......مـــــاه بــــی همتــــا

.......مــاهِ مـن ، نـماز آیات میخـونـم وقتـی گـرفتـه ای

......مـــــاه بــــی همتــــا

.......مــاهِ مـن ، نـماز آیات میخـونـم وقتـی گـرفتـه ای

......مـــــاه بــــی همتــــا

ی سری از آدما رو حاضری
همه جوره کنار خودت داشته باشی ...
به عنوان هر چیزی که میشه و امکان داره ...
عشق ، دوست ، رفیق ...
مهم ، بودنشونه
اینکه مطمئن باشیم که هستن ،
چه دور چه نزدیک ...
حتی اگه غریبه ترین آشنا بشن !
حتی اگه دیدنشون سالی ی بار ، اونم تو کافه با دوستای مشترک باشه ...
بازم به همین قانع هستیم ...
بعضی از آدما اینقدر خوب هستن و حس خوب دارن ، که بودنشون دلگرممون میکنه ...
جوری که حاضریم به خاطرِ بودنشون ،
از خودمون و غرورمون بگذریم
و خودمون رو
پشت خنده های مصنوعی قایم کنیم ...
تا نفهمن نبودنشون چی به روزمون آورده ...
ما برای داشتن و بودنِ ی سری از آدما تو زندگیمون ، از خودمون و احساسِمون گذشتیم ...

آخرین نظرات
نویسندگان

                      از بهشت برامون فرشته ای 

برای عشق ورزیدن فرستاده شد ....


🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼

  فرشته ی روی زمین تولدت مبارک



🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼


همیشه به قداست چشمهای تو ایمان دارم 

چه کسی چشمهای تو را رنگ کرده است

چه وقت دیگر گیتی تواند چون تویی خلق کند؟

فرشته ای فقط در قالب یک انسان

فقط ساده می توانم بگویم تولدت مبارک 


🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼


 

🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼


پلک جهان می پرید

دلش گواهی میداد

اتفاقی می افتد

اتفاقی می افتد

و

فرشته ای از آسمان فرود آمد

تولدت مبارک


🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼



🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼


تولد لحظه‌هایت مبارک

تولد حس لطیفت مبارک

 تولد هر بار طلوعت مبارک


🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼




🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼


تو برای همه ی خوبی‌ها دختر متولد شدی، 

تولدت مبارک.


🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼


                               

اینم تبریک ویژه تولد از مهمونای ویژه 😉





موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۸/۰۴/۱۱
غریبه آشنا A

نظرات  (۱۴)

۱۳ تیر ۹۸ ، ۰۱:۰۹ ** گُلشید **
تولد تولد تولدت مبارک 
مبارک مبارک تولدت مبارک

فرشته جونم عزیزم برات بهترینها رو تو این شب عزیز از خدا مهربونمون میخوام و امیدوارم اتفاقای خوب و شیرین در انتظارت باشه😘😘😘😘😘❤❤❤❤❤❤❤💖💖💖💖💖💖🌹🌹🌹🌹🌹🌹🏵🏵🏵🏵🏵🏵🏵🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈
پاسخ:
دیشب صفحه پیدا نشد! پس امروز باید سنگ تموم بذارید گفته باشم😜😂
۱۳ تیر ۹۸ ، ۰۲:۲۸ مریم بانو
تولدت مبارک فرشته ایشلا به هر مهمی تو زندگیت داری برسی

و عمر با عزت وسلامتی رو در کنار خانوادت داشته باشی.
پاسخ:
ان شالله 😍😍😍

فرشتم کجاست اصلا نیومد اینجا!!مثلا تولدشه ها!!🤔😕
۱۳ تیر ۹۸ ، ۱۰:۵۸ فرشته ی روی زمین
سلام
چه پست قشنگی 😍😍😍😅

گلشیدِ عزیزم واقعا ممنون از لطفت 😍😘💙

مریم بانو تشکر و مرسی از دعای قشنگت😘😍💙

آشناجونم خیلی ممنون...مررررسی خیلی زحمت کشیدی😘😍😍💙
آره یادش بخیر از آسمون فرستادنم زمین ، یسری کارا رو راست و ریس کنم و عشق بورزم دوباره برم 😍😅😂😂😂(و همینطور هندونه برمیدارد)
کیک تولدِ ۴ سالگیم(یا ۵ سالگی) یکم شبیه این کیکه بود😍😍😍خیلی دوسش داشتم😅😍😂
وای سواحل هاوایی هم که قراره بریم😍😍ممنون واقعا راضی به زحمت نبودم😂
اینم یکی دیگه از مصداقهای توکل😁 همین چندروز پیش داشتم به خدا می گفتم خیلی خستم،کاش برم یه جایی یکم روحیم باز بشه...حالا هاوایی نصیب شد😍😂
پس همگی باروبندیلتونو ببندید که بریم😎😂 (راستی هزینشو کی متقبل شده؟!😅)
پاسخ:
سلام ب روی ماهت عزیزدلم الهی فداتشم که تو روز ب این قشنگی سالروز تولدت😘😙😍❤
آروزم رسیدن ب آرزو های خوبته امیدوارم پله های سعادت رو همینجور بال بال زنان پرواز کنی تا اوج موفقیت😄😂
لایق بهترینایی ب خوبی خودت ببخشید دیگه چند روز نبودم اونطور که باید نشد پستم😊
هر کاری کردیم تنظیم نشد همه باشن !فانم ازت معذرت خواست گفت جبران میکنه برات😜😉
عرضم ب محضر گلت که دوست عزیز و نازنین جدیدمون ریحانه جونم زحمت کشیدن و بلیط رزروید برامون😂
خوبه با توکل ب خدا همگی شال و کلاه کنیم که سواحل هاوایی طلبیده ما رو 😎😂

جاتون خالی اینجا قم 😃  الان از عوارضی اتوبان گذشتیم و خدامهای حرم حضرت معصومه فانوس بدست بهمون خیر مقدم میگفتن و نمک متبرک میدادن😍😃
۱۳ تیر ۹۸ ، ۱۱:۵۴ خانم غضنفر
سلام 
فرشته جااان عزیزم تولدت مبارک 🌹🌹🌹

روزت هم مبارک 🌹🌹🌹🌹

تو چه روز عزیز وباشکوهی تولدت خیلی هم عالی 💐
خوشبخت باشی وعاقبتت به خیر شه ان شاالله😊
تولدتون مبارک ان شاءالله به هر چی میخواید برسید
پاسخ:
پیشرفتتون چشمگیره ها😉😂😂
۱۳ تیر ۹۸ ، ۱۶:۵۹ فرشته ی روی زمین
خانم آقا غضنفر مرسی لطف کردید😍💙
روز شما و دخترگلتون هم مبارک🌸🌻
ممنون از دعای قشنگتون : )


آقا آرش خیلی ممنون لطف کردید🌸🌻
پاسخ:
اینم شمع های تولد تو عزیزم😙😍

آپلود عکس
۱۳ تیر ۹۸ ، ۱۷:۲۹ فرشته ی روی زمین
آشنا خدانکنه🤗😍
ممنون لطف داری💙😍😘
 واقعا دستتون دردنکنه❤ افتادید تو زحمت
محیصا هم خیلی کار خوبی کرد...انشاءالله موفق بشه به برکت این روز خجسته😅
عههه چه عالی دست ریحانه خانوم دردنکنه😍دمش گرم😂


😍😍...التماس دعا.
پاسخ:
فــــــــدات نفسم😙😘
اختیار داری لایق بهترینایی😍😍
ان شالله😍😂
محتاج دعا عزیزم 😘😍
۱۳ تیر ۹۸ ، ۲۰:۵۷ ℳムみɨsム ..
فرشته جون عزیزم تولدت مبارک!
انشالله به تمام آرزوهات برسی و همیشه تندرست و سالم باشی:)
ببخشید، دیروز به یادت بودم ولی شرایط طوری بود که نتونستم بیام، عذرمو بپذیر لطفا:)
بازهم مبارک 🌟🌟🌟
🎈🎂🎈🎂🎈🎂🎈🎂🎈
 
💖🎂سلام

💖🎂فرشته جونم عزیز دلم تولدت خیلی خیلی مبااااااارک😍😘❤
💖🎂انشاالله که به هرچی که دوست داری وبه صلاح وخیرته برسی
💖🎂وهمیشه دلت شادو لبت خندونو وتنت سلامت باشه
💖🎂برات بهترینا رو آرزو میکنم مهربونِ خوش قلبم😘😍
💖🎂انقد خاطرت عزیز هست که نتونستم خودمو قانع کنم نیام...
💖🎂هرچند که ایمیل داده بودم...گفتم یه وقت نبینی ایمیلمو...(یکی ایمیل داد!منم فکر کردم تویی ایمیل جدیدته تولدتو تبریک گفتم:) حالا اگه تو نیستی اعلام کن برم تبریکمو پس بگیرم ازش:P )

🌹🌸🌹🌸🌹🌸🌹🌸🌹
دخترا روزتونم خیییییلی مبارک باشه 😘

🌹🌸🌹🌸🌹🌸🌹🌸🌹

🎈گل منگولی وقلبی کردم کامنتمو قچنگه؟:) 
کی گفت نه؟:/ 
حیف تولده وگرنه...:P 

🎈شاعر میگه:
🎈دیزاینو ببین جون بابا:) 
🎈خودمم فک نمیکردم همچین استعداد خفنی داشته باشم:) 
قبول دارم یکم شلوغه ولی کودک درونم اینگونه میپسندید:) 

🎈🎂🎈🎂🎈🎂🎈🎂🎈

الان یهو یه اهنگی اومد تو ذهنم 
تقدیم باعشق❤
دنیا دیگه مثل تو نداره...
نداره ونه میتونه بیاره:) 
دلاهمه بیقراره عشقن...اما عشقه که واسه تو بی قراره
نه نداره دنیا مثل تو ،مثل تو:) 

🌹🌸🌹🌸🌹🌸🌹🌸🌹

*مامان مامان پریز پرحرفیمو بکش 
ابروم رفت انقد حرف زدم:( 


پاسخ:
سلام عزیزم خوبی؟ چه خبر؟دلمون تنگت بود😍خیلی خوش اومدی 😊

چرا خودتو قانع کنی نیای؟!تو که جز خوبی تو دلت نیست پس دلیل نیومدنت و هی اشاره کردن ب چیزی که از نظر من کاملاً فراموش شدست چی میتونه باشه؟!😊

خوشحال شدم دیدمت روزتم مبارک باشه😘تو حرمم یادت میکنم مثل همیشه😙😍
ممنون آشناخوبم🌹

خیلی ممنون  بابت دعا🌹خیلی به دعا نیاز دارم...
انشااله محرم قسمتم بشه برم کربلا ...جبران میکنم:) 

انشاالله همیشه حال همگیتون خوب باشه🌹
به امید دیدار مجدد:) 


پاسخ:
خواهش میکنم عزیزم لایق بدونی همیشه دعاگوتم 😍😊
بسلامتی چه خوب خوشحال شدم 😁😊
ان شالله قسمتت بشه حتما بری😊
فدات همچنین،خوشحال شدم دیدمت عزیزم بازم وقت کردی و افتخار دادی بیا پیشمون😍😊
بازم ممنون بابت دعا ولطفت...انشاالله لیاقت کربلا رفتنو پیدا کنم...
خدانگهدار🌹
پاسخ:
محیا عزیزم درسته شرایط فرق میکنه ولی خیلی خوب درکت میکنم ان شالله که نظر کرده باشی و ب خواستت برسی فداتشم...😙😊
تولدت مبارک عزیزم(: ایشالا صدو بیست ساله بشی.
قابل تورو نداشت^_^ بلیطو با دلار 4200 جور کردم:دی
پاسخ:
عزیزم دستت درد نکنه که انقدر سخاوتمندی😘😂
کجایی کم پیدایی؟😉
۱۴ تیر ۹۸ ، ۲۱:۰۹ فرشته ی روی زمین
محیصای عزیزم ممنوووون😍😘
نه خیلی کار خوبی کردی که نیومدی...انشاءالله موفق باشی🤗
مرسی لطف کردی💙🧡

محیاجون  مرررسییییی 💙💛🧡
چه دعاهای قشنگی😍دستت دردنکنه😘
آره ایمیل از طرف من بود...یادم رفت معرفی کنم😅
بلی خیلییی قشنگه😍 و ممنون بابت آهنگ💙..یادش بخیییییر
خوشحالم کردی اومدی..
ممنون از لطفت💛💙🧡

ریحانه جون ممنون عزیزم
Wow!! بابا ایول😍😎خیلی لطف کردی
انشاءالله تو شادیها جبران کنیم💙🧡💛
۲۶ آذر ۹۸ ، ۱۰:۱۳ غریبه آشنا A

؟؟!🤔🤔

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی