......مـــــاه بــــی همتــــا

.......مــاهِ مـن ، نـماز آیات میخـونـم وقتـی گـرفتـه ای

......مـــــاه بــــی همتــــا

.......مــاهِ مـن ، نـماز آیات میخـونـم وقتـی گـرفتـه ای

......مـــــاه بــــی همتــــا

ی سری از آدما رو حاضری
همه جوره کنار خودت داشته باشی ...
به عنوان هر چیزی که میشه و امکان داره ...
عشق ، دوست ، رفیق ...
مهم ، بودنشونه
اینکه مطمئن باشیم که هستن ،
چه دور چه نزدیک ...
حتی اگه غریبه ترین آشنا بشن !
حتی اگه دیدنشون سالی ی بار ، اونم تو کافه با دوستای مشترک باشه ...
بازم به همین قانع هستیم ...
بعضی از آدما اینقدر خوب هستن و حس خوب دارن ، که بودنشون دلگرممون میکنه ...
جوری که حاضریم به خاطرِ بودنشون ،
از خودمون و غرورمون بگذریم
و خودمون رو
پشت خنده های مصنوعی قایم کنیم ...
تا نفهمن نبودنشون چی به روزمون آورده ...
ما برای داشتن و بودنِ ی سری از آدما تو زندگیمون ، از خودمون و احساسِمون گذشتیم ...

آخرین نظرات
نویسندگان

 

شرح فتوا واسه دوستام 😃

ولنتاین ی روز غیر ایرانی و حرامِ پس همتونو بلاک میکنم 😐

حوصله ندارم بیاید بگید منو عشقم 😍

منو خرسم 😄

منو گاوم 😐 

منو خرم 😑 

منو شکلاتام 😟 

منو ی عالمه کادو 😢 

منو درد 😖 

منو مرض...😝 

اصلام حسود نیستم 😏

ب من خواستید تبریک بگید 22 بهمن رو تبریک بگید،

من طرفدار آرمان های امامم ... والا 😃

 

- آب تو دستته بذار زمین

بزن تو گوش دوس دخترت 😖

ولنتاین نزدیکه 😂

 

موافقین ۱۱ مخالفین ۱ ۹۸/۱۱/۱۲
غریبه آشنا A

نظرات  (۲۶)

۱۲ بهمن ۹۸ ، ۱۶:۴۵ نویسنده آشنا
😂😂😂
پاسخ:
قابل توجه آقا پسرها
ب اونایی که بیش از پنج تا دوس دختر دارن وام ولنتاین تعلق میگیره
هر کی میخواد ۱۰۰ تومن بده بگم کجا میدن😆

عجب :)))

الحمدلله فارغیم هههه ^_^

۲۲ بهمنت مبارک هم کدله  :))))

پاسخ:
بابا ولنتاین واسه این جوجه هاس...😄
ی عقاب همیشه تنها تو اوج پرواز میکنه😃
ستاد روحیه دهی ب سینگلا😢
وای مرسی 🤗🙊🙈😅😂

😂😂😂😂 

کو تا ۲۲بهمن 

۱۲ بهمنت مبارک 😂

پاسخ:
بالاخره منم ی روز کادو ولنتاین میگیرم😢
لامسب ادم میره بیرون همه تو فاز ولنتاینن😟 چیزی نمونده که!!😂
وای چشمام قلب قلبی شد😍😍 مرسی عشقم😅😂
۱۲ بهمن ۹۸ ، ۱۹:۰۰ محمدرضا زارع

سلام 

دهه فجرتون مبارک

مرجع تقلید کی بودید :) :)

 

پاسخ:
سلام جناب زارع عزیز😊
ممنون همچنین
اهل ریا نیستم😃 هر از گاهی ی فتوا یهویی میدیم دیگه😄😂
۱۲ بهمن ۹۸ ، ۱۹:۰۱ نویسنده آشنا

سالگرد ازدواج حضرت علی با حضرت فاطمه زهرا رو ول کنم بیام وام ولنتاین بگیرم؟ شماره مشترک مورد نظر اشتباه میباشد😂

پاسخ:
آهان! همون شد اسمتون رفت تو لیست سیاه دیگه تو اون تاریخم وام مام خبری نیست😂😂

جفت پرواز کنن هم بد نیستا ههههه

ما که همیشه سینگل نمیمونیم :)))))))

پاسخ:
نه نه قبول ندارم😂
ی خوشگل همیشه تنها میمونه 😅
خوشگلا میدونن چی میگم 😂😂😂

انشاالله تو هم از امسال یا سال دیگه کادو ولنتاین بگیری 😁

پاسخ:
فاطمم یکم نگام کن😃خوب دقت کنا 😌
 ببین قیافه من بیشتر شبیه کسی نیست که میخوای بهش کادو ولنتاین بخری😜😂
۱۲ بهمن ۹۸ ، ۲۰:۰۶ فرشته ی روی زمین

: )))) عزیزم ۲۲ بهمنت پیش پیش مبارک : )

وااای مثلا  ۲۲ بهمن ساعت ۲۲ شب ، بشینی تنهایی زیر نور ماه بوی گل و سوسن و یاسمن آید گوش بدی *_* چه رمانتیییک

: ))))

پاسخ:
فرشتم😂😂😂😂
واو چه شاعرانه و رمانتیک😄رگام خون گرفت از حرارت حرفات😍😂😂😂

سلام فرشتههه 😂😂😂😂😂

پاسخ:
بدو واسم کادو بخر تا دورت خط نکشیدم😂😂

البته منظورم از این که گفتم از امسال یا سال دیگه ولنتاین کادو بگیری ، کادو از همسر گرامی بود😉

پاسخ:
عزیزم فداتشم همچنین🌹
اتفاقا امروز حرفش بود ،ب بچه ها میگفتم یعنی خواستگارای بعد از ولنتاینم رو طوری آنالیز فوق حساس انجام میدم که بخاطر دیر کردشون پشمون بشن😝😂😂

منکه هرچی دقت میکنم چیزی نمیبینم 😂 

من خودمم التماس کادو دارم 😂😂😂😂😂😂

پاسخ:
آخ قلبم😖یعنی بخاطر ی کادو منو دیگه نمیبینی😢😢
بیا برای هم کادو بگیریم هان چطوره؟😜😂😂

تو گفتی اخ قلبم ولی قلب من جدی جدی رگاش گرفت😂

شوخی کلدم ناناحت نشی

باشه قبول کادو چی بدم ؟ 🎁🌹 اینم کادو قابلتو نداره 

پاسخ:
الهی من فدای تو بشم 😍😍😍
مرامت واسم ی دنیاست عشقم 😘 وجودت واسم از هر کادویی باارزش تره....امیدوارم لیاقت خوبیهاتو داشته باشم فاطمم😍

عزیزمی 🌹🌹🌹🌹

پاسخ:
فدایی داری 😘😙😍😍

خخخخخخخ

اینو برسون دست ابوالفضل

پاسخ:
یولادیم😂😂😂
۱۴ بهمن ۹۸ ، ۱۰:۲۱ مهــ ــیار

:/

منو و مامانم

دهه فجر مبارک...

پاسخ:
مرسی😅

ممنون از حضورتون🌹
۱۴ بهمن ۹۸ ، ۲۰:۵۷ حامد احمدی

والا من دوست دختر ندارم. زن دارم.

آرمان‌های امام رو هم دوست دارم.

شکلات هم خوشم میاد.

پاسخ:
خب پس کادو ولنتاین بر شما واجب😃
میخوای یکی برات بگیرم ولنتاین که مال عاشقا که فقط نیست که
پاسخ:
ممنون از حضورت گلم😍اشتباه نکنم دختری دیگه!!😓😅
ممنون مهم نیته 😃
نه بابا محض خنده میگیم!! ولی انگار ی دوستی جدی گرفته!!😓😝😖😅

دلم نمیاد بزنم تو گوشت !

پاسخ:
نگید تو رو خدا این وصله ها ب ما نمیچسبه😝😓😅

ببین من میخواستم بهت بدم خودت نخواستی 

فردا نیای بگی کادوی من کجاست ها 

پاسخ:
من نگم؟!!!😝😅
سر ب سرم نذار بگو کی هستی؟!😭😭

نه دیگه نمیگم کی هستم 

آخه این وصله ها به تو نمی چسبه😜

پاسخ:
وصله که نه!!ولی ربطی نداشت ب این که نگی کی هستی😜

یه جا بگو تا بیام کادو رو بدم

بعد می فهمی کیم

.

.

الکی مثلا من میشناسمت!

پاسخ:
هندونه هندونه😅😅
تا نگی نمیگم😭😭😭😂

😂😂😂😂😂

 

آرمان های امام (ره) رو خوب اومدین 😂

پاسخ:
خوشتون اومد😃
پس چرا بهم تبریک نگفتید😟😅

خب بذارید 22 بهمن بشه

 

البته اون موقع هم تبریک نمیگم 😂😂

پاسخ:
هیچی دیگه منم دو رکعت میرم براتون تا از خجالتتون دربیام😝😂

دو رکعت ؟!!!!!

پاسخ:
اره دیگه!!
بچه های وب اونایی که قدیمی هستن حساب کار دستشون میاد چون میدونن منظورمو😂
البته برای شمام شفاف سازی میکنم اشکال نداره🙄😂
میگن ی آقای بوده نماز نمیخونده، ی روز نیت میکنه نماز میخونه مادرش فوت میکنه،روز بعد نماز میخونه پدرش فوت میکنه،ی روز خانومش بهش میگه مرد نون نداریم!
میگه خدا شاهده پا میشم دو رکعتم خرج تو میکنما😂

حالا شمام تبریک میگید یا دو‌ رکعت براتون برم؟😂

😂😂😂😂😂😂

قشنگ بود آورین 

.

.

خویشتن فنای در ذات اقدس اله هستم فلذا لطف شما مستوجب خلاصی این تن از این عالم فانی هست ؛ مع الوصف خرسند میشم اطاله زمان نکرده و به طرفة العینی بنده را مورد الطاف نمازیه خود بگردانید !!!

پاسخ:
عــــــــــه صبر کن دو رکعت میرم برات مخصوص مخصوص....تا خدا بهت عمر حضرت نوح بده😂😂

فتوای خوبی بود👌

به قول خودتون یه عقاب همیشه تنهاست😂😄

ولنتاین کجا بود بابا فقط ۲۲ بهمن👌✌

پاسخ:
مرسی😅😅
حالا تا وقتی تنهاییم فتوا زیاد داریم!!ی عقاب، ی خوشگل😅😅
احسنت بر شما🙏

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی