو چرا من به همه افکار احترام میذارممم 😌😌 البته حمل بر خودستایی نشه 😆

جمله خانم مشکات هم درسته هاااا . اونا احترام نمیذارن 😅

پاسخ:
بـــــله فرمایشتون کاملا متین😄
شما همون طرف مادری رو دریابی من ب نیابت از همه ی دنیا دعاگوتونم😉😅😅
خاله پسر زودتر می دیدید خب!!😅😅
۰۴ اسفند ۹۸ ، ۰۱:۱۱ حامد احمدی

جونت سلامت.

مراقب باش.

کسی به عقیده من احترام نگذاره، ایشالله که کرونا بگیره.

 

پاسخ:
ممنون ،زنده باشید 🙏
کرونــا😲😖😝😷😂

دقیقا.ممنون از این متن.

پاسخ:
خواهش میکنم😊
ممنون از حضورتون🌹

 من به دیگران احترام می‌ذارم چون دوست دارم محترم شمرده بشند

دیگران بهم احترام نگذارند براشون دعا می‌‌کنم که راه و انتخاب فعلیشون

که باعث بی احترامی به من شده را کنار بگذارند

پاسخ:
انصاف نیست اگه بهتون احترام نذارن!!😃

اینو حکیم باید بیاد تفسیر بکنه !!!

پاسخ:
شما بگید حکیم واسمون پادزهر بیاره کرونا در کمین😷😓

باید احترام بذاریم تا احترام بذارن ....

احترام گذاشتیم ،احترام نذاشتن، کنار بذاریم ....

بحث و سخن بیهوده میشه فقط از دهان خارج میشه ولی جایی برای نشستن پیدا نمیکنه ....

پاسخ:
واقعاً....
ممنون از حضورت عزیزم😍

میگه فعلا دستاتون بشورید تا ببینیم چی میشه

به لطف بی تدبیری و ... بودن مسئولین این مشکل داره به فاجعه تبدیل میشه

اینکه میگن تحت کنترله و شرایط گل و بلبل توجه نکنید وضعیت تو کشور قرمزه سعی کنید بیرون اصلا نرید

 

پاسخ:
مرسی از حکیم و شما😃
والا بیرون که نمیریم!!ولی از دیروز قزوین بودم حالا تو راه کرجم...بعدش برم خونه دیگهههه بیرون نمیرم اصلا😃

سلام آشنا جون

خوبی خوشی؟؟؟🤗🤗

دم فیلسوف ایتالیایی گرم.اسمش چی بوده🤔

حالا جدی خوبی ؟؟خوشی؟؟؟

سر کار که نمیری🙄😐اگه میری نرو

توصیه ی آقای آرش رو جدی بگیر😐منم جدی گرفتم.هر چند بقیه جدی نمیگیرن😑😑

یه هفته اس خونه ی خواهرم نرفتم☹دلم واسه خواهرزاده هام یه ذره شده😢یکیشون نوزاد.میترسم مریض باشم اونم آلوده کنم☹هعییی 😕

نزدیک مامانمم نمیرم.اونم دیابت داره میترسم اونم آلوده کنم.

کلاً نزدیک هیچکس نمیرم😂😂آخه یه حسی بهم میگه من قطعاااً کرونا دارم😐فقط مواظبم بقیه نگیرن😂میدونم قاطی کردم😐😑

پاسخ:
سلام فداتشم خوبه خوبم تو چطوری دورت بگردم؟ 😍😊
اسمش برتراند راسل....آره واقعا جملش عالی بود😃
نه سرکار نمیرم فعلاً تعطیل کردیم....
آخی الهی الهی😟😟
دور از جونت فداتشم😝ان شالله که این بحران رو پشت سر بذاریم قشنگ دل سیر ب خواهرزاده ها و مامان بچسب و حالشو ببر😍😍😁

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی