......مـــــاه بــــی همتــــا

.......مــاهِ مـن ، نـماز آیات میخـونـم وقتـی گـرفتـه ای

......مـــــاه بــــی همتــــا

.......مــاهِ مـن ، نـماز آیات میخـونـم وقتـی گـرفتـه ای

......مـــــاه بــــی همتــــا

ی سری از آدما رو حاضری
همه جوره کنار خودت داشته باشی ...
به عنوان هر چیزی که میشه و امکان داره ...
عشق ، دوست ، رفیق ...
مهم ، بودنشونه
اینکه مطمئن باشیم که هستن ،
چه دور چه نزدیک ...
حتی اگه غریبه ترین آشنا بشن !
حتی اگه دیدنشون سالی ی بار ، اونم تو کافه با دوستای مشترک باشه ...
بازم به همین قانع هستیم ...
بعضی از آدما اینقدر خوب هستن و حس خوب دارن ، که بودنشون دلگرممون میکنه ...
جوری که حاضریم به خاطرِ بودنشون ،
از خودمون و غرورمون بگذریم
و خودمون رو
پشت خنده های مصنوعی قایم کنیم ...
تا نفهمن نبودنشون چی به روزمون آورده ...
ما برای داشتن و بودنِ ی سری از آدما تو زندگیمون ، از خودمون و احساسِمون گذشتیم ...

آخرین نظرات
نویسندگان

ای عشق همه بهانه از توست ....

جمعه, ۲۵ بهمن ۱۳۹۸، ۰۸:۴۰ ب.ظ

 

پارسال موقع ولنتاین مثل تمومی سالها

که هیشکی رو نداشتم خخخ

هیشکی نه اس داد 🙁

نه زنگ 😟

نه تبریک 😖

بعد شبش من داشتم رمان میخوندم تو فاز دیگه بودم😄

که یهو از یکی از فامیلامون یه پیام برام اومد.. 

به این مضمون که عزیزم روزمون مبارک و فلان و اینا..

حالا من…😀

واو این چی میگــــــــــــــه 🙊🙈

نکنه اینم از شدت تنهایی خل شده 😰

بعد یکم صبر کردم دیدم نوشت که ببخشید اشتباه شد😖

من تخریــــــــــب شدم 😢

بی ذوق 😟

بی احساس 😢

فکر کردم یکی عاشقم شده 😭

 

- خب تا اینجا که شوخی بود صرفاً جهت خنده 😂

 

حالا نمیدونم دیدید یا نه که ی عده هم هستن

خدا خدا می کنن روز ولنتاین 

ی بارون حســـــــــــــــابی بیاد …

و این روز به کام اونایی که مخاطب خاص دارن زهر بشه …

الان دارم تو گوگل طرز خوندن دعای بارون رو سرچ

می کنم ؟!؟!؟!😜😂

 

-خب از اینم بگذریم 😃

 

ولی این دیگه پیام شخص خودم ب همسر آیندمه 😍

حلالـــت نمیکنم اگه :

ولنتاین واسه دوست دختــرات کادو بخری🙁

این پولا حق مــن و بچــــــه هاته😳😟

 

- در آخر روز عشق مبارک همگی🌹

 

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۸/۱۱/۲۵
غریبه آشنا A

نظرات  (۵)

۲۵ بهمن ۹۸ ، ۲۰:۴۶ محسن حاجیان

😂

سینگل باش و پادشاهی کن 

:d

پاسخ:
اینم ی دلگرمی دیگه😂

ممنون از حضورتون دوست عزیز🌹

ولنتاین به ما ربطی نداره !

همش کار خانم های ایرانیه میگردن یه مناسبتی پیدا میکنن جیب مرد بدبخت خالی بکنن فردا پس فردا میگردن جشن کشور بوتسوانا پیدا میکنن اونو باب میکنن !

 

پاسخ:
الله اکبر ها 😕
خوبه شما فکرتون تا آفریقا میره !اونوقت خانومای طفلی باید جواب پس بدن😆😅😅

دعای بارون 😂😂😂😂😂😂😂

پاسخ:
والا بخدا😂😂
۲۶ بهمن ۹۸ ، ۱۰:۲۸ سایه های بیداری

با احترام

 

معمولا یا نظر و دیدگاهی در رابطه با موضوعی ندارم و یا اگر داشته باشم ، دو خطی و کوتاه نیست . یعنی اگر به حد کافی « حرافی » نفرمایم ، ول کن ماجرا نیستم . اما چون اولین دیدگاهم در مورد مطالب شماست ، مختصر می فرمائیم تا موجبات تکدر خاطر بانوی محترم را فراهم نیاوریم .

و اما :

هر چند یک روز به تاخیر افتاده ، اما ایرادی ندارد ، ماهی را هر وقت از آب بگیرید ، تازه است . به شرطی که ماهی تازه در آب انداخته باشند . پیشنهاد میکنم هم اکنون کتاب رمانی دست بگیرید و وانمود کنید که قصد خواندن آن را دارید . تلفن همراهتان را نیز طوری کنارتان قرار بدهید که یک چشمتان به کتاب و یک چشم دیگر به گوشی باشد . حتم دارم که به شمارش سیزده نرسیده ، پیامی دریافت خواهید کرد : سلام عزیزم . در راهم . دوست دختری به جز تو ندارم . منتظرم بمان . به زودی در مقابل چشمهای زیبایت خواهم بود . تو زیبایی چشمهایت را به من کادو بده . و من قلبم را برای تو . دعای باران را فراموش نکن . صحنه ای زیباتر از قدم زدن زیر باران در زیر چتر نگاه تو را متصور نیستم . فدای نگاه زیبای تو : پدر فرزندان آینده ات .

............................

ساعتی بعد :

ماه بی همتا ، حتی شبهای بارانی نیز بی همتاست ...

جمله ای بود که او گفت برای تو .....

 

 

پاسخ:
سلام 
اختیار دارید نفرمایید خواهش میکنم! حضورتون باعث افتخار دوست گرانقدر😊

ممنون،متن شاعرانه و زیبایی بود مستفیض شدیم 🌹
۲۶ بهمن ۹۸ ، ۱۴:۲۴ محمد صدرا عبدالعلی زاده

خــــــخ

پاسخ:
ممنون از حضورتون😳😅

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی