......مـــــاه بــــی همتــــا

.......مــاهِ مـن ، نـماز آیات میخـونـم وقتـی گـرفتـه ای

......مـــــاه بــــی همتــــا

.......مــاهِ مـن ، نـماز آیات میخـونـم وقتـی گـرفتـه ای

......مـــــاه بــــی همتــــا

ی سری از آدما رو حاضری
همه جوره کنار خودت داشته باشی ...
به عنوان هر چیزی که میشه و امکان داره ...
عشق ، دوست ، رفیق ...
مهم ، بودنشونه
اینکه مطمئن باشیم که هستن ،
چه دور چه نزدیک ...
حتی اگه غریبه ترین آشنا بشن !
حتی اگه دیدنشون سالی ی بار ، اونم تو کافه با دوستای مشترک باشه ...
بازم به همین قانع هستیم ...
بعضی از آدما اینقدر خوب هستن و حس خوب دارن ، که بودنشون دلگرممون میکنه ...
جوری که حاضریم به خاطرِ بودنشون ،
از خودمون و غرورمون بگذریم
و خودمون رو
پشت خنده های مصنوعی قایم کنیم ...
تا نفهمن نبودنشون چی به روزمون آورده ...
ما برای داشتن و بودنِ ی سری از آدما تو زندگیمون ، از خودمون و احساسِمون گذشتیم ...

آخرین نظرات
نویسندگان

🌹 بهشت نعمت وجودش است ... 🌹

شنبه, ۲۶ بهمن ۱۳۹۸، ۰۹:۰۸ ب.ظ

 

مامانم...

مامانم مدرک پزشکی نداره؛ ولی دستاش کاری میکنن که

هزار قرص و دوا نمیکنه....

شماره نظام مهندسی نداره؛ ولی از منِ ویرونه با حرفاش

ی آدم نو می سازه...

نقاش نیست؛ ولی با ی کلام لبخندی روی لبام میکشه که

هزار نقاش از پسش بر نمیان ...

ندیدم توی استدیو ضبط صدا وقت بذارن، ولی آهنگِ صداش

از هر موسیقی گوش نوازترِ ...

مامانم سر آشپز و رستوران دار نیست؛ ولی عطر و طعم

غذاهاش هوش از سر میپرونه ...

بهشت رو زیر پاش ندیدم، ولی شک ندارم بهشت زیر پاش

نیست ...

بهشت نعمتِ وجودشه ...

مامانم درسته خیلی اذیتت کردم ، خیلی بخاطرم زحمت کشیدی

ولی خودتم میدونی خیـــــلی دوســـــت دارم

مامانم تنها کسیِ که تو هر حالی میفهمه احوالمو و

هیچوقت نمیشه هیچ جوره پیچوندش یا دورش زد !

فقط باید دورش گشت 😍

 

 

روز مادر و ولادت حضرت فاطمه مبارک 🌹

آهان! یادم رفت !

جا داره این روز رو ب خودم و همه دخترای نازنین که

مادرای آینده هستن تبریک بگم ، روزمون مبارک 😍😁

 

موافقین ۹ مخالفین ۰ ۹۸/۱۱/۲۶
غریبه آشنا A

نظرات  (۱۱)

سلام عزیزم

عیدت مبارک

چه متن زیبا و پرمعنا و ....

مادرها ساده ترین نوای عاشقانه هستی هستند که در عین سادگی کل زیبایی های آفرینش خدا رو یکجا تو وجودشون دارن

پاسخ:
سلام ب روی ماهت همراز دلم😍😊
همچنین عزیزم🌹
فدات،آره واقعا....حرفت ب دلم نشست مثل همیشه👌😊
۲۸ بهمن ۹۸ ، ۰۳:۲۹ Mojtaba DastaneYekPesar

گمونم کامنت پست ثابتتو بستی نمیتونم هرچه دل تنگم میخواد بت بگم

پاسخ:
نه نبستم! خصوصیه....😊
۲۸ بهمن ۹۸ ، ۰۳:۵۰ حامد احمدی

قشنگ گفتی. حس خوب پیدا کردم. ولی بدهکارم. خدایا، خودت آدم م کن.

 

پاسخ:
ممنون لطف داید جناب احمدی بزرگوار😊
دور از جون ! ان شالله مشکلتون رفع میشه 🙏
۲۸ بهمن ۹۸ ، ۰۷:۳۳ مهــ ــیار

سلام قشنگ توصیف کردی ،دمت گرم

پاسخ:
سلام مهیار خان ،نظر لطفتونه ممنون از وقتی که گذاشتید😊

سلام دوست خوبم

حالت چطوره؟

خیلی وقته ازت بی خبر بودم. چیکار میکنی؟ ازدواج نکردی؟

دلم واسه اون روزا که تو وبلاگ اسی جمع بودیم تنگ شده.

پاسخ:
سلام عزیزدلم رضوان جونم😍😍😍
فدات تو خوبی؟همشهریم چطوره؟😁
والا ما هم دلمون برات تنگ بود بشدت....مریمم دلتنگت بود، ولی بهت دسترسی نداشتیم😊
نه هنوز! 
منم همینطور....یادش بخیر مسابقاتی که بخاطرش دوپینگ میکردی تا برنده شی😅😂😂

سلام خوشگلم

دل به دل راه داره. منم به یادتون بودم اما کار و زندگی بیشتر وقتم رو میگیره.

به خدا من اون زمانها دوپینگ نمی کردم. 

خیلی برای دورهمی های وبلاگی مون تنگ شده. یاده اون وقتها بخیر. می بوسمت بازم بهتون سر میزنم.

🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩

پاسخ:
سلام ب روی ماهت عزیزم😍😍😍
فداتشم خوشحالم که سرگرم زندگی مشترک هستی❤😊
میدونم دوپینگ که شوخی خودت بود اون موقع ها😉😂
اهوم ما هم همینطور😟😔
خیـــــلی خیـــلی خوشحال شدم اینجا دیدمت ان شالله که با همشهریم خوشبخت بشید و ب پای هم پیر شید🙏 از صمیم قلبم میگم😍😍
منم میبوسمت نازنینم😘
بازم بهمون سر بزن دلمون برات تنگ میشه😍
ب آقای گونده پورتاقال هم سلام مخصوص برسون😂😁

سلام آشناجان

خوبی؟ این مریم که دلتنگشی کیه؟ من دیگه نیستم دوستان جدید اومدن

از سهیلا خبر نداری؟

ارایشگاهت چی شد میری؟

پاسخ:
سلام عزیزم فدات تو خوبی خواهری؟😘😊
دلم برات تنگ شده بود...
مریم😔مریم بانو خانواده برتر دیگه....نمیشناسیش مگه؟!
سهیلا هم‌ خوبه،هر از گاهی میاد و میره😊
مجتمع تشریفات کلا....آره ولی الان منشی آتلیه هستم در کنارش شینیون و میکاپ هم میزنم....
تو چه خبر نیستی اصلا؟

خدا مادرتون رو سلامت بدارد ایشالا 💚

 

پست بالایی که نظراتش بسته س ! مریم کیه ؟ کجا رفت ؟؟

پاسخ:
مرسی خاله پسر ،خدا عزیزای شمام براتون حفظ کنه ان شالله🙏

مریم بانو دیگه! عزیزترینم😔
برای ی مدت از بیان رفت😢

مررسی آشناجان😘😘😘

 

چقدر از کرونا میترسم تهرانم ۴ تاگرفتن

وای خدارحممون کنه

پاسخ:
قم شرایطش بدتره....
بازم فهمیدن ی چیز مثل ماسک نیاز ضروری برای مردم!قیمتها فضایی شد...اینا ب کجا میخوان برسن؟!😞😞

اهان . خوب کرد ! بیان و وبلاگ به شدت برای درس خر است !!

 

اقا یعنی میشهههه ؟؟؟ 

خدا عنایتی کنه کرونا بیوفته حوزه های علمیههه 😆 ببینم با طب اسلامی و دعا و نذر امامزاده چجوری درمون میکنن😅

پاسخ:
آره ولی خب دلم طاقت نمیاره😢😢

خاله پسر گناه دارن اخه!!😓😓😝
اتفاقا یکی از بچه ها گفت با دوای امام کاظم میشه پیشگیری کرد،دنبالشو بگیرم ببینم پیشگیری بهتر از درمان😷

سلام روز مادر مبارک با تاخیر :)

ارایشگاه مواظب باشید همون کله پزی ادامه میدادید واسه ملت سوپ خفاش سرو میکردید

 

پاسخ:
سلام حال احوال مستر خسته؟😃
بیشتر تو آتلیه هستم... ولی همه پرسنل خانوم و آقا اول صبح ماسکارو میزنیم و دست دادن و روبوسی رو گذاشتیم کنار😓دم ب دقیقه هم دسته که میشوریم😷🤒
آرش خان تو کوچه علی چپ موندید کله پزی آخه؟!!!😅😅اونم چی سوپ خفاش😲😓😖😝🤒😷

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی