......مـــــاه بــــی همتــــا

.......مــاهِ مـن ، نـماز آیات میخـونـم وقتـی گـرفتـه ای

......مـــــاه بــــی همتــــا

.......مــاهِ مـن ، نـماز آیات میخـونـم وقتـی گـرفتـه ای

......مـــــاه بــــی همتــــا

ی سری از آدما رو حاضری
همه جوره کنار خودت داشته باشی ...
به عنوان هر چیزی که میشه و امکان داره ...
عشق ، دوست ، رفیق ...
مهم ، بودنشونه
اینکه مطمئن باشیم که هستن ،
چه دور چه نزدیک ...
حتی اگه غریبه ترین آشنا بشن !
حتی اگه دیدنشون سالی ی بار ، اونم تو کافه با دوستای مشترک باشه ...
بازم به همین قانع هستیم ...
بعضی از آدما اینقدر خوب هستن و حس خوب دارن ، که بودنشون دلگرممون میکنه ...
جوری که حاضریم به خاطرِ بودنشون ،
از خودمون و غرورمون بگذریم
و خودمون رو
پشت خنده های مصنوعی قایم کنیم ...
تا نفهمن نبودنشون چی به روزمون آورده ...
ما برای داشتن و بودنِ ی سری از آدما تو زندگیمون ، از خودمون و احساسِمون گذشتیم ...

آخرین نظرات
نویسندگان

سال 1400 با نگاهی ب زندگی آرش خان 😉

سه شنبه, ۲۵ تیر ۱۳۹۸، ۱۱:۳۲ ب.ظ

۲ سال مثل برق و باد گذشت....

دنیام سرجای همیشگیش نیست!!اینا همش تاثیر نگاه خداست....

خدا رو شکر اصلا فکرشو نمیکردم طی چشم بهم زدنی زندگیم از این رو ب اون رو بشه 😃

یعنی هی میگفتم ما قشر آسیب پذیریم و کووووو تا شرایط مهیا بشه و من بتونم ازدواج کنم !!😧

شکر خدا همه چی دست ب دست هم داد و ازدواج کردم ،با دختری که جز مهر و محبت چیزی ندیدم ازش ، دختری که تا دیدمش مهرش تلپی ب دلم افتاد و کار دست دلم داد!!

دختری که دست ب دستم داد و بهم اعتماد کرد و شد رفیق راهم....مرحم قلب خستم و خانوم خونم؛خونه ای که ب لطف قدماش پر شده از لطف و صفا....و خانومی که میدونه دلم واسه ماکارونی میره و بخاطر همین ارادت ویژه داره ب این غذا و هر وقت دلم بخواد برام آماده میکنه....😃

واقعاً هر چی میگذره با شناخت بیشترش؛ هر روز بیشتر از دیروز دوسش دارم هر بار که میببنمش وجود قلبم رو تو سینه خیلی عمیق احساس میکنم....

انگار عشق منو از نو متولد کرد!!

 امروز فردا آرمان بابا هم ب دنیا میاد دیگه چی میخوام از زندگی؟!

- والا دیگه چی میخوایید آخه؟!

هر روز هر روز غذای مورد علاقتونو با کلی عشق که خانومتون چاشنیش میکنه میل میکنید دیگه بازم بخواید جملات کلیشه ای بکار ببریدااا😑

 خدا شاهده از دو رکعت گذشته همچین برخوردی باهاتون میکنم که قشششنگ قشر آسیب پذیر رو با تموم سلول های بدنتون درک کنید 😝

عه کی بود؟!🤔

وجدانم بود!!🙄

- نخیر من راوی قصتونم آشنا 😄

حالتون چطوره خانوم آشنا؟😃

میگم این یارانه ما رو کی اضافه میکنن این چه وضعشه آخه خانوم آشنا؟🤕

- خدا خفتون نکنه هنوز که پسرتون بدنیا نیومده پیش پیش یارانه میخوایید؟!!😅

نکنه نیت کودک درون متولد نشدتونه؟!!!😧

شما دیگه کی هستید میخوایید دولت رو دور بزنید؟!😯

حالا که فکر میکنم همون قشر آسیب زده جامعه اید که اون زمونا یبار از دهنتون دررفت!!😆(من اونو گوشه ذهنم حک کردم واسه همچین روزی!! 😄)

حالا هم که موقعیت طلبید شما خود خود آسیب زده هستید که اول کاری دارید خون دولت رو تو شیشه میکنید خدا ب دادمون برسه لابد یارانه اهورا هم از الان باید بفکر تامینش باشیم!!😃

آقا چه خبــــــره ....چـــــــه خــبــــــــره....؟؟؟😂

خب دیگه ب ادامه داستان بپردازیم مثلا من راوی هستما نمیشه که ب حاشیه میرسیم😂

بـــله ادامه داستان....😌

حالا ارش خان نمیخواید ما رو تعارف کنید خونتون تا از نزدیک شاهد خوشبختیتون باشیم؟😊

اوه البته چرا که نه بفرمایید خونه خودتونه😄


هی میگفتن سخت نگیر نترس!!

ولی بیشتر که فکر میکنم با وجود خانوم خوب و مهربونی که خدا قسمتم کرده فهمیدم این ترس اصلا معنی نداشت!!

خودمونیما یکم پیاز داغ شو زیاد کردم وگرنه ترس کجا بود 😄

- یکم نه زیـــــــااااد زیــــــــــاااااد....😧

حالا بی شوخی خانومتون ازتون میترسه یا شما از اون؟!😉

آرش خان لبخند رضایت بخشی میزنن و قشنگ از چهرشون میباره که اونی که حساب میبره خانومشونه😂

عه چه خبره اینجا ؟!

شمع!!!😮

چراغ؟؟؟😶

شیب؟!!🙄

ســــورپرایز 🤗🤗🤗

                      

تولد تولد تولدت مبارک 

مبارک مبارک تولدت مبارک

خب دیگه اینم تولد تو روز مخصوص خودتون همراه با کیکی که نسبت ب شخصیتش ارادت ویژه دارید 😜


موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۸/۰۴/۲۵
غریبه آشنا A

نظرات  (۵۸)

سلام :)
تبریک
و تبریک به راوی قصه :)
پاسخ:
به به سلام جناب قدح بزرگوار😃
صاحب مجلس هنوز نیومده!!😂
ولی راوی از شما تشکر میکنه خیلی ممنون 😅
۲۵ تیر ۹۸ ، ۲۳:۳۷ مریم بانو
الان عکسه که من فرستادم کو
پاسخ:
مریم 😂😂😂
الان میذارم بعد یکم میخندیم 😂

آپلود عکس
۲۵ تیر ۹۸ ، ۲۳:۴۵ مریم بانو
صاحب تولدکو 
پاسخ:
خستس....شاید فردا اومد😂

پیاممو خوندی؟!
۲۵ تیر ۹۸ ، ۲۳:۵۲ مریم بانو
http://uupload.ir/files/zuh1_109762_584.jpg


اهورا هستن ایشون به پدربزرگشون رفتن خستن:)


اقا ارش تولدتون مبارک .
پاسخ:
خدا خفت نکنه😂😂😂😂

خیر سرم چند روز زحمت دادم جناب قدح چیز یاد گرفتم بعد عکست پاک شده بود 😝
شرمنده عزیزم ولی پیداش کردم بلاخره😉😅
سلام
تولدشون مبارک با آرزوی بهترین لبخندها و شادی:)
مثل همیشه یه پست عالی:)
پاسخ:
سلام عزیزم مرسی فدات😙😍

صاحب مجلس میومد کیک رو میبرید میل میکردید😅

بقیه همه دو روز سرم رو بردید الان کجا موندید پس؟!😂
۲۶ تیر ۹۸ ، ۰۰:۰۰ مریم بانو
بچه ها خودمون کجان الان 
پاسخ:
رفتن گل بچینن!!😕
همشون دو رکعت مخصوص دارن ب حسابشون😝 برم سجاده رو پهن کنم برم براشون تا ببینم کجان!!😤😅
😁😁😁
امشب چه شبیست 
شب مراد است است امشب😅

*ای بابا از اتاق فرمان اشاره میکنن
مراد کیه؟
-ببخشید مراد نبود😟😳
پس کی بود؟😅
*بابا آرش خان آرش خان
محیا حواست کجاست😐
-اها لیدی اند جنتلمن ببخشید😳ازاول😳😅
شروع کنید دست بزنید تا بخونم😳😅
حالا 
امشب چه شبیست شب آرش خان است امشب😳
*بابامحیا چی میخونی بااین اهنگات
-پس چی بخونم😟
*شادتر بخون😑
-باشه باشه یه دقه هول شدم😳😅
حالا یک دوسه...
بادا بادا مبارک بادا
ایشالا مبارک بادا
بادا بادا مبارک بادا
ایشالا مبارک بادا

کوچه تنگه بله دوماد قشنگه بله 
….😂😳
شمعو چراغارو روشن کنین امشب عروسی داریم😜😅
همسایه هارو خبر کنین امشب عروسی داریم😉😅😂
عروس چقدر قشنگه ایشاالله مبارکش باد
دوماد خوش ابو رنگه ایشاالله مبارکش باد😳
حالا دستا بالا شله شله شلهههه😳
*محیاااا😐تولده تولد
-عه خو ازاول بگید من یه عروسی هم قرار بود برم بخونم قاطی کردم
😳😅
حالا دست دست
تولد تولد تولدتون مبارک
مبارک مبارک تولدتون مبااااارک🌹🌹🌹🎈🎈🎈🎂🎂🎂🎉🎉🎉🎊🎊🎊
آقا آرش تولدتون مبارک
انشاالله به هرچی که خواسته دلتونه وبه خیرو صلاحتونه برسید وبهترین اتفاقاا براتون رقم بخوره
وهمیشه دلتون شادو تنتون سلامت باشه🙏
پاسخ:
دو رکعت همه رو ترسوند😂

خدا نکشتت عالی بود😂😂😂😂

مخصوصا قسمت شله شله شلههههه😂😂😂😂
۲۶ تیر ۹۸ ، ۰۰:۰۳ سکوت شلوغ
سلاااااام 
تولدتوووون مبارک باشه جناب استقلالی ((:
شنیدم قرار اینجا شام تخم مرغ بدن |: 
به همین خاطر ی چند هفته ای هست غذا نخوردم بالاخره خونه مردم تولد دعوتیم و شام و کیک مجانی به ب
به ما‌میگن قشر ضرر رسان((:
و از اونجایی که شما خیلییی ادم محترمی هستید کادو در شانتون گیرم نیومد((: این شد که دست خالی خدمت رسیدیم ((:
پاسخ:
عه یادم انداختی باز رگ تعصب پرسپولیسیم باد کرد😏😂

ارش خان ی روز سرعت عملشون بالا بود هنوز نتونستن تجدید قوا کنن😂

قشر ضرر رسان😂😂😂
کم نیار دست خالی نیومدی که!!(تشـــریف اوردی عزیزم)😂😂😂
سلام 
ممنون از پست :)
ممنون از جناب قدح و مریم بانو و همراز دل و همچنین خانم اشنا 
پاسخ:
به به ببین کی اومده!!!آقای مجلس اومده😂😂

من عوض شما از همه تشکر کردم چون بهم مربوط بود😂

شمع بیارم فوووت کنید؟!😂
۲۶ تیر ۹۸ ، ۰۰:۰۶ ℳムみɨsム ..
سلام
تولدتون مبارک اقا ارش:)
انشالله به تمام آرزوهاتون برسین و ایام عمرتون به کامتون و به وفق مرادتون باشه :)
🎂💐🎤🎶🎊🎉🎁🎁

+ کادوی تولد من کووو؟؟
پاسخ:
اینم کادو تو 😉

آپلود عکس
ممنون محیا خانم البته تولده فقط داماد من نیستم :)
ممنون خانم سکوت کلا سه تا تخم مرغه :( چه وضعشه 
پاسخ:
هان خانوم اشنا لابد؟!😂
نگفتم سیر نمیشن!!😂
اینم ۴ تا دیگه کافیه فکر کنم😂


آپلود عکس
نه تا پستو زدی من داشتم تایپ میکردم که طول کشید همش فلبداهه از لحظه پست زدن اومد تو سرم😳😅😂

گفتم تولد آقا آرشو سنگین باشم نشد😳😅
پاسخ:
اتفاقا خوب بود دستت درد نکنه 😘😂
۲۶ تیر ۹۸ ، ۰۰:۱۰ ** گُلشید **
سلام سلام
همگی سلام

آقا آرش تولدتون مبارک
انشالله که به هر چی میخواید برسید🎂🎂🎂🎂🎂🍰🍰🍰🍰🎁🎁🎁🎁🎁🎈🎈🎈🎈🎉🎉🎉🎉

حالا دست دست 👏👏👏👏👏

دست بزن آقا
خانوم دست بزن👏👏👏👏

پاسخ:
سلام عزیزم😊

آپلود عکس
آقا آرش انشاالله به زودی دامادیتون
ازهمین اهنگا هم براتون بخونیم:) 
دیجی خانم خواستید من هستم😳😂
پاسخ:
ان شالله🙏🙏
۲۶ تیر ۹۸ ، ۰۰:۱۰ ** گُلشید **
دوستان ببخشید بابت تاخیر تا الان حرم بودم
پاسخ:
التماس دعا خواهری🌹
ممنون خانم محیصا شما هم ان شاءالله موفق باشید
ممنون گلشید خانم 
محیا خانم 1403 به بعد !
پاسخ:
حالا هی تمدید کنیدااا😝

حالا ارزو کنید بعد شمع رو اهورا فوت کنه😁😂
۲۶ تیر ۹۸ ، ۰۰:۱۵ سکوت شلوغ
آقا صبر کن 
دست دست 👏👏👏👏👏👏
کیک بیارید بخوریم:)))) 
دست دست 👏👏👏👏👏👏
شام شام هم اماده سرو باشه:)))
دست دست👏👏👏👏👏👏👏
میوه هاتون کجاست؟
دست قر دست قر 👏👏👏👏👏👏👏
استغفرالله:| یهههههه چیزی بدی بخوریم خو😒😕
پاسخ:
این از دستم در رفت!!!
بیا ی طرف مشغول باش از خودت پذیرایی کن عزیزم😘
🍇🍈🍉🍊🍋🍌🍍🍎🍏🍐🍑🍒🍓🍅🍟
🍨🍧🍦🍡🍩🍪🍫🍬🍭🍮🍵☕🍷🍸🍹
این داستان بالا مال یه ارش دیگس :) 
جر مهر و محیت چیز دیگه ای ندیدم :)))
پاسخ:
لا اله الا الله.....خدا شاهده ی دو رکعت پرسپولیسی میرم براتوناااا😡😝😂
۲۶ تیر ۹۸ ، ۰۰:۱۸ ℳムみɨsム ..

من کاکل مرغو میخوام از کیک... سهم منو از الان سوا کنین لطفا :)
+ زرده تخم مرغ عسلی ترجیحا
پاسخ:
کاکل یا زرده؟!
جمعیت زیاده😂
۲۶ تیر ۹۸ ، ۰۰:۱۸ ** گُلشید **
آشنا حتما عزیزم

آقا کیکو ببرید دیگه من کیک میخوام
پاسخ:
چقدر شکمو هستید😂
ولی چون دعا هم میکنی مرغ واسه تو خوبه؟!😉😂
۲۶ تیر ۹۸ ، ۰۰:۱۹ مریم بانو
اقا ارش کیک مارو بدین بریم
پاسخ:
تو فکر کنم الانم خواب باشی نه؟!😂
امروز هوا خیلی گرم بود چه وضعش بود خانم اشنا 

پاسخ:
آخ اخ نگید که من خودم شاکیم....ی نامه نوشتم واسه سازمان هواشناسی که روزارو خنک پیش پینی کنن😂
کیک تقسیم کنید ولی عادلانه نصفش مال اهوراس :)
پاسخ:
اهورا بچست چه خبره نصف کیک؟!😂
۲۶ تیر ۹۸ ، ۰۰:۲۲ مریم بانو
http://uupload.ir/view/zy97_sandy_5.mp3/

ببینید لینکش باز میشه
پاسخ:
مریمم حالا من دربدر چطوری باهات حرف بزنم؟!
چرا این کارو کردی،؟!
۲۶ تیر ۹۸ ، ۰۰:۲۳ مریم بانو
اهنگش درخواستیه:))))))))

پاسخ:
خدا خفت نکنه😂😂😂😂
۲۶ تیر ۹۸ ، ۰۰:۲۴ ** گُلشید **
آقا آرش قبول نیست اهورا رو یکم سرشو گرم نصف کیک خیلی زیاده براش:)
پاسخ:
والا بخدا😂
آقا آرش انشاالله همین فردا یکی یجوری دلتونو ببره ۱۴۰۳به بعد یادتون بره😁😅
بازم تولدتون مبارک با ارزوی بهترینها:) 

نمکامو ریختم تموم:D 
سهم کیک منم بدید گُلی میخواد وزن اضافه کنه😁

شب همگی بخیر:) 

پاسخ:
بودی حالا تازه سر شبه😉
۲۶ تیر ۹۸ ، ۰۰:۲۶ سکوت شلوغ
آرش خان دارن گولت میزنن زن نگیریاااا
که دیگه باید برای یکی دیگه هم تخم مرغ درست کنی😂😂😂😂

🎂🎂🎂🎂🎂🎊🎉🎇🎊🎉🎇🎇🎊🎊🎇🎇🎉🎊🎉🎉🎉🎇🎉🎆🎆🎆🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎄🎀🎀🎁🎁🎂🎀🎈🎉🎇🎁🎉🎉🎇🎉🎊🎀🎀🎁🎂🎈🎆🎆🎁🎄🎉🎇🎉🎊🎀🎉🎉🎉🎇🎀🎀🎂🎂🎈🎆🎆🎈🎁🎁🎀🎊🎇🎇🎉

بروبکس برید وسط اونایی ک بلدن برقصن شاد شیم:))))))

پاسخ:
دختر مامان چی داری میگی تو؟!😝😂
۲۶ تیر ۹۸ ، ۰۰:۲۷ مریم بانو
سکوت اهنگی که گذاشتم بگوش با اهورا بیاین وسط:)))))


گلی التماس دعا
پاسخ:
دخترم سنگین برقص😂
۲۶ تیر ۹۸ ، ۰۰:۲۷ ** گُلشید **
محیا مرسیییییی😍😍😅
ولی خودتم که میخوای وزن اضاف کنی

سکوت اخر مجلس که زنونه شد میام😅😅
پاسخ:
اقایون جدا خانوما سوا 😂
جای محسن خان خالی مدیریت کنن مجلس رو😂😂😂
۲۶ تیر ۹۸ ، ۰۰:۲۸ سکوت شلوغ
مریم بانووو 
اهنگ‌عالیییییییییییییییی(: 

۲۶ تیر ۹۸ ، ۰۰:۲۹ ** گُلشید **
مریم کشتی منو با این آهنگ:)

حتما عزیزم
باور کن از دیروز اسمتون از زبونم نمیفته
پاسخ:
۱۰۰ امتیاز مثبت😘

منم رفتم اردبیل بجات همش میرم شنا😂
۲۶ تیر ۹۸ ، ۰۰:۳۰ سکوت شلوغ
گلشید و محیا قندتون‌میره بالا باز لاغر میشید بدید من😍🎈🎊🎇🎉
راستی گلشید منم‌دعا‌کن:)))))))) 
مجلس کلا مختلطه:)

کللللللییییییییی 
چرا ایموجی رقص نداریم: ((((( 
دست دست یوهوووووووو 
👏👏👏👏👏👏👏👏

مریم من ک بلد نیستم ننه اشنا رو باید بفرستیم وسط😅😅😅
پاسخ:
وای من خجالت😳😅😅😅

هنوز شام نخوردم😫😫😂
ممنون از اهنگ مریم خانم 
عکس ها قشنگ بود 
اهورا دیکتاتوره گلشید خانم 
محیا خانم فعلا مسائل مهمی از ازدواج هست اونا باید حل بشه 
خانم سکوت میدونم من اول جوونیمه تا تحریم های تخم مرغ برداشته نشه ازدواج کنسله :)
پاسخ:
برید شما هم با مسایل مهمترتون همش بهونه بیارید😝😂
۲۶ تیر ۹۸ ، ۰۰:۳۲ مریم بانو
خدااااااایاااااا اقا ارش تو تولدشونم اسلوموشنن :)))

جا اقا محسن خالی
پاسخ:
اره والا😂😂😂

کجا دارن جنتلمن بازی درمیارن الله اعلم😂
۲۶ تیر ۹۸ ، ۰۰:۳۴ سکوت شلوغ
مریم رقص چاقو رو بدید آرش خان:))))))))) 

پاسخ:
رقص چاقو😂😂😂😂تصورش باحال بود😂😂😂😂😂😂
۲۶ تیر ۹۸ ، ۰۰:۳۵ مریم بانو
نه رقص چاقو ماله اقا محسنه که غایبه :)


پاسخ:
خب چاقو رو چیکار کنیم نمیشه که همینجوری بمونه؟!😂

اسی خان دو شبه مثلا اماده تولد بودنا....فکر کنم همون موقع که گفتن شب بخیر خوابشون برد😂
مریم خانم خستم امروزم که خیلی گرم بود کلا سردرد دارم 
محسن خان :)
پاسخ:
محسن خان بودن فوتتون میکردن خنک بشید😂😂😂
۲۶ تیر ۹۸ ، ۰۰:۳۷ سکوت شلوغ
اسی هم بیاد اخر سر ظرفا رو بشوره:))))))))))))
پاسخ:
خدا نکشتت هی از برادرت کار بکش😂😂😂
۲۶ تیر ۹۸ ، ۰۰:۳۹ مریم بانو
پس ما رفع زحمت کنیم کم کم سکوت بچه کم کیک بخور بیابریم

بازم تبریک میگم ایشالا اتفاق های خوبی تو سال های زندگیتون 

براتون بیفته.


پاسخ:
واسه اهورا هم دعا کن😂
۲۶ تیر ۹۸ ، ۰۰:۴۰ ℳムみɨsム ..
گلی التماس دعا
۲۶ تیر ۹۸ ، ۰۰:۴۰ ** گُلشید **
خب دیگه من برم
سهم کیک منم بذارید یخچال فردا میخوام بیام بخورم
زیاد نگه داریدااا

سکوت من میخواستم بگم تو سهمتو باهام نصف کنی:))

آقا آرش بازم تبریک
انشالله تحریما درست میشه و تخم مرغم ارزون میشه و تا ۱۴۰۰ جشن دومادیتون:)

شب همگی بخیر
پاسخ:
ان شالله🙏🌹
شبت خدایی عزیزم😘
۲۶ تیر ۹۸ ، ۰۰:۴۲ ** گُلشید **
سکوت و محیصا
حتما عزیزانم

حالا من الان بعد تولد باید برم نماز آیات بخونم:)))
اینجا ماه گرفتگی شده:))
پاسخ:
خبر امد ساعت ۲ نیمه شب ماه گرفتگی....کجا فرار کنم منو نگیرن؟!😓😰😂😂
۲۶ تیر ۹۸ ، ۰۰:۴۲ ℳムみɨsム ..
مرغه داره برا من خط و نشون میکشه که تو خوابت مرغیه تا الان چرا بیداری؟؟
از فرداس که تحریمای تخم مرغی علیه من شروع شه...

پاسخ:
از فردا دیسکو و پارتی تعطیل سر شب لالا😂😂
۲۶ تیر ۹۸ ، ۰۰:۴۲ سکوت شلوغ
مریم 
بذار دو تا میوه بردارم بذارم تو جیبم بریمممم😍

اقا ارش
خسته نباشید پس ما دیگه رفع زحمت میکنیم(((:
 براتون ارزوی عمر با عزت دارم امیدوارم پله های موفقیت رو چهارتا چهارتا بالا برید :))))
و شاد باشید(((((: 


ننه اشنا من با مریم رفتم اخر سر یه خورده کیک هم بیار خونه خداحافظ:)))) 
پاسخ:
کیکو گذاشتم یخچال فرشتم و اسی خان و غضنفر خان فردا بیان با هم بخوریم😁

امشب استثنا هر کی بره سمت یخچال شهیدِ😝😂😂
بازم ممنون از همگی که وقت گذاشتید دستتون درد نکنه این از تموم هدیه هایی که امروز نگرفتم برام با ارزش تر بود :)
شبتون همگی بخیر 
پاسخ:
خواهش میکنم وظیفه بود....ان شالله سال بعد با مامان بچه هاتون جشن بگیرید🙏🌹

شبتون خدایی خوب بخوابید😊
۲۶ تیر ۹۸ ، ۰۰:۴۷ مریم بانو
سکوت میوه هارو برداشتی دیگه؟؟ 

منم نصف کیکو برداشتم صداشو درنیار بریم :))


شب همه بخیر
پاسخ:
یعنی شما دوتا امشب آبرو بر من نذاشتید!!😝😅😅😅

کیک رو برگردوندم یخچال و مریم گیر زدم ب درش 😆حالا جرات میخواد برید سمتش😂😂😂
۲۶ تیر ۹۸ ، ۰۰:۴۸ سکوت شلوغ
مریم 
ایووووووول😍😜😂😂😂😂
کارت درسته بزن بریممممم😎😍😍😍
بدووووو 


شب همگی هیولاییی:)))))))
پاسخ:
تو هم که باید دو رکعت با اعمال شاقه واست اعمال بشه😝😖
تو مثلا دختر منی این کارا چیه آخه؟!😆😅

شبت اروم و پر ستاره خوب بخوابید همگی😍😊
سلام برادر فضانوردم تولدت مبارک

انشاءالله خدا امسال رزق و روزیتو زیاد کنه
پاسخ:
واسه ازدواجشونم دعا کنید😉😂
۲۶ تیر ۹۸ ، ۰۶:۲۰ فرشته ی روی زمین
سلام
تولدتون مبارک 
انشاءالله به آرزوهاتون برسید و سال خوبی داشته باشید : )

آشنا چه متنی نوشتی : ))
پاسخ:
سلام عزیزدلم😘
متن رو ی روزِ نوشتم حتی فرصت نکردم دوباره بازبینی کنم😅

آپلود عکس
۲۶ تیر ۹۸ ، ۰۹:۰۶ ماهی کوچولوی قرمز
🤔
چرا من نفهمیدم چی به چیه؟
ارش کیه؟      
پاسخ:
سناریو واسه آینده بود عزیزم😘
آرش خان همین که تو پست نظراتشونو میبینی دیگه!😁
ممنون اسی ان شاءالله کار و کاسبی خوبی ره میندازی و ازدواج موفقی داشته باشی

ممنون فرشته خانم شما ان شاءالله شما هم به ارزوهاتون برسید
پاسخ:
که برقا همش خونه ی ماست هان؟!😃
واجب شد ی تماسم با اداره برق داشته باشم😉😂
سلام ببخشید من دیر اومدم ، تولدتون مبارک🎂 ، انشاءالله تولد ۱۲۰ سالگیتون رو جشن بگیرین 
پاسخ:
آمدی جانم ب قربانت ولی حالا چرا😅😂

من از طرفشون ازت تشکر میکنم عزیزم 😘😍
میدونی که خودشون یکم زیادی خستن و تا بخوان بیان جواب بدن یکسال طول میکشه و تولد سال بعدشون میرسه😂😂
اشنا😂
پاسخ:
😄😄😄
سلام ممنوم فاطمه خانم 120 زیاده من به 90 هم قانعم :)

خسته چیه خانم اشنا پست تخصصیم گذاشتم تو وب :)
پاسخ:
بله دیدم پست مورد علاقتونو😃
۱۳ مرداد ۹۸ ، ۲۰:۰۵ الفبای زندگی
 من دیر رسیدم آقای مهندس آرش خان تولدتون خیلی مبارک باشه 120 ساله شید موفق پیروز باشید 🌹🌹🌹🌹😃
پاسخ:
من بازم از جانبشون ازت تشکر میکنم عزیزدلم😘😍 چون بهم مربوطه دخالت تو امور ایشون😂😂
۱۳ مرداد ۹۸ ، ۲۰:۳۰ الفبای زندگی
تشکر از شما خانم ادمین 😁
پاسخ:
فدا مدا خاله سهیلا جونم😙😘😍

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی